Şimdi Ara

17 aydır geliştirdiğim çok oyunculu rekabetçi fps oyunu -Nokta (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
406
Cevap
30
Favori
30.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
784 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Drxl

    Eline sağlık, çok güzel uğraş. İnşallah istediğin seviyeye getirirsin.

    @Seyrim @Krone Saolasınız 

  • Ülkede oyun sektörü neden gelişmiyor örneğini çok güzel vermişsiniz
    Böyle sürekli olumsuz eleştiri yapmaya devam edin...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu görünce gurur duydum, takipteyim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Helal olsun fena değil demek kötülemek olur gayet iyi.Ses yankısı fazla geldi bana sadece.Eline sağlık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • War thunder'ın jungle haritasına benzettim çok güzel duruyor

  • Güzel konu açmışsınız ama tek kişinin yaptığı geliştirdiği bir online "FPS" oyunu beni tatmin etmez


    Battlefield 2-3-4-5 serisi oynayan birisi olarak söylüyorum


    Bence oyununuzu radikal içerikler ile süslemeye çalışın ki oyununu sevecek bir kitlesi olsun , ne bileyim haritalar çok detaylı ve interaktif olsun , sniper kullananlar için çalılıklar mevziler vs olsun


    Konuyu açmanız iyi olmuş her insanın fikirlerini önerilerini dinlemek çok iyi yoksa tek bir kişi ile zor bu işler


    Zaten siz online fps çıkarıyorsunuz az oyuncusu olursa yarın geriye kalan da bırakır gider single play oyun olsa her türlü oynanır zor yani




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8D107F370 -- 24 Mayıs 2021; 1:44:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insurgency güzel bir örnek olabilir size

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kullandığınız assetlerin (silahlar, sesler karakter animasyonları vs) lisans ücretini nasıl hallettiniz ? Yazı fontuna bile lisans ücreti istiyorlar ileride başınız ağrımasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla gayet güzele benziyor. Alırım ben bunu.


    Wordde dosya açamayan adamların eleştirilerini çok ciddiye alma hocam. kolay gelsin...

  • 3A oyun sektörünü hedeflediğim bir portfolyo çalışmam olmuştu geçen yıl DH'de de konusunu açmıştım. UE4 ile geliştirdiğim bir Gameplay demoydu, kısa bir demo olmasına rağmen 3 aydan uzun sürmüştü her şeyini geliştirmek.


    Yani bu tip şeylerle uğraşmak çok sabır ve teknik olarak sağlam problem çözme becerisi gerektiriyor. İşi sevmeyen bir insan yapamaz zaten. Yapılan iş güzelse referans olarak hep duracağı için mutlaka hedeflenen bir yer varsa oraya ulaşmaya vesile oluyor, kişisel tecrübemdir.  


    O yüzden ne kadar kişiye ulaşabilirim acaba kaygısı gütmeden geliştirmeye devam.  

  • Satın alma menüsünde silah, bomba ve zırh aldığımızda bir ses efekti ekleneceğine eminim ama değinmek istedim.

    Videoda dikkatimi çekti belki ben yanlış görmüşümdür ya da hissetmişimdir ama sanki ateş ederken karakterimiz değil de sadece elimiz varmış gibi geldi.

    Şahsi fikrim, oyunun CS GO ve benzeri oyunların yanı sıra biraz daha realistik (Escape From Tarkov, Insurgency gibi) bir oyun olmasını yeğlerim. Çünkü piyasada aşırı fazla CS tarzı oyun var ve ne oldukları belli.

    Haritalar oyunu oynatan önemli şeylerden yenilikçi bir şeyler olmalı.

    Oyun modları da yine oyunu oynatan önemli şeylerden biri. Capture the Flag modu bana göre eskide kalan ve gerçekten çile bir şey.

    Oyun modlardan oluşacağı için objektif bulunan oyun modlarında insanların oyun moduna uyması için belki objektifleri yerine getiren oyuncuya fazladan XP ve oyun içi ödül (gold ya da her neyse) verilebilir. Örneğin bayrak modunda sırf kill kasmak yerine biraz daha oyuna bağlı kalmak için getirdiğin ya da kurtardığın bayrak başına 2.5 x XP ve oyun içi ödül.

    Online bir oyun sağlam bir dengeleme sistemi gerek.

    Silah çeşitliliği oyuna zevk katar bu da önemli bana göre.

    Belki silahları modlamak oyuna ayrı bir zevk katar. Oyunda ADS bulunuyor sadece iron sightla oynamak istemeyebilir insan.

    Tactical shooter gibi olursa oyun ve buna göre dengelenip ayarlanırsa ayrı bir ilgi çekiciliği olabilir.

    Bomba attıktan sonra HK416'ya geçerken herhangi bir ses yoktu. Yine ekleneceğine eminim ama belirtmek istedim.

    Toprak, beton, metal zemin, kum ve çalı gibi şeylerde ayrı ayrı sesler olması önemli. Buna mermilerin düştüğü ve çarptığı yerler dahil.

    Bombalar yakında patladığı zaman kulakta çınlama belki ufak bir sarsıntı yaratmalı.

    Sağa sola eğilme eklenebilir.(Lean)

    Optimizasyon.

    Tek kişilik bir yapım ve şu anki haliyle bile oldukça başarılı, zamanında çıkmış çoğu MMOFPS oyunlarını aratmıyor. Ama neden daha iyisi olmasın. Bir yol haritan vardır yeniliklerle alakalı.

    Çok güzel bir iş başarmak üzeresin umarım her şey istediğin gibi ilerler. 





  • Hocam ellerinize sağlık oyun çok güzel olmuşa benziyor
    Hatta o kadar güzel ki bi tek “A TEAM WIN” yerine “TEAM A WON” olması gerektiği şeyini buldum yani grafikleri falan harika olmuş ellerinize sağlık tekrardan umarım dahada ilerdeki projelerinizi böyle bizlerle paylaşırsınız

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • theVerge T kullanıcısına yanıt
    İnsanların zevklerini sorgulamak size mi kaldı anlamadım. Ben de mesela futbol fanatikliğini garip bulurum ama saygı duyarım. O da onun eğlencesi. Bana düşmez kimin hoşlandığı.

    Başka bir mesajınızda da bugüne kadar hiç oyun oynamadığını söylemişsiniz. Ne olduğu hakkında fikriniz bile yokken neden boş mesaj kasıyorsunuz? Herkesin kendine özel zevkleri, vakit geçirdiği bir hobisi vardır. Çok sığ bir yorum şu yaptığınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sizin gibi insanlar bu ülkenin kanayan yaralarından biri maalesef. Anca köstek. Anca konuşun…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Helal olsun kardeşim başarılarının devamını dilerim,yolun açık olsun..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle eline sağlık . Aklımda bir kaç soru vardı bunlardan birincisi oyun motoru hakkındaydı ve onu açıklamışsınız videoyu görünce crysis ' e benzettiğimden acaba oyun motoru olarak cryengine mi kullanıldı diye düşündüm ve yorumlarda zaten Unity kullandığınızı açıklamışsınız .


    Hocam benim asıl aklıma takılan şey ise oyununuz online olduğu için bunun online altyapısı nasıl karşılanıyor ? Merak ettim çünkü en maliyetli bu kısımdır diye düşünüyorum (her şeyi kendiniz yaptığınız için). Eskiden oyunların xxxGAMES Dedicated server.exe diye ayrıyeten dosyaları geliyordu kullanıcılar bunlarla server kuruyordu vs. Siz ayrıyeten buna benzer bir şey mi kodlayıp bir servere kurup sadece server parası mı ödeyeceksiniz yoksa bunun farklı şekilde hazır yöntemleri mi mevcut ?



    Bu arada sorularım çok amatörce olabilir belki soru direkt yanlış bile olabilir sadece konuyu okuyup aklıma takılanları sormak istedim. @Mr.Humble





  • Başarılı. 

  • Ateş ettikten sonra mermi kovanının yere düşüş sesi kapalı mekanda mermere çarpa sesi gibi olmuş. Sesin farklı materyallerde değişmesi, azaltılması veya komple çıkartılması daha iyi olabilir.


    Bazı kayalar şekil ve boyut anlamında birbirine çok benziyor, bu durum doğal bir mekandan çok elle müdahale edilmiş gibi duruyor. (Aynı şekilde su birikintileri ve yerdeki beyaz lekeler)


    Çevresel hikaye anlatımı kullanman atmosfer açısından oldukça önemli. Gidilmeyecek noktaları dağ ile kapatmak kolay bi çözüm ama bunun yerine çevreyi biraz daha zenginleştirebilirsin. Atıyorum çitle çevirip arkaplanda başka yapılar kullanabilirsin, deniz koyup ufukta gözüken adalar olabilir, ucurumun kenarında olabiliriz aşağı baktığımızda başka bi kamp olabilir, yükseltide gözetleme kuleleri olabilir.

    Gezilebilir alanda da çevreye ait en az 3 farklı hikaye koymalısın böylece mekanda gezmesi daha keyifli hale gelir. Mesela kulübeler boyanırken yarım kalmıştır, bi kısmı yere dökülmüştür malzemeler saçılmıştır. Devrilmiş, bozulmuş belkide çamura batmış bir araba olabilir. Varillerden biri yanabilir. Belki bir ağaç, belki bi kulübelerden biri yıkılmıştır yenisi yapılıyordur. Boş bir kümes olabilir vb.


    Menü ve hud da detaylı görseller yerine sade beyaz kullanman çok hoşuma gitti. Muhtemelen farkındasındır ama buy menü de kullandığın görsellerden bazıları sünmüş 


    3:50 de dikkatimi çeken topraktaki texture tekrarını biraz azaltabilirsin.


    Film Grain opsiyonu hoş olabilir.


    Crosshairin deli gibi hareket etmesi çok göz alıyor. Bunun sebeplerinden biri sabit dururken crosshair ateş etsen bile kıpırdamıyor ama yürürken ve koşarken kocaman oluyor. Crosshair deki kare sayısı, büyük ve küçük arasındaki geçişle biraz oynayabilirsin.

    Flash yedikten sonra kısa bir süre double vision/blur etkili olabilir.


    Genel haliyle oldukça iyi duruyor, son halini çok merak ediyorum. 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Objorka -- 24 Mayıs 2021; 6:15:48 >




  • dostum şuan nerede iş yapıyorsun bilmiyorum ama

    ea sport valve gibi yerlere başvurda elalem geliştirici görsün


    harcanıyorsun....

  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.