Şimdi Ara

10 yillik Vw Deneyimlerim..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.954
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Size duymak istediklerinizi anlaticam biraz.. Bazilarinin soylemek isteyip söyleyemedigi, bazilarinin söylersek degeri duser diye söyleyemediklerini solicem..
    2009 polo 1.4 tdi trendline manuel sifir aldik.. Cok kaza yapti melet alt karter yanlar kaput hep boyali vs.. 70 80 bin bindik tik temedi bi kere lamba yakti o da balata icindi.. Yakit süper konfor guzel ama traktor gibi sesli bildigin.. Ama temiz konforluydu valla..
    2007 golf 1.6 fsi aldim 60 70 binde boyasiz vs tertemiz tik temedi 90 bim gibi sattim hala bi arkadaşımda 135 binde hala sagla.. Goal modeldi ses mes on numara kolcak yoktu olsaydi iyiydi..
    2011 passat b6 aldim manuel 185 binde.. Doktor bi abimden full servis bakimli bi arka camurluk boyali baski balata triger balatalar yeni değişmiş.. Dpf temizlenmiş vs.. 220 binde takasta verdim.. On amortisör bilyalari titreme yapti yagladim 100 liraya halloldu, egr bozuldu sokturdum, evde bi gece tinere yatırdım temizledim sifir ettim taktirdim geri calisti misss.. On park sensörü bozuldu serviste yaptilar full servis bakimli diye 200 tl verdim..
    Konfor yol gidiş kalite muaazamdi.. Sabahlari alttan gacir gucur ses geliodu ama :)
    2015 1.6 tdi passat highline aldim..
    Alttan gacir gucur ses bunda da gelio..
    Neyse 64 binde aldim..
    75ooo bakimina servise goturdum.. 1 den 2 ye titremede vardi söyledim.. Kavrama degisecek dediler garantiden hallettiler 850 tl iscilik verdim.. Aldim arabayi vurdum yola bakarimki vites geçişlerinde vuruntu var.. Eee mekatronik degisecek degisti.. Vurduk yola baktim teyp bluetooth usb calismio don servise.. (bunların hepsi bingol elazig arasi oluyo) neyse yaptilar.. Geldim bingole direksiyon sag tuslari calismio don elaziga tuslar değişecek yari garanti yari iscilik vs 660 tl.. Bayildik donduk anaaa motor ikaz lambası yandi :))) ege4 bi daha gidersem....... Dedim... Kendiliğinden söndü..
    Heeee şimdi abi araba oldu yag gibi.. Toplam bayidigim para iscilik zart zurt bakim dahil servise 2500 + 500 yakit yani 3000 tl..
    Haci zoruma gitmedimi gitti.. Araba simdi 82000 de..
    Gaza basınca ole guzel hızlanıyorki baskan yok baska bole guzel sanzuman.. Haa narin ama napim..
    Varsa sorunuz alirim inaninki vw felan fanligim yok adam olsalar o mekatronigi artik duzeltirlerdi..







  • commandx c kullanıcısına yanıt
    C commandx demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Bu mesaj silindi.
    ilk mesajı kim yazacak diye beklerken her zamanki gibi Vw konularında direk bildirim gelen arkadaşımız @commandx e kocaman bir alkış 10puan 10puan 10puan
    Övmüş mü? Bence sen iyi okumamışsın. Kavrama bozulmuş, mekatronik bozulmuş, teyp bluetooth usb bozulmuş, direksiyon tuşları bozulmuş. Motor arıza lambası yanmış, sonra kendiliğinden sönmüş.

    Övdüğü tek şey gaza basınca öyle güzel gidiyor demesi olmuş. Bence passat gibi iyi bir başka araca binmemiş onu da o yüzden demiş.
    5 Yıl boyunca VW polo 1.2 TDI Trendline manuel kullandım.

    Yakıt tüketimi,konfor olarak iyi bir araçtı.

    Sorunsuzluk konusuna gelince de, kesinlikle sorunsuz bir araç değildi. Dizel 100.000 km üstü VW araba alınmazmış onu tecrübe etmiş oldum.

    Millet 15.000 de bir bakıma götürür. Ben 10.000 de bir götürüyordum. Yine de içim rahat, keyifle uzun yola gidemiyordum.

    Bir kere dizellerde kronik EGR problemi var. Oksijen sensörü ve elektrik panosu ile ilgili de sorunlar yaşadım. Bu sebeplerle araç iki kez yolda kaldı ve çekici ile çektirildi.

    Bu yaz araç ile tatile gittim. Araba mı benim sırtımdaydı, ben mi arabanın anlamadım. Keyifle gidemedim.

    Millet Renault'a Fiat'lara eşşeğe biner gibi biniyor. Ben itina ile bakımlı arabanın üstünde tripten tribe giriyordum.

    Sonuç olarak aracın yakıt tüketimi ile konforundan memnundum ama çıkardığı sorunlar ve 2000 devirden sonra motor sesini, sanki motor yan koltuktaymış gibi içeri almasından çok şikayetçiydim.
  • önlerden yerimizi alalım. kimseye tartışmaya girmek istemiyorum yorumları okuyup gülüyorum iyi geliyor
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Trol olduğu için okumaz o sadece yazar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Bu mesaj silindi.
    ilk mesajı kim yazacak diye beklerken her zamanki gibi Vw konularında direk bildirim gelen arkadaşımız @commandx e kocaman bir alkış 10puan 10puan 10puan
  • Teneke civic severler konuyu beğendi
  • VW grubunda şanzıman harici büyük başı ağrıyan görmedim. Ben de DSG araç kullanıyorum, kavramayı arıza olarak görmüyorum, sarf malzeme sonuçta. 80.000-100.000 km aralığında değişmesi bence normal. Alırken de bu maliyeti hesaba katarak aldım. Mekatronikten korkuyor muyum? Evet. Bence de sorunlu. Tek dileğim, benim başıma gelmemesi.

    Konu sahibinin kavramadan sonra mekatronik arızası yaşaması, ardından çeşitli arıza lambaları vs bunların tamamen servis özelinde bir problem olduğunu düşünüyorum. Bir şeyi yaparken öbür tarafı bozmuşlar belli ki. Markanın üzerine yıkılacak bir şey yok.

    1.4 TDI Polo, 1.6 FSI Golf, 1.6 TDI Manuel Passat, bunlar zaten arıza yapacak araba değil, bunlarda sorun yaşamamanız da markaya özel bir şey değil. Muhtemelen emsal Clio - Megane veya Yaris-Auris-Corolla'da da problem yaşamazdınız.
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Övmüş mü? Bence sen iyi okumamışsın. Kavrama bozulmuş, mekatronik bozulmuş, teyp bluetooth usb bozulmuş, direksiyon tuşları bozulmuş. Motor arıza lambası yanmış, sonra kendiliğinden sönmüş.

    Övdüğü tek şey gaza basınca öyle güzel gidiyor demesi olmuş. Bence passat gibi iyi bir başka araca binmemiş onu da o yüzden demiş.
  • Nacila N kullanıcısına yanıt
    Konu 1 de açılmış, ben mesajımı 10'da atmışım. Sen yazsaydın ilk mesajı?
  • Size duymak istediklerinizi anlaticam biraz.. Bazilarinin soylemek isteyip söyleyemedigi, bazilarinin söylersek degeri duser diye söyleyemediklerini solicem..


    içerik ile bu söylediğiniz pek bağdaşmıyor açıkçası.
    şanzıman ile ilgili problemleri hemen hemen herkes biliyor zaten.
  • 5 Yıl boyunca VW polo 1.2 TDI Trendline manuel kullandım.

    Yakıt tüketimi,konfor olarak iyi bir araçtı.

    Sorunsuzluk konusuna gelince de, kesinlikle sorunsuz bir araç değildi. Dizel 100.000 km üstü VW araba alınmazmış onu tecrübe etmiş oldum.

    Millet 15.000 de bir bakıma götürür. Ben 10.000 de bir götürüyordum. Yine de içim rahat, keyifle uzun yola gidemiyordum.

    Bir kere dizellerde kronik EGR problemi var. Oksijen sensörü ve elektrik panosu ile ilgili de sorunlar yaşadım. Bu sebeplerle araç iki kez yolda kaldı ve çekici ile çektirildi.

    Bu yaz araç ile tatile gittim. Araba mı benim sırtımdaydı, ben mi arabanın anlamadım. Keyifle gidemedim.

    Millet Renault'a Fiat'lara eşşeğe biner gibi biniyor. Ben itina ile bakımlı arabanın üstünde tripten tribe giriyordum.

    Sonuç olarak aracın yakıt tüketimi ile konforundan memnundum ama çıkardığı sorunlar ve 2000 devirden sonra motor sesini, sanki motor yan koltuktaymış gibi içeri almasından çok şikayetçiydim.




  • VW'ye binmek bir ayrıcalıktır.
  • Yazinin bir kisminda ayükün mü baba diye bir sey bekledim ama

    Sanziman iste sans meselesi DSG yani ne diyeceksin. Ya rezil ediyor ya vezir
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Bakim dahil 2500tl ye cozmus. Ve arac yag gibi oldu demis. Eski kasa poloyu, fsi golfu dahi ovmus. 220bin km de masraf yapmadan passat satmis. Daha ne olacak ?

    Adam o kadar fazla ovmus ki konuyu vw fanligim falan yok diye bitirmis. Zorunluluktan :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi masterap -- 23 Aralık 2019; 12:10:52 >
  • atade28 A kullanıcısına yanıt
    Bu aracın konforundan nasıl memnun kaldınız merak ettim gerçekten. 1.2 tdi trend polo ve konfor kelimesi yanyana bile abes duruyor.

    Donanım yok araçta. Sizin konforunuzu arttıracak ne hız sabitleme, ne dijital klima, ne sensör ıvır zıvır bir şey yok.
    İç hacim zaten b segment. B segment araba şehir içi ekonomi arabasıdır. Konfor arabası değildir.
    Yalıtım zayıf. 1.2 titreşimli motor, gürültülü dizel. yalıtımı da zayıf. İç mekan da zaten sert plastik.

    Aynı aracı bir arkadaşım da uzun yıllar kullandı, herhangi bir sorun yaşamadı. İç mekan da sert kalitesiz hissettiriyordu ama trim sesinde golften daha iyiydi. Sizinki biraz şanssızlık olmuş. Dizel genel olarak 100bin km'den sonra problem. Marka bağımsız. Belki fiatınki daha sağlam olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Övmüş mü? Bence sen iyi okumamışsın. Kavrama bozulmuş, mekatronik bozulmuş, teyp bluetooth usb bozulmuş, direksiyon tuşları bozulmuş. Motor arıza lambası yanmış, sonra kendiliğinden sönmüş.

    Övdüğü tek şey gaza basınca öyle güzel gidiyor demesi olmuş. Bence passat gibi iyi bir başka araca binmemiş onu da o yüzden demiş.
    Ha bi de ayni tepkiyi aracinin yarisi garantiden degismis ama hala attrage i ove ove bitiremeyen arkadasa ve benzerlerine de bekleriz :D
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Tam tersi, yaşadığı arızaları açık açık söylediği için onu eklemiş. Böyle dürüst vw kullanıcısı bulmak zor.

    Diğer konuya bakın övme istiyorsanız. Adam 1.2tsi jetta aracını anlatmış, bir tane olumsuz yorum yok :) Eleştiri gelince eklemiş multimedya diye. Kadı kızında bile kusur olur ama bizim trollerin vw'sinde kusur olmaz.
  • Keşke 10 yıl boyunca biraz da türkçe deneyimleseydin.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.