|
%100 elektrikli Peugeot E-308 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



-
-
Çok yahsi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bizlerin alamayacağı ama bizi kıskananların alabileceği yeni bir araba daha. Bu arada çok güzel.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hyundai ve Peugeot çok canlar yakacak. Geçirdikleri devrim ve evrim inanılmaz
-
100 kW'a kadar destek sunan DC şarj özelliği. Binlerce e-araca 100kW elektrik enerjisi nereden gelecek? Termik santral yetmez. Tüm kıyılara denizlere rüzgar türbini diksen yetmez. Nereden gelecek bu elektrik? Enerjideki oyuna dikkat.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
mevcut modellerinde elektronik sorunlarıyla meşhur bir marka elektrikli araba üretmiş.
-
2015 Eat6 dan sonraki araçlarında ne kadar sorun duydunuz ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
400 km menzil hala yetersiz. En az 700 km menzil sunmalı ki ulaşım konusunda sıkıntı yaşatmasın .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bildiğinden değil, kalıplaşmış bir ezberi ifade ediyor. Konu elektrikli araba da olunca bir şeyler yazayım demiş kendince. Genelde 15-20 yıllık arabalardan bahsediyorlar. Son - aşağı yukarı- 10 yıl içinde üretilen arabalarda kronik elektronik sorunu yok. Dizellerde adblue, 1.2 puretechlerin ilk serilerinde de triger ve buji sorunu vardı. 1.2'leri ücretsiz çağırmalar da dahil çoğunlukla halletiler de Adblue meselesi hâlâ şikayet alıyor. Kısacası elektronik sorun yazanlara gülmüyorum bile çünkü tadı kaçtı bunun da.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayır duymamış. Kullanmamış laf ediyor.
Bu dönemki arızalar daha çok mekanik bile sayılır. AdBlue sistemleri arızalanıyor. O da bayilerin hatasından dolayı. Resmi servise gittiğiniz sürece sıkıntı da yaşamamınız lazım, yaşarsanız da ücretsiz tamir ederler.
-
Şu ortamda malesef tr ye gelmesi imkansız görünün bir model.. Seçimden sonra bir vergi düzenlemesi olursa o zaman bakarız...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
forumda hiç eat şanzıman arızası konusunu duymadım. hiç kullanmadım ama bu şanzımanı.
-
nasıl bir döneme denk geldik arkadaş!!! biz anca resimlerden bakarız bu araçlara böyle haberlerin haber değeri hiç yok !
-
benzinli olsa 400km menzil yeter.heryerde istasyon var,5dk'da fulluyorsun.ama elektriklide şarj hem az hem yavaş olduğundan 1000km'ye yakın olmalı.en azından TR'nin şarj altyapısını gözönünde bulundurunca kullanışlı değil
Bizlerin alamayacağı ama bizi kıskananların alabileceği yeni bir araba daha. Bu arada çok güzel.
|
400 km menzil hala yetersiz. En az 700 km menzil sunmalı ki ulaşım konusunda sıkıntı yaşatmasın .
|
2015 Eat6 dan sonraki araçlarında ne kadar sorun duydunuz ?
|
Hayır duymamış. Kullanmamış laf ediyor. Bu dönemki arızalar daha çok mekanik bile sayılır. AdBlue sistemleri arızalanıyor. O da bayilerin hatasından dolayı. Resmi servise gittiğiniz sürece sıkıntı da yaşamamınız lazım, yaşarsanız da ücretsiz tamir ederler. |
100 kW'a kadar destek sunan DC şarj özelliği. Binlerce e-araca 100kW elektrik enerjisi nereden gelecek? Termik santral yetmez. Tüm kıyılara denizlere rüzgar türbini diksen yetmez. Nereden gelecek bu elektrik? Enerjideki oyuna dikkat.
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X