Şimdi Ara

1.4 TSI reel yakit tuketimi (ss’li) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
3
Favori
13.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iddia etmıyoruz artık dizel daha uygun dıyerek..artık tek lıder lpg..benzınde degıl malesef..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle yazdiklarimi okumuyorsun. Kasarak kullanarak veri de var orda kasmadan kullanarak da. Performanslisini da izah ettim. Resmen ne anlatirsan anlat dunya duzdur diyen dayi gibisin. Saygilar hocam, aynen boyle devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    DSG'nin fabrika verisi de manuele göre daha düşük. Özellikle şehiriçi çok sık dur kalk durumlarında DSG'nin büyük bir avantajı var. Siz robot gibi her seferinde aynı devir bandında aynı gaz tepkisiyle çok hızlı bir şekilde kalkış yapabiliyor musunuz? Bir araç en çok o tekrar eden kalkışlarda yakar. DSG ise ayağınızı çeker çekmez ilk hareketi verir ve yürürsünüz.
    Aynı kullanım tarzıyla aracınız DSG olsa çok net bu güzergahta daha az yakarsınız. Sizin dediğiniz durumlar artık sıkışık trafikten çıkıyor.

    Alıntıları Göster
    Hocam cevremde ayni motor ayni arac dsg kullananlar da var. Hepsinin yakit tuketimi bir tik daha fazla benden. Bilmiyorum belki de 7 senedir manuel arac kullanmamla alakasi olabilir. Bilmeyen bir surucu elbet manuelde daha fazla yakar tartismasiz. Ama bilen adam manuelde daha az yakiyor genelde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • benim 200cc motosikletim 100kmde 5 litre yakıyorken sonuç mükemmel.
  • Çok memnundum. Nakite sıkıştım ondan verdim. Bende j kasa sedan otomatik vardı 2016 model design paket. Torku çok iyi ve esnek. 120 ile 2000 devir sabit gidiyor araç. Sollama yaparken çok rahat. Ne ara 160 a çıktım diyorsunuz. 200 e kadar zaten zorlanmadan çıkıyor. Sonrasını denemedim. Uzun dönem ortalaması 6.2 lt oldu. Yani şu kadarını söyleyim, uzun yolda önünüze araç falan düşmezse saatlerce 6.vitesten hiç düşmeden ve kasmandan gider araç. Yokuş falan dinlemez. Şimdi tüplü araç var arkadaştan ödünç aldım. Sürekli dip gaz geziyorum araç yürüsün diye. Eziyet bildiğin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Çok memnundum. Nakite sıkıştım ondan verdim. Bende j kasa sedan otomatik vardı 2016 model design paket. Torku çok iyi ve esnek. 120 ile 2000 devir sabit gidiyor araç. Sollama yaparken çok rahat. Ne ara 160 a çıktım diyorsunuz. 200 e kadar zaten zorlanmadan çıkıyor. Sonrasını denemedim. Uzun dönem ortalaması 6.2 lt oldu. Yani şu kadarını söyleyim, uzun yolda önünüze araç falan düşmezse saatlerce 6.vitesten hiç düşmeden ve kasmandan gider araç. Yokuş falan dinlemez. Şimdi tüplü araç var arkadaştan ödünç aldım. Sürekli dip gaz geziyorum araç yürüsün diye. Eziyet bildiğin.
    Anladım hocam.. j kasa k kasa 1.6 dizel ve 1.4 turboları gerçekten güzel yürüyen ve kaliteli arabalar. Benimde aklımda bu aralar temiz bir astra j:) umarım kısa zamanda torka kavuşursunuz hayırlısıyla:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mithrandir24 kullanıcısına yanıt
    Ben de 1.5 150 hp act A3 kullanıyorum. Bir ara bu act bi işe yarar mı diye actnin daha çok aktif olacağı şekilde kullandım yerine göre 0.5-3 litre azalma olabiliyor.. 3 litre yalanı kadar değil tabi ama fark ettiriyor. Dur kalk trafik değilde 30-50 arası hızda gidilebilen durumlarda act güzel çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RASYONALIST kullanıcısına yanıt
    200cc motosiklet için tüketim çokmuş. Benim son depom.


    1.4 TSI reel yakit tuketimi (ss’li)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    200cc motosiklet için tüketim çokmuş. Benim son depom.


    50 liraya 150 km gidiyorum. az bassamda redline yapsamda sonuç hep aynı. motor mt25 mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RASYONALIST -- 2 Ağustos 2019; 18:19:2 >
  • İnşallah hocam. Parasına göre güzel araç astra. Seviyorum torku :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 tsi act passat kullanımım Ankara şehiriçinde (benm ortalama hızım 35 km/h civarı ) 7 lt yakıyor. Antalya’da bilenlerimiz vardır milyon tane ışık var. 23 km/h ortalama hız ile 8.2 lt civarı yakıyor. Uzun yolda 4 kişi+bagaj 110-120 sabit 5.6 lt yaktım. Gayet memnunum. Herhangi bir karşılatırma yapmıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 tsi 140 lük leon ile 3.7 litreye düşürmüştüm 22 kmlik yolda.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Ben de son 1.5 yıldır aynı kombinasyonlu 2017 model bluemotion hetta kullanıyorum .Araç şirket aracı , yani övmeme&yermeme pek gerek yok. Ankara gibi bir şehirde 1.4 tsi ile 8in üstünü görüyorsanız bence ya kullanımda ya aracta sorun vardır.

    Kıaaca ozetleyecek olursam 1.4 tsi dsg ;

    Sakin sehir-ankara -35-45 km ortalama ile 6.5-7
    Sehir dısı 110-120 (otoban ankara-ist gibi) 5.5-6
    Yogun istanbul kopru trafıgı 9-11 arası yakar.

    Ben 11 in üstünde yakıyorum demeniz için ortalama hızınızın 10kmh altı veya 150 kmh üstü olması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TSI'in olayı tasarruf etmek isteyip sakin kullanınca nispeten makul yakıyor, yakıtı önemsemeyip basmak istediğinde ise gayet iyi gidiyor.

    atmosferikte bu aralık daha az, bassan da basmasan da biraz daha fazla yakıyor, eh performansı bassan da basman da değişmiyor. :)
  • 1.2 TSİ 110 beygir manuel Octavia ile 200 300 km şehir içi kış da dahil en fazla 7.2 lt gördüm. 10 20 km değil. 200 300 400 km kullanım ortalaması bu.

    Şehir dışı 5.3 5.8 arası hıza göre yakışı var. Hız sınırı 110 ise 120 ile giderim. 120 ise 130 ile. Ara ara 140 150. 90 100.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuisance

    TSI'in olayı tasarruf etmek isteyip sakin kullanınca nispeten makul yakıyor, yakıtı önemsemeyip basmak istediğinde ise gayet iyi gidiyor.

    atmosferikte bu aralık daha az, bassan da basmasan da biraz daha fazla yakıyor, eh performansı bassan da basman da değişmiyor. :)
    Kesinlikle en guzel ve net yorumlardan biri 👍🏼

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jetta 1.4 tsi 2016 manuel aracımla 99 saatlik karma yakıt tüketimi 5.8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist308

    Hocam herkesin sandiginin aksine, tartismasiz manuel. Dsg emisyon sebebiyle devri dusuk tutmak icin devri hep cok dusuk tutuyor. 60la giderken 7ye atiyor. Siz gaz pedalini ezmedikce de vites dusurmuyor. Soyle ornek vereyim. Dik bir yokusa geldiniz 2. vites 3000 devirde gaz pedalina ceyrek basaraj cok rahat cikiyor arac. 3. vitese attiniz devir 2000e dustu. Tork dusecegi icin muhtemelen gaz pedalina yarisindan fazla basmaniz gerekir. Hatta arac buna ragmeb devir bile alamayip gucten dusebilir. Arac bu sebeple 2. viteste yuksek devir olmasina ragmen daha az yakar. Arkadasimda da benim aracimin aynisi var tek farki onunki dsg. Benim ortalama 7.3 civari iken onun 8.5dan asagi dusmuyor. O da ayni dertten muzdarip. Ayni yokusu cikiyoruz dsg vites dusurene kadar bir sure 7de gidiyor sonra 6-5 diye dusuyor, ben o yokusa en basindan 4. viteste giriyorum. Ben gaza cok az dokunurken o ezmek zorunda kaliyor. Ha manuele cekip kullanabilirsiniz tabi dsgyi o zaman bu fark olmayacaktir, ama rahata alisan adam da onu yapmiyor :)

    Alıntıları Göster
    Dostum ben o dediğini çok denedim anlık tüketimde uzun yolda. Araç gaza bastığın kadar yakmıyor çevirdiğin devir kadar yakıyor. Örneğin 6. viteste 100 le giderken gazı kökleyince anlık tüketim 15 litre civarı gösteriyorken vitesi düşürüp devri yükseltince direk 25-30 lara çıkıyordu.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.