|
1.2 puretech 2. bakım buji değişim meselesi (3. sayfa)
-
-
Biz bunları söyledik.
1.2 PSA sorunlarını söyledik
Şimdi ağlama duvarına dönmüş buralar
Kendi düşen ağlamaz… -
2022 yılında sıfır aldığım 308 GT ile ben yaşadım. Defalarca motor arızası yüzünden yolda kaldım, araba yolda geçirdiği süreden fazla serviste kaldı. Neyse ki satıp kurtulduk.
-
Ayıplı mal iade edilir başkalarına kakalanmaz. -
Öyle bir şey yapmadım zaten, araç garantideydi, alan kişinin de durumdan haberi vardı ayrıca günün parası ile 200000 TL ucuza sattım. Üç kuruşun peşine düşecek insan değilim, araç krizi var iken en erken peugeot araç verebildiği için almıştık. Araç arzındaki problemler bitince satıp premium c segmentine geçiş yaptım.
-
Yanlış anlamayında şu konudan sonra psa grubu araç almak bana biraz tuhaf gelir:) psadan uzak durmak gerek demek ki. -
-
57 binlerce 1.2 puretech corsa kullanıyorum, bir sıkıntı yaşamadım. Evet bazı araçlarda sorunlar olabilir, üretim bandında sıkıntılar olmuş olabilir ama tamamen 1.2 kötü alınmaz yolda bırakır demek saçma bence. Aracı zorlandığım da oldu 180 190 gittiğimde oldu. Aracın dilinden anlarsan , üretim bandında sıkıntılı araç gelmediyse gayet güzel motor bence. -
En doğrusunu yapmışsınız,ucuza kaçmak pahalıya mal etmektir
-
Bu 1.2 araçları deli gibi tavsiye edenler var forumda. Millet motoru kucağa alınca anlıyor anyayı konyayı. Klostrofobik 408’ler sırf tipinden dolayı peynir ekmek gibi satıyor. Aldıktan sonrası ise tam bir pişmanlık.
-
Honda alalım diyoruz her 10bin km'de bakım + 2 sene ya da 40binde bir şanzıman yagı. Hondanın da servis maliyetleri yüksek. 1.2 puretech triger kayışı ve buji kırması problem serviste bunlar çok maliyetli. Güzel bir Peugeot ustası bulup 30bin km'de bir bujileri alıp degişsek - motor yagını trigere uyumlu kullansak - trigeri 50bin km'de bir degişsek - disk balata zaten çok dha ucuz.Bu şekilde 1.2 puretech mi kullansak ya da Honda 1.5 cvt alıp direkt özel servise mi geçsek. Kuş kadar maaşlarla bakımlara servet ödüyoruz küfür etmemek elde değil. -
Adam fikir soruyor hala yok japon yok bilmem ne. Japon corolla sorunsuzdur imajı var 2008 den 2017 ye kadar corolla kullandım. Ne mmt şanzıman arızası bitti ne direksiyon kolonu arızası. Allahtan motoru sağlam dimi. Bende 1.6 puretech aircross var 2. Bakımında 25 binde bujiler değişti. Değişen bujide japon malı çokta kötü durumda değildi. Bugün o masraftan kaçsam yarın motorla ilgili bir sorun yaşadığımda daha büyük tutarlar karşıma çıkacaktı. Edit: 4 adet buji 1750 tl opel/citroen yetkili servisi + işçilik çıkacaktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skaninei -- 28 Haziran 2024; 14:0:37 > -
B sınıfı özelinde konuşuyorum, polo sınıfının en iyisi ancak onda da sorun yaşayan baya var + dsg muhabbeti. Üzerine corsayı da polonun %10 ucuzuna aldım. Yarise bakıyorsun gereksiz pahalı. Clioya gidiyosun hava yastığı eksik. Korelilere gidiyorsun verimsiz 1.4 atmosferik motor, 1.0 turboları da hem az hem de pahalı ayrıca şanzıman muhabbeti devam ediyor. Ford desen piyasadan silindi
İnsanlar mecburen psa'ya yöneliyor. En iyi şanzıman bunlarda var, vergisi düşük. Çok trafiğe girmezsen tutumlu motor, performansı iyi, donanımı iyi, tasarımı iyi. 208 ve corsa avrupadaki satışlarda ilk 5'te
-
En iyi PSA gibi duruyor ama düşünsene 60bin bakımına servise girdiğini. Buji + triger yanına disk balata şanzıman yagı vs. bi şeyler girse 40-50bin TL'yi görür müyüz. benim zoruma gidiyor 1500 tl clio ya bakım yapan görünce bu paralar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byburaq67 -- 28 Haziran 2024; 14:10:53 > -
60binde şanzıman yağı değişmez hocam, disk balatayı da dışarda değiştiririm garantiyi etkilemez. Triger fiyatına ne çekiyorlar bilmiyorum, beraberinde v kayışı ve devir daim de değişir tabi büyük ihtimalle
-
1.2 atmosferik Peugeot aracımın triger seti değişimi için 16.500 TL dolayında teklif aldım TSE 12047 sertifikalı özel servisten. 3 ay öncesine göre %20 dolayında daha pahalı bugün. Bu 16.500 liralık fiyatın içinde 8700 liraya yakın işçilik ücreti dahil. İşçiliği çok pahalı ve zahmetli. Devirdaim fiyata dahil değil üstelik (gerekirse değişiyor dediler). Yetkili servis ne fiyat çeker, bilemiyorum ama daha aşağı olmaz herhalde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 28 Haziran 2024; 14:24:5 > -
"PSA önermiyorum" deyince beni linçlediniz.
Ne oldu şimdi ?
Kendi düşen ağlamaz.
Teknisyen trigeri değiştirirken eli yağ oluyor. O kadar işçilik bence az bile.
PSA'nın servis ücretlerini yükseltmesi dileğiyle.
Ben haklı çıkmaktan bıktım. Siz kazık yemeye doymadınız.
-
Üyeleri karıştırdın herhalde. Ben anti-PSA mesajlar atan kimseyi linçlemedim. Bilakis, 10 senedir PSA araç kullanan birisi olarak (tecrübeyle sabit olarak) bu marka hakkında senin mesajlarına çoğu kez +1 verdim, sana bile yani. Sen benim bu konudaki mesajlarımı iyice inceleyip ondan sonra mesajını tekrar revize et Kaptan. Mesaj atmadan önce kimin hangi markayı övdüğünü/yerdiğini iyi not et bundan sonra.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 28 Haziran 2024; 14:30:39 > -
Lafın sana değil, PSA yanlılarına gelsin.
Motor bakımı ve boya problemlerini göz önünde bulundurarak PSA alımına karar verilmesi gerektiğini pek çok defa dile getirdik.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X