Şimdi Ara

1.2 puretech 2. bakım buji değişim meselesi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
87
Cevap
1
Favori
6.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bakım diyince arabayı yıkatmak olarak anlayan
    bir topluluk için,
    hangi km de neyin değişmesi gerektiğini söyleyen,
    düzenli servis bakımı isteyen araç
    uygun değil arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aksinaletinsan kullanıcısına yanıt

    İnsanların sıfır araç alma sebebi bu tip durumlar için. 30-40bin kmdeki aracına 100bin km muamelesi göstermek normal mi ? Bir kaç modeli dışında uygun bir fiyatı da yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    ford mustang gt, ikinci eli ~ 5milyon tl!

    4 yılda bir hem buji hemde triger değiştiriyor.

    basit bir örnek.

    bakım iyidir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Friedrich0 F kullanıcısına yanıt

    2020 sonrasında düzgün yağ servis bakımı ile kullanılıyorsa hiçbirine gerek yok hocam, 5. senede yeni kayışla degistirin arada denk gelirse bakın yeter kayışı servis kontrol ediyor zaten, 2022 güncellenmiş kayış dökülme yapmıyor, normal 6 senede bir değişime geçiliyor. Ha servis bakımı hep devam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 3 Ekim 2024; 9:48:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aksinaletinsan kullanıcısına yanıt
    Bu degisen zimbirtilari bir corolla veya civic 100.000 den once degistirmiyor çünkü.

    Bu bakim degil yogun bakim araba olmesin diye yapiyorlar. Bunlari yapmazsan bir japon en fazla cok yakar, cogunun trigeri zincir zaten, ama bu arabanin motoru pert oluyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.