Bildirim
150.000 Kmdeki M3 Gider mi ?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
gider. -
Yürütebilirsen gider -
gider ama ne kadar gideceği aracın kondisyonuna bağlı. -
Gelir. -
gider neden gitmesin millet 15 yaşındaki vtec'leri yürütüyo m3 mü yürümeyecek(bakım şart ama) -
maceraya gider... :) -
Yeter ki bakımlı olsun, öyle bir gider ki... -
Kullanıma bağlıdır bence.
Satan arkadaş sert ve uygunsuz kullandıysa elinde patlar -
eğer o kmye kadar gazlanmışsa alınmaz(zaten m3 alan sakin kullanacağını sanmam ) temizide zaten uçuk fiyatlarda büyük macera olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Depoda benzin oldugu surece gider...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Premiumasas
Bugün Sahibinden.com daki ilanlara bakıyordum.
2004 model E46 M3 lere bakıyordum 140 bin ve 150 bin km arası değişiyor.
Çünkü bu araçlar gaza basmak için ... Diyorumki acaba bu kadar kilometreden sonra bu aracların performansları nasıldır.Hala koltuğa yapıştırır mı ?
arkadaşta 94 3.18 ci var geçen sabah koltuga yapıştık m3 flan olsaydı ne olurdu bilmem bide 94 model olmasına ragmen yanlamadan viraja girmiyo arkadaş alışkanlık olmuş.. arabanın performansı iyi güzel hoş ama sana satıyım bu arabayı dese almam o motor o kadar zorlandıktan sonra alınmaz bence
-
Gider niye gitmesin -
Gitmez BMW arabalarını 150k km için geliştirmiş sonrasında gidip çöpe atıyorsun.
Kusura bakmayın da hele ki ülkemizde araba fiyatları ederinin neredeyse 2 katına satılıyorken(vergi gümrük vs) bu kadar har vurup harman savurma işini anlayamıyorum. Koca markalar bu arabaları 60k için geliştirmiş zaten millet olarak 50k-60k oldumu yerimizde duramıyoruz hemen satalım. Kesinlikle küçümsemek için değil sonuçta BMW ile kıyas yapıyorum Tofaş-Fiat 700.000-800.000 leri görmüş de BMW mi göremeyecek. Tabi biz de bu düşünce olmasa 0 arabaları kim alacak değil mi? -
quote:
Orijinalden alıntı: ikayaoglu
Gitmez BMW arabalarını 150k km için geliştirmiş sonrasında gidip çöpe atıyorsun.
Kusura bakmayın da hele ki ülkemizde araba fiyatları ederinin neredeyse 2 katına satılıyorken(vergi gümrük vs) bu kadar har vurup harman savurma işini anlayamıyorum. Koca markalar bu arabaları 60k için geliştirmiş zaten millet olarak 50k-60k oldumu yerimizde duramıyoruz hemen satalım. Kesinlikle küçümsemek için değil sonuçta BMW ile kıyas yapıyorum Tofaş-Fiat 700.000-800.000 leri görmüş de BMW mi göremeyecek. Tabi biz de bu düşünce olmasa 0 arabaları kim alacak değil mi?
Dediğiniz ap ayrı bişey. M3 performans aracı. Performans araçları normal araçları kadar km yapabilir ama bu sürecte sancılr yaşatır. Misal 2004 model 7 serisi araçlar ile 500,600 bin km sorunsuz yaparsın. Ama konu m3 olursa değişir. Sürekli devirli kullanma, yanlama, hızlı kalkışlar ani frenler, launch control vs gibi araca yük bindirici olaylar aracın kullanım süresini azaltır.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sana gelmedigm gun sanayiye gttgm gundur gülüm
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: emryrgc
quote:
Orijinalden alıntı: ikayaoglu
Gitmez BMW arabalarını 150k km için geliştirmiş sonrasında gidip çöpe atıyorsun.
Kusura bakmayın da hele ki ülkemizde araba fiyatları ederinin neredeyse 2 katına satılıyorken(vergi gümrük vs) bu kadar har vurup harman savurma işini anlayamıyorum. Koca markalar bu arabaları 60k için geliştirmiş zaten millet olarak 50k-60k oldumu yerimizde duramıyoruz hemen satalım. Kesinlikle küçümsemek için değil sonuçta BMW ile kıyas yapıyorum Tofaş-Fiat 700.000-800.000 leri görmüş de BMW mi göremeyecek. Tabi biz de bu düşünce olmasa 0 arabaları kim alacak değil mi?
Dediğiniz ap ayrı bişey. M3 performans aracı. Performans araçları normal araçları kadar km yapabilir ama bu sürecte sancılr yaşatır. Misal 2004 model 7 serisi araçlar ile 500,600 bin km sorunsuz yaparsın. Ama konu m3 olursa değişir. Sürekli devirli kullanma, yanlama, hızlı kalkışlar ani frenler, launch control vs gibi araca yük bindirici olaylar aracın kullanım süresini azaltır.
"Sürekli devirli kullanma, yanlama, hızlı kalkışlar, ani frenler" ne gibi sancılar yaşatır mesela? Veya motor ömründen ne kadar çalar? Gerçi benim asıl takıldığım nokta BMW gibi araçtaki bir motora 150.000 km de gider mi muamelesinin yapılması. Tabi ki performans kayıpları, güç kayıpları olacak ama tutup da böyle bir markaya bu yaklaşımda bulunmak biraz da bu markaya saygısızlık. Ha 150.000 km'ye gelmiş araçtaki performans kaybı nedir buysa tartışılacak konu o ayrı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ikayaoglu
quote:
Orijinalden alıntı: emryrgc
quote:
Orijinalden alıntı: ikayaoglu
Gitmez BMW arabalarını 150k km için geliştirmiş sonrasında gidip çöpe atıyorsun.
Kusura bakmayın da hele ki ülkemizde araba fiyatları ederinin neredeyse 2 katına satılıyorken(vergi gümrük vs) bu kadar har vurup harman savurma işini anlayamıyorum. Koca markalar bu arabaları 60k için geliştirmiş zaten millet olarak 50k-60k oldumu yerimizde duramıyoruz hemen satalım. Kesinlikle küçümsemek için değil sonuçta BMW ile kıyas yapıyorum Tofaş-Fiat 700.000-800.000 leri görmüş de BMW mi göremeyecek. Tabi biz de bu düşünce olmasa 0 arabaları kim alacak değil mi?
Dediğiniz ap ayrı bişey. M3 performans aracı. Performans araçları normal araçları kadar km yapabilir ama bu sürecte sancılr yaşatır. Misal 2004 model 7 serisi araçlar ile 500,600 bin km sorunsuz yaparsın. Ama konu m3 olursa değişir. Sürekli devirli kullanma, yanlama, hızlı kalkışlar ani frenler, launch control vs gibi araca yük bindirici olaylar aracın kullanım süresini azaltır.
"Sürekli devirli kullanma, yanlama, hızlı kalkışlar, ani frenler" ne gibi sancılar yaşatır mesela? Veya motor ömründen ne kadar çalar? Gerçi benim asıl takıldığım nokta BMW gibi araçtaki bir motora 150.000 km de gider mi muamelesinin yapılması. Tabi ki performans kayıpları, güç kayıpları olacak ama tutup da böyle bir markaya bu yaklaşımda bulunmak biraz da bu markaya saygısızlık. Ha 150.000 km'ye gelmiş araçtaki performans kaybı nedir buysa tartışılacak konu o ayrı.
Sırf motor olarak bakmayın olaya. 150 bin km performans aracıyla yanlanmış edilmiş. Aracın aks sistemi bile zayıflayabilir. Motorada ne gibi zararlar verebilir diyorsanız pek çok zarar verilmiş olabilir sert kullanımdan dolayı. Şu anki m3'ler şle 3,4 defa tam performans launch control yapıldığında balataların değişmesi gerekiyor. Bu kadar nazlı bir araç.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: emryrgc
quote:
Orijinalden alıntı: ikayaoglu
quote:
Orijinalden alıntı: emryrgc
quote:
Orijinalden alıntı: ikayaoglu
Sırf motor olarak bakmayın olaya. 150 bin km performans aracıyla yanlanmış edilmiş. Aracın aks sistemi bile zayıflayabilir. Motorada ne gibi zararlar verebilir diyorsanız pek çok zarar verilmiş olabilir sert kullanımdan dolayı. Şu anki m3'ler şle 3,4 defa tam performans launch control yapıldığında balataların değişmesi gerekiyor. Bu kadar nazlı bir araç.
Performans konusunda size katılıyorum. Performans düşecektir tabi ki.(Her ne kadar şahsi düşüncem %10-15den daha fazla düşmeyeceği yönünde olsa da yani abartılacak büyük kayıplar olacağını düşünmüyorum) Benim demek istediklerim biraz "gider mi" yaklaşımınaydı.
-
hocam geçenlerde forumda bir arkadaş vardı şöyle bir sözü vardı:ilk sahibi bmw'ye biner,bmw ise ikinci sahibine biner böyle bişeydi galiba dikkat etmekte fayda var
Benzer içerikler
- ssangyong neden tutulmuyor
- oto cam filmi uygulama fiyatları
- toyota corolla 1.4 d-4d arıza lambası
- istanbuldan bursaya nasıl gidilir
- en iyi bijon anahtarı hangisi
- tag nedir
- byd u9
- byd bayilik başvurusu
- ford tourneo courier 2024 teknik özellikleri
- bmw 120 fiyat
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X