Şimdi Ara

1 aydır bitmeyen bağlantı sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 Ağustos itibarı ile bir kampanyadan yararlanıp Ttnetten Smile geçiş yaptım. Bir süre hız konusunda ve bağlantı konusunda hiç problem yaşamadım. Belli bir zaman sonra internet gitti. Modem Zoom x6 ayarlarını kontrol ettim reset attım olmadı işin tuhaf yanı modem ışıklarında hiçbir problem yok herşey normal gözüküyor.
    İki gün sonra Smile aradım tesadüf buya aradığım zaman internet geldi. Yani sorunu tam konuşamadan net açıldı. (Ttnet zamanı netin olmaması söyle oluyordu. 3-4 saat oda çok yavaşta olsa oluyordu.) Aradan belli bir zaman geçti internet yine yok hemde dediğim gibi modem ışıklarında hiç problem yok. Sonra yine geldi. Sonra yine gitti. Artık internet olmadığı gün sayısı olan günden daha fazla. Tabii ben evde fazla girmeye vaktim olmadığı için yeğenlerim söylüyor.
    Telefon hattıma bağlantım 3 lü telefon girişine basit bir elektrikçiden alınan dönüştürücüye takarak yapıyorum.
    Acaba bununda etkisi varmıdır. Telefon hatlarında varsa eğer telefonda hiç problem yaşamıyoruz
    Denemek amaçlıda olsa başka koblolu bir modemle deneme rağmen ve ışıklarında hiç bir problem yokken yine yoktu hatta onu bile 2 bilgisayarda denedim yinede sonuç alamadım.
    Smile niye aramıyosunuz diyeceksiniz. Buradaki insanların bilgisini smiledeki insanlarla kıyaslamam bile abuk sabuk şeyler söylücek. Telefondan yardım edemiyecek. Tamam bende teknik servis çağırıyım diyorum (25 TL). Parasında değilim ama ya internet olduğu zamana denk gelirse ne yapıcağız.
    Mutlaka bana burada yardım edecek arkadaşlar olduğuna inanıyorum. En azından bilgilendirip servis falan çağırdığımda yönlendirmeyi ona göre yapayım.(tabii onlarda biliyorlardır ama yinede insan güvenemiyor)
    Şimdiden teşekkürler...







  • dostum aynı sorunu bende yaşıorum modemden kaynaklı yarın bende deiştiriceim
  • Arkadaşlar uzun süredir cevap yazacaktım ama yazamadım. Çözüm bulamazlar diye aramamıştım en sonunda Smile aradım. Sizin hiç bir probleminiz yok dedi sonra teknik servisten biri aradı ve ZoomX6 modemin Advanced Setup kısmına girip orada wan configuration kısmında Authentication kısmı pap olması gerektiğini söyledi. Benimkisi Autoydu onu düzeltince sorun düzeldi.
    Tüm Smile Ailesinden özür dilerim. Yaklaşık 1 aydır hiç bir problem yaşamıyorum.
  • geçmiş olsun o halde
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.