Şimdi Ara

Yoğun Saatlerde ADSL Kesintisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,
    Uzun süredir yaşadığım ve ADSL destek hattından yardım alamadığım bir sıkıntım var, yardımcı olabilirseniz sevineceğim.
    Geçen sene özellikle cuma cumartesi akşamları saat 20-22 arası ADSL bağlantımda sorun yaşıyordum. Tatil ve akşam olduğu için internet kullanımının daha yoğun olduğu saatlerde modemimde ADSL bağlantı ışığı yanıyor olmasına rağmen internete giremiyordum. Saat biraz ilerleyince bağlantı kendi kendine düzeliyordu. ADSL destek hattı ise yoğunlukla bağlantının ilgisi olmadığını söyleyip her hangi bir işlem yapmıyordu.
    Artık neredeyse her akşam saat 19-21 arası internet bağlantım yok, 21 i geçince kendi kendine bağlantım geri geliyor.
    Böyle bir sıkıntı yaşayan var mı başka? Durumu düzeltmek için ne yapabilirim?
    Şimdiden teşekkürler.



  • Ankara'da nerede bulunduğunuz (ve hangi T.Telekom Santralı'ndan hizmet aldığınızı) da belirtirseniz belki sizin bölgenizdeki aboneler deneyimlerini paylaşırlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mafaky -- 22 Kasım 2008; 23:14:44 >
  • İstanbulda'da bu sorun var, Müşteri hizmetlerini Arıyorum yok şöyle yok böyle deyip geçiştiriyorlar telekoma

    Yakında adsl'den Kablonet'e geçeceğim, Hem çok daha ucuz hemde daha hızlı, Tavsiye ediyorum sizde geçin arkadaşlar..
  • Sn. "Mafaky" katılıyorum.
    Bu forumda hoşuma gitmeyen en büyük sorun da sanki birisi memnunsa bütün şehir ve semtlerde ki o bağlantıyı kullanan da memnun veya memnun değilse gene aynı şekilde bütün şehir ve semtlerde i o bağlantıya sahip kullanıcılar memnun değil şeklinde yansıtılıyor.
    Bu doğru değil.

    Misal Sn. "Mylove" " İstanbulda da bu sorun var" diyiyor ve genelleme yapıyorsunuz ama ben neredeyse sınırın bitiş bölgesinde oturuyor olmama rağmen 4 mbps adsl kullanan bir aboneyim ( İstanbul/Kozyatağı).
    Yoğun saatlerde web'de elbette bir yavaşlama söz konusu ama kesinlikle problem yaşamıyorum.
    Ve benim gibi sorun yaşamayan çok abonede mevcut.
    Keza aynı şekilde evimde Kablo İnternet hizmetine ait tesisat hazır ve en son kablo internet deneyimim 1.5 ay gibi bir süre sürdü.
    Sinir harbi yaşamama adına gidip adsl'i tekrar bağlattırdım.
    Çünkü memnun değildim.
    Ama bu benim adıma bir memnuniyetsizlikti ki ben bunu belirtirken hep kendi adıma konuştum.
    Lütfen sadece siz değil burada ki her üye kullandıkları hizmet anlamında kendi adlarına konuşurlarsa abone olmayı düşünen dh üyeleri daha sağlıklı karar verebilirler.

    Misal bazı arkadaşlar çok fanatik şekilde davranışlar gösterebiliyorlar.
    Birisi "Kesinlikle Kablo İnternet" derken birisi de "Kesinlikle ADSL " diyebiliyor.
    Ama neye göre,kime göre ? soru işaretleri ortaya çıkıyor bu kez.
    Mesela ben Kablo İnternet'ten memnun kalmadım çünkü kullandığım zaman diliminde online oyunlarda paket kayıplarından doğan sorunlar yaşamaktaydım.
    Ki şu aralar gibi bir çok(hepsi değil elbette) kablo internet abonesinin forumda yansıttıklarına göre yaşadıkları yoğun saatlerde ki ms değerinin yükselmesi veya dl/up hızında kayıpları ben yaşamıyordum kullandığım kablo internet'te.

    Aslında eğri oturup doğru konuştuğumuzda abone sayısı ve yaygınlık sebebiyle ADSL abone sayısı kat ve kat Kablo İnternet'e göre daha fazla olmasınıda göz önünde bulundurun.
    Buna ADSL kullanıpta sorun yaşayan insanlara baktığınızda abone sayısına göre aslında düşük bir kısımın sorun yaşayan abone olduğunu rahatlıkla anlayabiliriz.
    Ki ben bir kaç milyon adsl abonesinden söz ediyorum.

    Yani demem o ki kullandığınız bağlantı türünde sorun yaşıyorsanız ve eğer bölgenizde alternatif bağlantı türleri mevcutsa araştırıp o hizmete geçmenizde fayda var.
    Ha maalesef sadece ADSL kullanabilecekseniz o zaman kablo tesisatı,modem gibi kriterleri eledikten sonra telekom ile problem çözülmeye çalışabilinir.
    Diyecekseniz ki onlarda sorun hallolsun diye beni mi bekliyorlar?
    Elbette hayır ama bunları hizmetinizi sağlıklı alabilmenize ikna edecekte sizsiniz;Tabi ki kişisel anlamda birşeyler yapılabilecekse...




  • dün gece 1 gibi 5-10dk bendede gitti.
    Bilecik
  • Sevgili ocularis Arkadaşım. İyi güzel yazmışsında benden her ay 49 ytl almasını biliyorlar ama konu arızaya gelince yok şunu yap yok bunu yap, Yok telsiz telefon varmı yok faks varmı ! Evet hepsi var ancak 2 ay öncesine kadar bu yazdıklarımın hepsi vardı bu sorun olmuyordu ! Teknik servis elemanı beni arıyor daha konuşmasını doğru düzgün beceremiyor yok burda birşey gözükmüyor diyor, anlatıyorum vs vs kesinti oluyor yok olmaz diyor daha ne diyebilirimki telekom a neyse telekom benimle baya bi idda etti sizden oluyor diye ama şimdi ne yaptılarsa sorunu çözdüler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mylove -- 26 Kasım 2008; 16:50:42 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mylove

    Sevgili ocularis Arkadaşım. İyi güzel yazmışsında benden her ay 49 ytl almasını biliyorlar ama konu arızaya gelince yok şunu yap yok bunu yap, Yok telsiz telefon varmı yok faks varmı ! Evet hepsi var ancak 2 ay öncesine kadar bu yazdıklarımın hepsi vardı bu sorun olmuyordu ! Teknik servis elemanı beni arıyor daha konuşmasını doğru düzgün beceremiyor yok burda birşey gözükmüyor diyor, anlatıyorum vs vs kesinti oluyor yok olmaz diyor daha ne diyebilirimki telekom a neyse telekom benimle baya bi idda etti sizden oluyor diye ama şimdi ne yaptılarsa sorunu çözdüler.


    İyi hoş güzel söylediklerinizde Kablo İnternette ne farklı?
    Ha şu bir gerçek internete erişimde probleminiz varsa daha kısa sürede yardımcı oluyorlar belki ama "Uydunet" ile alakalı başlığın son bir kaç sayfasına bakarsanız daha sadece bir kaç bin abonesi olan bir erişimin hizmet kalitesinin memnuniyet sınırları içinde mi,içinde değilmi olduğunu rahatlıkla sizde anlayabilirsiniz.

    Bende sorun yaşadım adsl'de.
    Önemli olan ilk aradığınızda karşınıza çıkan bilgisiz müşteri hizmetleri yerine teknik servis'e işinizi aktarabilmeniz.
    Ben bugüne kadar yaşadığım ve bir elin beş parmağını geçmeyen her problemde beni arayıp kesinlikle başlarından savmadan,çemkirmeyen ve problemi halleden teknik ekip ile muhattab oldum.

    Karar sizindir.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Aynı sorun bende de vardı.19-23 civarı kesikti.Kabloların zayıf olabilir ben değiştirdim şuan sorun yaşamıyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.