Şimdi Ara

17 aydır geliştirdiğim çok oyunculu rekabetçi fps oyunu -Nokta (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
406
Cevap
30
Favori
30.742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
784 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Umut var bence. Devam...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Steamdaki parayı ne yapayım diye bakıyordum, çıksın kaparım bi tane.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Humble

    yorumunuz için saolun ama pay to win yapamayız.   En nefret ettiğim olayı kendi ürünüme para kırmak için getirirsem kişiliğimi sorgulamama neden olur.



    Alıntıları Göster

    Hocam tebrikler pay win düşüncen ve oyun geliştirme için , oyun çıksın DH dekiler oynamaya başladım gerisi gelir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel duruyor hocam devamını getirin mutlaka 👍👍

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Agam bizimle eylenir.


    Meslek körlüğü çok farklı bir konudur ayrıca. Gereksiz yere yayıncı arkadaşı yormuşsunuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emeklemeden yürünmez... tebrik ederim kardeşim, devam et bir şeyler olsun yeter ki, zamanla mükemmele yaklaşırsın.

  • Oyun iyi ama dikiz ateş özelliği getirsen daha iyi olur genelde fps oyunlarında güzel işliyor sonrasında oyuna istersen level ve rütbe sistemi getirebilirsin satın alma koymak istiyorsan sadece silah skini için asset ayır öyle silaha artı basıp yükseltmek olursa zuladan farkı kalmaz sonrasında istersen tpp de koy hani pubg de görüş adamın arkasından başlıyor ya öyle isteyen fps modda isteyen tpp de oynar sonrasında oyununa anti cheat sistemi kurman lazım bu oyun onlineyse anında açığını bulup hileye başlarlar oyunculara yazık olur reklam çok önemli yayıncılara destek olmaları için oyunu verip tanıttırabilirsin oyunu yayınlamadan önce haritayı iyice gez heryere bak acaba bug yada haritada açık varmı diye silahlar güzel efekt sesde güzel ama hep böyle olmasın karşı takımdaki sağ kalan son adam öldürülünce daha değişik bir ses koy

    Bu kadardı oyun güzel ama yukardakilerde olursa tadından yenmez

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Öncelikle merhaba 6 yaşımdan beri fps oynayan biri olarak ve 30 yaşlarıma yaklaşan biri olarak naçizane 1-2 tane önerim var. Birincisi vuruş hissi en önemli olaylardan biridir fps oyunlarında. Karşı tarafı vurdugumuzda ölmese bile vucudunun aldıgı mermilere tepki vermesi gerekir ayrıca COD gibi bazı oyunlar bunu imleçde düşmanı vurdugun zaman "x" çıkararak arttırmaya çalışır bazıları ise düşman öldügün de ses efekti ekleyerek. Ama en sağlıklısı ilk dediğim gibidir. Bunun dışında bence artık old school fps yapmıyorsan mobility çok çok önemli . Yani karakter videonuzdakinden daha hızlı koşmalı ve daha atletik olmalı buna kayma ekleyebilirsiniz ya da başka bir şey bu kayma konusunda "warzone" oyunundaki mekaniklere bakabilirsiniz . Bunun dışında arayüz vs iyi olduktan sonra haritalar "camper" oyunculara uygun olmadıktan sonra yani sag solda ufak tefek pencereler , yatmalık köşeler olmadıktan sonra oyununuz tutulur , sevilir . Yeter ki PR 'ı nızı Türk FPS oyunu olarak yapmayın. Oyunun ismini Türkçe isim koymayın . Görsellerine Türk bayrağı yapıştırmayın.(Yani globale oynayın demek istiyorum) Çünkü günümüz dünyası artık öyle çalışmıyor. Yeni nesil bu milliyetçilik numaralarını yemiyor. Başarılar dilerim :)





  • Kolay gelsin, oynanış biraz daha hızlı olabilir

  • Başarılarının devamını dilerim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProjectMan

    öncelikle açıklama biraz eksik geldi !


    hangi oyun motorunu kullanıyorsunuz bunu yazmamışsınız !

    en önemli unsur oyunun tarzı realist mi yoksa arcade mi olduğu çok önemli !


    realist yaparsanız oyun konsol kolunda insanlar oyunu oynayamaz

    arcade yaparsanız klavye farede verimli olmaz


    tüm olay insanın oyun oynarken eylenmesi üzerine olmalı !

    bu açıdan tek tıkla bir anda yere düşen yeni bir oyuncu bu oyunda fazla onama süresi olmayacağı için oyunu bırakıp gitme % si yükselecektir.


    işte burada freeplay anlamıyla bile oyunu dağıtsanız müşteri kaybetmeniz yüksek ihtimal.


    dünya sizden kusursuz bir gerçeklik oyunu istemiyor.

    dünya sizden eğlence unsurunun olduğu daha fazla olduğu bir oyun istiyor.


    binlerce saat CS oynayıpta CS ile yatıp CS ile kalkarsanız

    CS de olmasını istediğiniz özellikleri yeni bir oyuna eklersiniz.


    tek başına bir oyun yapmanın en kötü tarafı meslek körlüğü denilen bazı şeylerin farkına varamamak ( çünkü içeride iç benlik ben yaptım, ben yaptım, mükkemel yaptım, diye söylenir durur ) bu durumda hataların düzeltilmesi için yapılan önerilerin hak ettiği şekilde değerlendirilmesini engeller.


    bu yorumlar aslında bir birinin kopyası aynı oyun türleri üreten herkes için yapılan genel eleştiri çünkü piyasada orjinal fikirler ürete bilen yok !


    oyunları hep aksiyon yönlerine ağırlık veriyorsunuz


    köklü firmaların daha fazla taktik ağırlıklı daha yavaş tempolu ve

    aynı şekilde faha yüksek adrinalinli takım oyunlarına yüklendiğini görmüyormusunuz.


    bu hızlı oyunlar oyuncuların toyluk döneminde deli fişek modunda hızlı oyun anlayışı.


    bir süre sonra oyuncunun oyunu daha hissis bir şekilde oynamasına dönüşüyor.


    haliylede oyun zaman içinde iyice bayıyor.

    ve tarih çöplüğündeki başarısız yapımlar arasında yerini alıyor.

    O kadar güzel eleştiri yapmışsın ki beğenip devam edecekken bir de sana cevaplara bakayım dedim onları okuyunca da işte Türkiye’de neden iyi oyun çıkmıyor sorusunun cevaplarıydı adeta.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tebrik ederim. Tek başınıza piyasada "yerli" olarak adlandırılan Zula ve Sabotaj gibi iki oyundan çok daha iyi iş çıkarmışsınız. Söylenecek söz yok. Umarım çok iyi yerlere gelirsiniz.

  • Elinize sağlık, solo bir geliştirici için harikalar ortaya çıkartmışsınız.


    CV'nizde şu oyunu göstererek bir çok firmadan kabul alabilirsiniz :)

  • Oyun grafik ve oynanış açısından çok iyi duruyor sadece koşmada bir durağan ya da yavaş gibi duruyor yine de düzeltilebilir 17 ay da müthiş iş başarmışsınız bu tarz oyunları adamlar firma olarak zor çıkartıyor.Umarım eleştirimi yapıcı almışsınızdır,Başarılarınızın devamı dileğiyle

  • Tebrik ederim , basarinin devamini dilerim.


    Recoil CS:GO gibi sabit pattern mi hocam ?


    Yani bi tufek daima ayni bicimde mi spray atiyo ?


    Ben sahsen o konuda "Random" olmasini daha cok begeniyorum.

    Yani dikey tepme benzer ya da ayni olmali

    ama yatay tepme belli aralikta biraz daha gelisiguzel olmali.

    Yani Arcade degil de Simule...

    Bi Askerin silahi kontrol etme yetenegi bellidir

    10 kez sarjor bosaltsa 10unda da benzer kumeye bosaltabilir ama

    Mermi sekmeleri her defasinda farkli dizilimlerden olusucaktir.

    CS:GO'da her ne kadar M4 vs Ak47 spray ezbere bilsem de

    Bana sabit pattern pek cazip gelmiyor.

    Tamamen kendi fikrim.


    Basarilar dilerim.

  • Tebrik ederim, emeğine sağlık harikulade olmuş:)

  • Oyun hakkında pek fikrim yok,
    Ancak backend’i hakkında bilgi alabilir miyim ?

    Concurrent User Saysi ?
    Tecih ettiginiz persistance katmani ?
    Auto Scale algoritmasi ?
    Guvenlik ?
    Kullanılan Protkoller ?
    Redundancy Senaryolari ?
    Cloud Deployment ?

    Oyun icin bunları nasıl tasarlıyorsunuz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 24 Mayıs 2021; 10:14:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Recoil de battlefield serisi çok başarılı ve oldukça keyif verici.

    Recoil için birşeyler yaparsanız daha keyifli ve uzun soluklu bir oynanış olur.

    Genel olarak güzel çalışma, başarılarınızın devamını dilerim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • fevkalade. başarılarının devamını dilerim.

  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.