Şimdi Ara

1.4 TSI reel yakit tuketimi (ss’li) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
3
Favori
13.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trident682

    o araba 90-120 arası 4.2 yakmaz kardeş. 90 sabit gidip 5 dk lığına 110-120 çıkınca 90-120 arası gitmiş olmuyosun.
    Sakin oldugunu belirtmeme ragmen israrla 4.2 yakmaz diyorsunuz :) yakmis iste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 17 km saat ortalama nedir ya? Sizde peygamber sabrı var resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihburak95

    Kaç kişi ve bagaj durumu nedir hocam?
    Genelde 2-3 kisi. Bagaj genelde 2-3 kucuk canta harici bos. Pek yuk olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 508 BHDi 21,2 KM/S'de 7,7 litre yakmış. Uzun zaman ortalaması 7,6(24-25 KM/S civarıydı.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 TSI reel yakit tuketimi (ss’li)
    1.4 TSI reel yakit tuketimi (ss’li)
    1.4 TSI reel yakit tuketimi (ss’li)
    Daha fazlası vardı eski telefonda kaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • benim araba 100 kmde 50 litre yakıyor ama ben hep 2.75 tl ödüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Bu işin hesabını kitabını yapanlar alıyor, geçiyor. Hesabını yapamayan ya da hesap yaptığını zannedenler de gelip forumlarda tüketim kasıyor. Dizel vw'ler tsi lere göre daha çok satıyor, daha çok tutuluyor, daha çok kullanılıyor ama forumdaki tüketim konularına bakın %90'ı tsi'dir.

    Şimdi baktım ikinci ellere. Peugeot 308 1.6 dizel manuel classic edition plus 90 - 100bin arası. Muadil golf highline 1.4 tsi manueller 110-120 civarı. Adamlar alırken de kullanırken de avantajlılar, tabii konu açmazlar :) Herkes aynı şeyi yaparsa cazibesi kalmaz.
    Yine elmayla armutu karistiriyorsunuz..
    Veriler ortadayken yine itiraz edebiliyorsunuz...
    At gozluklerinizden kurtulmanizi diliyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar, Bluemotion mu bu araç, bir de modeli neydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeonM

    Selamlar, Bluemotion mu bu araç, bir de modeli neydi.
    2015 model 1.4 125 hp bluemotion motor hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tafo0911 T kullanıcısına yanıt
    Neye itiraz ediyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist308

    1.4 tsi bir golf 7 100 bin civarina alinabilinirken 1.5 tsi bir golf 7.5 180 civarina alinabiliyor mdoel yili sebebiyle. Ikinci elde hala satiliyor emin ol :) verene saygi duyarim ama bu paralar sifir golfe verilmez. 1.5 tsi alacagima bir kac yasinda 3 veya 5 serisi alirim. C180 C200 falan bakarim. Sinif atlarim yani :)

    Alıntıları Göster
    Ötv inerse o fiyatlar da iner rahat ol hacı abi birde vw ye plazadan girince otomatik -20 bin oynuyor oda var
    İkinci el üretimden kalkmış motora nasıl 100 kaat verebiliyorlar o ayrı tez konusu eheh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam dsgli mi daha az yakar manuel mi şehir içinde ? Genel algı olarak otomatikler fazla yakar ama dsgli araç sürmüştüm sürekli düşür devirde tutuyordu vitesi ? Mesela turbodizel araçlar hakkında 17500 devrin altın inilmememli diye söylerler ama dsg daha düşük devirde tutuyor bu bir soruma yol açarmı motor turbo aksamında ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 TSI reel yakit tuketimi (ss’li)

    Ahhahaha hiçbir şey göründüğü gibi değil 1.5dci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Ne yaktigini gostermek icin daha ne yapalim, noter onayli kagit mi getirelim? Fotograflari asli gibidir diye mi muhurletelim? Yukarida da sormuslar bu arac manuel 60da 7ye takinca “ekonomik” olmuyor tam tersi daha cok yakiyor. Sebebi ise hizlanmak icin gaza daha cok basiyorsunuz. Ben 60la giderken vites 4 yada 5 te olur ufacik dokunmamla araba hizlanir. Cok basmama gerek kalmiyor. Ama bazen vites 6dayken ani frenleyince 70e falan dusuyorum vites degistirmeden hizlanmaya calisinca arac cok faha fazla yakiyor tecrubeyle sabit. 1.4 tsi dsg kullanan arkadasim +1.5 lt fazla yakiyor benden. Ayni motor ayni arac. Kurtulun su cehaletinizden artik. Yuksek vites ekonomi demek degildir, DOGRU VITES ekonomi demektir. Dsg nin o kadar hizli vites yukseltmesinin tek amaci emisyonu dusurmektir. Ayni start stop gibi. Satis danismanlarinin yuksek vites ve start stopu yakit tasarrufu diye yutturmasini yiyen var mi gercekten hala ya? Cok ilginc.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperchargerrEgeaa

    Hocam dsgli mi daha az yakar manuel mi şehir içinde ? Genel algı olarak otomatikler fazla yakar ama dsgli araç sürmüştüm sürekli düşür devirde tutuyordu vitesi ? Mesela turbodizel araçlar hakkında 17500 devrin altın inilmememli diye söylerler ama dsg daha düşük devirde tutuyor bu bir soruma yol açarmı motor turbo aksamında ?
    Hocam herkesin sandiginin aksine, tartismasiz manuel. Dsg emisyon sebebiyle devri dusuk tutmak icin devri hep cok dusuk tutuyor. 60la giderken 7ye atiyor. Siz gaz pedalini ezmedikce de vites dusurmuyor. Soyle ornek vereyim. Dik bir yokusa geldiniz 2. vites 3000 devirde gaz pedalina ceyrek basaraj cok rahat cikiyor arac. 3. vitese attiniz devir 2000e dustu. Tork dusecegi icin muhtemelen gaz pedalina yarisindan fazla basmaniz gerekir. Hatta arac buna ragmeb devir bile alamayip gucten dusebilir. Arac bu sebeple 2. viteste yuksek devir olmasina ragmen daha az yakar. Arkadasimda da benim aracimin aynisi var tek farki onunki dsg. Benim ortalama 7.3 civari iken onun 8.5dan asagi dusmuyor. O da ayni dertten muzdarip. Ayni yokusu cikiyoruz dsg vites dusurene kadar bir sure 7de gidiyor sonra 6-5 diye dusuyor, ben o yokusa en basindan 4. viteste giriyorum. Ben gaza cok az dokunurken o ezmek zorunda kaliyor. Ha manuele cekip kullanabilirsiniz tabi dsgyi o zaman bu fark olmayacaktir, ama rahata alisan adam da onu yapmiyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • onatba O kullanıcısına yanıt
    Aracı Manuel, ondan olabilir mi fark?

    Gerçi Dsg şanzıman Manuelden az yakan değil miydi? Ya da aynı yakar ama fazla yakmaz diyorlardı

    Benim 1.6 atmosferik Cvt Civic de uzun yolda 6 ortalama, kasarsam 70-90 arası gidince 4.9 bile yakaladım 200 km otoban sürüşünde; şehir içi 8-8.5 ortalama ve sonuçta 9000 km ortalaması 7.5 şu anda...

    Fark yok. Daha ben buna Lpg takabilir ve tüketimi yüzde 35-40 düşürebilirim. Tsi motorun öyle bir şansı da yok diye biliyorum. Yanlış mıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    Aracı Manuel, ondan olabilir mi fark?

    Gerçi Dsg şanzıman Manuelden az yakan değil miydi? Ya da aynı yakar ama fazla yakmaz diyorlardı

    Benim 1.6 atmosferik Cvt Civic de uzun yolda 6 ortalama, kasarsam 70-90 arası gidince 4.9 bile yakaladım 200 km otoban sürüşünde; şehir içi 8-8.5 ortalama ve sonuçta 9000 km ortalaması 7.5 şu anda...

    Fark yok. Daha ben buna Lpg takabilir ve tüketimi yüzde 35-40 düşürebilirim. Tsi motorun öyle bir şansı da yok diye biliyorum. Yanlış mıyım?
    Hocam haklisiniz fakat buyuk konusmayayim ama lpg benim icin asla bir secenek bile degil. araba dizel veya benzinlidir benim icin. Turbo benzinli araclarin hem benzinli seriligi hem de dizel torku sunmasi armosferiklere gore cok daha cazip hale getiriyor bana. Imkanim oldugu surece turbo benzinli devam edecegim. Bundan sonra butce olursa turbo benzin bmw dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.