|
Bildirim
|
Yolda kalan accord mazda3 çok gördüm yazısından sonrasını okumadım
Ciddiye alınacak bir tıp degilmissin .Yazmamışım gibi davran lütfen .Kusura bakma |
Yolda kalan(!) mazda 3'ler 1.6 tdci Ford motorludur
Hayır sokakta zor görüyoruz bu araçları, sen yolda kalanı mı çok gördün, japonları gömecem diye coşmuşsun yine |
Volvo S90 veya V90
|
Japon araçlarından herhangi biri.
|
Megane
|
Dsgli polo
|
Mitsumu kullanamiyormus turboyu?
2006 da daha o yerlere goklere sigdiramadiginiz avrupa markalarinin onde geleni tok kapi sesli olani, 8v hitler motor satarken mitsubishi turkiye de 1.5 150 hp turbo colt czt satiyordu, Keza turbo konusundaki yetenekleri icin evo desek yeter de artar herhalde. Kullanmamayi tercih etmek ile kullanamamak ayri seyler. Verimlilik sirf anlik tuketim değildir motorun omru boyunca toplam masrafida verimlilige girer yani ne kadar tuketip ne verdigi dir verimlilik te olcut. Tukettigide litre degil paradir motorun genel olarak. Bu baglamda turbo motorlar asla atmosferik kadar verimli olamazlar zira hassastirlar ariza cikarmaya meyillidir. Atmosferik ise suyunu yagini koy omur boyu tikir tikir calisir. Ben tuketiciyim, zengin de degilim, arabaya sacacagim parayi cocuguma harcamayi tercih ederim varsin vites saliseler icinde degismesin zaten kimsenin buna ihtiyacı yok yaris yapmıyorsa, varsin yokus yukari 2bin degilde 4 bin devirde ciksin yokuslar sonsuza dek surmuyor cok sukur, altinizdaki iyi bir atmosferik ve uyumlu bir sanzimansa turbo olmadan da gayet mutlu mesut yasarsiniz. Ustelik gelecekte turbom bozulacak, intercoolerim tikanacak, lspi sorunlari yasayacagim, motorum yag yakacak gibi dertleriniz olmadan. Hayirli gunler |
Atmosferik araç ile alıp veremediğiniz nedir?
Alan memnun satan memnun? Zorla satmıyorlar değil mi, alan da biliyor ne aldığını. Ülkemizde LPG gerçeği var, araçların "%40'ı" tüplü, zevkine alınmıyor yani atmosferikler. Markalar da talebe göre araç getiriyor. Misal hondayı çok eleştiriyorlar atmosferik diye, e adamlar dizel de sunuyor, 182 hp turbo da? Zaten her marka-modelin dizeli var, LPG takacak adam da atmosferik alıyor. LPG ile işi olmayan küçük hacim turboya yönelebilir onu da başka markalar sunuyor. Toyota'nın da çok hoş 132 hp atmosferiği var babalar gibi gidiyor araba. Herkes düşük devir torku aramıyor yani, takıyor tüpünü, hem basınca gidiyor hem de az yakıyor. Yeni kasada 1.2 turbo da sunarlar. Yepyeni focus çıktı mesela 1.5 atmosferik satıyor adamlar. O yönde talep görmüşler demek. Tepki koyacağımız şey atmosferik motor olmamalı. Avrupada full hava yastıklı, aktif güvenlik donanımlı araba satarken buraya kabak 2 hava yastıklı araba gönderenler olmalı. Şükür esp zorunluluğu var da bazı markalar onu da çalmıyor... |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 2 Ocak 2019; 14:52:9 > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |