Kısaca olayı özet geçmek gerekirse 16 Aralık 2016 akşamında Ziraat'ten telefomuna ardarda 3d secure şifreleri içeren 7-8 adet mesaj geldi. Ne oluyor demeye kalmadan hemen hesabımı kontrol ettim ve 2 adet Amerikan sitesinden toplamda 439,9 TL para çekildiğini gördüm. Hemen müşteri hizmetlerini arayıp kartı iptal ettirdim. Araya Cumartesi ve Pazar girdiğinden 19 Aralık Pazartesi günü bankada harcama itiraz dilekçesi doldurdum ve beklemeye koyuldum. 3D Secure Mesajları ve işlem yapıldığına dair SS'ler aşağıda
Ziraat benim dilekçemi beğenmemiş olacak ki bana mesajla "daha ayrıntılı" dilekçe yazıp genel müdürlüğe fakslamamı istedi. İlkini internet üzerinden gönderdim. Faksın ulaşıp ulaşmadığını defalarca sormama rağmen müşteri hizmetleri bana kesin bir şey söylemedi. Sonrasında kırtasiyeden tekrar gönderdim. Ara ara arayıp sormama rağmen müşteri hizmetleri kesin bilgi vermedi. Müşteri memnuniyeti 0 zaten. (Enpara'nın gözünü seveyim.) Yazdığım dilekçeyi ekliyorum.
Bugün ise 5 Ocak 2017'de gönderilmiş bir iadeli taahhütlü mektup tarafıma ulaştı. Diyor ki sözde bu işlemler benim bilgim dahilinde gerçekleşmiş ama nedense benim bundan haberim yok!? Arkadaşlar 2006'dan beri internetten alışveriş yapıyorum. Hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım. Bu işlemleri ben yapmadım. Şimdi ben bunları Tüketici Mahkemesine versem sonuç alır mıyım ? Ne kadar bekleyeceğim umrumda değil sadece haklılığımı ispat etmet istiyorum. Ayrıca Bimer'e ve Şikayetvar'a şikayet etmeyi düşünüyorum. Sizler ne önerirsiniz? Gönderikleri mektupta aşağıda.
Ziraat böyledir. İmzamı atarak bir talepte bulunmuştum. Bana dönüş yaptılar dediler ki imzan bizdeki imzayla birbirinin aynısı değil. Bu yüzden reddettiler. Gittim 2 farklı şubeye sizdeki imzam lazım bana dedim. Uğraştırdılar, ordan oraya, herkes her şeyden habersiz... Neyse
Doğru hocam uğraştırmayı çok seviyorlar. Nasıl olsa müşterimiz var deyip iplemiyorlar.