Şimdi Ara

1.6 LPG TİPO YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
7.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • SLM ARKADASLAR 1.6 LPGLİ TİPO MARKA ARACIM VAR VE BEN BUNA BUJİLERİN ÇİFT KAFALILARINDA TAKMAK ISTIYORUM ARACA HER HANGI BI ZARARI OLURMU VE BEN BUNU TAKARSAM PERFORMANS ALABILIRMIYIM YANI SERİLİK OLURMU ŞİMDİDEN CVPLARINIZ İÇİN TŞK EDERIM......



  • Şimdi arkadaşım aracım lpg li diyosun ve performans için bujileri değişmek istiyosun.Aracına bosch un dört tırnaklı bujisinden başkasını öneremem(Gerçi standartta kalman yararına ama)..Performans tipi bujilerin isil değerleri farklıdır ve en önemlisi güçlü ateşleme yapar-ki bunun için buji kablolarınıda değişmen gerekebilir. ha sadece performans tipi buji aldın diyelim kablolara dokunmadın.Normalde tek tırnaktan gelen akımı ikiye bölüp zayıflatırsın iki noktadan kıvılcım atışı olur ancak bu ateşlemeyi iyileştirmek yerine bu bujilerde zayıflatır.Bunlar için kablonun değişmeside şart ayrıca lpg yerine benzinde kullanacaksınki tam gücünü göresin.......


    Kısacası performans tipi bujiler fazla gerilime ihtiyaç duyar eğer sen bunu karşılamadan bujiyi değişirsen düşüş bile yaşarsın.Sadece bosch un dört tırnağının sana avantajı olur-ki bu zaten standart sistemlere göre ayarlanmıştır.....Ama yine söylüyorum lpg li araçta bujiden güç almak yerine başka sistemlere yönelmende fayda var........




  • arkadaşım arkadaşın dediği gibi bemdede tipo var ama hiç düşünmedim tüp olayını bence sende girme .
  • Bende de tipo var 73 000 km dir LPG ile biniyom.Sen hala düşünme.Bir tipo parası kadar karım var.
  • ...................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YasinSARI -- 1 Şubat 2014; 3:35:22 >
  • ben 1,6 lpg li reno optimaya bosh 4 tırnak taktım tek avantajım soğuk havada ilk çalışmada tek marşta alması onun dışında %5 bir performans artışı anca alabildim... ilk çalışmada çok işe yarıyor... ayrıca takmak istersen kabloları değiştir....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: microchild

    ben 1,6 lpg li reno optimaya bosh 4 tırnak taktım tek avantajım soğuk havada ilk çalışmada tek marşta alması onun dışında %5 bir performans artışı anca alabildim... ilk çalışmada çok işe yarıyor... ayrıca takmak istersen kabloları değiştir....

    Valla sadece bujiden o gücü alman bana biraz zor gibi geldi.Dinamometrede falan ölçüm yaptınmı?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • YAW ARKLAR BEN DE BU ARALAR Bİ TİPO ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM ESKİ Bİ MODEL KAÇ PARA EDİYO ŞİMDİ TİPO LAR BİDE BENZİNLİ OLANLAR ÇOK MU YAKIYOR LPG YİDE FAZLA DÜŞÜNMÜYORUM Bİ KARAR WERMEM LAZIM AYRI Bİ TOPİC DE AÇMAK İSTEMİORUM YAW

    YANİ KISACASI BENZİNLİ Bİ TİPO YU KAÇA ALMALIYIM Kİ ZARAR ETMİYİM

    FİYATLAR HAKKAINDA BİLGİSİ OLAN ARKLAR YARDIM ETSENİZ
  • LPG düşünmüyorsan ,değil tipo ,hiçbir benzinli aracı düşünme.Şehir içi kullanıımda ocağına incir ağacı dikerler.Fiyat içinse araba.com,sahibinden.com,otomax filan bir bak.
  • TAMAM BEYLER BEN ŞİMDİ ALDIM 4 KAFALI BUJİ ŞİMDİ KABLOLARIDA DEGİŞTİREYİM Mİ?
  • dört tırnak bosch markaysa direk tak ama performans tipi kablolarla desteklemende fayda var..Bu sana kalmış
  • Aracımda ciddi bir performans kaybı vardı bosch car serviste bugün 4 tınak bu taktım aracın performası ciddi bir şekilde arttı. Kayışlarım değişmişti ve performansım düşmüştü kayışlar falan herşey normal ama performans neden düştü diye düşünüyorum servise gittik işte test sürüşü yaptık , adam evet haklısın biraz kayıp var dedi , bujileri dört tırna taktırdım ve süper oldu bayırda falan dur kalk yaparken araba stop edecek gibi oluyordu gaza basıyordum ama araba gitmiyordu ama şimdi çok iyi oldu.

    bosch super 4 FR 78 takıldı. DEdim bi dezavantajı olur mu olmaz dedi. Şimdi tek tırnak taksakta sizin araba için FR78 önerilmiş dedi daha fazla performans istersen 4 tırnak takalım dedi bende iyi tamam dedim ve şu anda çok memnunum.


    Ama buji kabloları neden değiştirilmeli onu anlamadım açıklarmısınız kimse öyle bişey demedi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online



    Aracımda ciddi bir performans kaybı vardı bosch car serviste bugün 4 tınak bu taktım aracın performası ciddi bir şekilde arttı. Kayışlarım değişmişti ve performansım düşmüştü kayışlar falan herşey normal ama performans neden düştü diye düşünüyorum servise gittik işte test sürüşü yaptık , adam evet haklısın biraz kayıp var dedi , bujileri dört tırna taktırdım ve süper oldu bayırda falan dur kalk yaparken araba stop edecek gibi oluyordu gaza basıyordum ama araba gitmiyordu ama şimdi çok iyi oldu.

    bosch super 4 FR 78 takıldı. DEdim bi dezavantajı olur mu olmaz dedi. Şimdi tek tırnak taksakta sizin araba için FR78 önerilmiş dedi daha fazla performans istersen 4 tırnak takalım dedi bende iyi tamam dedim ve şu anda çok memnunum.


    Ama buji kabloları neden değiştirilmeli onu anlamadım açıklarmısınız kimse öyle bişey demedi




    İlk kablolardan başlayalım şimdi senin aracının orjinali tek tırnak diyelim. ateşleme tek yerden yapılıyor ancak 2-3-4 tırnağa çıktıkça gelen akımda bölünüyor örneğin üç tırnaklıda üç noktadan ateşleme oluyor fakat her tırnak orjinal bujinin 3/1 i kadar ateşleme yapıyor....İşte kablo burada devreye giriyor.bujiler 15-20.000 voltta çalışırlar bu voltaj distribitörden çıktıktan sonra kablolarda düşüş yaşar ve örneğin çıkışta 20.000 volt veriyosa bujiye 17.000 volt gelir...Performans tipi kablolarda bu kayıp çok çok az. yani örneğin 20.000 çıkan akım 19.500 volt olarak geliyor ve böldüğünüz ateşleme daha fazla akımla daha fazla güçleniyor ve asıl güç o zaman görünüyor..............Kısaca böyle örnekleyebiliriz.fazla akım=fazla ateşleme=fazla güç

    Tabi bide bujilerin ısıl değerleri çalışma voltajları..vs...vs... var.....bunu fabrika standart motora en uygun şekilde tasarlıyor.....eğer motor modifikasyonu yapmıyosanız orjinal buji kullanmak yararınıza...




  • Konuyu hortlatıyorum da pardon tesadüf eseri rastladım, ufak bir düzeltme ve fikir vereyim dedim.
    "Volt", bir akım birimi değildir. Akımın birimi "Amper"dir. Net bilgim yok ama tahminen o bujilerin standart bir çalışma voltajı vardır, ya da çalışması için o voltaja ihtiyaç duyuyordur, artan güç tüketimi nedeniyle de (voltaj sabit olduğundan) daha fazla akım çekmesi gerekiyordur. Standart kablo bu akımı kaldıramayabilir, kayıpları iyice artar veya daha büyük ihtimalle önce yanar. :)
    Bu arada o "%5 performans artışı" ölçümlerini hangi yöntemlerle yapıyorsunuz doğrusu çok merak ediyorum.
  • bendede kartal 1.6 i.e var elektronık ateslemelı zannedersem elektronık atesleme olmayan platın tıplı motorların ıkı katı yuksek gerılım verıyordu elektronık ateslemelı motorlar buna taksam olurmu?

    platınden benım bıldıgım 4 amper gecebılıyordu elektornık ateslemelerde 8 olması lazım hatta bunu yukseltebılırmıyız?
  • 4 amatisör degiştirdim arabaya bindiğimi anladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memolı27 -- 21 Nisan 2012; 1:02:54 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.