Şimdi Ara

10 yıl kullanmak üzere bir araç alacak olsanız tercihiniz ne olurdu? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
3
Favori
11.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şu sorunsuz japon mantığını anlamadım gitti, sanırım bu arkadaşlar için temel mantık araba beni bir yerden bir yere götürsün yeter bunu zaten clio symbol'de dacia logan da yapıyor (taxi araçları) hatta multijet linea bunu kat be kat yapıyor sanayi girmeden 700k yapanları var.
    hiç suya sabuna dokunma daya düm düz arabayı sorunsuz ol ne güzel ; konfor , yol tutuş , motor ,vites eee hangisinde iyi bunlar ?

    ha denediler multimode vites aurisler için sayfalar açıldı , biraz kompleks olan dizel araç yapmaya çalıştılar beceremediler yani hiç bir zaman komple bir araç yapamadılar.

    ben araba alacaksam 10 yıl Tercih sıralamam ise BMW- Ford - Vw olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zed

    Mitsubishi ve kalite biraz garip olmuş. F/P derseniz o başka.

    Alıntıları Göster
    Kaliteyi yumusak plastiklerden, ses yalitimindan ibaret goruyorsaniz evet mitsubishi cok kaliteli degildir.



    Ama muhendislik, sorunsuzluk, verimlilik, teknik ve donanimsal saglamlik (mitsubishinin sadece motoru degil, donanimlarida ariza yapmaz klima kompresoru bozulan bir mitsubishi cok nadirdir mesela, yada cam motoru bozulan yada abs sensoru hata veren vb) ise kaliteyi aradiginiz yer;



    mitsubishi en kaliteli markalardan biridir. sahipleri bilir bunu zaten, o yuzden mitsubishi alan genellikle tekrar mitsubishi alir.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zed Z kullanıcısına yanıt
    Bizim ülkemize sadece atmosferik geliyor diye ürün gamlarını atmosferik olarak damgalayamayiz .90 lı yıllara ait turbo araçları var japonların. Turbo konusunda düşük hacimli motor yapmadıkları için yıllarca getirilmedi tabiki .Diğer yandan atmosferik motora çağdışı demeyi de cahillik olarak görüyorum . Focus dün çıktı atmosferik motor getirildi .Yanı bizim millet herşeyi biliyor bu adamlar hala beton kafa çağdışı motor getiriyorlar .Var mı böyle birşey?

    Ferdi olarak amcam dayim kuzenim diyebilir herkes

    Bunlar hicbir zaman bilimsel bir degeri olmayan seylerdir .Dünya çapında saygın yayınların istatistiksel verilerine bakarsaniz almanlari ilk 10 da zor gorursunuz .Japonlarsa sorunsuzlukta basi cekerler hep .

    Yol tutuş konusunu ise siz çok yanlış anlamışsınız

    Yol tutuş demek limitlerde kullanan biri için bir fark yok demek değildir. 80 ile giderken yolda önünüze köpek fırlayınca anlarsınız bu mevzuyu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    http://www.aracmetre.com/satis-raporlari/marka/mitsubishi/

    Yukarıdaki linkte, Mitsibushi marka araç sahiplerinin araçlarını yenilerken farklı markalara yöneldiğini görebilirsiniz. Mitsu satan Mitsu alır diye bir şey yok.

    Kalite dendiğinde tabi ki malzeme kalitesi, ses yalıtımı da içinde olacak. Her araçta mühendislik var, günümüzde birçok araç sorunsuz, yeni motor teknolojileriyle daha verimliler (Mitsu hala atmosferik sanırım), teknik olarak birçok araç Mitsu dan daha iyi, geriye ne kaldı....

    Kabul etmesenizde Mitsibushi efsanesi 90 larda kaldı.

    İyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Srht73

    Bizim ülkemize sadece atmosferik geliyor diye ürün gamlarını atmosferik olarak damgalayamayiz .90 lı yıllara ait turbo araçları var japonların. Turbo konusunda düşük hacimli motor yapmadıkları için yıllarca getirilmedi tabiki .Diğer yandan atmosferik motora çağdışı demeyi de cahillik olarak görüyorum . Focus dün çıktı atmosferik motor getirildi .Yanı bizim millet herşeyi biliyor bu adamlar hala beton kafa çağdışı motor getiriyorlar .Var mı böyle birşey?

    Ferdi olarak amcam dayim kuzenim diyebilir herkes

    Bunlar hicbir zaman bilimsel bir degeri olmayan seylerdir .Dünya çapında saygın yayınların istatistiksel verilerine bakarsaniz almanlari ilk 10 da zor gorursunuz .Japonlarsa sorunsuzlukta basi cekerler hep .

    Yol tutuş konusunu ise siz çok yanlış anlamışsınız

    Yol tutuş demek limitlerde kullanan biri için bir fark yok demek değildir. 80 ile giderken yolda önünüze köpek fırlayınca anlarsınız bu mevzuyu
    Evet atmosferik motor çağ dışı. Ford'un yeni atmosferiğinin hangi ülkelerde satıldığını bir inceleyin isterseniz.




  • zed Z kullanıcısına yanıt
    Üretmiş ama değil mi

    Fabrikaya talimat vermiş 2019 model arabasına bu motoru eklemiş . Cahil yani ?

    Siz akıllısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Srht73 S kullanıcısına yanıt
    Bu şekilde çağ dışı motorları savunan olduğu sürece verimsiz atmosferik motorları bize daha çok kakalarlar.

    İkincisi, kendi kendinize element uydurmayın. Cahil falan ayıp oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zed

    http://www.aracmetre.com/satis-raporlari/marka/mitsubishi/

    Yukarıdaki linkte, Mitsibushi marka araç sahiplerinin araçlarını yenilerken farklı markalara yöneldiğini görebilirsiniz. Mitsu satan Mitsu alır diye bir şey yok.

    Kalite dendiğinde tabi ki malzeme kalitesi, ses yalıtımı da içinde olacak. Her araçta mühendislik var, günümüzde birçok araç sorunsuz, yeni motor teknolojileriyle daha verimliler (Mitsu hala atmosferik sanırım), teknik olarak birçok araç Mitsu dan daha iyi, geriye ne kaldı....

    Kabul etmesenizde Mitsibushi efsanesi 90 larda kaldı.

    İyi günler.
    Ya su motora taktiklari temelde egzoz gaziyla donen pervane olan en az 70 yillik turboyu yeni teknoloji diye yazmiyormusunuz cok tuhafima gidiyor.



    He arkadasim otomotiv ureticileri isitip isitip donem donem bu turboyu onunuze koyuyor sizde afiyetle yiyorsunuz.



    Devir turbo degil gercekten yeni teknoloji ilan elektrik /hybrid devri soyle bakalim japonlarmi hybrid elektrikte ileri avrupa araclar mi?



    Toyotadan baska butun urun gamini hybrid sunabilen var mi?



    Avrupada en cok satan hybrid suv ne marka?



    Tutturmussunuz turbo turbo ya ben cocukken chuck norrisin filmleri vardi ordaki arabalar bile turboydu. Ne yeni teknolojisi allah askina.



    Ureticiler verimli ve saglam motor uretmek yerine cakalim turboyu, 3-5 sene dayansin garanti bitene dek, adi da cafcafli, tüketicide yeni birsey saniyor verelim coskuyu modundalar.

    Cift kavrama sanziman ciktiginda da millet bi havalara girmisti, tork konvertorlulere burun kivirir olmustu ne oldu? Simdi tork konvertorlu pesinde herkes, çift kavramanin ne oldugunu yasayarak anladi millet.

    Turboyuda anlayacak zamanla.

    Verimsiz atmosferik motor diye asagiladiginiz benim aracimin motoru abd de hybrid olmayan en az yakan benzinli arac motorudur.

    Inceleyin bakin her atmosferik bir degildir.

    Ayrica verdiginiz link satış rakamlaridir, asx attrage ve spacestar zaten 2016 model olarak hic gelmedi ulkeye o satilanlarda 205
    15 ten kalanlar, e outlander pajero deseniz zaten yilda 2-3 tane ya satılır ya satılmaz bi ikisini alan da torununa miras birakabilir hatta pajeroyu torunuda torununa miras birakir o derece ustun bir dayanikliligi var pajeronun.

    Her sene her sene araba alan varmidir bilmem ben 2006 da aldim bir de 2016 da mesela.

    Hayirli gunler



    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 3 Ocak 2019; 16:41:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Atmosferik araç ile alıp veremediğiniz nedir?

    Alan memnun satan memnun? Zorla satmıyorlar değil mi, alan da biliyor ne aldığını.

    Ülkemizde LPG gerçeği var, araçların "%40'ı" tüplü, zevkine alınmıyor yani atmosferikler. Markalar da talebe göre araç getiriyor.

    Misal hondayı çok eleştiriyorlar atmosferik diye, e adamlar dizel de sunuyor, 182 hp turbo da? Zaten her marka-modelin dizeli var, LPG takacak adam da atmosferik alıyor. LPG ile işi olmayan küçük hacim turboya yönelebilir onu da başka markalar sunuyor.

    Toyota'nın da çok hoş 132 hp atmosferiği var babalar gibi gidiyor araba. Herkes düşük devir torku aramıyor yani, takıyor tüpünü, hem basınca gidiyor hem de az yakıyor. Yeni kasada 1.2 turbo da sunarlar.

    Yepyeni focus çıktı mesela 1.5 atmosferik satıyor adamlar. O yönde talep görmüşler demek.

    Tepki koyacağımız şey atmosferik motor olmamalı. Avrupada full hava yastıklı, aktif güvenlik donanımlı araba satarken buraya kabak 2 hava yastıklı araba gönderenler olmalı. Şükür esp zorunluluğu var da bazı markalar onu da çalmıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 3 Ocak 2019; 16:41:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Atmosferik araç ile alıp veremediğiniz nedir?

    Alan memnun satan memnun? Zorla satmıyorlar değil mi, alan da biliyor ne aldığını.

    Ülkemizde LPG gerçeği var, araçların "%40'ı" tüplü, zevkine alınmıyor yani atmosferikler. Markalar da talebe göre araç getiriyor.

    Misal hondayı çok eleştiriyorlar atmosferik diye, e adamlar dizel de sunuyor, 182 hp turbo da? Zaten her marka-modelin dizeli var, LPG takacak adam da atmosferik alıyor. LPG ile işi olmayan küçük hacim turboya yönelebilir onu da başka markalar sunuyor.

    Toyota'nın da çok hoş 132 hp atmosferiği var babalar gibi gidiyor araba. Herkes düşük devir torku aramıyor yani, takıyor tüpünü, hem basınca gidiyor hem de az yakıyor. Yeni kasada 1.2 turbo da sunarlar.

    Yepyeni focus çıktı mesela 1.5 atmosferik satıyor adamlar. O yönde talep görmüşler demek.

    Tepki koyacağımız şey atmosferik motor olmamalı. Avrupada full hava yastıklı, aktif güvenlik donanımlı araba satarken buraya kabak 2 hava yastıklı araba gönderenler olmalı. Şükür esp zorunluluğu var da bazı markalar onu da çalmıyor...
    Ben atmosferige takmalarina degil, turboyu yeni teknoloji sanmalarina cok guluyorum.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Ya su motora taktiklari temelde egzoz gaziyla donen pervane olan en az 70 yillik turboyu yeni teknoloji diye yazmiyormusunuz cok tuhafima gidiyor.



    He arkadasim otomotiv ureticileri isitip isitip donem donem bu turboyu onunuze koyuyor sizde afiyetle yiyorsunuz.



    Devir turbo degil gercekten yeni teknoloji ilan elektrik /hybrid devri soyle bakalim japonlarmi hybrid elektrikte ileri avrupa araclar mi?



    Toyotadan baska butun urun gamini hybrid sunabilen var mi?



    Avrupada en cok satan hybrid suv ne marka?



    Tutturmussunuz turbo turbo ya ben cocukken chuck norrisin filmleri vardi ordaki arabalar bile turboydu. Ne yeni teknolojisi allah askina.



    Ureticiler verimli ve saglam motor uretmek yerine cakalim turboyu, 3-5 sene dayansin garanti bitene dek, adi da cafcafli, tüketicide yeni birsey saniyor verelim coskuyu modundalar.

    Cift kavrama sanziman ciktiginda da millet bi havalara girmisti, tork konvertorlulere burun kivirir olmustu ne oldu? Simdi tork konvertorlu pesinde herkes, çift kavramanin ne oldugunu yasayarak anladi millet.

    Turboyuda anlayacak zamanla.

    Verimsiz atmosferik motor diye asagiladiginiz benim aracimin motoru abd de hybrid olmayan en az yakan benzinli arac motorudur.

    Inceleyin bakin her atmosferik bir degildir.

    Ayrica verdiginiz link satış rakamlaridir, asx attrage ve spacestar zaten 2016 model olarak hic gelmedi ulkeye o satilanlarda 205
    15 ten kalanlar, e outlander pajero deseniz zaten yilda 2-3 tane ya satılır ya satılmaz bi ikisini alan da torununa miras birakabilir hatta pajeroyu torunuda torununa miras birakir o derece ustun bir dayanikliligi var pajeronun.

    Her sene her sene araba alan varmidir bilmem ben 2006 da aldim bir de 2016 da mesela.

    Hayirli gunler



    Hayirli gunler

    Alıntıları Göster
    70 yıllık turbo mevzusunu hala kullanmayanlar var ona bakarsan. Niye inat ediyorsunuz ki atmosferiklerden daha verimliler. Kaldı ki Mitsu dan bahsederken olay turbo olayına geldi bir de Toyota'yı katmışsınız. Avrupa satış adetlerini de karıştırarak iyice konu zıvanadan çıkmış.
    İyi günler.




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Atmosferik motorla alıp veremediğim yok. Hem atmosferik, hem turbo motorlu araçlarım var. Sadece getirilen verimsiz motorları körü körüne savunanları anlamıyorum hepsi bu.

    İyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zed

    70 yıllık turbo mevzusunu hala kullanmayanlar var ona bakarsan. Niye inat ediyorsunuz ki atmosferiklerden daha verimliler. Kaldı ki Mitsu dan bahsederken olay turbo olayına geldi bir de Toyota'yı katmışsınız. Avrupa satış adetlerini de karıştırarak iyice konu zıvanadan çıkmış.
    İyi günler.

    Alıntıları Göster
    Mitsumu kullanamiyormus turboyu?



    2006 da daha o yerlere goklere sigdiramadiginiz avrupa markalarinin onde geleni tok kapi sesli olani, 8v hitler motor satarken mitsubishi turkiye de 1.5 150 hp turbo colt czt satiyordu,







    Keza turbo konusundaki yetenekleri icin evo desek yeter de artar herhalde.



    Kullanmamayi tercih etmek ile kullanamamak ayri seyler.



    Verimlilik sirf anlik tuketim değildir motorun omru boyunca toplam masrafida verimlilige girer yani ne kadar tuketip ne verdigi dir verimlilik te olcut.



    Tukettigide litre degil paradir motorun genel olarak.



    Bu baglamda turbo motorlar asla atmosferik kadar verimli olamazlar zira hassastirlar ariza cikarmaya meyillidir.



    Atmosferik ise suyunu yagini koy omur boyu tikir tikir calisir.



    Ben tuketiciyim, zengin de degilim, arabaya sacacagim parayi cocuguma harcamayi tercih ederim varsin vites saliseler icinde degismesin zaten kimsenin buna ihtiyacı yok yaris yapmıyorsa, varsin yokus yukari 2bin degilde 4 bin devirde ciksin yokuslar sonsuza dek surmuyor cok sukur, altinizdaki iyi bir atmosferik ve uyumlu bir sanzimansa turbo olmadan da gayet mutlu mesut yasarsiniz.

    Ustelik gelecekte turbom bozulacak, intercoolerim tikanacak, lspi sorunlari yasayacagim, motorum yag yakacak gibi dertleriniz olmadan.



    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 3 Ocak 2019; 16:58:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zed Z kullanıcısına yanıt
    Verimsiz atmosferik motorları kakaladiklari felan yok .isteyen gider turbosunu alır . Atmosferik motorun cazip olmasının sebebi firmaların getirmesi değil ülkendeki akaryakıtın pahalı olmasıdır.

    Ne yapsın millet ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efendizade34

    2016 SuperB alırdım 10 sene rahat gider.
    Özellikle bilinçli olarak yazdığın belli, ama nedenini gerçekten merak ediyorum. Neden Super-B ?=!?!? bu aracı üretenler bile öyle demiyor, aracın adı Superb iken neden böyle yazıyorsunuz? Biz Civi-C, Coroll-A, Accor-D vs.vs. diyor muyuz?!?!?!
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Hocam elinize sağlık

    Doğru bilgileri paylaştığınız için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Srht73

    Verimsiz atmosferik motorları kakaladiklari felan yok .isteyen gider turbosunu alır . Atmosferik motorun cazip olmasının sebebi firmaların getirmesi değil ülkendeki akaryakıtın pahalı olmasıdır.

    Ne yapsın millet ?
    Ben de aynı şeyi söylüyorum. Benzinli araç için gücü yetmeyenler kişiler mecburen atmosferik seçiyor derseniz anlaşırız ama yok Ford yapmış üretiyormuş da bir tek siz mi akıllısınız derseniz orda anlaşamıyoruz zaten.

    Benim de atmosferik aracım var. Bugüne kadar hiçkimseye yapmışlarsa bildikleri vardır demedim. Marka fanatikliğim hele hiç yoktur.

    Neyse konu kirliğiliği için sahibinden özür

    İyi günler
  • Bütçe belirtilmediğinden tercihim elektrikli araç olurdu.Bir adet tesla ithal etmek isterdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    10 yılda anca satarsın diyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    10 yılda anca satarsın diyorsun
    ince
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.