Şimdi Ara

1.0 ecoboost mu, 1.4 tsi mi ya da hangi benzinli?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Yeni araba alma arefesindeyim ve kafamda bir kaç model var sizlerin de fikrini almak isterim. Bütçe 45i asmazsa iyi olur ama çok çok begenirsem 2 3 daha asarim. Boya takıntım abartı olmadigi sürece yoktur, hasar kaydı da 5 bin liraya kadar mümkün, tampon değişmiş olabilir.
    Aklimdaki modeller şunlar;

    1.4 tsi 2 kasa leon copa plus paketi yada fr
    1.4 tsi golf 6
    1.0 ecobooost focus hb
    Bunların yakıt, performans, kronik arıza durumları falan nasıldır?

    Şu anki arabam focus 2 hb dizel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 1.0 ecoboost ödüllü motor. Gayet de güzel kaçar ama 1.4 tsi ile karşılaştırınca bir tık fazla yakar gibi. Fordun kanında var nedense bu. Ford kamyon bile alsanız rakiplerinden bir tık fazla yakıyor. İlginç bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 Ecoboost Focus Sedan kullandım uzun süre. Araç sizinkine göre alt devirlerde daha az istekli. Fakat klasik dizeller gibi 3500-4000 bandında kesilme yapmıyor; 6000'e kadar rahat çıkabiliyor. Uzun yolda gayet ekonomik, şehir içi şehir dışı karışık 7.5 lt ortalama var. TSI daha ciğerlidir tahminimce.
  • suti0 S kullanıcısına yanıt
    Aralarında %50 ye yakın hacim farkı var nasıl ola ki bu durum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    1.0 Ecoboost Focus Sedan kullandım uzun süre. Araç sizinkine göre alt devirlerde daha az istekli. Fakat klasik dizeller gibi 3500-4000 bandında kesilme yapmıyor; 6000'e kadar rahat çıkabiliyor. Uzun yolda gayet ekonomik, şehir içi şehir dışı karışık 7.5 lt ortalama var. TSI daha ciğerlidir tahminimce.

    Dizelin sesinden yildim artık. F2 nin yalıtımı da zayıf olunca sürekli teyp açık gezmekten sıkılıyor insan. Yoksa çekiş atiklik çok da önemli değil. Yalnız şu var ki ülkede çok hatta hiç tutulmadı 1.0 bu yüzden tsi daha mantıklı gibi ama leonda focustaki heybeti de bulamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ecoboost'lu Focus'u ben de araştırdım bir kaç ay önce fakat memnun olan dahi nedense elden çıkarmak istiyor, bunu çözemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakamoz88


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    1.0 Ecoboost Focus Sedan kullandım uzun süre. Araç sizinkine göre alt devirlerde daha az istekli. Fakat klasik dizeller gibi 3500-4000 bandında kesilme yapmıyor; 6000'e kadar rahat çıkabiliyor. Uzun yolda gayet ekonomik, şehir içi şehir dışı karışık 7.5 lt ortalama var. TSI daha ciğerlidir tahminimce.

    Dizelin sesinden yildim artık. F2 nin yalıtımı da zayıf olunca sürekli teyp açık gezmekten sıkılıyor insan. Yoksa çekiş atiklik çok da önemli değil. Yalnız şu var ki ülkede çok hatta hiç tutulmadı 1.0 bu yüzden tsi daha mantıklı gibi ama leonda focustaki heybeti de bulamıyorum.

    İzolasyon yeterli Focus'ta. Hatta benzinli motorun mırıltısını özlediğimi farkettim. O kadar alışmışım ki traktör dizel sesine. Namussuz bir de güzel ses veriyor.

    @RevivaL bence ideal bir makine. Cümbür cemaat doluşup binilirse belki üzer ama çekirdek aile için uyumlu bir araç.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 1.2 tce o paraya güzel gider.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakamoz88


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    1.0 Ecoboost Focus Sedan kullandım uzun süre. Araç sizinkine göre alt devirlerde daha az istekli. Fakat klasik dizeller gibi 3500-4000 bandında kesilme yapmıyor; 6000'e kadar rahat çıkabiliyor. Uzun yolda gayet ekonomik, şehir içi şehir dışı karışık 7.5 lt ortalama var. TSI daha ciğerlidir tahminimce.

    Dizelin sesinden yildim artık. F2 nin yalıtımı da zayıf olunca sürekli teyp açık gezmekten sıkılıyor insan. Yoksa çekiş atiklik çok da önemli değil. Yalnız şu var ki ülkede çok hatta hiç tutulmadı 1.0 bu yüzden tsi daha mantıklı gibi ama leonda focustaki heybeti de bulamıyorum.

    1.0 turbo benzinli motorlar artık yeni moda. bmw ve golf'de de 1.0 motor var. yalnız ford'unki diğerleri kadar başarılı değilmiş. ben de bildiğimden söylemiyorum, testlerden okuduğum. golf 1.0 almanya'nın en çok satan golf benzinli motoruymuş şu an. bmw 2 serisi aldı arkadaşım eşine 1.0 o da çok memnun. ama ford'dan daha çok şikayet var 1.0 konusunda.




  • Dostum buradaki goygoya bakma. Türk halkının arabadan anladığı ikinci eli yüksek olsun.
    http://www.ukipme.com/engineoftheyear/ >> Burası uluslararası motor ödülünün sitesi. Gir sonuçlara bak.
    Ford 1.0 ecoboost üst üste 3 sene en iyi motor seçildi.
    Bu sene çok dişli bir rakibi geldiği için ancak ikinci olabildi :) Bu senenin kazananı i8'de kullandığı motorla oldu. BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid (BMW i8 (362ps))

    Soruna gelecek olursak,
    Ecoboost'la ilgili söylediklerimi unut ve tek bir şey söyleyeceğim onu düşün; VW iyi kötü ödül kazandığı 1-1.4 litre arası motor segmentinde bu sene 1.liği PUG grubuna kaptırdı :) Daha da bir şey demeye gerek yok sanırım.
    Kaynakhttp://www.ukipme.com/engineoftheyear/results.php?id=12




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.