Şimdi Ara

Yine Teleservice yine sorun! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
2.168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: portios


    quote:

    Orijinalden alıntı: iboocum

    Teleservice pişmanlıktır. Artık telefon seçerken garantisine bakıyorum teleservice mi diye

    Kesinlikle haklısınız; ben sadece teleservis garantili ürünleri almamakla kalmayıp, çevremdeki dostlarımıda katı bir biçimde teleservis hakkında uyarıyorum....

    Sebep teleservis değil de sony olmasın. İPhone 4 home tuşu zor basıyordu telefonu değişrirdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle sorunların büyük kısmı Sony yüzünden.
  • benim xperia z nin açıp kapama (power tuşu) bozulmadı işini yapıyor ancak. Çat sesi çıkartıyor hafif sağa ve sola hareket ediyor. Sallanıyor boşluk var gibi ama tuşa basınca çalışıyor.Garantiye gönderdim ancak garanti bir sorun yok diye bana geri gönderdi ve açıklama şu "Bazı cihazlar açıp kapama tuşu daha fazla ses yapabilir. bu bir arıza değildir." ürün onarılmadan bana geri geldi.Ben sadece ses mi yapıyor dedim. Sallanıyor sağa sola oynuyora cevap yok. Kargo ile gönderdim geri geldi. Nasıl bir servis hatayı göremiyor. Benim arkdaşımda var aynı xperia z dokunca sessiz çalışıyor ancak benim ki çat sesi çıkartıyor ayrıca oynuyor sağa sola resmen. Kabul etmiyor. Bu hatayı sokaktaki birine göstersem anlar. Eğitimli teknik servis anlamıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dazed -- 20 Ekim 2013; 17:59:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: portios


    quote:

    Orijinalden alıntı: iboocum

    Teleservice pişmanlıktır. Artık telefon seçerken garantisine bakıyorum teleservice mi diye

    Kesinlikle haklısınız; ben sadece teleservis garantili ürünleri almamakla kalmayıp, çevremdeki dostlarımıda katı bir biçimde teleservis hakkında uyarıyorum....

    Sebep teleservis değil de sony olmasın. İPhone 4 home tuşu zor basıyordu telefonu değişrirdiler.

    Hayır sebeb sony değil ; en son sony kullanmamın üzerinden 11 sene geçti. Sebeb teleservise firmasında iş ahlakı bulunmamasıdır!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: portios


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: portios


    quote:

    Orijinalden alıntı: iboocum

    Teleservice pişmanlıktır. Artık telefon seçerken garantisine bakıyorum teleservice mi diye

    Kesinlikle haklısınız; ben sadece teleservis garantili ürünleri almamakla kalmayıp, çevremdeki dostlarımıda katı bir biçimde teleservis hakkında uyarıyorum....

    Sebep teleservis değil de sony olmasın. İPhone 4 home tuşu zor basıyordu telefonu değişrirdiler.

    Hayır sebeb sony değil ; en son sony kullanmamın üzerinden 11 sene geçti. Sebeb teleservise firmasında iş ahlakı bulunmamasıdır!!!!

    yukarda söylediğinden sebebin neden sony olmadığını anlayamadım.
    bak şimdi daha ayrıntılı anlatayım: daha önce teleservis'te çalışmış biriyle tanıştım. apple iphone'ları değiştirmelerini istiyormuş ve onlar da tüm bozuk iphone'ları değiştiriyormuş. ama eğer sony tamir edin kardeşim diyorsa onlar da tamir eder.




  • evet sorun teleserviceden dinlediğim kadarıyla sony türkiyeden kaynaklanıyor. benim sorunumla ilk kez karşılaştıklarından şok oldular sony bize fatura eder diyordu teknisyen. gelde çıldırma banane iki firma arasndaki anlaşmadan telefonlarının arkalarnda duramıyorlar. bunların yöneticilerine master lisansın veren ünilerin!!!!!
  • eso1905 kullanıcısına yanıt
    hocam su içecem ama sony bitti benim için daha sony olan bişey almam evime herkesede kötüleyecem Allah ıslah etsin ben öğrenciyim o kadar zaman biriktirip aldım telefonu ama ne oldu yalan oldu haram zıkkım olsun Sony almam aldırmam
  • beyler teleservice e vermiştim cihazı sıvı teması olmuştu değişim istedim şimdi baktım cihazınız yedek parça bekliyor diyo ne oluyo anlayamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keles1234

    hocam su içecem ama sony bitti benim için daha sony olan bişey almam evime herkesede kötüleyecem Allah ıslah etsin ben öğrenciyim o kadar zaman biriktirip aldım telefonu ama ne oldu yalan oldu haram zıkkım olsun Sony almam aldırmam

    malesef mağdur olmayanlar mağdurların halinden anlamıyor. Aslında dediğin gibi kimseye aldırmayarak satışların düşmesine neden olmalı belki o zaman napıyoruz biz diye sorgularlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keles1234

    hocam su içecem ama sony bitti benim için daha sony olan bişey almam evime herkesede kötüleyecem Allah ıslah etsin ben öğrenciyim o kadar zaman biriktirip aldım telefonu ama ne oldu yalan oldu haram zıkkım olsun Sony almam aldırmam

    Bende aldım hiç memnun kaldım diyemem.Sağlam diye aldım, tatmin etmedi. Ama cihaz hiç donmuyor yazılımda sorun yaşamadım. Garanti ve telefonun donanımında oluşan arızalar nedeniyle telefondan soğudum.(Kulaklık ve şarj kapağı gevşemesi, güç tuşu problemi) (Garanti güç tuşu arızasında problem yok diyor? Bildiğin arızalı sağa sola oynuyor ayrıca her bastığında çat sesi yapıyor sert basılması gerekiyor)İlk alındığında dokununca çalışıyordu kımıldamıyordu ve ses çıkarmıyordu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dazed -- 22 Ekim 2013; 11:16:24 >
  • dazed D kullanıcısına yanıt
    hocam valla çok şaşkınım sıvı temasıyla yolladığım cihazı garanti dışı bırakmamışlar yedek parça bekleniyor yazıyo ts2000 de bekliyorm şimdi bakalım ama cihaz gelince satacam heralde ama piyasaya bakıyorumda şıklık sağlamlık olarak en iyi cihaz diyebilirim samsung plastik ne bilim ya kafam çok karışk
  • Sony Z serisinin su alabilecek ( kapaklar acık ya da kapalı) portlarına diyeyim, turnusol kagıdı koymuş, içine su kaçtığı anda ister bir damla, isterse havuza düşsün, o kagıtlar renk değiştiriyor ve günlerce bekleyip, kurutup yollasanız da bu durumu çakıyorlar. İlginçtir çeşme altında reklam çekip, su geçirmez diyip, sonrada, su gecirmiş demek hangi aklı evvel Sony yetkilisinden çıktı bilinmez...

    Teleservice'e gelince,

    Başımdan geçen bir olay var ki akıllara zarar, Teleservice'e yakışmayacak! bir yaklaşımla telefonumu değiştirdiler.... Xperia SP aldım... ve Sony xperialarda kronik olan "proximity sensor çalışmama arızası" ile karşılaştım, Telefonu Vatan'dan almıştım... Telefondaki arızayı önce cok onemsemedim, firmware ile giderilir diye sallamadım, telefonla konuşurken, ekran kararıyor ve tekrar gelmiyor böylelikle karşı taraf kapamadan telefonu kapatamıyordunuz... Telesekreter filan cıkarsa yandınız... Ha bugun ha yarın gönderirim servise derken, telefonu yere düşürdüm ve SP lerdeki hatalı üretim dış çerçeve direk soyuldu... Hah dedim artık "bunu yere düşürmüşsünüz kullanıcı hatası" cevabı ile savacaklar başlarından... Umutsuzca servise yolladım... Adamlar yere düştüğü bariz belli olan telefonu sıfırı ile ( kutu içi) değiştirdiler...

    Bu işler nasıl oluyor anlamıyorum ama, servisin size rezil davranması kesinlikle markanın onlara verdigi direktifler dogrultsunda olduğundan eminim. Sony değiştir dese umurlarında olmaz değiştirirler...




  • proximity sensor çalışmama arızasından dolayı 50 gün önce telefonu vermiştim.35 gün sonra anakart değişti geldi.baktım cihaz olmamış.teslim almadım değişim istiyorum dedim.geri gitti Ankaraya.bugün baktım yazılım yüklemişler ve jelatin kullanmayın sorun ondan demişler kargo için bekliyomuş son testlerden başarıyla geçmiş.sinirden deli olcam artık ya.jelatinsiz de var sorun o kadar salak değiliz heralde.bela okuttular adama en sonunda.yarın gelir gider bakarım yine teslim almam süreç yine uzar.nasıl son testlerden geçiyor anlamış değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eso1905

    Teleservice mi aman aman düşman başına :) benmde xperia z su geçirdi gönderdim. 'anakart iptal yenisini takmamız lazım garanti kapsamı dışında kalıyo dediler para istediler.' kabul etmedim telefonumu gönderdiler. Telefonun kapatma tuşuyla ses kısma tuşuna aynı anda bastım telefon ekran görüntüsü yakaladı ve o deklanşör sesi çıktı. Anakartı iptal olan bir telefon nasıl yapıyo bunları ?

    kardeş aynı anakart bozugu şeyini bana da verdiler 675 tl ye ne yaptın sen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dazed

    benim xperia z nin açıp kapama (power tuşu) bozulmadı işini yapıyor ancak. Çat sesi çıkartıyor hafif sağa ve sola hareket ediyor. Sallanıyor boşluk var gibi ama tuşa basınca çalışıyor.Garantiye gönderdim ancak garanti bir sorun yok diye bana geri gönderdi ve açıklama şu "Bazı cihazlar açıp kapama tuşu daha fazla ses yapabilir. bu bir arıza değildir." ürün onarılmadan bana geri geldi.Ben sadece ses mi yapıyor dedim. Sallanıyor sağa sola oynuyora cevap yok. Kargo ile gönderdim geri geldi. Nasıl bir servis hatayı göremiyor. Benim arkdaşımda var aynı xperia z dokunca sessiz çalışıyor ancak benim ki çat sesi çıkartıyor ayrıca oynuyor sağa sola resmen. Kabul etmiyor. Bu hatayı sokaktaki birine göstersem anlar. Eğitimli teknik servis anlamıyor.

    Meslek lisesi mezunu alayi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode


    quote:

    Orijinalden alıntı: dazed

    benim xperia z nin açıp kapama (power tuşu) bozulmadı işini yapıyor ancak. Çat sesi çıkartıyor hafif sağa ve sola hareket ediyor. Sallanıyor boşluk var gibi ama tuşa basınca çalışıyor.Garantiye gönderdim ancak garanti bir sorun yok diye bana geri gönderdi ve açıklama şu "Bazı cihazlar açıp kapama tuşu daha fazla ses yapabilir. bu bir arıza değildir." ürün onarılmadan bana geri geldi.Ben sadece ses mi yapıyor dedim. Sallanıyor sağa sola oynuyora cevap yok. Kargo ile gönderdim geri geldi. Nasıl bir servis hatayı göremiyor. Benim arkdaşımda var aynı xperia z dokunca sessiz çalışıyor ancak benim ki çat sesi çıkartıyor ayrıca oynuyor sağa sola resmen. Kabul etmiyor. Bu hatayı sokaktaki birine göstersem anlar. Eğitimli teknik servis anlamıyor.

    Meslek lisesi mezunu alayi .

    Bunlara verilen eğitim bence "Nasıl müşteri hakları ihlal edilir." "Bir arızayı çözmeden müşteri nasıl sallarsın" vs. vs."
    Müşteri memnuniyetine ilişkin bir gram bilgi yok bu ................lerde....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osbournee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode


    quote:

    Orijinalden alıntı: dazed

    benim xperia z nin açıp kapama (power tuşu) bozulmadı işini yapıyor ancak. Çat sesi çıkartıyor hafif sağa ve sola hareket ediyor. Sallanıyor boşluk var gibi ama tuşa basınca çalışıyor.Garantiye gönderdim ancak garanti bir sorun yok diye bana geri gönderdi ve açıklama şu "Bazı cihazlar açıp kapama tuşu daha fazla ses yapabilir. bu bir arıza değildir." ürün onarılmadan bana geri geldi.Ben sadece ses mi yapıyor dedim. Sallanıyor sağa sola oynuyora cevap yok. Kargo ile gönderdim geri geldi. Nasıl bir servis hatayı göremiyor. Benim arkdaşımda var aynı xperia z dokunca sessiz çalışıyor ancak benim ki çat sesi çıkartıyor ayrıca oynuyor sağa sola resmen. Kabul etmiyor. Bu hatayı sokaktaki birine göstersem anlar. Eğitimli teknik servis anlamıyor.

    Meslek lisesi mezunu alayi .

    Bunlara verilen eğitim bence "Nasıl müşteri hakları ihlal edilir." "Bir arızayı çözmeden müşteri nasıl sallarsın" vs. vs."
    Müşteri memnuniyetine ilişkin bir gram bilgi yok bu ................lerde....

    Samsung turkiye yetkili firmanin teknik servisini gordum ben icine kadar girdim :) hepsi meslek lisesi mezunu. Ezmiyorum bu insanlarda suc yok onlari orada 1000 lira verip calistiranlarda suc var. Adam telefon ile ilgili ne egitim aldi ki tamir etsin adam akilli. Zaten gittigimde samsung u da gormus oldum :) yeni cikan butun modeller onlarca vardi arizali hepsi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: w910w910

    3 eylül'de xperia z telefonumu arama yaparken ekran kararması ve işlem yapılamaması sorunundan İzmir Teleservice'e verdim.1 hafta sonra değişim kararı çıktı.Ayın 3'ünden itibaren 30 gün değişim cihazı bekledim.31. gün bir baktım anakart değişmiş.Her yeri aradım ama nafile.Geri dönülecek dendi ama nerdeee...Bugün telefon İzmir'e anakartı değişmiş olarak gelmiş.Almaya gittim tabi mecburen.Telefon geldi önüme imza atacaksınız dedi bayan.Hayır dedim kontrol edeyim sonra.Aldım cihazı baktım hemen arıza ne durumda diye,fakat yine hüsran,arıza onarılmamış.Son testlerden nasıl geçiyor bu cihaz ayrı bi soru işareti.Cihazı almadım imza da atmadım.Bayan geri yollayacağız telefonu dedi durumu da yazdı tekrar sisteme.37 gün geçti durum bu belki de bi 37 gün daha bekleyeceğiz.Allah sabır versin.Bundan sonra Sony ve Teleservice mi ? aman aman!!

    37 gün birşey değil kardeşim ben buna benzer sorunla tam 3 ay uğraştım en sonunda yenisi verdiler ama nafile Mahkemeye veremeden önce.

    Gidin hakkınızı arayın ilk değişim kararı çıkıpta sonra anakart değişimi yapıyorlarsa bu sahtekarlıktır. Mahkemeye başvurup hakkınızı yasal yollarla çözmenizi öneririm.

    Ben sony müşteri hizmetleri ile defalarca irtibata geçtim ama nafile bizi umursayan yok sadece mahkeme dışında bu ve bunun gibi firmalara fırsatçılık yapmayalım arkadaşlar elimde yasal olan haklarımız var onları kullanalım.




  • benim 43 gün oldu. hala değişimde diyir.
    delirdim artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efendy1453 kullanıcısına yanıt
    yarın 50. gün
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.