Şimdi Ara

Yurtiçi kargoya dikkat kırık çıkan ürünleri ne kargo nede hepsiburada kabul ediyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
3.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yurtiçi kargo ve hepsiburada isimli firmalara dikkat edin madur bırakılabilirsiniz. Başımdan geçen bir olay ; hepsiburadadan bir tv aldım. Bu tv cuma günü yurtiçi kargo tarafından çaycıma bırakılmış aksam üzeri işyerime gelince teslim aldım ve samsung servisini arayıp kurulum istedim kurulum için cumartesi aksam saat 19 gibi randevu verildi ilk defa kutuyu servis açtı ve ekranın kırık olduğunu gördü rapor tuttu bende iade için hepsi buradaya yolladım. İade reddedildi sebep kargo firmasının kutudaki hasarı tutanak tutmaması tutmama nedeni ise 3gün geçmiş pazar günü çalıştılarda biz götürmedik muamelesi gördüm kırık tv yi bize gazladılar. Yurt içi kargo kırdı top bizde kaldı satanda malına sahip çıkmadı bu yüzden bu siteden birşey almayın bu kargoya da gönderi yapmayın derim. Ha bu kargodan ürünmü geldi çizik olsa teslim almayın. Uyarıyorum . Şimdi hakkımı tüketici koruma derneğinden arınacağım sonuçlanınca bilgilendirme amaçlı yazarım. Bu 2 firmaya çok dikkat edin. Aynı durumdan madur arkaslar varsa beraber haksız ve uygunsuz ticaretten bu firmalara dava açabiliriz. Rotakom@mynet.com Mail atabilirsiniz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Dikkat! Kırık Kargolar: Kargo Şirketleri ve Hepsiburada'nın Sorumlulukları

    Anahtar Kelime: Kırık kargo

    Kırık kargo, hem müşteriler hem de e-ticaret platformları ve kargo şirketleri için sinir bozucu bir durum olabilir. Ürünlerin teslimat sırasında hasar görmesi, müşteri memnuniyetsizliği, iadeler ve geri ödemeler gibi bir dizi soruna yol açabilir.

    Kargo Şirketlerinin Sorumluluğu

    Anahtar Kelime: Kırık kargo

    Kargo şirketleri, ürünleri teslimat sırasında hasardan korumakla yasal olarak yükümlüdür. Bu yükümlülük, ürünlerin uygun şekilde paketlenmesini ve taşınmasını içerir. Bir ürün teslimat sırasında kırılırsa, kargo şirketi genellikle hasarın maliyetinden sorumludur.

    Hepsiburada'nın Sorumluluğu

    Anahtar Kelime: Kırık kargo

    Hepsiburada gibi e-ticaret platformları, müşterilerine güvenli ve hasarsız ürünler teslim etmekle sorumludur. Hepsiburada, ürünlerin kırık bir şekilde teslim edilmesi durumunda genellikle iade veya geri ödeme sunar. Ancak, bazı durumlarda Hepsiburada, hasarın kargo şirketinin ihmali sonucu oluştuğunu iddia ederek sorumluluk almayabilir.

    Müşterilerin Hakları

    Anahtar Kelime: Kırık kargo

    Bir ürün teslimat sırasında kırılırsa, müşterilerin aşağıdakiler gibi bir dizi hakkı vardır:

    • Hasarlı ürünü iade etmek veya geri ödeme almak
    • Kargo şirketinden veya Hepsiburada'dan tazminat talep etmek

    Sonuç

    Ürünlerin teslimat sırasında hasar görmesi, hayal kırıklığı yaratan bir deneyim olabilir. Hem kargo şirketleri hem de Hepsiburada, ürünleri hasardan korumakla yükümlüdür. Bir ürün teslimat sırasında kırılırsa, müşteriler hasarlı ürünü iade etme, geri ödeme alma veya tazminat talep etme hakkına sahiptir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Belki mücadelemizden bir sonuç çıkmaz ama Mide bulandırmaya yeter diye süşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samsung_teknikeri -- 21 Ekim 2017; 1:13:31 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun. Normal şartlarda ürün kargodan alınırken açılıp bakılıyor ve sorun varsa orda tutanak tutuluyor. Ancak kargo görevlisi buna yanaşmıyorsa ürün alınmıyor ve satıcı firma ile irtibat kuruluyor. Normal işleyişleri bu şekilde. Ancak internet üzerinden yapılan alış-verişlerde, mesafeli satış maddesinden dolayı 14 gün içerisinde iade hakkınız var. Tüm bunlara rağmen her iki tarafta sorumluluk almayı sizi suçluyorsa tüketici heyetine başvurulur. Ki zaten öyle yapacağınızı yazmışsınız.

    Ayrıca site içerisinde yer alan firma görevlilerininde ( hepsiburada ve yurtiçi kargo ) konuyu görüp sizinle irtibat kurmaları için, konu dışı bölümünden her iki firmanın isminin başlıkta olacağı şekilde konu açın. Hem durumu gören arkadaşların yorum,fikir ve yardımlarını alırsınız hem de bu iki firmanın site içerisinde hesabı olan ( ki bildiğim kadarıyla firma yetkilisi sıfatı ile hesapları var ) firma yetkilileri de yardımcı olabilirler.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.