Şimdi Ara

Yumuşak süspansiyonlu, sürüşü keyifli arabalar!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
3
Favori
25.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hep yol tutuş, yakıt ekonomisi gibi konularla ön plana çıkan araç kıyaslamalarını bir de yumuşak süspansiyonlu, sürüş keyfi olan, yolcusunu yormayan, yolu fazla hissettirmeyen arabalar olarak yapsak diyorum.

    Öncelikle ilk göz ağrım olmasının yanı sıra, şu ana kadar yolcu olarak bindiğim ve sürdüğüm arabalar içinde, sürüş konforu olarak gerçekten beğendiğim Mütsubishi Carisma, benim bu listenin en üst sıralarına koyduğum bir araç. 2004'te üretimi durdu bu araçların. Mitsubishi carisma'nın yerine lancer'larla devam etti. Onları test etme imkanım olmadı.

    Bence süspansiyonlarının yumuşak olması ve uzun yolda yola yapışarak sonduğu konfor, bir focus'tan bir astra'dan veya bir megane'dan oldukça fazla. Şu anki aracım fiat grande punto, ancak carisma'ya göre bu da kazık gibi geliyor. Sonuçta ralli yarışçısı değilsek ve araçlarımızı sürekli limitlerinde kullanmıyorsak bence yol tutuştan biraz ödün verilerek (veya vermeden de bunu sağlayan araçlar varsa) yumuşak süspansiyonlu en az C sınıfı araçlar tercih edilmeli.

    Japonların sürüş karakteristikleri birbirine benziyor. Dolayısıyla Mazda ve Nissan da bu yumuşak sürüş özelliğine sahip diye biliyorum. Yeni fluence de fena değil gibi konfor konusunda.

    Siz de kullandığınız araçları bu açıdan değerlendirirseniz alacak olan arkadaşlara ışık tutar diye düşünüyorum

    İyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erci541 -- 8 Ocak 2012; 12:32:12 >







  • Ford Taunus
  • üstüne yoktur. Chevrolet Impala

     Yumuşak süspansiyonlu, sürüşü keyifli arabalar!
  • opel omega da iyidir,aslen cadillac tır..

    edit: 98 kasalardan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donnaiolo -- 8 Ocak 2012; 2:11:39 >
  • E 250 Avantgarde Kompressor
  • Tabii Mercedes'e laf yok. Bir S500'ün yerini de hiçbirşey tutmaz yani.
  • Citroen xm
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kia kapital, eski amerikan klasikleri, citröen bir modeli ama hatırlamıyorum. Fifthgearda mercedesle idi sanırım bozuk yolda karşılaştırması vardı.
  • Linea
  • Hocam Linea o kadarda yumuşak değil şu kış aylarında (4 derece altını görünce resmen sertleşiyor)
  • yumuşak süspansiyonlu bir araç kesinlikle son tercihim olur. yumuşak süspansiyonlu aracı kullanmak için insanın gözünün kara olması gerekir. çünkü yumuşak süspansiyonlu araç ile viraj almak, rüzgarlı ve yağmurlu havalarda araç kullanmak ve bu ortamlarda küçük bir hata yapmak telafisi olmayan sonuçlara yol açabilir. benim araç alma tercihim, hep kasislere girdiğimde küt diye ses yapan ve aynı zamanda tam bağımsız arka süspansiyona sahip araçlar olmuştur.
  • şu ana kadar sahip olduklarımızdan en iyisi range rover sport sürüşüde çok zevkli ayrıca motoru biraz daha güçlü yapsalardı kusursuz bi alet olucakmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebel

    yumuşak süspansiyonlu bir araç kesinlikle son tercihim olur. yumuşak süspansiyonlu aracı kullanmak için insanın gözünün kara olması gerekir. çünkü yumuşak süspansiyonlu araç ile viraj almak, rüzgarlı ve yağmurlu havalarda araç kullanmak ve bu ortamlarda küçük bir hata yapmak telafisi olmayan sonuçlara yol açabilir. benim araç alma tercihim, hep kasislere girdiğimde küt diye ses yapan ve aynı zamanda tam bağımsız arka süspansiyona sahip araçlar olmuştur.

    Yumuşak süspansiyon diyorsak da Allah'a emanet demiyoruz. Sürüş konforu olan, yoldaki her tümseği hissettirmeyen. Ancak dediğimiz araçlar da basit araçlar değil; bir mitsubishi, citroen, opel vs. İlla ki mühendisler yol tutuş-konfor dengesini kendilerine göre ayarlamışlardır. Merso'nun konforu konusunda yorum yapmıyorum. Mersoları bu konunun dışında tutabiliriz.

    Süspansiyon konusunda, BMW hakkında tecrübeli arkadaşlardan bir yorum alırsak aydınlatıcı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erci541 -- 8 Ocak 2012; 11:07:32 >




  • Mercedes BMW gibi markalara girmeyeceğim. Sertlik ayarlı süspansiyonda Citroen C5, C6, XM, Xantia.
  • Kesinlikle Ford Granada yüksek hızla bir çukura girdiğimde 3-4 defa silkelenirdi.
  • citroen c5 hydroactive
  • transporter
  • konfor için 17'' jant geçmemek lazım, 18'de sertleşir 19'da çakıl taşını bile hissedersiniz ama otoyolda da sağlam durur. şehir içi kullanımların için en iyisi 17''
  • Çıkıntılık yapacağım..


    Yumuşak süspansiyonlu olup da sürüşü keyifli araca benim lügatımda yer yokOlsa olsa sürüşü konforlu olur benim için...
  • İmzamdaki arac :) cidden çok yumuşak şöförünü yormayan yolu hissettirmiyor . uzun yolda özeellikle kaç saat arac kullanırsan kullan farkına bile varmıyorsun :))
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.