Şimdi Ara

Yumuşak süspansiyonlu, sürüşü keyifli arabalar! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
3
Favori
25.646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @the_ memur hocam,

    Benim de bundan sonraki tercihim "YUMUŞAK BİR JAPON" olacak büyük ihtimal.
  • yeni araçlardan renault latitude oldukça yumuşak süspansiyona sahiptir aracın tek handikapı fransız olması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Yerine göre yumuşak, yerine göre sportif ve yerine görede arazi aracı gibi kullanabileceğiniz bir otomobil zaten var.




    Vuhh.. Amma abartmışlar be. Sen o çukurlara gircende, o içerideki hanım kızımız öyle uyucak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSForever

    Citroen Ds (Tanrıça)

    Adamlar süspansiyonla yetinmemiş, ağırlık merkezini iyice aşağıya indirmek için çelik kafeslerin üzerine plastik tavan oturtmuşlar. Canınız çekerse plastiği çıkarıp Targa gibi takılabilirsiniz. Tasarım olarak da büyük camlar ve ince sütunlar seyri artırıp kör nokta bırakmıyor.
  • citroen hydroactive

    Muhteşem ve ötesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Yerine göre yumuşak, yerine göre sportif ve yerine görede arazi aracı gibi kullanabileceğiniz bir otomobil zaten var.




    Vuhh.. Amma abartmışlar be. Sen o çukurlara gircende, o içerideki hanım kızımız öyle uyucak

    Hydractive süspansiyona sahip bir xm,xantia yada c5 e binmenizi öneririm ozaman anlarsınız (Ayrıca videodaki hydractive 3 plus olması lazım çok daha gelişmiş eskilerinden)

    (not: bir miktar abartı olacaktır ama videodan peke farklı olmaz)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    Ford Taunus

    Kimse yazmamıştır, girip yazayım derken ilk mesajda yazılmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1193

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1193

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    transporter



    hayatında hiç bindin mi?

    evet bindim
    bence sen de herhangi bir c sınıfı araca bin de aradaki farkı gör

    Caravelle deseydin tamam derdim ama Transporter hiç yumuşak değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Yerine göre yumuşak, yerine göre sportif ve yerine görede arazi aracı gibi kullanabileceğiniz bir otomobil zaten var.




    Vuhh.. Amma abartmışlar be. Sen o çukurlara gircende, o içerideki hanım kızımız öyle uyucak

    Hydractive süspansiyona sahip bir xm,xantia yada c5 e binmenizi öneririm ozaman anlarsınız (Ayrıca videodaki hydractive 3 plus olması lazım çok daha gelişmiş eskilerinden)

    (not: bir miktar abartı olacaktır ama videodan peke farklı olmaz)

    Hidroaktif 3 daha çok güvenliğe yönelik tasarlanmış elektronik destekli bir sistem. Hidrolik kaçağı olsa bile sıkıntı yaşamazsınız. Klasik sistemde tüm aksamlar tek depodaki hidrolikle idare edildiği için olası arıza durumunda direksiyon sertleşir, debriyaj iptal olur, araba yere çöker, frenler şişerdi. Yine de klasik sistemin zevki başka.




  • Super Duty'e 2 ton tohum yüklemiştik. O403 otobüs gibi oldu demişti babam arabaya Bursa'dan Antalya'ya kadar yaylana yaylana gitmişler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Konsey

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Yerine göre yumuşak, yerine göre sportif ve yerine görede arazi aracı gibi kullanabileceğiniz bir otomobil zaten var.




    Vuhh.. Amma abartmışlar be. Sen o çukurlara gircende, o içerideki hanım kızımız öyle uyucak

    Hydractive süspansiyona sahip bir xm,xantia yada c5 e binmenizi öneririm ozaman anlarsınız (Ayrıca videodaki hydractive 3 plus olması lazım çok daha gelişmiş eskilerinden)

    (not: bir miktar abartı olacaktır ama videodan peke farklı olmaz)

    Hidroaktif 3 daha çok güvenliğe yönelik tasarlanmış elektronik destekli bir sistem. Hidrolik kaçağı olsa bile sıkıntı yaşamazsınız. Klasik sistemde tüm aksamlar tek depodaki hidrolikle idare edildiği için olası arıza durumunda direksiyon sertleşir, debriyaj iptal olur, araba yere çöker, frenler şişerdi. Yine de klasik sistemin zevki başka.


    2012 model yılı itibariyle görebildiğim kadarıyla citroende SADECE "C5' in 2.0 dizel otomatik(BVA) exclusive" paketinde bu süspansiyon sistemi varki 115 bin TL

    Herkesin alıp kullanacağı bir araç olmadığı gibi, bayilerde de test aracı dahi yoktur. Malum bizim millet 90-100 bin TL yi geçince ya mercedes, ya bmw ya da audi alır, kürkün ederi belli olsun ister :)

    acaba bu sistemi/benzerini kullanan citroen den başka marka yok mu?

    Yani düşük hızda fısır fısır olsun hızlandıkça veya virajlara girildikçe(eğim sensörüyle vs. anlasın araç) sertleşsin... Hatta bu bizim yollarda böbrek taşlarını düşürmeden (yumuşak süspansiyon) ve kafayı şişirmeden (akustik camlar ve motor,lastik sesi için ekstra yalıtım) gidebilmek için performans/ivmelenmeden makul oranlarda vazgeçebilirim bile...

    Bir umut (2011 de) sıfır audi A4 ve Volvo S80 bile aldım ama sonuç hüsran. Viraj güvenliği için tüm kasis tümsek çukur ve minik taşları hissetmemiz zorunluymuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sheyhzade26

    Sürüş keyfi denince sert süspansiyonlu,yola yapışan,direksiyon tepkimeleri iyi araçlar geliyor akla.Yumuşak süspansiyonda sürüş keyfi değil yol keyfi olur oda konfor bakımından...

    bir aracin her cukuru ve taşı hissettirmesinin neresi keyifli olabilir ki? mesela bir ferrari yada corvette yoldaki engebeleri hissettirmese, dan dun etmese daha keyifli olmaz mi surusu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yumuşak süspansiyonlu araçlarda yüksek sürüş keyfi verir.Aynı sınıfta en yumuşak ve en sert araç arasında yol tutuş olarak bu forumda zannedilen kadar çok fark yoktur.Dolayısıyla virajları 5-10 km daha hızlı döneceğim diye atıyorum uzun yolculukta yorulmanın yada sehir içinde taş dökmenin anlamı yok. Ergen hırslarından kurtulmuş kurallara uygun ve risksiz sürüşü seven herkez sanırım benim gibi düşünür.
  • örnekleri verildiği citroen in süspansiyon sistemi gerçekten efsane dir
    konforuyla bağımlısı olur aklınızı alır benden uyarması
  • T4
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Yumuşak süspansiyonlu araçlarda yüksek sürüş keyfi verir.Aynı sınıfta en yumuşak ve en sert araç arasında yol tutuş olarak bu forumda zannedilen kadar çok fark yoktur.Dolayısıyla virajları 5-10 km daha hızlı döneceğim diye atıyorum uzun yolculukta yorulmanın yada sehir içinde taş dökmenin anlamı yok. Ergen hırslarından kurtulmuş kurallara uygun ve risksiz sürüşü seven herkez sanırım benim gibi düşünür.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Yumuşak süspansiyonlu araçlarda yüksek sürüş keyfi verir.Aynı sınıfta en yumuşak ve en sert araç arasında yol tutuş olarak bu forumda zannedilen kadar çok fark yoktur.Dolayısıyla virajları 5-10 km daha hızlı döneceğim diye atıyorum uzun yolculukta yorulmanın yada sehir içinde taş dökmenin anlamı yok. Ergen hırslarından kurtulmuş kurallara uygun ve risksiz sürüşü seven herkez sanırım benim gibi düşünür.

    +1...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erci541

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebel

    yumuşak süspansiyonlu bir araç kesinlikle son tercihim olur. yumuşak süspansiyonlu aracı kullanmak için insanın gözünün kara olması gerekir. çünkü yumuşak süspansiyonlu araç ile viraj almak, rüzgarlı ve yağmurlu havalarda araç kullanmak ve bu ortamlarda küçük bir hata yapmak telafisi olmayan sonuçlara yol açabilir. benim araç alma tercihim, hep kasislere girdiğimde küt diye ses yapan ve aynı zamanda tam bağımsız arka süspansiyona sahip araçlar olmuştur.

    Yumuşak süspansiyon diyorsak da Allah'a emanet demiyoruz. Sürüş konforu olan, yoldaki her tümseği hissettirmeyen. Ancak dediğimiz araçlar da basit araçlar değil; bir mitsubishi, citroen, opel vs. İlla ki mühendisler yol tutuş-konfor dengesini kendilerine göre ayarlamışlardır. Merso'nun konforu konusunda yorum yapmıyorum. Mersoları bu konunun dışında tutabiliriz.

    Süspansiyon konusunda, BMW hakkında tecrübeli arkadaşlardan bir yorum alırsak aydınlatıcı olur.

    bikaç sene BMW 3 serisi kullandım 2006 modeldi

    spor karakterli bir araba olduğu için sert süspansiyonlara sahip sert karakterli bir otomobil




  • W124,Xantia,Vectra A
  • TOYOTA CRESSİDA
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.