Şimdi Ara

10 Gündür giderilmeyen Kablonet sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 10 gündür akşam 8'de bozulan sabaha karşı düzelen bir İnternetim var. Her gün 8-10 saat arası kullanamadığım bir internete para ödüyorum. Akşamları internet download hızım 2 Mbps'lere Download hızım 0.2 Mbps'lere düşüyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum arıza kaydı oluşturuluyor teknik ekip yönlendirmesi yapılıyor güya özellikle not düşürüyorum "evime gelip kontrol etsinler" diye ama gelen giden ekip yok! Müşsteri hizmetlerini arıyorum sürekli aynı yalanlarla oyalanıyorum. 10 gündür hiçbir şekilde sorunum giderilmiyor, yardım edilmiyor.. Çok pişman oldum abone olduğum için, Ben Türk Telekom'da bu kadar problem yaşamadım.

    Aldığım hizmete bakar mısınız?

    10 Gündür giderilmeyen Kablonet sorunu







  • Şikayet Var'a yazın direkt yetkili arkadaşlar baksın hocam duruma, müşteri hizmetleri ile vakit kaybetmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-190FFD898 -- 24 Mayıs 2020; 20:3:18 >
  • Şikayetvar'a dün yazdım hiç bir yardımları olmuyor. Canımdan bezdirdiler artık. 24 saatte 10 saat internet hizmeti kullanıyorum hergün. Saat 8 itibariyle yine gitti internet.
  • Müşteri hizmetlerini aradım az önce, İnternetim saat 8 oldu ve gitti.
    MH:Arıza kaydı açalım diyor.
    Gerçekten alay ediyorlar, yıldım artık bu firmadan.
    Siz siz olun kablonet'e bulaşmayın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.