Şimdi Ara

12 bindeki B8 Passat motor değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
0
Favori
3.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şirket adına kiralık filo aracı 2015 model B8 Passat kullanmaktayım. Araç Tdı+Dsg
    Kısaca olayı anlatacağım yorumlarınızı merak ediyorum.
    Araç 12.7xx kmde. Bu zamana kadar aldığım bütün yakıtların fişlerini kolcakta saklıyordum.
    Sabah evden cıkıp arabayı çalıştırdığımda motordan şıkır şıkır iki metalin birbirine çarpması gibi bir ses geliyordu, direk araç sahibi filo şirketini arayıp durumu bildirdim, telefonda görüştüğüm arkadaş araçların garantisi var en yakın doğuş oto servisine gidebilirsiniz veya arzu ederseniz biz gelip aracı alalım servise gösterip getirelim dedi. Arabayı Ümraniye Rekor'a götürdüm incelediler, arabanız 5 gün serviste kalacak sorunun ne olduğunu inceleyip size bildireceğiz dediler.
    Bende hemen aracın sahibi filo şirketini arayıp durumu bildirdim, aracın 5 gün serviste kalacağını bizimde bir kira bedeli ödediğimizi söyledim yarım saat icinde Rekor'a yeni Passat getirdiler aracı teslim aldım.
    3 Gün sonra Rekor'dan aranıp aracın garanti kapsamında motorunun değişeceğini Almanyadan motor sipariş ettiklerini 1 ay içinde aracı teslim edicekleri söylediler, beni arayan arkadaşa aracın sahibi ben olmadığını söyleyip filo şirketinin numarasını verdim. Motora nolmuş diye sorduğumda arkadaş ilk defa böyle birşey ile karşılaştık bu tür durumlar her markada olabilir gibi birşeyler söyledi.
    Okuduğunuz için teşekkürler







  • Üzücü bir durum. Sorun tam olarak ne olduğu önemli. Patlayan tsi lardan sonra tdi larin bu duruma düşmesi ilginç. Yeni nesil falanda sayılmaz
  • Bu hileli motor mu?
  • Yanlış anlaşılmasın ama passat+dsg olunca normaldir diyorum artık
  • hitman kullanıcısına yanıt
    Değil. Bu EA288 olan motor. Hileli olan Jetta'daki EA189 motordu, ses tonları farklı, maksimum beygir + tork devirleri de farklı.

    Konu hakkında ise, çok şaşırdım gerçekten 12 binde bir aracın motor yemesine. Aracı 0'dan beri Siz mi kullanıyordunuz? Aynı motorlu octaviayı 1.5 sene, 37.000 kmdir kullanıyoruz şimdiye kadar en ufak bir problem olmadı motordan kaynaklı. Acaba o aracın motoru, yağ sıcaklığına bakılmadan soğuk motorla sürekli devirli mi kullanıldı? Stop etmeden önce beklenmedi mi? Bunlar motora zarar verir elbette fakat bu kadar erken olması gerçekten düşündürücü.
  • Filo araclarinda, Son kullaniciya yaptiklarini yapamiyorlar. Kurumsal'in ayagi oyle degil ne yazik ki. Sansliymissiniz ki kiralik aracinizda olmus. Yoksa ugras dur.
  • Bana gerçekmiş gibi gelmedi konu.Konu sahibinden bi resim falan istesekte içimiz rahat etse.
  • Bizim b6 kasada aynısı oldu fakat o üretimdeki arabaların motoru 10-15bin kmde çalışmaz hale gelirken bizimki 80 binde bozulmuştu.Sonrasında serviste sıfır motor ile değişti
  • Olabilir daha öncede vw motorla ilgili haberlerini okuduk, geçen biri passat ın üstüne protesto amaçlı bir sürü şey yazmıştı.
  • iyiki Passtım yok,dacianın gözünü sevem araba dandikte olsa motor taş gibi

    bu arada konun amacı ne acabakul yapısı işte
  • Her motorun basina gelebilir. Uretim hatasi olabilir ama bu gibi sorunlari Vw'de cok gormeye basladik..
  • Kul yapısı diye bir laf var... Normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Kul yapısı diye bir laf var... Normal.
    önemli olan duruma firmanın sahip çıkması. her şey bozulabilir, hatalı çıkabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Değil. Bu EA288 olan motor. Hileli olan Jetta'daki EA189 motordu, ses tonları farklı, maksimum beygir + tork devirleri de farklı.

    Konu hakkında ise, çok şaşırdım gerçekten 12 binde bir aracın motor yemesine. Aracı 0'dan beri Siz mi kullanıyordunuz? Aynı motorlu octaviayı 1.5 sene, 37.000 kmdir kullanıyoruz şimdiye kadar en ufak bir problem olmadı motordan kaynaklı. Acaba o aracın motoru, yağ sıcaklığına bakılmadan soğuk motorla sürekli devirli mi kullanıldı? Stop etmeden önce beklenmedi mi? Bunlar motora zarar verir elbette fakat bu kadar erken olması gerçekten düşündürücü.

    Hocam direk marş basıp soğuk motor dip gaz yapıp 120 bin km'de olan dsg'li jettalar biliyorum şirket aracı sıkıntı yok.

    10-15 saniye bekleyip ilk 1-2 km 2000 devri çok geçmeden, kapatırken de biraz beklenirse çok sıkıntı olacağını sanmıyorum. Tdi motor gerçekten dayanıklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FinalVerdict93

    Bu mesaj silindi.
    Bu tür şeyler her markada olabilir. Tamam vosvosun kalite sorunları var, diğer markalara göre arıza çıkarma ihtimali yüksek ama yine de abartmamak lazım. Sanki bütün passatların motoru 12bin km de bitecekmiş gibi tavır alanlar var. Önemli olan müşterisini mağdur etmemesi.

    Bu tür sorunları marka gözetmeksizin takip etmeli ve mağdurun arkasında olmalıyız. Yarın bir gün bizim de başımıza gelebilir. Markadan daha önemli bizim paramız.
  • Rencide etmeyeyim diyorum ama..
    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    DSG ye sorunlu diyen paronayak şizofrendir



    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec
    Banane kardeşim arıza yaptıysa ben manuele biniyom bmw nin içi her tarafı leş gibi takır takır plastik passatta yumuşacık başlarım böyle premiuma 150 bine dsg li passat alacam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    helikopter sesi yok lastiklerdenmiş ses özür dile forumdan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec
    banane adamın sorunu devam ediyorsa passat zaten premiumlardan geride bir araç ben zf8 şanzımanlı bmw alacam meşgulüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 4 Nisan 2016; 12:58:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Rencide etmeyeyim diyorum ama..
    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    DSG ye sorunlu diyen paronayak şizofrendir




    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec
    Banane kardeşim arıza yaptıysa ben manuele biniyom 150 bine dsg li passat alacam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    helikopter sesi yok lastiklerdenmiş ses özür dile forumdan
    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec
    banane adamın sorunu devam ediyorsa ben zf8 şanzımanlı bmw alacam meşgulüm







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalus -- 4 Nisan 2016; 13:18:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Rencide etmeyeyim diyorum ama..
    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    DSG ye sorunlu diyen paronayak şizofrendir




    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec
    Banane kardeşim arıza yaptıysa ben manuele biniyom 150 bine dsg li passat alacam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    helikopter sesi yok lastiklerdenmiş ses özür dile forumdan
    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec
    banane adamın sorunu devam ediyorsa ben zf8 şanzımanlı bmw alacam meşgulüm






    Alıntıları Göster
    duratec bile kabul ediyor yeni nesil vosvosların dandik olduğunu




  • Konu sahibi ortada yok.Bizde filo aracı kullanıyoruz,bilmesek inanıcaz.He resim göstersin inanalım sıkıntı yok.Sözde Almanya'dan motor sipariş edilmiş.Doğuş'la görüşmeydi,siparişti derken 2-3 gün geçer zaten.Konu sahibi bizi bi ikna etse keşke.
  • kartalus kullanıcısına yanıt
    Sende milletin açığını yakalamaya calışıp duruyon başka ugraş bul boşver milleti :)
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.