Şimdi Ara

Hız radarları özelleştiriliyor: Fransa ülke geneline yaymaya karar verdi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • DarkTechno kullanıcısına yanıt

    Bak bunu düşünmemiştim 😀

    Üstünü devlet mi tamamlar?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Navi kullanıcısına yanıt

    Hasta garantili hastane oluyorsa bu da mümkün bence 

  • Radarların devletler tarafından insanların ve yolların güvenligi icin konduğu dünyada söylenmiş en büyük yalanlardan bir tanesidir.Amaç insanların güvenliği değil paradır.Devletlerin vatandaşını soyduğu en önemli gelir kaynaklarından birisi trafik cezalarıdır.Yoksa her bir insanın canı devlet icin kelleden ibarettir.Oğlum madem radarlar insanların güvenligi icin bu araç üreten firmalar beygir gücü,tork 0-100 gibi işlerde birbirleri ile yarışırken siz neredesiniz?250-350 km hızlara cıkan arabalara izin verin sonrada hız cezası icin her yere radar koyun.Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?Paran olmasın çoğu ülkede ameliyat olmadan ölür gidersin.Geciniz bu işleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    Bunu ben de düşünüyorum. Devlet istese trafik kazalarını minimum seviyeye indirir. Hızı yazılımlarla sınırlayabilir. Anında tespitler yapabilir.

    Ama o zaman otomotiv sektörü, yani sanayi ayvayı yer. Devlet de ciddi vergi kaybına uğrar. Bu işin sigorta, sağlık sektörü bağlantıları da var. Onlar da olumsuz etkilenir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Navi -- 31 Aralık 2024; 18:54:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inş beteri muz cumhuriyetlerinde de yaygınlaşır.

  • Dikkat ettiniz mi sürücüleri uyaran RADAR levhası yok , araçların üzerinde radar aracı olduklarını belli edecek hiçbir işaret yok , umarım bizde de radar levhaları kaldırılır


    hız sınırı 110km/h olan yolda 123 ile yakalanıp , ibrede 3km farkı göremedim diyen avukatın itirazı yok , bunu haklı görüp cezayı iptal eden hakim yok ..


    Ortalama hız uygulaması çok güzel ama çalışmayan yerler var sanırım çünkü ortalama hız limitli yolda 130-140 ile geçen çok oluyor, heryere yaygınlaşırsa daha da süper olur .


    Hız sınırı da şehirden 20km sonra duble yollarda toleranssız 130 olsun , 131 e ceza olsun , ilçe girişindeki levhalar düzeltilsin , ilçe girişlerinde 50 levhası olmuyor 100 olsun , levhalar düzeltildikten sonra levhalara uymayanlara da ceza


    otobanların tümü 160 olsun , 161 e ceza kesilsin


    ve tüm cezalar anında otomatik e-devlete düşüp mesaj gitsin , posta tebligat kaldırılsın





  • Türkiye'de özelleştirmeyi (privatisation) eleştiren çok insan çıkıyor ama özel kamudan daha verimli/etkin çalışıyor. Bu yaygın kabul görmüş gerçek. Hemen neo-liberal tutum, para hırsı, kamu servetini talan kültürü vs diye otomatik refleksle yerilmemeli. Evet, birileri para kazanıyor ama akılcı bir mantığı mevcut. İnsanların önüne havuç koymazsan, teşvikler sağlamazsan iyi iş yapmazlar. Özelin aksine kamunun en büyük sorununun teşvik ve inovasyon eksikliği olduğunu düşünmüşümdür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rant peşinde olan Fransa hükümeti !

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AO A kullanıcısına yanıt

    bizde devletin bu işi özel sektöre verecek olması işte bu yüzden daha iyi. vatandaş ile kavga edip oy kaybına uğramaktan korkmak yerine, özel sektöre ver kurtul. ama radar sistemi deyip geçmemesi lazım. yapılacak olan işi iyi tarif edecek ve kullanılacak teknolojiyi de isteyecek. aslında bu işten önce, teknolojiyi araçlara monte ettirmek lazım. araç şehirler arası yola çıktı sinyali almadan, ya da otobana çıktın uyarısı almadan, ya da mahalle arasındayken belirli hız limitlerine mahkum bırakılacak. bu yapılsa, radar'a da gerek kalmayacak. oldu olacak bunu da ihale etsinler, ve otomotiv üreticilerine bu teknolojiyi kullanmalarını mecbur kılsınlar. ama o zaman ceza olmaz. vergi de olmaz. yok bu iyi bir fikir değil.  

  • gun kullanıcısına yanıt

    Editörün yazısında bir yanlışlık yok ise fransız devleti bu işten yıllık 194 bin euro kazanıyormuş.Araç başına da olabilir,bilemiyorum.Yazıda bununla ilgili de kaç aracın bu işi yapacağıyla ilgili de bilgi yok.Sadece 34,48 milyon euro'luk bir ihale büyüklüğü gözönünde bulundurulduğunda çok da kârlı bir iş değil gibi.Tabi özel şirket ceza başına % kaç komisyon alır ya da hız cezaları kaç euro'dur hangi hızda hangi kademelerde ceza kesilir ve en önemlisi bu radarlar nerelere konur bu yazıda bilgisini alamadık.Tek emin olduğum,kötü örnek fransada olunca burada kulağa doğru gelmiyor ya da bizden alkış almıyor.Hele hele onlar yaptıysa vardır bir bildikleri bizde de yapılırsa sakın sesimizi çıkarmayalım demiyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.