Şimdi Ara

18.01.2016 Kredi Kartı dolandırıcılığı ve sonuç (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
950
Cevap
82
Favori
123.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KARACABEYY K kullanıcısına yanıt
    Aynen kardeşim ben onları tekrar arayayım en iyisi sağolasın.
  • mushack M kullanıcısına yanıt
    2.Linkteki arkadaş teknosa ceo'su.DM atın ilgileniyor genelde.
  • Ruling_S kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun gerçekten hemen atayım kendisine.
  • Ruling_S kullanıcısına yanıt
    Kardeşim ben Bülent Beye DM atmaya çalıştım lakin beni takip etmediği için mesaj gönderemiyormuşum malesef. Twitter ı çok kullanmıyorum DM gönderemeyeceğimi yeni öğrendim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mushack -- 3 Eylül 2016; 20:30:21 >
  • Henüz bu olaylardan birine mazur kalmadım şükürler olsun ama ilgili bir durumu paylaşmak istedim. Bankaların bazılarının (hepsi demeyelim bir kısmı işini gayet düzgün yapıyor) müşterilerine ne kadar kayıtsız olduğu ve daha da kötüsü altyapılarının ne kadar zayıf ve kırılgan olduğunu zaman zaman görüyor yaşıyoruz. Malesef tecrübelerime göre giderleri düşük tutmak için de mümkün olduğunca bu konuda harcama yapmıyorlar. Geçen hafta çok az kullandığım bir kart için Garanti'yi aradım, telesekreter menüde kart numarasını tuşlamam istendi, tam 5 kez üst üste (hem sabit telefon hem de cep telefonu ile tekrar tekrar arayıp karta bakarak tuşlamama rağmen) sürekli hatalı giriş uyarısı aldım. Kart elimde bir kez hatalı girsem tamam da insan üst üste 5 kez hata yapar mı yahu? Bir şekilde müşteri temsilcisine ulaştım, durumu anlattım kart bilgilerini doğrulamadan hizmet veremem dedi. Diyorum ki sisteminizde hata var, sürekli hata yapmam mümkün değil, yok kabul edemem hatalı giriyorsunuzdur diyor ısrarla. Ya şu anda benim acil bir durumum olsa ne yapacaksınız? Cevap yok. Kartı kapatmak gibi bir niyetim yoktu aslında ama kendileri kaşındı. Kapattım, tekrar aradım ve kayıp kart bildirimi yapıp kartı iptal ettirdim. Malesef ülkemizde bu konuda ciddi bir açık (daha da kötüsü ihmalkarlık) var ve bazı art niyetli kişiler bu açığı çok iyi kullanıyorlar.




  • bu konuyu okuduktan sonra yapı kredi gözümde bitmiştir.düşmnalara tavsiye ederim sadece
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brksnck

    Bu sabahta benim axess karttan para çekilmeye çalışıldı 50€ bu konuyu görüp yurtdışı ve internete kapatmıştım. Bu kart bilgileriyle başka bi şey yapabilir mi kart olmadan?

    sizin bilginiz dahilinde değilse kart bilgileriniz birilerinin elinde demek güzel önlem almışsınız ama bence bu kartın yerine yenisini talep edin,kart numaranız felan değişsin
  • Bankayı arayıp kapattırdım yeni kart gelecek. Hep bi risk var bütün kartları online alışverişe kapattım. Bankaya söylüyorum kimsenin umrunda değil birileri ele geçirmiş yeni kart yollayalım o kadar. nasıl olmuş neden olmuş kimsenin umrunda değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartınızı Paypala eklemiş miydiniz? konuştuğum Axess ile bu şekilde sorun yaşayanların hepsi yurtdışı kampanyası döneminde kartını paypala ekleyenler nedense
  • evet ekliydi
  • bugün 1 kartım daha gitti..ya neler oluyor arkadaşlar ? axess kartımla 94 tl telekom harcaması yapılmış..hemen bankadan aradılar...sorun paypalde mi acaba sadece
  • umutbilisim kullanıcısına yanıt
    hocam sizin ile de görüşmüştük, kartınız internet işlemlerine kapalı değil miydi?
     18.01.2016 Kredi Kartı dolandırıcılığı ve sonuç

    yok fiziksel postan çekim olduysa kartınız kopyalanmış olabilir




  • Hocam net alışverişine açmıştım işlem yapmak için sonra öyle kaldı. Bir baktım bugün bankadan aradılar kontrol ettim 94 tl tt net diye görünüyor provizyonda hemen kartı kapattım. Ama fiziksel pos mu online mi soylemediler. Yine güvenlik paketi satmaya çalıştılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarım saat kadar önce telefonuma ard arda mesajlar gelmeye başladı. **** ile biten kartınızla 149.95 usd işlem yapılmaya çalışılmıştır işlem hatalıysa mh arayınız. 30 tane mesaj var rakamlar farklı 100euro çekilmeye çalışılmış dolar 100 usd çekilmeye çalışılmış mhyi arayıp konuşurken bile halen denendiğini söyledi. Kredi kartını kapatana kadar 1 usd 6 usd 9.99 usd gibi küçük rakamlarla 70 tl civarı çekilmiş karttan. Daha önce bu firmaları duyan veya yaşadığım durum başına gelen varmı ? Mesajda skrill limited, sedox performance as, Recharge v.b falan yazıyor nereden elde etmiş olabilirler kart bilgilerini acaba ?

     18.01.2016 Kredi Kartı dolandırıcılığı ve sonuç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrec4nl4r -- 5 Eylül 2016; 1:50:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • emrec4nl4r E kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Bu skrill limited zannedersem paypal tarzı sanal pos firması hizmeti veriyo. G2a kinguin gibi yerlerden oyun aldınız mı acaba bu sitelerden skrill üzerinden ödeme alıyo satıcılar. Yeni kartınızı da mail order, yurtdışı ve internete kapatmanızı öneririm.

    Edit:düzeltme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hellteam -- 6 Eylül 2016; 2:50:53 >
  • 26.08.2016 tarihli 520,01 TL lik yetkisiz işlemi Akbank 10 gün sonra kartıma iade etti. Bu sürenin 7 günü itiraz dilekçesini kendilerine iletme çabası ile geçti, mail yoluyla sonuç alamayınca sonunda şubeden fax ile başarılı oldum ve kayıt açıldıktan 3 gün sonra olumlu bir şekilde sonuçlandırıldı
     18.01.2016 Kredi Kartı dolandırıcılığı ve sonuç




  • hellteam H kullanıcısına yanıt
    Sağolun. Bir defa oyun parası falan satan bir siteye bakiye yüklerken sanırım g2a aracılığıyla yükleme yaptım tam hatırlayamıyorum ama. Bu olayın üstünden 4-5 ay geçmiştir. Diğer banka kredi kartlarımı da kapattırdım internet alışverişlerine falan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar.
    Dun akşam benim başıma da böyle birşey geldi ve hesabımdan bin küsür tl para kesildi . 20 30 farklı cekim mesaji geldi hepsi farklı firmalardan o arada müşteri hizmetlerini aradım karta hemen bloke kondu ve o arada da alışveriş yapılmaya devam edildi ama bloke koyduğunda geçerli olmadı. Geçerli olan kısım 1000 kusur tl lik kısım. Ve müşteri hizmetleri bana itiraz formu doldurmamış istedi 45 gün süresi var kabul olursa paranız iade, olmazsa faizi ile ödeyeceksiniz dediler.
    Şimdi faks çekmeye gidiyorum itiraz formunu. .

    Benim ne yapmamı önerirsiniz ekstra bir işlem yapayım mı. ?

    Aşağıda ki fotoda da örnek olması açısından gelen mesajlardan sadece birini paylaşmak istedim

     18.01.2016 Kredi Kartı dolandırıcılığı ve sonuç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Maalesef bugün babamhttp://sorgulamasistemlerimdv.com/ adlı dolandırıcı siteden 180 TL kadar dolandırıldı. Google üzerinden kredi kartı borcunu sorgulamak için bu siteye girmiş ve gelen SMS'teki 180 TL'lik harcamayı dikkate almadan şifreyi girmiş. Sonrasında bankaya itiraz etse de sonuç ne olur bilmiyorum, 3D işlemde onay verildiği için muhtemelen o borç kalacak. Lütfen siz de çevrenizdeki büyükleri uyarın, bizler dikkat etsek de onların dikkatlerinden kaçabiliyor bu ayrıntılar. Bu arada banka Yapı Kredi, eğer benzer durumdan sonuç alabilen varsa belirtsin lütfen.
  • Beyler hala neden online işlemlere ve mail ordera açık tutuyorsunuz?

    Bariz bi şekilde bu sistem işliyor. Kapatsanızda ihtiyacınız oldukça açsanız işiniz bitince tekrar kapatsanız ve kapalı dursa?

    Kart kopyalanırsa anlarım yapacak bişey yok ama böyle online işlemden mail orderdan hala başınıza iş geliyor ise yapacak bişey yok.

    Dikkat edin de sevindirmeyin iti çakalı.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.