Şimdi Ara

17 aydır geliştirdiğim çok oyunculu rekabetçi fps oyunu -Nokta (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
406
Cevap
30
Favori
30.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
784 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok iyi görünüyor.


    Daha detaylı bilgi sahibi olmak isterdim, belki zamanla bilgi ediniriz.



    Umarım hak ettiği ilgiyi görür. İyi çalışmalar.

  • Rank sistemi koymanız tavsiyemdir.

  • Zamanında bol bol CSGO oynamış biri olarak önereceğim tek şey: Oyuna ekleyeceğin haritalarda görünürlüğe önem vermelisin. Örnek videodaki haritada insanlar çabucak sinir krizi geçirirler nereden vurdu beni görmedim bile diye.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Humble

    Merhaba hocam, İlk başlarda random recoil sistemi geliştirmiştim. Sonrasında fikir değişikliğine gidip her silaha ayrı recoil özelliğini getirdim. Yani tam detayından bahsedersem başta yatay tepme(horizontal recoil) random idi dikeyin ise belli vektörel patternı vardı. Artık ikisi de sabit pattern ve her silaha özel.

    Yanlız tüm silahlara pattern ataması yaparken çok dikkatlı olmak gerek. Playtest videosunda scarın ayarı çok kötüydü mesela. Buraların iyice test edilmesi gerek.



    Alıntıları Göster

    Hayirlisi olsun hocam.

    Gorseller cok iyi, engeller/elestriler sizi vazgecirmesin;

    Tum engellerin ustesinden gelebilirsiniz.

    Belli ki tamamen severek yurekten yapiyorsunuz.

    Heyecanla bekliyoruz :)





  • theVerge T kullanıcısına yanıt

    Hayatınızda oyun oynamayıp insanların yaptığı oyunu yargılama hakkını kim veriyor size?

  • Oyun gerçekten çok iyi gözüküyor. Tek kişi ile ulaşılabilecek maksimum seviyeye ulaşmışsınız gibi duruyor. Bu sektörden ekmek yiyebilecek bir seviyedesiniz zannımca. Tebrikler 

  • Oyununuz bir bağımsız yapımcıya göre gayet güzel gözüküyor.


    Başarılarınızın devamını dilerim.

  • Tebrikler, güzel gözüküyor. Tek kişi yapmak büyük başarı bütün bunları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tebrikler

  • Eline emeğine yüreğine sağlık, tek başına nasıl güzel oyun yapmış bu vatanın senin gibi adamlara çok ihtiyacı var başarılarının devamını diliyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Umarım hak ettiği değeri görür. Başarılar dilerim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok güzel olmuş farene sağlık

  • Oyun iyi görünüyor modellemeler ve çevre iyi oynanış güzel ancak animasyon olarak biraz yavan kalmış özellikle koşarken karakterin silahı okadar sallaması biraz garip geldi açıkcası birde öldükten sonra karakterin birden yok olması garip.Csgo daki gibi bir killcam ekleyebilirseniz bu işi kotarırsınız gibi görünüyor veya daha farklı bir animasyonda olabilir.Tebrik ederim bu arada gerçekten şuanki haliyle gayet oynanabilir güzel bir oyun olmuş, bravo. 

  • Eleştiri yapanları eleştiren bu ülkedeki şakşakçı zihniyet oluyor. Eleştiri yapılacak ki gelişsin oyun ve yapımcı. Ama eleştiriyi güzel bir dille yapıcı eleştiri şeklinde yapmak kaydıyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Videoya baktım baya güzel duruyor. Steame gelsin destekleriz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eline sağlık hocam oyun güzel görünüyor tabiki bu tarz oyunlar birbirine mutlaka benzeyecektir normaldir yani.
    Ben bu oyundan farcry-1 havası aldım ne yalan söyleyim severekte oynardım ilk çıktığı zaman 😁

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Güzel bir çalışma olmuş. Elinize emeğinize sağlık. Fakat öneri niteliğinde birkaç şey söylemek isterim.


    Baştan söyleyeyim, oyun yapmak veya tasarlamak konusunda pek bir bilgim yok. Ama bir yapımcı için eleştiri, yapımcının velinimeti olmalıdır. "Kolaysa sen yap", "Anca eleştiri yapın" gibi söylemler hiç hoş değil.


    Öncelikle satın alma menüsü Valorant'dakine çok benziyor. Bunun için daha özgün bir tasarım yapılabilir. Silah çeşitliliği konusunda CS:GO'dan uzaklaşılması gerektiği kanaatindeyim. FAL, SCAR-H, Vector, STG-44 gibi silahlar farklılık yaratacağı gibi sırf silahları denemek için oyunu deneyecek olan yüzlerce insan olacaktır.


    Playtest'deki haritayı sanırım bir tek ben Battlefield: Bad Company 2'deki Valparaiso haritasına benzettim. Harita deatmatch, domination gibi oyun türleri için gayet güzel bir haritaya benziyor.


    Silahla aim almadan ateş edince atışlar biraz isabetli gidiyor gibime geldi. Bu da aim almanın önemini azaltıyor. Bunun yerine aim almadan ateş edilince silahın biraz daha fazla geri tepmesi veya isabetin düşürlmesi sağlanabilir.



    Şimdiden geliştirmede başarılar. Umarım iyi bir sonuç elde edersiniz. Muazzam bir çalışma olmuş





  • böyle büyük emek verilen herşeye saygım sonsuz... tebrikler başarıların devamını dilerim

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BE4136C48

    Güzel görünüyor ancak bazı fark ettiğim noktalar var,

    B Team Win yazıyor Team B Wins ya da Team B Won the Round tarzı olması gerek, yanlış ingilizce.

    Sesler biraz amatör duruyor ancak halledilir çok önemli değil.

    Başka oyuncuların sesi kasılabiliyor mu tam anlayamadım.

    Vuruş hissi geri tepme vs güzel duruyor.

    Önemli nokta bu oyunu piyasaya sunman ve geniş bir kitleye hitap edebilmen için hatırı sayılır bir bütçe ayırman gerekiyor. Milyon tane online fps oyunu varken tutmaması çok olası, hani var olan fps oyunlarından nasıl oyuncu çekebilecek pek anlamadım.

    Başarılar.

    Merhaba, A team, B team won the round yaziyordu genelde. Diğeri yarım yamalak kalmış bişeydi. Yanlış farkındayım Playtest'ten önce eski haline döndürmeyi unutmuşum.

    Zaten oyunun çıkısında A team B team gibi şeyler yazmayacak hem türkçe de hem ingilizce de.

    Dediğiniz gibi seslere sıfırdan girmek lazım.

    Teşekkür ederim yorumunuz için hocam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Humble -- 24 Mayıs 2021; 17:5:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nyphox11

    Güzel bir çalışma olmuş. Elinize emeğinize sağlık. Fakat öneri niteliğinde birkaç şey söylemek isterim.


    Baştan söyleyeyim, oyun yapmak veya tasarlamak konusunda pek bir bilgim yok. Ama bir yapımcı için eleştiri, yapımcının velinimeti olmalıdır. "Kolaysa sen yap", "Anca eleştiri yapın" gibi söylemler hiç hoş değil.


    Öncelikle satın alma menüsü Valorant'dakine çok benziyor. Bunun için daha özgün bir tasarım yapılabilir. Silah çeşitliliği konusunda CS:GO'dan uzaklaşılması gerektiği kanaatindeyim. FAL, SCAR-H, Vector, STG-44 gibi silahlar farklılık yaratacağı gibi sırf silahları denemek için oyunu deneyecek olan yüzlerce insan olacaktır.


    Playtest'deki haritayı sanırım bir tek ben Battlefield: Bad Company 2'deki Valparaiso haritasına benzettim. Harita deatmatch, domination gibi oyun türleri için gayet güzel bir haritaya benziyor.


    Silahla aim almadan ateş edince atışlar biraz isabetli gidiyor gibime geldi. Bu da aim almanın önemini azaltıyor. Bunun yerine aim almadan ateş edilince silahın biraz daha fazla geri tepmesi veya isabetin düşürlmesi sağlanabilir.



    Şimdiden geliştirmede başarılar. Umarım iyi bir sonuç elde edersiniz. Muazzam bir çalışma olmuş

    Merhaba hocam, görüşleriniz için teşekkürler. Değindiğiniz hataların çoğunu not aldım. Dediğiniz gibi CS:GO gibi sadece böyle kalırsa çok sıkıntı. Şimdilik böyle geri bildirimler ile genel oyun ve silah deneyimini olabildiğince en iyi yere çekmeye çalışalım. Tabii ki Fps dinamikleri çok çok özel değil ama hocam sizde katılırsınız ki şuan fps kategorisi altında çıkmış birçok oyunun, düzgün oyun ve silah dinamikleri yok.





  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.