Şimdi Ara

Yine Teleservice yine sorun! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
2.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Evet ocakta sozlesmelerı bıtıyo teleservıce ıle bende bılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

    Siz çoktan yeni cihaz alma ya da cihaz parasının tamamını geri alma hakkını yasal olarak kazanmışsınız. İmza atmamanız çok akıllıca olmuş. İmza atılmayıp geri döndüğü zaman aslında cihaz teslim alınmamış olduğu için ilk teslim tarihinizden itibaren geçerli olan 20 iş günü sayacı işlemektedir. 37 gün olduğuna göre 20 iş günü çoktan dolmuş. Artık o cihaz onarılamaz, size ya yeni cihaz verilecek ya da paranız iade edilecek. Aksini yapmalarına izin vermeyin. Çünkü bu adamlar tüketici kanunlarını çok iyi biliyorlar (her ne kadar bu konuda yalan üstüne yalan söyleseler de) ve o yeni cihazı kendileri alabiliyorlar bazen. Size de onarılmış cihaza razı olmak kazlıyor eğer sözlerini dinlerseniz..

    Razı olmayın, üzerlerine gidin. Yeni cihaz ya da para iadesi dışında hiç bir şeyi kabul etmeyin. Kabul etmezlerse de elinizdeki teslim tarihini içeren servis kağıdı ile doğrudan tüketici hakem heyetine gidin, 20 iş gününün dolduğunu ve artık iade veya değişim kurallarının geçerli olduğunu onaylatıp sonucu servise gösterin, aksi durumda dava açacağınızı söyleyin. Bu davalar hem ücretsiz hem de doğrudan katılım gerektirmiyor. Zaten sonuçlar da %99 tüketici lehine ve çabucak çıkıyor. Servis de bunu bildiği için karşılarında bilinçli ve inatçı birinin olduğunu anladıkları anda vaz geçeceklerdir. Hatta varsa gerçek, yoksa da iyi rol yapan bir arkadaşınızı avukat kılığına sokarak kendilerini tüketici mahkemesine verdiğinizi, işlemleri başlattığınızı bildirin. Onlar sonra size paşa paşa döneceklerdir.

    benım fatura yok. 62 gun oldu degısım kararı verdıler hala gelmedı. faturayı fotokopısını bıle cekmeden teleservıse yolladım. sımdı mahkemeye gıtmek ıstıyom ama faturasaız nasıl olacak olur mu. bır tek bıldıgım aklımda ımeım numarası var. ne yapmam gerek. yoksa mahkeme hayal mı benım ıcın.




  • tav2612 kullanıcısına yanıt
    tele servıce anlasmları bıtınce bızım sony telefonlarımız ellerınde mı kalacak. artık hıc bakmazlar.
  • Arkadaşlar anlaşmanın bittiği falan yok teleservice ile yola devam uydurmayın kaynak gösterin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kıymetli_vatandaş kullanıcısına yanıt
    Teleservice ile anlaşması bitmezse şayet benim içinde sony bundan sonra biter aldığım son telefon xperia z olur bu kadar basit
  • gençler iyide tek sıkıntı teleservice in olması değil. teleservice ile böyle şerefsizce anlaşma yapan sony türkiyede de çok büyük sorun var.
    Vakum testi meselesini deştikçe bi salaklaştılar. Müşteri hizmetleri ve teleservice bu testi yapmıyoruz derken geçen bana gelen bi mail de vakum testi yaptılarını ve yapılmıyor diyen personelleri uyardıklarını söylüyorlar. Madem testi yaptınız nerede belgesi??? Bende bu sefer telefonun su geçirmediğini öne süren pazarlama müdürüleri didem usluer özel i belirttim acaba pazarlama müdürlerine de ayar verdik diye bana geri mail mi atacaklar çok merak ediyorum (: (:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uraltay85 -- 13 Kasım 2013; 13:38:07 >
  • Kac ay once yenı servıs baktıklarını 6 tane scenterın devamlı merkeze teleservıce sıkayetı ılettıklerını ve tazmınat odemektense anlasmanın dolmasını bekledıklerını mudurlerinden bızzat yuzyuze ogrendım ınanmayan ınanmaz yaocak bısry yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uraltay85 U kullanıcısına yanıt
    Hocam bende mailime cevap bekliyorum vakum testi yapmadan çalışan !!! cihazımı açıkcası neye dayanarak sıvı teması dediler merakla beklemekteyim.İnşallah vakum testi yapıyoruz servise tekrar gönderin gibi bir cevap atarlar bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrecelik85

    Hocam bende mailime cevap bekliyorum vakum testi yapmadan çalışan !!! cihazımı açıkcası neye dayanarak sıvı teması dediler merakla beklemekteyim.İnşallah vakum testi yapıyoruz servise tekrar gönderin gibi bir cevap atarlar bana.

    valla bana vakum testi yapıyoruz dedi de kanıtı nerede??? eminimki vakum testi yapsaydılar çoğu telefon perte çıkmayacaktı. O kadar telefon görüşmesi mailleşmeden snra en son mail devakum testi yapıyoruz açıklaması beni susturmak içinde olabilir ama face te ve heryerde bnlarn pisliğini tüketicilere ileteceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kıymetli_vatandaş

    Arkadaşlar anlaşmanın bittiği falan yok teleservice ile yola devam uydurmayın kaynak gösterin

    Teleservice için kaynak gösteremiyorum ama asya telekom sayfasında yazı yayınlamış.
    http://asyatelekom.com.tr/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperen.md

    quote:

    Orijinalden alıntı: kıymetli_vatandaş

    Arkadaşlar anlaşmanın bittiği falan yok teleservice ile yola devam uydurmayın kaynak gösterin

    Teleservice için kaynak gösteremiyorum ama asya telekom sayfasında yazı yayınlamış.
    http://asyatelekom.com.tr/

    sony kendisi bu hizmeti vermelidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: w910w910

    3 eylül'de xperia z telefonumu arama yaparken ekran kararması ve işlem yapılamaması sorunundan İzmir Teleservice'e verdim.1 hafta sonra değişim kararı çıktı.Ayın 3'ünden itibaren 30 gün değişim cihazı bekledim.31. gün bir baktım anakart değişmiş.Her yeri aradım ama nafile.Geri dönülecek dendi ama nerdeee...Bugün telefon İzmir'e anakartı değişmiş olarak gelmiş.Almaya gittim tabi mecburen.Telefon geldi önüme imza atacaksınız dedi bayan.Hayır dedim kontrol edeyim sonra.Aldım cihazı baktım hemen arıza ne durumda diye,fakat yine hüsran,arıza onarılmamış.Son testlerden nasıl geçiyor bu cihaz ayrı bi soru işareti.Cihazı almadım imza da atmadım.Bayan geri yollayacağız telefonu dedi durumu da yazdı tekrar sisteme.37 gün geçti durum bu belki de bi 37 gün daha bekleyeceğiz.Allah sabır versin.Bundan sonra Sony ve Teleservice mi ? aman aman!!

    Arama yaparken ekran kararması nasıl bir sorun ? Arama yaparken komple kapanıyor ve bir daha geri gelmiyor mu ? Telefonda sensör var, yüzüne yaklaştırınca ekranı karartır zaten ?




  • YasiN® Y kullanıcısına yanıt
    Rehberden herhangi bir kişinin üzerine geliyorum,ara tuşuna bastığım an daha telefonu kulağıma götürmeden ekran kararıyor ve görüşme bitmeden ekran gelmiyor.Bu sırada hiçbir tuş işe yaramıyor ve görüşmeyi ben sonlandıramıyorum.
  • teleservice tecrübesi olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var :)

    telefonu 28 ekim'de maltepe ön böroya teslim ettim..29u tatildi malum..ayın 31'inde üst seviyeye transfer olduğunu gördüm..işlemleri 8 kasım da bitti ve yaklaşık bir haftadır ''Cihazınız son testleri başarı ile geçmiş kargo için beklemektedir'' ibaresi yazıyor..müşteri hizmetlerini arıyorum.henüz işlemleri tamamlanmamış diye o klasik cevabı alıyorum.sesli yanıt sisteminde cihazınız son test aşamasındadır diyor..kafam karıştı iyice..ne yapmaya çalışıyorlar anlamadım..telefonun işlemleri bittiyse 1 haftada kargolanmaz mı üst servisten ön büroya? nasıl iş bu..servis dökümü aşağıdaki gibidir..

    İş emri: M2497636
    Kargo Giriş Tarihi: 2013-10-31
    Kayıt Tarihi: 2013-10-31
    Bitiş Tarihi: 2013-11-08
    Tamir Bilgisi: FIRMAMIZ ONARIM ICIN HERHANGI BIR GARANTI VERMEMEKTEDIR., MEKANIK PARCA/PARCALAR DEGISTIRILEREK ONARIM YAPILMISTIR, YAZILIM GUNCELLEME AYAR GENEL BAKIM YAPILMISTIR, CIHAZ AKTIF OLARAK TEST EDILMISTIR., CIHAZINIZIN TAMIR SURECI BASARI ILE SONUCLANMISTIR., HAFIZA KARTINIZI BILGISAYAR ORTAMINDA, FORMATLAMADAN KESINLIKLE CIHAZINIZA TAKMAYINIZ, GOZLENEN KOZMETIK HATALAR KULLANICI HATASI KAYNAKLI, OLUP, ISTENILDIGI TAKTIRDE SOZ KONUSU KAPAKLAR, UCRETLI DEGISIM ISLEMINE TABI TUTULABILINIR., CIHAZIN EKRANINDA ASIRI TOZLANMADAN DOLAYI KALICI LEKELER, OLUSMUSTUR. BU LEKELER KULLANICI KAYNAKLI OLUP ISTENILDIGI, TAKDIRDE UCRETLI DEGISIM GERCEKLESTIRILIR..
    Durum: Cihazınız son testleri başarı ile geçmiş kargo için beklemektedir.




  • Başka Xperia Z leri kontrol ettiniz mi ? Onlarda da aynı mı farklı mı ?
  • YasiN® Y kullanıcısına yanıt
    evet ettim sensör arızalı benim cihazın
  • ya bi arkadas vardı. teleservice calisanayim muduruyum diyordu. konu açmıştı. cevapliyordu soruları. sorusturuyordu. ne oldu ona.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çözüm,
    yurtdışından imei kolay değişen htc ve samsung alın, kafanız rahat etsin.

    taksitli almak ve garantisi var diye %25 dazla para vermeyin.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.