1 Ocak gecesi 356 lira tutarında ki gecikmiş faturamı enpara ile ödedim karttan para çekilmiş her zaman yanımda uygulamasından ödüyorum yine aynı şekilde ödedim dedim herhalde ertesi gün açılır hattım fakat ne internet ne dakika kullanamadım çünkü kısıtlama kalkmamış ve uygulamada ödenmemiş gözüküyor web sitesinde ödenmiş. 2 defa müşteri hizmetleriyle görüştüm banka ile alakalı diyorlar banka da karttan para çekilmiş dekontu mevcut diyorlar. 6 gündür parasını ödediğim hizmeti kullanamıyorum paketler öylece duruyor en son aradığım müşteri hizmetleri temsilcisi sinir etti en son buraya yazmaktan başka çare bırakmadılar. Sesi sürekli kesiliyor bir hışırtı var ne dediği anlaşılmıyor. Ayrıca sitelerinde ödenmiş gözüküyor hala bankayla alakalı diyorlar anlamadım gitti en son itiraz talebinde bulundum 30-45 gün içinde çözüme ulaşır diyorlar. Ekşi sözlüğe taşıyabilen olursa sevinirim şube de bile kimse ilgilenmiyor müşteri hizmetleri diyorlar onlar da ezberledikleri şeyleri tekrar ediyorlar. ![]() |
1 Ocak 2021 Vodafone Dolandırıcılığı!
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
2 faturan var sanırım, hattın kapandığı için ikisini de ödemen gerek..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tamam da bu ödenmemiş diyorlar 3 müşteri temsilcisi de ben de diğerini ödemedim sonuçta yine açılmayacak sistemlerimizde ödenmemiş gözüküyor bankanızla alakalı çok net diyorlar
-
Hocam sen 1 ocak'ta kasım faturasını ödedin değil mi?
Sisteme yansımayan hangisi? Sisteme yansımadığını nerden görüyorsun? Hala ödemeye kalktığında 2 ödenmemiş fatura mı var diyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Sistemsel sorun olabilir hocam.
Nihayetinde senin Aralık faturasını da ödemen gerek. Onuda ödeyip Kasım ve Aralık faturalarının ödendiğine dâir SS alıp o şekilde talep aç derim. Kapalı hattın borcunun tamamının ödenmeden aktif olması mümkün değil diye biliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Az önce müşteri temsilcisi ile konuştum Aralık ayını ödesem de bu ödenmemiş olarak gözüküyor hattım yine açılmayacak değil mi dedim evet dedi bir de çok şikayet alıyoruz genelde banka kaynaklı şubeye gidip ödeme yapın dedi. Anlamadım bu nasıl 2021 yılındayız daha online ödeme işini çözemediler.
-
Bunlar sistemi çok saçma ben tt kullanıyorum tt de ben hiç bu sistem sorunlarını çok şükür yapamıyorum günü gelir otamatik faturam ödenir -
türk telekom uygulamasını bilmem de hizmetleri bunlardan da kötü altyapm tt rezalet sürekli arıyorlar geçiş için.
-
İki tane ödenmemiş fatura varsa son çıkanı ödeyip diğerini ödemezseniz açılmaz, ama gördüğüm kadarıyla siz kasım ayının faturasını ödemişsiniz açılması lazımdı. Siz müşteri hizmetlerini arayıp derdinizi daha anlaşılır bir şekilde anlatın, vodafone genel müdürlükte çalıştım bazı şeyler dışardan göründüğü gibi olmuyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu linke tıklayın, numaranızı yazın doğrulama kodu gelecek. Onu da yazın, sonra firmaların yanında onay yazacak oraya dokunun.
-
Orası öyle alt yapı vodafonun iyi ama bazen senin yaşadığın gibi sorunlar olabiliyor -
diğer faturayı da sabah ödedim dedim herhalde akşama kadar açılır artık hepsi ödenmiş gözüküyor akşam aradığım da ise 1 tane ödenmemiş gözüküyor sistemlerimizde dekont gönderin diyorlar dedim zaten 2 defa gönderdim ne dekontu bugün ödediğinizi diyor ne berbat bir sistemleri varmış...
-
vodafone gözükmüyor sadece enpara var niyeyse
Benzer içerikler
- telefonum e-sim desteklemiyor ne yapmalıyım
- eski telefon numaramı nasıl bulurum
- kraken baker nedir
- vodafone sim menü kapatma
- vodafone hat taşıma iptali
- vodafone superbox fiyat
- kapanan hat nasıl açılır
- gizli numaradan arama
- yeni tesis özel iletişim vergisi nedir
- ağda kayıtlı değil samsung
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X