Şimdi Ara

Yine Teleservice yine sorun!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
2.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 eylül'de xperia z telefonumu arama yaparken ekran kararması ve işlem yapılamaması sorunundan İzmir Teleservice'e verdim.1 hafta sonra değişim kararı çıktı.Ayın 3'ünden itibaren 30 gün değişim cihazı bekledim.31. gün bir baktım anakart değişmiş.Her yeri aradım ama nafile.Geri dönülecek dendi ama nerdeee...Bugün telefon İzmir'e anakartı değişmiş olarak gelmiş.Almaya gittim tabi mecburen.Telefon geldi önüme imza atacaksınız dedi bayan.Hayır dedim kontrol edeyim sonra.Aldım cihazı baktım hemen arıza ne durumda diye,fakat yine hüsran,arıza onarılmamış.Son testlerden nasıl geçiyor bu cihaz ayrı bi soru işareti.Cihazı almadım imza da atmadım.Bayan geri yollayacağız telefonu dedi durumu da yazdı tekrar sisteme.37 gün geçti durum bu belki de bi 37 gün daha bekleyeceğiz.Allah sabır versin.Bundan sonra Sony ve Teleservice mi ? aman aman!!







  • quote:

    Orijinalden alıntı: w910w910

    3 eylül'de xperia z telefonumu arama yaparken ekran kararması ve işlem yapılamaması sorunundan İzmir Teleservice'e verdim.1 hafta sonra değişim kararı çıktı.Ayın 3'ünden itibaren 30 gün değişim cihazı bekledim.31. gün bir baktım anakart değişmiş.Her yeri aradım ama nafile.Geri dönülecek dendi ama nerdeee...Bugün telefon İzmir'e anakartı değişmiş olarak gelmiş.Almaya gittim tabi mecburen.Telefon geldi önüme imza atacaksınız dedi bayan.Hayır dedim kontrol edeyim sonra.Aldım cihazı baktım hemen arıza ne durumda diye,fakat yine hüsran,arıza onarılmamış.Son testlerden nasıl geçiyor bu cihaz ayrı bi soru işareti.Cihazı almadım imza da atmadım.Bayan geri yollayacağız telefonu dedi durumu da yazdı tekrar sisteme.37 gün geçti durum bu belki de bi 37 gün daha bekleyeceğiz.Allah sabır versin.Bundan sonra Sony ve Teleservice mi ? aman aman!!

    Hocam tüm sonylere mi bu firma bakıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: intercorem


    quote:

    Orijinalden alıntı: w910w910

    3 eylül'de xperia z telefonumu arama yaparken ekran kararması ve işlem yapılamaması sorunundan İzmir Teleservice'e verdim.1 hafta sonra değişim kararı çıktı.Ayın 3'ünden itibaren 30 gün değişim cihazı bekledim.31. gün bir baktım anakart değişmiş.Her yeri aradım ama nafile.Geri dönülecek dendi ama nerdeee...Bugün telefon İzmir'e anakartı değişmiş olarak gelmiş.Almaya gittim tabi mecburen.Telefon geldi önüme imza atacaksınız dedi bayan.Hayır dedim kontrol edeyim sonra.Aldım cihazı baktım hemen arıza ne durumda diye,fakat yine hüsran,arıza onarılmamış.Son testlerden nasıl geçiyor bu cihaz ayrı bi soru işareti.Cihazı almadım imza da atmadım.Bayan geri yollayacağız telefonu dedi durumu da yazdı tekrar sisteme.37 gün geçti durum bu belki de bi 37 gün daha bekleyeceğiz.Allah sabır versin.Bundan sonra Sony ve Teleservice mi ? aman aman!!

    Hocam tüm sonylere mi bu firma bakıyor.

    evet maalesef teknolojiden yoksun bu firma bakıyor...




  • Hayatımda gordugum en berbat servis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teleservice pişmanlıktır. Artık telefon seçerken garantisine bakıyorum teleservice mi diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz çoktan yeni cihaz alma ya da cihaz parasının tamamını geri alma hakkını yasal olarak kazanmışsınız. İmza atmamanız çok akıllıca olmuş. İmza atılmayıp geri döndüğü zaman aslında cihaz teslim alınmamış olduğu için ilk teslim tarihinizden itibaren geçerli olan 20 iş günü sayacı işlemektedir. 37 gün olduğuna göre 20 iş günü çoktan dolmuş. Artık o cihaz onarılamaz, size ya yeni cihaz verilecek ya da paranız iade edilecek. Aksini yapmalarına izin vermeyin. Çünkü bu adamlar tüketici kanunlarını çok iyi biliyorlar (her ne kadar bu konuda yalan üstüne yalan söyleseler de) ve o yeni cihazı kendileri alabiliyorlar bazen. Size de onarılmış cihaza razı olmak kazlıyor eğer sözlerini dinlerseniz..

    Razı olmayın, üzerlerine gidin. Yeni cihaz ya da para iadesi dışında hiç bir şeyi kabul etmeyin. Kabul etmezlerse de elinizdeki teslim tarihini içeren servis kağıdı ile doğrudan tüketici hakem heyetine gidin, 20 iş gününün dolduğunu ve artık iade veya değişim kurallarının geçerli olduğunu onaylatıp sonucu servise gösterin, aksi durumda dava açacağınızı söyleyin. Bu davalar hem ücretsiz hem de doğrudan katılım gerektirmiyor. Zaten sonuçlar da %99 tüketici lehine ve çabucak çıkıyor. Servis de bunu bildiği için karşılarında bilinçli ve inatçı birinin olduğunu anladıkları anda vaz geçeceklerdir. Hatta varsa gerçek, yoksa da iyi rol yapan bir arkadaşınızı avukat kılığına sokarak kendilerini tüketici mahkemesine verdiğinizi, işlemleri başlattığınızı bildirin. Onlar sonra size paşa paşa döneceklerdir.




  • Yakında Sony anlasmasını baska firma ile yapacakmıs arkadaslar. Teleservıce yalan olacak yanı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeLiCe_DoLuCa D kullanıcısına yanıt
    Telefon benim üstüme olsa çoktan dava açmıştım.Bu durumda açamıyormuşum çok araştırdım.Mecburen beklemeye devam.
  • Ne servismiş herkesi bıktırdı anlaşmayı çabuk bitirseler bari millet kurtulsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teleservice mi aman aman düşman başına :) benmde xperia z su geçirdi gönderdim. 'anakart iptal yenisini takmamız lazım garanti kapsamı dışında kalıyo dediler para istediler.' kabul etmedim telefonumu gönderdiler. Telefonun kapatma tuşuyla ses kısma tuşuna aynı anda bastım telefon ekran görüntüsü yakaladı ve o deklanşör sesi çıktı. Anakartı iptal olan bir telefon nasıl yapıyo bunları ?
  • Türkiyede ki teknik serviscilerin %90ı boş beleş insanlar. Çaycılıktan teknik servis elemanı olmuş kişiler hep. 5$lık orta tuşuna 1000 lira isteyip darbeden dolayı bozulmuş olabilir diyip 990 lirayı cebe atan bir kesim var onlarada hiç girmeyeyim.
  • Xperia z yolladı arkadaşım;

    2 Ay parça bekledi , 675 TL yolladı. Cihaz geldi kamera çalışmıyor ve tekrar servis ,

    Sonuç : ANAKART ARIZASI , 600 TL daha........

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 38. gün süreç hakkında yazmaya devam edeceğim ki görmeyenler de ne b.k olduğunu görsün bu firmanın.




  • Sony de sütten çıkmış ak kaşık değil.İphone'unu Teleservice'e veren tanıdığım da var.10 gün içinde değişim cihazı geldi.Sony de bitti benim gözümde.Kaç defa aradım geri dönüş yapılacak size denildi 1 kere bile dönülmedi.İki umursamaz firma bir araya gelince sonuç aşikar.
  • sony türkiyenin teleservice e dediği ; eğerki telde su varsa sıvı teması var deyip tüketiciye gönderin yani suclu olarak bizi görüo sony türkiye yöneticileri.ama o su oraya nasıl girdi tük kapaklar kapalıyken dediğimde apışıp kalıyorlar. Bunla ilgili test yetileri yok. Allah bildiği gibi yapsın bunları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uraltay85 U kullanıcısına yanıt
    Bunlara en güzel cevap her platformda suçlarını ifşa edip bir daha da Sony almamak.
  • arkadaşlar merhabalar kamera da siyah nokta şikayetiyle garantiye verdiğim cihaz dün geldi sağında solunda arka kapakta sıkıntı yoktu adama sordum su geçirme garantisi gittimi diye yok öle bişey dedi bende eve gittim tencereye attım telefonu bi sıkıntı olmadı ama sabah bi baktım kamera da buharlanma olmuş direk servis e gittim tekrar cihazı verdim su döküldü dedim üstüne. dedi sizden para isteyecekler sıvı temesı olduğu için ve garantiside ölcek cihazın dedi kadın bende kadına su geçirmeyecek diye ben bu kadar para verdim bu telefona dedim kadın cevap vermedi sonra cihazı teslim ettim eve geldim. sony i aradım aynı şeyleri kadına söyledim o da bu telefon su geçirmez değil suya dayanıklı dedi ayrıca garantiden sonra su geçirir cihaz dedi. dedim o zaman garanti belgesine yazsaydınız garantiye gittikten sonra su geçirmezlik özelliğini kaybeder diye ve bunları kkayda aldım falan filan dedi görüşmenin sonunda ankete sorunlarınızı aynen dile getirin dedi. arkadaşlar telefona su geçirip değişim alanlar benle iletişime geçebilirmi yardımcı olabillrlermi bana nasıl bi yol izleyeyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: w910w910

    Bunlara en güzel cevap her platformda suçlarını ifşa edip bir daha da Sony almamak.

    her alanda her yerde bunların pisliklerini aktarıyorum insanlara. çevremdekiler de htc one s4 iphone a yönelmiş durumda. sony mi? telefon güzel olabilir ama sony türkiye ve teleservice kadar perişan yapılaşma olamaz... bunların böyle pislik olduklarını bilseydim SONY EURASİA garantili telefon alırmıydım! daha ucuza da alabilirdik ama yaptık bi kere hatayı..
  • Benim arkadaşımda teleservice ye htc one ni gönderdi ekranda dokunmatik bozukluğu vardı yani ekranın belli bölgeleri algilamiyordu tam 11 gün sürdü değişim aldı şans işi birazda yoksa htc one sini gönderip iki ay bekleyenleride duyuyorum en iyi garanti firmanın kendi garantisi samsung galaxy s4 umu kasa açıklığı yüzünden gönderdim samsung türkiye garantiliydi tam 6 günde para iadesi yada ürün değişimi hakkı aldım hemde beni arayıp bunu söyleyen samsung türkiye değişim iade departmanı şefi mi neydi ahmet diye bir beyfendiydi yani biraz şans biraz da bilgi teleservice pişmanlık :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.