Şimdi Ara

145-150 km den sonra titreme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
13.924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese saygılar.97 corolla 145-150 km den sonra direksiyonda ve arabada titreme başlıyor. Rot-balans işleminde bir sorun yok. Lastikler yeni. . Araba 132.000 km de. Daha önce sağ aks problemli olduğu için orjinaliyle değişti.Yardımcı olursanız sevinirim...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    145-150 km Sonrası Araçta Titreme

    140 km/s veya daha yüksek hızlarda araç kullanırken titreme yaşamak, göz ardı edilmemesi gereken ciddi bir sorundur. Bu titreme, çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir ve hem sürüş güvenliğini hem de aracın genel sağlığını tehlikeye atabilir.

    Araçta 140 km/s veya 150 km/s hızdan sonra titreme oluşmasının yaygın nedenlerinden biri, lastiklerin dengesizliğidir. Dengesiz lastikler, sürüş sırasında düzgün dönmezler ve bu da titreşimlere neden olur. Diğer olası nedenler arasında tekerlek hizalanması sorunları, süspansiyon sistemindeki arızalar, aktarma organlarında veya şanzımanda hasar ve fren rotörlerinin eğilmesi sayılabilir.

    140 km/s veya 150 km/s hızdan sonra titreme fark edersen, güvenli bir yere çekmeli ve aracını incelemelisin. Titreme sorunu devam ederse, aracını mümkün olan en kısa sürede yetkili bir servise götürmelisin. Erken teşhis ve onarım, daha ciddi sorunların ve maliyetli onarımların önlenmesine yardımcı olacaktır.

    Araçta titreme sorununu gidermek için serviste, lastikler dengeye alınacak, tekerlekler hizalanacak, süspansiyon ve aktarma organları kontrol edilecek ve gerekirse fren rotörleri değiştirilecektir. Sorunun kaynağına bağlı olarak, onarım maliyetleri değişebilir.

    Araçta titreme sorunu yaşamamak için düzenli olarak bakım yaptırmak ve lastik basıncını kontrol etmek önemlidir. Ayrıca, aşırı hızlardan kaçınmak ve çukurları ve diğer yol engellerini dikkatli bir şekilde aşmak, aracının sağlığını korumanıza ve titreme sorunlarını önlemenize yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Lastiklet t lastikse ondandır

    Benim Megane de yapıyor şimdi onu..
    Önlere Michellin Alpin kış lastiği taktırdım.. (T hız kodu var bundada)

    Ama normalde kullandığım Good Year Ventura'yı (h tipi) kullanırken titreme olmuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    Lastiklet t lastikse ondandır

    Benim Megane de yapıyor şimdi onu..
    Önlere Michellin Alpin kış lastiği taktırdım.. (T hız kodu var bundada)

    Ama normalde kullandığım Good Year Ventura'yı (h tipi) kullanırken titreme olmuyor
    LASTİKLERİN YENİ OLDUĞUNU YAZMIŞSIN. BU TİTREMENİN LASTİKLERDEN KAYNAKLANMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM. YENİ LASTİKLERİN BALANS AYARI GENELLİKLE ARABAYA TAKILI DEĞİLKEN YAPILIR. YANİ YENİ LASTİĞİN TAKILDIĞI JANT BİLGİSAYARLI BALANS MAKİNESİNE TAKILARAK YAPILIR. BENCE BU EKSİK BİR AYARDIR. ÇÜNKÜ BU BALANS AYARINDA SADECE JANT VE LASTİKLE İLGİLİ PROBLEMLERİ FARK EDEBİLİRSİNİZ. TAHMİNİM SİZİN DE BÖYLE AYAR YAPILMIŞTIR. VE PROBLEM FARKEDİLMEMİŞTİR.
    OYSA Kİ LASTİKLERİN ARACA TAKILIYKEN YAPILACAK BİR BALANS AYARI, BU TİTREMENİN NEDENİNİ ORTAYA ÇIKARACAKTIR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    LASTİKLERİN YENİ OLDUĞUNU YAZMIŞSIN. BU TİTREMENİN LASTİKLERDEN KAYNAKLANMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM. YENİ LASTİKLERİN BALANS AYARI GENELLİKLE ARABAYA TAKILI DEĞİLKEN YAPILIR. YANİ YENİ LASTİĞİN TAKILDIĞI JANT BİLGİSAYARLI BALANS MAKİNESİNE TAKILARAK YAPILIR. BENCE BU EKSİK BİR AYARDIR. ÇÜNKÜ BU BALANS AYARINDA SADECE JANT VE LASTİKLE İLGİLİ PROBLEMLERİ FARK EDEBİLİRSİNİZ. TAHMİNİM SİZİN DE BÖYLE AYAR YAPILMIŞTIR. VE PROBLEM FARKEDİLMEMİŞTİR.
    OYSA Kİ LASTİKLERİN ARACA TAKILIYKEN YAPILACAK BİR BALANS AYARI, BU TİTREMENİN NEDENİNİ ORTAYA ÇIKARACAKTIR.

    Alıntıları Göster
    LASTİKLERİN HIZ ENDEKSİYLE BÖYLE BİR TİTREMENİN UZAKTAN YAKINDAN HİÇ ALAKASI OLAMAZ.
    T HIZ ENDEKSLİ LASTİKLERLE 190 KM YE KADAR GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE HIZ YAPILABİLİR.
    ÜLKEMİZDE KULLANILAN ARAÇLARIN (OTOMOBİLLER) KADRANI 200' E KADAR OLANLARININ TAMAMINA YAKININDA 82 T HIZ ENDEKSLİ LASTİKLER KULLANILMAKTADIR. HEPSİNDE 145-150 DEN SONRA AYNI PROBLEMİN OLMASI GEREKMEZ Mİ O ZAMAN. BÜYÜK İHTİMALLE AKSLARLA İLGİLİ BİR PROBLEM VAR ARKADAŞIN ARACINDA. LASTİKLER TAKILIYKEN ARAÇ ÜZERİNDE YAPILACAK BALANS AYARI SONUCUNDA BU TESPİT EDİLEBİR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    LASTİKLERİN HIZ ENDEKSİYLE BÖYLE BİR TİTREMENİN UZAKTAN YAKINDAN HİÇ ALAKASI OLAMAZ.
    T HIZ ENDEKSLİ LASTİKLERLE 190 KM YE KADAR GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE HIZ YAPILABİLİR.
    ÜLKEMİZDE KULLANILAN ARAÇLARIN (OTOMOBİLLER) KADRANI 200' E KADAR OLANLARININ TAMAMINA YAKININDA 82 T HIZ ENDEKSLİ LASTİKLER KULLANILMAKTADIR. HEPSİNDE 145-150 DEN SONRA AYNI PROBLEMİN OLMASI GEREKMEZ Mİ O ZAMAN. BÜYÜK İHTİMALLE AKSLARLA İLGİLİ BİR PROBLEM VAR ARKADAŞIN ARACINDA. LASTİKLER TAKILIYKEN ARAÇ ÜZERİNDE YAPILACAK BALANS AYARI SONUCUNDA BU TESPİT EDİLEBİR.

    Alıntıları Göster
    balanstan olabilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    LASTİKLERİN HIZ ENDEKSİYLE BÖYLE BİR TİTREMENİN UZAKTAN YAKINDAN HİÇ ALAKASI OLAMAZ.
    T HIZ ENDEKSLİ LASTİKLERLE 190 KM YE KADAR GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE HIZ YAPILABİLİR.
    ÜLKEMİZDE KULLANILAN ARAÇLARIN (OTOMOBİLLER) KADRANI 200' E KADAR OLANLARININ TAMAMINA YAKININDA 82 T HIZ ENDEKSLİ LASTİKLER KULLANILMAKTADIR. HEPSİNDE 145-150 DEN SONRA AYNI PROBLEMİN OLMASI GEREKMEZ Mİ O ZAMAN. BÜYÜK İHTİMALLE AKSLARLA İLGİLİ BİR PROBLEM VAR ARKADAŞIN ARACINDA. LASTİKLER TAKILIYKEN ARAÇ ÜZERİNDE YAPILACAK BALANS AYARI SONUCUNDA BU TESPİT EDİLEBİR.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    LASTİKLERİN HIZ ENDEKSİYLE BÖYLE BİR TİTREMENİN UZAKTAN YAKINDAN HİÇ ALAKASI OLAMAZ.
    T HIZ ENDEKSLİ LASTİKLERLE 190 KM YE KADAR GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE HIZ YAPILABİLİR.
    ÜLKEMİZDE KULLANILAN ARAÇLARIN (OTOMOBİLLER) KADRANI 200' E KADAR OLANLARININ TAMAMINA YAKININDA 82 T HIZ ENDEKSLİ LASTİKLER KULLANILMAKTADIR. HEPSİNDE 145-150 DEN SONRA AYNI PROBLEMİN OLMASI GEREKMEZ Mİ O ZAMAN. BÜYÜK İHTİMALLE AKSLARLA İLGİLİ BİR PROBLEM VAR ARKADAŞIN ARACINDA. LASTİKLER TAKILIYKEN ARAÇ ÜZERİNDE YAPILACAK BALANS AYARI SONUCUNDA BU TESPİT EDİLEBİR.


    Öncelikle fikirleriniz ve cevaplarınız için sağolun. Eskiden arabamız övünmek gibi olmasın corolla kullananlarda bilirler, 160-180 km de yolda yılan gibi giderdi. Fakat 97 yılından bu yana ufak tefek önden 1-2 kaza oldu. Yıllar geçtikçe, arabanın ister istemez bazı özellikleri giderek azalıyor. Ben ise arabama o eski günler kadar olmasa da, en azından o eski günlerine en yakın biçimde geri döndermek için çaba sarfediyorum, o yüzden soruyorum (başınızı ağrıtmak gibi olmasın :) )bütün bunları. Yardımlarınız için teşekkür ederim.Aslında benim bu konu dışında 1-2 sorum daha olacaktı. Onları da cevaplamaya çalışırsanız, gerçekten çok sevinirim.
    İlk sorum(bunu zaten cevapladınız.Son kısmı kaldı sadece :) ). 145-150 km geçtikten sonra, arabada ve direksiyonda hafif titremeler var.Sağ aks yeni değişti, sol aksda bir problem yok.Çünkü yeni baktırmıştım.Peki bu dediğiniz balans ayarını nerede yaptırabilirim ? Bilgisayarlı rot-balans yapan yerler, bu dediğiniz balans ayarını (lastikler arabaya takılıyken de) yapıyorlarmı ?
    2. sorum ise; herhangi bir yere direksiyonu kırıp döndükten sonra, direksiyonu kendi haline bıraktığınızda otomatik olarak hızlı bir şekilde düz halini alır ya, benim arabada bu eskiye oranla biraz daha yavaş oluyo ve elle düzeltiyorum. Sizce bunun sorunu ne olabilir ? Direksiyon kutusumu yoksa hidroliğinde mi problem var ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerim026

    quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    LASTİKLERİN HIZ ENDEKSİYLE BÖYLE BİR TİTREMENİN UZAKTAN YAKINDAN HİÇ ALAKASI OLAMAZ.
    T HIZ ENDEKSLİ LASTİKLERLE 190 KM YE KADAR GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE HIZ YAPILABİLİR.
    ÜLKEMİZDE KULLANILAN ARAÇLARIN (OTOMOBİLLER) KADRANI 200' E KADAR OLANLARININ TAMAMINA YAKININDA 82 T HIZ ENDEKSLİ LASTİKLER KULLANILMAKTADIR. HEPSİNDE 145-150 DEN SONRA AYNI PROBLEMİN OLMASI GEREKMEZ Mİ O ZAMAN. BÜYÜK İHTİMALLE AKSLARLA İLGİLİ BİR PROBLEM VAR ARKADAŞIN ARACINDA. LASTİKLER TAKILIYKEN ARAÇ ÜZERİNDE YAPILACAK BALANS AYARI SONUCUNDA BU TESPİT EDİLEBİR.


    Öncelikle fikirleriniz ve cevaplarınız için sağolun. Eskiden arabamız övünmek gibi olmasın corolla kullananlarda bilirler, 160-180 km de yolda yılan gibi giderdi. Fakat 97 yılından bu yana ufak tefek önden 1-2 kaza oldu. Yıllar geçtikçe, arabanın ister istemez bazı özellikleri giderek azalıyor. Ben ise arabama o eski günler kadar olmasa da, en azından o eski günlerine en yakın biçimde geri döndermek için çaba sarfediyorum, o yüzden soruyorum (başınızı ağrıtmak gibi olmasın :) )bütün bunları. Yardımlarınız için teşekkür ederim.Aslında benim bu konu dışında 1-2 sorum daha olacaktı. Onları da cevaplamaya çalışırsanız, gerçekten çok sevinirim.
    İlk sorum(bunu zaten cevapladınız.Son kısmı kaldı sadece :) ). 145-150 km geçtikten sonra, arabada ve direksiyonda hafif titremeler var.Sağ aks yeni değişti, sol aksda bir problem yok.Çünkü yeni baktırmıştım.Peki bu dediğiniz balans ayarını nerede yaptırabilirim ? Bilgisayarlı rot-balans yapan yerler, bu dediğiniz balans ayarını (lastikler arabaya takılıyken de) yapıyorlarmı ?
    2. sorum ise; herhangi bir yere direksiyonu kırıp döndükten sonra, direksiyonu kendi haline bıraktığınızda otomatik olarak hızlı bir şekilde düz halini alır ya, benim arabada bu eskiye oranla biraz daha yavaş oluyo ve elle düzeltiyorum. Sizce bunun sorunu ne olabilir ? Direksiyon kutusumu yoksa hidroliğinde mi problem var ?

    Alıntıları Göster
    ROT başlarını kontrol ettir. Direksiyonun boşluğu çok ise o problemde giderilir. Zor toparlaması da çözülür Balans ayarı lastiklerin / veya \ gitmesini merkezden kaçmasını falan engeller. Jantlarına 2 lazer takıp duvara tutuyorlar yaklaşık 30 flan verirsin yine.

    Jantların yamuk - vuruk ise yine ses yapar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IMID

    ROT başlarını kontrol ettir. Direksiyonun boşluğu çok ise o problemde giderilir. Zor toparlaması da çözülür Balans ayarı lastiklerin / veya \ gitmesini merkezden kaçmasını falan engeller. Jantlarına 2 lazer takıp duvara tutuyorlar yaklaşık 30 flan verirsin yine.

    Jantların yamuk - vuruk ise yine ses yapar.

    Alıntıları Göster
    IMID ARKADAŞIMIZIN DEDİĞİ GİBİ.
    1.HERHANGİ BİR SANAYİDE BALANS AYARI YAPTIRABİLİRSİN.
    2.DİREKSİYONUN MERKEZE DÖNMESİNİ YAVAŞLATACAK BİR ÇOK NEDEN OLABİLİR.
    LASTİK HAVALARININ AZLIĞI, ROT BAŞLARININ ESKİMİŞ OLMASI, ÖN YAYLARIN FAZLACA ESKİMİŞ OLMASINDAN DOLAYI ARACIN ÖN TARAFININ YERE BASIK (NORMALDEN ALÇAK) OLMASI DİREKSİYONUN AĞIR DÖNMESİNE NEDEN OLABİLİR. ANCAK SEN ARABAYI BİKAÇ KEZ DOKUNDURDUĞUNU SÖYLÜYOSUN.
    KOMPLE ÖN TAKIMI ELDEN GEÇİRTMENDE FAYDA VAR BANA GÖRE.
    IMID ARKADAŞIMIN BELİRTTİĞİ SON AÇIKLAMAYA KATILMIYORUM. JANTLARDAKİ MUHTEMEL YAMUK VEYA VURUKLAR VARSA, O KADAR YÜKSEK SÜRATLERE ÇIKMAK MÜMKÜN OLMAZ. 40-50 DE BİLE ANLAŞILIR BÖYLE DURUMLAR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    IMID ARKADAŞIMIZIN DEDİĞİ GİBİ.
    1.HERHANGİ BİR SANAYİDE BALANS AYARI YAPTIRABİLİRSİN.
    2.DİREKSİYONUN MERKEZE DÖNMESİNİ YAVAŞLATACAK BİR ÇOK NEDEN OLABİLİR.
    LASTİK HAVALARININ AZLIĞI, ROT BAŞLARININ ESKİMİŞ OLMASI, ÖN YAYLARIN FAZLACA ESKİMİŞ OLMASINDAN DOLAYI ARACIN ÖN TARAFININ YERE BASIK (NORMALDEN ALÇAK) OLMASI DİREKSİYONUN AĞIR DÖNMESİNE NEDEN OLABİLİR. ANCAK SEN ARABAYI BİKAÇ KEZ DOKUNDURDUĞUNU SÖYLÜYOSUN.
    KOMPLE ÖN TAKIMI ELDEN GEÇİRTMENDE FAYDA VAR BANA GÖRE.
    IMID ARKADAŞIMIN BELİRTTİĞİ SON AÇIKLAMAYA KATILMIYORUM. JANTLARDAKİ MUHTEMEL YAMUK VEYA VURUKLAR VARSA, O KADAR YÜKSEK SÜRATLERE ÇIKMAK MÜMKÜN OLMAZ. 40-50 DE BİLE ANLAŞILIR BÖYLE DURUMLAR.

    Alıntıları Göster
    ya rot-balans bozuk yada lastik basınçları fln var bir sıkıntı çünkü bizde de vardı 190gördük en fazla
    hiç titreme fln da olmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper1001

    ya rot-balans bozuk yada lastik basınçları fln var bir sıkıntı çünkü bizde de vardı 190gördük en fazla
    hiç titreme fln da olmadı

    Alıntıları Göster
    yaw hocam o arabayla(96 gli) 210 gördük ve de banamısın demedi.ne bi titreşim ne de bi ses,arabada tık yoktu!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mussa

    yaw hocam o arabayla(96 gli) 210 gördük ve de banamısın demedi.ne bi titreşim ne de bi ses,arabada tık yoktu!

    Alıntıları Göster
    bizmki 93 gl yaff o kadar gitmiyodu 3ileri otomatikti gerçi o benm elime düşse yine kadran kapatırdık(200kadran vardı)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper1001

    bizmki 93 gl yaff o kadar gitmiyodu 3ileri otomatikti gerçi o benm elime düşse yine kadran kapatırdık(200kadran vardı)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    bizmki 93 gl yaff o kadar gitmiyodu 3ileri otomatikti gerçi o benm elime düşse yine kadran kapatırdık(200kadran vardı)

    o modeller karbüratörlüydü ve de 90 küsür beygirdi.benim dediğim araba enjeksiyonlu ve de 105hp(manuel vites).ayrıca kadran da 240 gösteriyordu,ve o arabayla 220 gören bir çok kişi biliyorum!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mussa

    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    bizmki 93 gl yaff o kadar gitmiyodu 3ileri otomatikti gerçi o benm elime düşse yine kadran kapatırdık(200kadran vardı)

    o modeller karbüratörlüydü ve de 90 küsür beygirdi.benim dediğim araba enjeksiyonlu ve de 105hp(manuel vites).ayrıca kadran da 240 gösteriyordu,ve o arabayla 220 gören bir çok kişi biliyorum!

    Alıntıları Göster
    demekki 150 km ustune çıkma diyor araba- zaten nerde 150 yapacak yol otobanlar bile düzgün bir asfalta sahip değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.LiXX

    demekki 150 km ustune çıkma diyor araba- zaten nerde 150 yapacak yol otobanlar bile düzgün bir asfalta sahip değil.

    Alıntıları Göster
    bence sorun jantlarda da olabilir. jantlardaki eğiklikler ve eğrilikler hep 40-50'de kendini gösterecek diye bi şey yok. ve de jantlar zaten alaşım değil sac jantsa, kaldırımlara çıkıp inerken bile eğilebilirler. jantlara bi baktır derim. ondan sonra da rot başları, rot kolları, direksiyon kutusundaki boşluklar kontrol edilip, arkasından da bi bilgisayarlı rot balans yapılması sorununu çözer gibi geliyor. yine de dikkat etmek lazım, araç model yılı itibarıyla metal yorgunluğuna maruz kalmıştır. çok da yüksek hızlara çıkmamak ya da o hızlarda fazla kalmamak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mussa

    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    bizmki 93 gl yaff o kadar gitmiyodu 3ileri otomatikti gerçi o benm elime düşse yine kadran kapatırdık(200kadran vardı)

    o modeller karbüratörlüydü ve de 90 küsür beygirdi.benim dediğim araba enjeksiyonlu ve de 105hp(manuel vites).ayrıca kadran da 240 gösteriyordu,ve o arabayla 220 gören bir çok kişi biliyorum!

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa


    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    bizmki 93 gl yaff o kadar gitmiyodu 3ileri otomatikti gerçi o benm elime düşse yine kadran kapatırdık(200kadran vardı)

    o modeller karbüratörlüydü ve de 90 küsür beygirdi.benim dediğim araba enjeksiyonlu ve de 105hp(manuel vites).ayrıca kadran da 240 gösteriyordu,ve o arabayla 220 gören bir çok kişi biliyorum!

    sen rahat ol dostum ben gli nin kudretini biliyorum yalnız gli 105değil 114hp dikkatini çekerim oldukça da iyi gidiyor ben yapmaz demiyom zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper1001

    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa


    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    bizmki 93 gl yaff o kadar gitmiyodu 3ileri otomatikti gerçi o benm elime düşse yine kadran kapatırdık(200kadran vardı)

    o modeller karbüratörlüydü ve de 90 küsür beygirdi.benim dediğim araba enjeksiyonlu ve de 105hp(manuel vites).ayrıca kadran da 240 gösteriyordu,ve o arabayla 220 gören bir çok kişi biliyorum!

    sen rahat ol dostum ben gli nin kudretini biliyorum yalnız gli 105değil 114hp dikkatini çekerim oldukça da iyi gidiyor ben yapmaz demiyom zaten

    Alıntıları Göster
    Bence balanstan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Bence balanstan...

    Alıntıları Göster
    Bence; kendi soruma kendim cevap vereyim. rot lar, rot başları, akslar, aks körükleri, balanslar, lastikler tamam. Sanırım ufak tefek kazalarımız var, her ne kadar kendi servisinde de yaptırsakta, onlar(kazalar) aracın aerodinamik yapısını bozduğu için, 150 km den sonra araba rüzgara yenik düşüyo. Bu da hem titremeye sebep oluyor, hem de 100 km le gitmeyle birebir örtüşmediğini gösteriyor.bugün 4. viteste 6000 devirde 160 km de biraz gittim, 5 e atmadan geri yavaşladım, çünkü basacak yol yoktu. Hem de gerçekten arabanın rüzgardan etkilendiğini hissetmeye başlamıştım.Yapacak birşey var, o da yeni araba almak :) Bizim şirkette 406 var yeni aldılar.1 sene oluyo. Araba 150 km le giderken, o hızla gittiğinizi hiç hissetmiyorsunuz, sanki 50-60km gider gibi gidiyo.Maşallah...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lagaluga

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: lagaluga

    sınırlandırmaarabanız o hızda sınırlandırıldığı için motor titreyerek tepki verir ve sizi daha falza hızlanmamanız için uyarır...eğer 160 ı devirebilirseniz bu titreme geçer...

    Arkadaşım dediğinde haklısın gibi. Çünkü bu dediğin olayı da yaşadım. Arabayı aldığımız ilk yıllarda babam 200 km bastığını hatırlıyorum.demekki şimdide basabilecek kapasite var arabada :) Fakat bu sefer de rüzgardan etkilenme başlıyo. Arabayı çok dikkatli kullanmak lazım.Ani bir hareket hayatımızı söndürebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper1001

    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa


    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    bizmki 93 gl yaff o kadar gitmiyodu 3ileri otomatikti gerçi o benm elime düşse yine kadran kapatırdık(200kadran vardı)

    o modeller karbüratörlüydü ve de 90 küsür beygirdi.benim dediğim araba enjeksiyonlu ve de 105hp(manuel vites).ayrıca kadran da 240 gösteriyordu,ve o arabayla 220 gören bir çok kişi biliyorum!

    sen rahat ol dostum ben gli nin kudretini biliyorum yalnız gli 105değil 114hp dikkatini çekerim oldukça da iyi gidiyor ben yapmaz demiyom zaten

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001


    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa


    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    bizmki 93 gl yaff o kadar gitmiyodu 3ileri otomatikti gerçi o benm elime düşse yine kadran kapatırdık(200kadran vardı)

    o modeller karbüratörlüydü ve de 90 küsür beygirdi.benim dediğim araba enjeksiyonlu ve de 105hp(manuel vites).ayrıca kadran da 240 gösteriyordu,ve o arabayla 220 gören bir çok kişi biliyorum!

    sen rahat ol dostum ben gli nin kudretini biliyorum yalnız gli 105değil 114hp dikkatini çekerim oldukça da iyi gidiyor ben yapmaz demiyom zaten

    93,94,95 ve 98 corolla 1.6 gli ler 114hp;96 ve 97 ler 105hp.bizde 96 gli vardı ve de adım gibi eminim 105hp idi!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mussa

    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001


    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa


    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    bizmki 93 gl yaff o kadar gitmiyodu 3ileri otomatikti gerçi o benm elime düşse yine kadran kapatırdık(200kadran vardı)

    o modeller karbüratörlüydü ve de 90 küsür beygirdi.benim dediğim araba enjeksiyonlu ve de 105hp(manuel vites).ayrıca kadran da 240 gösteriyordu,ve o arabayla 220 gören bir çok kişi biliyorum!

    sen rahat ol dostum ben gli nin kudretini biliyorum yalnız gli 105değil 114hp dikkatini çekerim oldukça da iyi gidiyor ben yapmaz demiyom zaten

    93,94,95 ve 98 corolla 1.6 gli ler 114hp;96 ve 97 ler 105hp.bizde 96 gli vardı ve de adım gibi eminim 105hp idi!

    Alıntıları Göster
    sen genese bi balansına baktır




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.