Şimdi Ara

1.6 TDI BLUEMOTION PASSAT TRİGER ZİNCİR Mİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
20.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • B7 kasa (2011) başlıktaki araca sahibim.90000 km ye geldim.Trigerle ilgili farklı yorumlar var.Zincir var,değişme için çok erken vb yazmışlar bazı forumlarda.Kitapçıkta ise 90000 de değişme görünüyor.Kesin bilgisi olan var mı?Her halukarda ustaya gidecek araç ama bilerek gideyim en azından.Tesekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Passat 1.6 TDI BLUEMOTION'da Triger Zincir mi Bulunur?

    Passat 1.6 TDI BLUEMOTION'da triger zinciri bulunur. Triger zinciri, motorun krank milini eksantrik millerine bağlayan ve valflerin doğru zamanda açılıp kapanmasını sağlayan bir parçadır.

    Passat triger seti ne zaman değişir?

    Passat 1.6 TDI BLUEMOTION triger seti, genellikle 180.000 kilometre veya 10 yıllık aralıklarla değiştirilmelidir. Ancak, sürüş alışkanlıklarına ve aracın kullanım koşullarına bağlı olarak daha erken değiştirmek gerekebilir.

    Passat 1.6 TDI triger kayış mı zincir mi?

    Passat 1.6 TDI BLUEMOTION'da triger kayışı değil, zincir bulunur. Triger zincirleri kayışlardan daha dayanıklıdır ve daha uzun süre dayanabilir.

    Passat triger kaç binde değişir?

    Passat 1.6 TDI BLUEMOTION triger seti genellikle 180.000 kilometrede değiştirilir. Ancak, aracın kullanım koşullarına ve sürüş alışkanlıklarına bağlı olarak daha erken değiştirmek gerekebilir.

    Passat B8 1.6 TDI triger seti ne zaman değişir?

    Passat B8 1.6 TDI BLUEMOTION triger seti de genellikle 180.000 kilometre veya 10 yıllık aralıklarla değiştirilir. Bu aralık, aracın kullanım koşullarına ve sürüş alışkanlıklarına bağlı olarak değişebilir.

    Passat B8 triger kayış mı zincir mi?

    Passat B8 1.6 TDI BLUEMOTION'da da triger kayışı değil, zincir bulunur. Triger zincirleri, kayışlardan daha dayanıklıdır ve daha uzun süre dayanabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • kitapçığıda oluşturan arabayıda üreten mühendis ama dışarıdaki erken diyenler ne acaba ?
  • Muhtemelen triger kayışli.Zincir 90000 de değişimi önerilmez daha fazladir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizellerde bakim cok onemlidir ne diyorsa yapin.ayrica motoru da bir indirtmekte fayda var 100binde bir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatırladığım kadarıyla 1.6 TDI'lar kayışlı. Hatta 1.2 tsi'lar da ilk çıktıklarında zincirli idi, zincir uzama problemi vs oldu ardından kayışa geçildi onlarda da.

    Fakat 1.6 TDI'ların kayış değişim periyodu 180 ya da 210 bin km gibi bir değer idi. Eğer yılını doldurmamış ise.
  • kayış bile 120 bin giderken ömürlük zinciri değiştirenleri üç hayırla uğurluyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni kasada kayislar uzun omurlu 200 binde degisiyor
    B7 kasa icin yetkili servisle gorusup bilgi alin once sonra istediginiz yerde yaptirirsiniz degisimi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sagolun arkadaslar.Servis 90000 diyor,ustalar 120000 diyor.Garanti olsun diye değiştireceğim artık.
  • Eskihisarla görüştüm,triger 120 binde değişiyormuş.tesekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emr256

    Yeni kasada kayislar uzun omurlu 200 binde degisiyor
    B7 kasa icin yetkili servisle gorusup bilgi alin once sonra istediginiz yerde yaptirirsiniz degisimi.
    vw audi kitapçıkları euro5 dizel motorların triger değişimi için 210 bin km lerden bahsediyor,

     1.6 TDI BLUEMOTION PASSAT TRİGER ZİNCİR Mİ?


     1.6 TDI BLUEMOTION PASSAT TRİGER ZİNCİR Mİ?


     1.6 TDI BLUEMOTION PASSAT TRİGER ZİNCİR Mİ?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.