Burada şeffaf olmayan durumlar var. Telekomun sunduğu kısıtlamayı sitelerine net bir şekilde yazabilirler ya da buradan da net bir şekilde paylaşabilirler, söylenmesi gereken bilgi soru kadar net olmalıydı. Dedim ki 35 MBit'in upload hızı nedir, hiçbir yerde bilgi yok. Altyapınızın ne kadar destekliyorsa onu veriyoruz dediler. E altyapım 20 MBit destekliyor, onu mu vereceksiniz diyorum, kısıtlamıyoruz altyapınız kadar alabilirsiniz diyorlar. Biraz yukarıdaki mesajları halen bu flulukta. Diyeceksiniz ki 35 MBit'in upload hızı şu an Telekom'un sağladığı maksimum değer olan 12 MBit'e kadardır. 12'yi 6'ya sabitlemek kimin haddine zaten. Upload'taki son gelişmeleri bilmediğimden ben de gerçekten upload sınırım yok mu burada diye heyecanlanmıştım. |
[Gigaspeed] 100 Mbps İnternet 169.90TL - 35 Mbps İnternet 149.90TL - Fiber ve VDSL İnternet (18. sayfa)
-
-
Hocam konuyu yanlış değerlediriyorsun altyapın kaliteli olmadığı durumda 7-8 mbps geldiği durumda 6 alabilirsin altyapın karşılıyorsa 12 alabilirsin.
12 olan hızı bu durumda 6 ya sabitliyorlar kimin haddine demişsin ama tt nin haddine :( malesef bu durumlar da olabiliyor
Bir arkadaşım ttden hizmet alıyor altyapısı kötü 24/3 alıyor tt alyapın bu kadar destekliyor diyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
PoyrazNet'den geçtim, sanırım 10 gün civarı oldu. AKşamları PoyrazNet kadar yavaşlamıyor. 1-2 kez ufak kesintilere denk geldim ama PoyrazNet gibi bıktırmıyor. Ama:
- Poyraz'da 75 Mbit abonesiydim, 76 küsür Mebabit bağlıydım, hattımın kapasitesi 96 Mbit görünüyordu. Gigaspeed'de 100 Mbit abonesiyim, aynı altyapı ile 73 Mbit civarı hız almaya başladım. Hattm aynı, Turk Telekom gelip VDSL portunu değiştirmediyse Gigaspeed'den kaynaklı bir durum olabilir.
- Internet'den destek talep etmeye çalıştım, telefon ve mailimi doğrulatmadan destek kaydı açmama izin vermiyor. Telefonumu doğrulattım ama email adresime bir türlü gönderilen kod gelmedi. Birkaç kez denedim, nafile. Mailimde sorun yok, nedenini bilmiyorum. (Spam kısmına da baktım)
- Telefon ile destek alayım dedim, otomatik kayıt alıp, sizi en kısa sürede arayacağız dendi ama arayan soran yok.
Destek problemi kronikse bu firmada uzak durmakta fayda var.
VDSL konusunu çözemezsem fibere geçmek mantıklı olur mu? Binada Turk Telekom ve Superonline'ın fiber altyapıları var. Turk Telekomun verdiği router dandik gelirse, kendi Asus modemimi router olarak kullanmak isterim, bu firma buna izin veriyor mu? Turknet'de yapanlar var.
-
Hocam destek konusunda sıkıntı yok ben hiç sorun yaşamadım. Fakat çoğu sağlayıcı gibi pazar günleri canlı destek çalışmıyor.
Mail doğrulama konusunda gmail denedim şimdi şak diye doğrulama kodu geldi :)
Binanda tt fiber hat varsa düşünmeden direk geç vdsl zaten kullanman hata
Modem konusunda tt un diretmesi sebebi ile veriliyor ama istediğin modem kullanılabiliyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam gigaspeed de oim de mail güncellemesi yaparken doğrulama kodu gerekiyor telefon veya mailini değiştirmek istersen
Oim ni doğrulama yapmadan full kullanamıyorsun destek kaydı açarken doğrulama gerekiyor 1 defaya mahsus
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Birkaç kez kod göndermeyi denedim, hiçbiri gelmemişti, biraz önce tekrar denedim; geldi. Menülerde hattımın kapasitesini gösteren biryer göremedim.
Bilgisi olan var mı, VDSL'den Fiber'e nasıl geçiş yapacağım? Destek talebi açarak?
-
Gigaspeed'den aradılar, VDSL için teknik ekip yönlendireceklermiş. Fiber'e geçmek için dairemden bodrumdaki TurkTelekom kutusuna fiber kablo çekmem gerektiğini söylediler. Internet'den baktım, birkaç çeşit fiber optik kablo var. Hangi tipini almam gerekiyor? Bir satıcı linki de işimi görür
-
Gigaspeed den geçiş için talep oluşturun gelen ekipler kabloyu kendileri çekebilir
Eğer çekmeslerse kabloyu isteyin alıp siz çekersiniz ekip gelip tekrardan bağlantı yapar.
Sizin kablo almanıza gerek yok
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ne yaptın hocam geçtin mi fibere
-
Gigaspeed ile görüştüğüm ve kablo araştırdığım gün, telefonum çaldı, Turk Telekom yetkilisi beni aşağıya çağırdı. İnince elime bir tomar kablo tutuşturdu ve kabloyu çekmemi, kendisinin o gün veya ertesi gün gelip bağlantıyı yapacağını söyledi. O gün kabloyu çektim (bulunduğum binada çok kolay oldu, yarım saatimi ancak aldı) ama görevli gelmedi. Bugün arayan numarayı arayıp hatırlatayım dedim, numara aramalara kapalıymış.
Binada Turk Telekom'dan fiber internet alan bir komşuya sordum, Türk Telekom başvurunun ertesi günü, kabloyu çekip, bağlantıyı yapıp gitmiş. Internet'i Gigaspeed'den aldığımız için mi tenezzül edip kabloyu çekmediler anlayamadım.
Gigaspeed ayrıca VDSL hattımın kontrolü için de talep açmıştı, gelen yetkiliye sordum, hiç umrunda olmadı, bu konuyla ilgili kimse gelmedi.
-
Merhaba,
Konuyla ilgili kaydınızı aldık. Durum hakkında gerekli aksiyonları alıp, durumunuzla ilgili çözüm üreteceğimizden emin olabilirsiniz. Herhangi bir problemde veya sorunuzda 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimize kayıt bırakabilir veya internet sitemizdeki formları doldurabilirsiniz.
Saygılarımızla -
Bugün gelip bağladılar, şimdilik sorun yok, ilginiz için teşekkür ederim.
Gelen görevli, fiber gelen yerlerde VDSL müşterilerini fibere geçirdiklerini söyledi. VDSL bağlanıtımın neden yavaşladığını da öğrenmiş olduk.
-
Hayırlı olsun Fiber gibisi yoktur vdsl de tam hız alınamıyor zaten
Testleri paylaşabilirmisin hız ve ping testlerini
birde hangi ilde kullanıyorsun
-
Arkadaşlar TBTNET grubu bir yapı.Tam olarak tbtnet ten ayıran nedir fiyat dışında.
-
Farklı bir pazarlama kanalı depozitolu sistem
aynı altyapı aynı kalite esasında
daha ucuz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedMinner -- 29 Aralık 2023; 16:7:29 > -
Şimdi görüşme yaptık. Makul gibi duruyor. 12 ay durduğunda aktivasyon bedeli almıyor. 3 ay depozitolu girersen indirim sağlıyor
-
Teşekkür ederim. Adana'da kullanıyorum. Bağlantı kalitesi sizce nasıl?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X