Hocam hayırlı olsun, fena görünmüyor oyun. Size yapıcı olarak eleştirim şu, videodan görüldüğü kadarıyla vuruş hissi pek iyi değil. Lütfen uzun süre vuruş hissiyatı üzerinde çalışın, FPS oyunlarındaki en önemli dinamik bu bana göre. |
17 aydır geliştirdiğim çok oyunculu rekabetçi fps oyunu -Nokta (12. sayfa)
-
-
Hocam sizi tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum. Tek başınıza olmanıza rağmen güzel bir proje ortaya çıkarmışsınız.
-
Reis oyun güzel gözüküyor ama hala geliştirmen lazım . Mesela Karşıdaki Oyuncu çok zor gözüküyor . ve silahtan çıkan mermi Topraga düşmesine ragmen sanki taşlara düşüyormuş gibi ses çıkıyor .
-
Büyük emek olduğu ortada umarım başarılı olursunuz.
Ama ben indie kafasıyla tek kişi yapılan bir fps shooter oyununun başarılı olacağını düşünmüyorum. bir farklılık yaratmak gerekir.
-Mesela çok ilginç oyun modları olmalı. Unutmayın pubg,cs:go, r6s gibi efsanelerle rekabet edeceksiniz. Bayrak kapma bayrak dikme modları klasiğin klasiği yani.
- Grafik olarak da askeri shooter oyunlarla kıyaslama yapılacak. Csgo ve pubgyi buraya alamayız çünkü onlar eski oyunlar. Yeni çıkan veya çıkacak oyunları düşünün herkes next-gen grafiği isteyecek
-Ya da farklı bir konunuz olacak. Steampunk, uzay, ya da robotik savaş gibi. Herkes wolfteam gibi oyunlara söver ama en nihayetinde adamlar oraya bir mekanik koymuş. Bir farklılık var yani. Dümdüz m4 ile sıkacaksam ve bu multi bir oyun olacaksa deli gibi oynanan marka oyunlar yerine niye bu oyunu tercih edeyim ki?
-Hadi bunlar da olmadı tasarım diliniz olmalı pixelart ne bileyim, cartoon grafikler (bioshock,borderlands gibi.), ben en gerçekçi grafiği yapacağım demek de olmuyor. Çünkü aaa oyunlar sizi mutlaka saf dışı bırakacak. Tek başınıza o grafik kalitesine ulaşamazsınız.
-
1 kişilik performans için çok başarılı bir çalışma hocam. Keşke sizin kafada bir ekip ile bu işe yatırım yapsanız. Geri getirisi çok olacaktır diye tahmin ediyorum
-
Hocam oyun motoru cryengine sanırım grafik yapısı o oyun motorunu andırdı bir an. Otomatik silahlar da koşma animasyonuna çok ufak bir ayar çekile bilir. Düşman askerlerine biraz daha iyi ölüm animasyonu eklene bilir. Düşmanı vurduğumuz zaman arkasındaki cisme kan sıçrama efekti verile bilir. Vuruş hissine biraz daha ayar çekile bilir bu tür fps oyunlar da insanlar düşmanı vurduğu zaman aldığı haz vuruş hissinden gelir bu çok önemlidir.
Yukarı da yazdıklarım benim şuan sunmuş olduğunuz bu oyunda gördüğüm eksi yönler aşağıda ise benim için ideal oyun şekli.
Bu tür oyunlarda farklılık önemlidir hocam. Sunmuş olduğunuz bu oyun şuan benim gözüme çok sade gözüküyor izler iken beni içine çeken bir şey göremiyorum.
Ya çok gerçekçi yapacaksınız insurgency gibi yada arcade yapacaksınız. Sizin oyununuz ikisinin arasında kalmış gibi hissettirdi. Düşmanı vurduğumuz da verilecek score çok önemli insanlar bunların gazı ile kombo sistemi denemeye çalışıyor. Oyuna ok tarzı silahlar ekleyip biraz daha çeşitli yapa bilirsiniz. Dying light da bulunan kanca sistemini oyununuza ekleye bilir iseniz ve mekanları buna göre ayarlar iseniz çok daha iyi bir oyun deneyimi sunar kanımca.
Yani her şeyden öte demeye çalıştığım şey sıradanlıktan çıkmanız lazım hocam tüketici bu oyunu izlediği zaman onu tetikleyecek onu gaza getirecek öğeler eklemeniz lazım. Size bol şans dilerim ileride denemek isterim teşekkürler.
-
Silahla her ateş ettiğinizde merminin yere düşme sesi çıkıyor.O ses rahatsız edici.O sesi bence şu şekilde kombine edin.Her 4 vuruşta bir kere merminin yere düşme sesi gelsin.O ses her vuruşta duyulunca rahatsız etti beni
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Linkedin var mı hocam? Kendi çapımda bir oyun yapımcısı olarak şahsi fikrim mükemmel bir iş çıkarmışsınız indie olarak. Ellerine sağlık. İleride oyun stüdyonuzu globalde görmek isteriz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-299E345E4 -- 24 Mayıs 2021; 12:49:40 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dandik eski tip oyunlardan bekliyordum ama videoyu izleyince şaşırdım, tebrik ederim.
-
Online 6v6 gibi bir oyunu popüler yapabilmek için aynı anda çok sayıda oyuncunun online olmasını sağlamak gerekiyor. Sanırım buradaki en büyük sıkıntının bu olduğunu düşünüyorum.
Bu oyuna PVE modu eklemeniz oyunun satış rakamlarını arttıracağı gibi online oyuncu sayısına da etki edecektir diye düşünüyorum. PvE olmasa bile kısa bir hikaye olsa bile yeterli.
Oyuna gelecek olursak güzel bir iş çıkarmış olduğunuz ortada. Gerçekten de recoil ve vuruş hissiyatı FPS oyunlarının olmazsa olmazı. Ancak burada recoil'in çok gerçekçi olmasına lüzum yok. Silahı kontrol için oyuncuyu biraz yormak yeterli olacaktır. Kimseyi bıktırmamak lazım daha en baştan.
Bir diğer konu merminin bazı yüzeylerden geçip bazı yüzeylerden geçmemesi durumu. Misal çelik, kalın tahta ya da taşı geçemezken ince yüzeyleri geçip belirli bir hasar vermesi gerekir.
Tabi daha geliştirme aşamasında olduğu için çözebileceğimize inanıyorum.
Kolay gelsin.
-
tebrik eder, başarılarınızın devamını dilerim
-
Neden daha küçük ama özgün bir oyun yapmak istemediniz ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel görünüyor ancak bazı fark ettiğim noktalar var,
B Team Win yazıyor Team B Wins ya da Team B Won the Round tarzı olması gerek, yanlış ingilizce.
Sesler biraz amatör duruyor ancak halledilir çok önemli değil.
Başka oyuncuların sesi kasılabiliyor mu tam anlayamadım.
Vuruş hissi geri tepme vs güzel duruyor.
Önemli nokta bu oyunu piyasaya sunman ve geniş bir kitleye hitap edebilmen için hatırı sayılır bir bütçe ayırman gerekiyor. Milyon tane online fps oyunu varken tutmaması çok olası, hani var olan fps oyunlarından nasıl oyuncu çekebilecek pek anlamadım.
Başarılar.
-
Hocam bence oyunun şu halinin üstüne oyunu farklı ve daha eğlenceli kılacak bir şeyler eklemelisin, ben de hobi olarak solo geliştiricilik yapıyorum (2D kendi halimde ama birkaç sene içinde iyi bir şeyler çıkartmak istiyorum, şu anda aktif değilim) ve bu işlerin ne kadar zor olduğunu biliyorum. Ama esas zor olan kısmı zaten yapmaşsın. Bundan sonra belki de şu ana kadar olanın 1/10-1/20'si gibi bir eforla oyunun etkisini ve satış/oynanma miktarını birkaç kata çıkarabilirsin. Sadece eğlenceyi arttıracak birkaç temel mekaniği ve diğer mekaniklerde (bu ekstra mekaniklerle uyumlu olması için) birkaç değer değişikliğine ihtiyacın olur. Sadece bir tavsiye. Onun dışında bir solo geliştirici için gerçekten muazzam bir iş başarmışsın gerçekten. Bütün assetler sana mı ait? Çünkü 2D'de asset hazırlamak kolay ama 3D'de bu kadarı zorlar gibime geliyor. Onlar da sana aitse bir kere daha tebrik ederim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
oynar mıyım bilmiyorum ama destek için kesinlikle steam vs yerlerden satın alırım.
emeğine sağlık
-
Güzel geliştirilmeli
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X