Şimdi Ara

1.25 82 bg Ford fiesta kullananlar ve düşük motor deneyimi olanlar içeri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
6.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Şehir içinde kullanacaksanız 1 dk düşünmeyin. Hem vergisi düşük tüketim zaten benzinde bile kabul edilebilir. Bir de LPG taktırırsanız tadından yenmez. Bendeki 75 HP ve vites oranları tamamen şehir içine yönelikti. Fiesta bu noktada daha başarılı şanzıman oranı Ve motor olarak.



    Forumu dinlerseniz 1.2 atmosferikleri rampada inip yitiyoruz.
    forumdan ziyade sosyal çevremin öyle demesi hep olumsuzluğa itti. yüzde 85 şehir içi olacak kullanım sıklığımda öyle çok olmayacak başlarda zevkini almak dışında
  • Otomobillden anlıyorum diyenlerin %75'inin otomobil bilgisi kahvehane muhabbetinden hallice... O yüzden dikkate almayın o denilenleri, 4 kişi gidememek nedir...

    Birkaç ay fabrika çıkışı tüplü 1.0 67 beygir i10 kullandım, 4 kişiyle yokuş da çıktım, çıktım yani inip itmedim arabayı.

    Bazı kullanıcılar vites küçültmeyi gururuna yediremiyor, gaza basmaya da korkuyor, sonra araba gitmiyor diyor...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhendıs bey

    hocam parasıda ona göre çok oluyor ama 2013 üstü kasa fiestaları seviyorum ve 1.25 trend x üzeri zor gibi.

    Alıntıları Göster
    Hocam peugeot 208 e bakmanı tavsiye ederim. 50 bin lira ya 1.2 vti otomatikler var. 0-100 olarak , teknoloji olarak ve yakıt tüketimi olarak fiestadan iyi.. Hatta 1.4 hdi dizelide var manuel 50 bin liraya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Logan1990

    Hocam peugeot 208 e bakmanı tavsiye ederim. 50 bin lira ya 1.2 vti otomatikler var. 0-100 olarak , teknoloji olarak ve yakıt tüketimi olarak fiestadan iyi.. Hatta 1.4 hdi dizelide var manuel 50 bin liraya.

    Alıntıları Göster
    baktım hocam ama fiesta kadar görüntü olara beni çekmedi göreceli tabi ama fiesta daha asi ve bana hitap eden bir görüntüsü var performans kıyaslarını bilemiyorum tabi. Öneri için çok teşekkürler yinede
  • Benim aracimda 1.2 80hp ama kendine gire artilari var,



    Oncelikle cvt sanzimanli, bu ne sagliyor? 2000 devirde, 100, 2500 devirde 120ile gidebilmenizi sagliyor



    Ayrica sadece 950kg buda performansa olumlu katki yapiyor, ayrica motoru mivec teknolojili buda dusuk devirlerde guc, yuksek devirlerde ekonomi sagliyor.



    Demem o ki evet standart bir 1.2 motor agir bir kasada cok sorun cikarabilir ama uygun sanziman ve kasa agirligi ile birlesirse kimse aracinizin 1.2 oldugunu anlamaz.



    Aracim lpg li ne yokus cikarken ne duz yolda sikinti yasamiyorum.



    Bence dusuk motor hacminde arac alinacaksa cvt sanzimanli olmasi buyuk bir arti olur tavsiye ederim.



    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 13 Aralık 2018; 17:24:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir dizel kullanıcısı olarak

    hacimliden küçüğüne bi çok benzinli araç tecrübem oldu motosiklet tecrübelerimi saymazsak en ufak 0.9 tce kullandım. 90 hp 135 nm. yaklaşık 15-20 bin km kadar kullandım sattım. ekonomik kullanımda (baya uğraşmanız ve dikkat etmeniz lazım) ortalama şehir içi 4.5-5 litre civarları yakıyor. şehir dışı 1 litre civar daha düşüyor.

    yok ben uğraşamam dizele biner gibi rahat rahat binerim derseniz 7.5-8 litre benzini rahat rahat yakıyordu. aynı dönemde 1.9 dizel bir aracım daha vardı çekişi hem daha iyiydi hemde rahat rahat hiç düşünmeden korkmadan basmama rağmen 0.9 tce den çok daha az yakıyordu.

    lpg takmayı hiç düşünmedim bence saçma.

    çekiş kısmına gelirsek 0.9 olduğu hiç hissedilmiyor ama genede rampada dizel rahatlığı yok bir problemde yaşamadım ama idare eder.

    illa benzinli arıyorsanız alınır ama onun dışında bana sorarsanız dizel alın eski model olsun dizel olsun çamurdan olsun dizel olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Benim aracimda 1.2 80hp ama kendine gire artilari var,



    Oncelikle cvt sanzimanli, bu ne sagliyor? 2000 devirde, 100, 2500 devirde 120ile gidebilmenizi sagliyor



    Ayrica sadece 950kg buda performansa olumlu katki yapiyor, ayrica motoru mivec teknolojili buda dusuk devirlerde guc, yuksek devirlerde ekonomi sagliyor.



    Demem o ki evet standart bir 1.2 motor agir bir kasada cok sorun cikarabilir ama uygun sanziman ve kasa agirligi ile birlesirse kimse aracinizin 1.2 oldugunu anlamaz.



    Aracim lpg li ne yokus cikarken ne duz yolda sikinti yasamiyorum.



    Bence dusuk motor hacminde arac alinacaksa cvt sanzimanli olmasi buyuk bir arti olur tavsiye ederim.



    Hayirli gunler
    Sizin gibi deneyimleyen birilerinden duymak çok iyi fieastada ki uyum ve motorunda iyi olduğunu söylüyorlar.Sanırsam çevremdekileri dinlemeyip aracı alacağım.




  • Bende ford fiesta 1.0 eco boost titanium otomatik 2015 var. 37000 km'de şu an. kalkışı, gidişi iyi. Çok seri araba. fakat 170 'ten sonra titremeye başlıyor. o da normal araç 3 silindir.

    İsteyene satarım 67.000 TL
  • ben kucuk hacimli atmosferikleri cok severim niye mi ekonimik vergi dusuk kaptirdin mi rampada cikiyor da ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muradisdan

    bir dizel kullanıcısı olarak

    hacimliden küçüğüne bi çok benzinli araç tecrübem oldu motosiklet tecrübelerimi saymazsak en ufak 0.9 tce kullandım. 90 hp 135 nm. yaklaşık 15-20 bin km kadar kullandım sattım. ekonomik kullanımda (baya uğraşmanız ve dikkat etmeniz lazım) ortalama şehir içi 4.5-5 litre civarları yakıyor. şehir dışı 1 litre civar daha düşüyor.

    yok ben uğraşamam dizele biner gibi rahat rahat binerim derseniz 7.5-8 litre benzini rahat rahat yakıyordu. aynı dönemde 1.9 dizel bir aracım daha vardı çekişi hem daha iyiydi hemde rahat rahat hiç düşünmeden korkmadan basmama rağmen 0.9 tce den çok daha az yakıyordu.

    lpg takmayı hiç düşünmedim bence saçma.

    çekiş kısmına gelirsek 0.9 olduğu hiç hissedilmiyor ama genede rampada dizel rahatlığı yok bir problemde yaşamadım ama idare eder.

    illa benzinli arıyorsanız alınır ama onun dışında bana sorarsanız dizel alın eski model olsun dizel olsun çamurdan olsun dizel olsun.
    Ben tam tersi dizele hep soguk dururum gerek sesi vs tabiki uygun şartlarda ekonik oluşu düşük devir yüksek güç cezbediyor ancak 1.5 dizel duster sürüyorum ve hiç zevk almadım o araçta dizelden bi tık soğudum benzinli bir araç deniyimlemekte istiyorum birde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İolaire

    Bende ford fiesta 1.0 eco boost titanium otomatik 2015 var. 37000 km'de şu an. kalkışı, gidişi iyi. Çok seri araba. fakat 170 'ten sonra titremeye başlıyor. o da normal araç 3 silindir.

    İsteyene satarım 67.000 TL
    67.000 tl olmasa isterdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytin kolonyası

    ben kucuk hacimli atmosferikleri cok severim niye mi ekonimik vergi dusuk kaptirdin mi rampada cikiyor da ne
    lpg takılmadıkca ekonomi ancak dikkatli kullanımda kendini gösteriyor (dizele göre) ben çok sakin ve sınırlı kullanabilecegimi sanmıyorum açıkcası ama vergi avanjatı vs sağlıyor.
  • LPG veya mazotlu araç düşünüyorsunda senede kaç km yapıyorsun. eğer 7000 ve altıysa bence hiç gerek yok lpg veya mazota. ama bence diyorum tabi. genelleme yapmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İolaire

    LPG veya mazotlu araç düşünüyorsunda senede kaç km yapıyorsun. eğer 7000 ve altıysa bence hiç gerek yok lpg veya mazota. ama bence diyorum tabi. genelleme yapmıyorum.
    çok değil ama 7 üstü olur tabi lpg düşüncem çok yok ama 1.25 fiestanın düz kullanımda yaktıgı değer çok çok ekonomik değil diye düşünüyorum şehir içinde.
  • şehir içi zaten her araba fazla yakar diye düşünüyorum. Kullanışada bağlı tabi bu az yakma meselesi. 2. el alacaksan çok iyi araştır derim. Hayırlısı olsun şimdiden.
  • Araba önden çekişli olduktan sonra 82 beygir olsa ne yazar 180 beygir olsa ne yazar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhendıs bey

    zaten bence hız almışken bir sorun olacağını düşünmüyorum ama durmuş halden bir bayırın başında kalkması misal çok sıkıntılı olabilirmi

    Alıntıları Göster
    yükleme kapasitesini aşmadıktan sonra bir şey olmaz, ama yüklenmek gerekir gaza.
    istersen 1.5 tdci 75hp falan kovala.
  • JustOffer kullanıcısına yanıt
    Arkadan çekiş olunca güç x3 falan mı oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı al test sürüşü yap yada kiralamada var al bir kaç gün kullan dene burda ne diyelim herkese göre farklı. Ben mesela 1.2 clio kullandım sıfır alacaktım aracı direk biraktım gider o paraya dacia sandero alırım daha iyi dedim. Ama bak bir sürü de clio 1.2 satılıyor bilmem anlatabildim mi. En güzeli al test et, kullan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 65 beygir araç kullanıyorum. Yokuş çıkamama işinde vites oranlarının büyük rolü var. Şu anki kullandığım araç 1. vites 6000 devir civarı 35 km/h gibi düşük bir hıza ulaşıyor. Yani vites oranının çok kısa, hızın düşük ama tekere iletilen torkun fazla olduğu manasına geliyor. Bunun dezavantajı olarak da uzun yolda 5. vites 3000 devirde 100 km/h gibi düşük bir hızda yol alıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.