Şimdi Ara

1.6 MultiJet motor nasıldır? Alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
35.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar. Yakın arkadaşım Lineanın 1.6 MultiJet motorundan almak istiyor. Sizce bu motor nasıldır? Kronik sorunları var mıdır? Teşekkürler.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    1.6 MultiJet Motor: Bilgiler, Yorumlar ve Kronik Sorunlar

    1.6 MultiJet motor, Fiat tarafından geliştirilen ve çeşitli araç modellerinde kullanılan bir dizel motordur. Bu motor, yüksek performans, yakıt verimliliği ve düşük emisyonlar sunmasıyla bilinir.

    Teknik Özellikler:

    1.6 MultiJet, 1598 cc'lik bir hacme sahiptir ve dört silindirli, 16 valfli bir yapıya sahiptir. Common Rail yakıt enjeksiyon sistemi kullanır ve turboşarjlıdır. Farklı güç çıkışlarına sahip varyasyonları mevcuttur.

    Yorumlar:

    1.6 MultiJet motor, kullanıcılarından genellikle olumlu yorumlar alır. Güçlü performansı, düşük yakıt tüketimi ve sessiz çalışması öne çıkan avantajları arasında yer alır.

    Kronik Sorunlar:

    Tüm motorlar gibi, 1.6 MultiJet de bazı kronik sorunlara eğilimli olabilir. Bu sorunlar şunları içerebilir:

    • EGR valfi arızaları
    • Enjektör sorunları
    • Turboşarj arızaları

    Egea, Linea ve Fiat Modellerinde Kullanımı:

    1.6 MultiJet motor, Fiat Egea, Linea ve diğer Fiat modellerinde yaygın olarak kullanılmaktadır. Bu modellerde motorun performansı genel olarak iyi olarak değerlendirilmektedir.

    Alınıp Alınmaması:

    1.6 MultiJet motorun alınıp alınmaması, bireysel ihtiyaçlarına ve tercihlerine bağlıdır. Bu motor, performans ve verimlilik arayanlar için iyi bir seçenek olabilir. Ancak, kronik sorunlara eğilimi göz önünde bulundurulmalıdır. Motorun bakımının düzenli olarak yapılması ve potansiyel sorunların erken tespiti, bu motorun sorunsuz bir şekilde uzun yıllar boyunca çalışmasını sağlayabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Multijet dayanıklı ömürlü bir motor bakımları zamanında yapışmış temizini bulursan on numara olur, ayrıca linea yerine cam tavanlı Bravo almanı tavsiye ederim
  • Multijetlerin gaz tepkimesi biraz zayif geliyor bana
  • motor iyidirde sandık motoru napacak
  • taş gibi ama gürültülü
  • sinoplu kullanıcısına yanıt
    Multijet motorların pedallarında 10 kademe var TDI,TDCI vs gibi motorlarda 6 kademe olur genellikle.O yüzden sana öyle geliyor.
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Tdi tdci dci hdi hepsini kullandim hizlanma olarak hepsine milim bassan hizlanmaya basliyor multijete santim basacan ki tepki versin
  • Muadillerinden bi tık fazla yakar. Sağlamdır. Biraz gürültülüdür. Lineayı gayet iyi yürütür 300nm civarı torku var. 1.3 almaktansa 1.6 alırım en azından uzun yolda rahat ederim.
  • sinoplu kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi Multijet motorun pedallarında 10kademe var.

    Diğerlerinde 6 kademe var.
  • Yakıt tüketimi fazla bana göre...Ayrıca turbo gecikmesi yaşanıyor...
  • Egea için konuşacak olursak 1.3 ile 1.6 Multijet arasındaki yakıt litre farkı ne olur?
  • Yakıtı fazla gürültülü 1.3ler zincir kırıyor
  • 5 yıl Bravo 1.6MJet kullandım. Biraz gürültülü çalışır.

    Çok sağlam bir motor. Bir sürü çeşit ismi duyulmamış istasyonlardan ucuz mazot almışlığım vardır, motor tek bir sorun çıkartmadı. Kömür koysan bile yakacak nerdeyse, o derece sorunsuz bir motor.

    Max torku 1500 devirde verir. Daha 1300 devirden itibaren yeteri kadar güç verir. Alt devirleri çok iyidir.

    Tüketimi diğer 1.6dizeller ile hemen hemen aynıdır. Çok az yakan bir dizel değil. 1.6MJetten şehir içi 5 - 5.5 arası, uzun yolda 4 litre altı gibi değerler beklemeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    5 yıl Bravo 1.6MJet kullandım. Biraz gürültülü çalışır.

    Çok sağlam bir motor. Bir sürü çeşit ismi duyulmamış istasyonlardan ucuz mazot almışlığım vardır, motor tek bir sorun çıkartmadı. Kömür koysan bile yakacak nerdeyse, o derece sorunsuz bir motor.

    Max torku 1500 devirde verir. Daha 1300 devirden itibaren yeteri kadar güç verir. Alt devirleri çok iyidir.

    Tüketimi diğer 1.6dizeller ile hemen hemen aynıdır. Çok az yakan bir dizel değil. 1.6MJetten şehir içi 5 - 5.5 arası, uzun yolda 4 litre altı gibi değerler beklemeyin.
    Hocam aynı motor Linea da sıkıntı yapar mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Dediğim gibi Multijet motorun pedallarında 10kademe var.

    Diğerlerinde 6 kademe var.
    1.6 MultiJet motor Linea da sıkıntı eder mi Hocam?
  • Şimdi hocam Multijet2 motorlar ilk nesilden çok farklı sessizlik,yakıt,performans olarak olsun.

    Lineadaki 1,6 ilk nesil aracı götürür diğer 1,6lara göre daha uzun ömürlüdür ama 1,3 gibi 900-1k km görmez gibime geliyor.

    Yakıt olarak diğer 1,6lar ne yakıyorsa aynı yakar.Ama çoğundan daha da iyi gider

    Sonuçta bu iş sadece motorda bitmiyor aerodinamik yapı,kullanılan malzemelerin yapısıda etkiler yakıtı..

    Linea alacaksa performansınıda istiyorsa 1,6 iyidir.

    1,3 vergi,daha düşük bakım maliyeti(zincir vs) yönünden avantaj sağlar.

    Ama alacağı aracı iyi baktırsın özellikle piyasada beyaz linea,clio,fluence vs araçlar filodan çıkma olabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 9 Temmuz 2018; 17:44:8 >
  • Bravo da 120 ligini kullandım uzun sure



    Gürültülü titreşimli, çok yakan, alt devirleri fena ölü fakat sağlam ve performanslı bir motordur.Yeni nesil dci ve hdi motorlara göre karakteri kaba kalıyor baya
  • Kronik bir sorunu yok. Performansı çıktığı döneme göre alabileceğiniz tüm dizellerden daha iyidir. Fazlasıyla sağlam bir motor. Tek kusuru rakibi dizel motorlardan 1-1.5 litre fazla yakıyor kullanıma bağlı.
  • 1.6 motoru tutulur.
  • yunus88 Y kullanıcısına yanıt
    Yeni nesil Multijetde kullan hocam.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.