Şimdi Ara

1999 Nissan skystar 3000 devirde takılıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar
    Amcamda 99 model nissan skystar çift kabin pickup var. 2600 cc turbosuz motor 5 ileri şanzıman.sıfır aldı şimdiye kadar kullanıyor öyle tarlaya falan gidiyo geliyo o yüzden araç daha 140 binde.Şimdiye kadar hiçbir sorun çıkarmadı.yağını suyunu koydu gitti araba. elektronik aksamda da hiç bir sıkıntı yaşatmadı elektrikli camları ilk günki gibi çalışıyor.neyse konuya gelelim. Geçen gün arabayı ana yolda kullandım hızlanmak istedim ama araba 3000 devire kadar iyi çevirdi ancak 3000 devire geldikten sonra gazı köklememe rağmen araba hızlanmadı ve motor dan zorlanma sesi geldi bende hemen vitesi büyütttüm hızlanmak için araba diğer viteste hızlandı ama gene 3000 deviri geçmedi. acaba bunun motorla bir ilgisi varmı yoksa sıkıntı şanzımanda mı?
    NOT:Arabayı süreki amcam kullandığı için araç maksimum 2000 deviri görüyor ondan sonra vites büyütüyor ve maksimum 3.vitesi görüyor sürekli şehir içi(mahalle içi) kullanıldığı için.bunun acaba bu sıkıntıyla ilgisi varmı.







  • 140k ya kadar değişmediyse balata bitmiş olabilir, devir yükseliyor ama hızlanmadıysa balatadandır.

    bizde de lada niva var yavru şanzıman var oda 3bini geçmiyor. sizinkinde de varsa ondan olabilir
  • pompa da bir sorun olabilir sürekli düşük devir kullanımından kaynaklı kurumda bağlamış olabilir motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: car_26

    140k ya kadar değişmediyse balata bitmiş olabilir, devir yükseliyor ama hızlanmadıysa balatadandır.

    bizde de lada niva var yavru şanzıman var oda 3bini geçmiyor. sizinkinde de varsa ondan olabilir

    aynen hiç şanzımana balatalara dokunulmadı.büyük ihtimalle sorun orda.amcama böyle bir sorun var desem zaten benim 3000 devirde işim yok araba yürüsün benim için sorun yok der. Araç zaten sırf eşşek arabası niyetine kullanıldı ama her arabanın bir ruhu var diye inanıyorıem ben arabayı amcamdan alıp ben kullanmak isterim yani iyi para kaznıyım alıcam onu amcamdan ben yaptırıcam butun bakımlarını. bilgilendirmeniz için saolun
  • araba yı direk amcamdan alıp tamirciye götürme lüksüm yok çünkü araba sürekli lazım oluyo amcama tarla işlerinde.bir de bizim burdaki oto ustaları işlerini deneme yanılma yoluyla yaptıkları için arabayı en az 3-4 gün tutucaklar bu da büyük bir sıkıntı hani en azından burdan sıkıntının tam olarak ne olduğunu az çok anlayabilirsem tanıdıgım iyi bir ustaya götürüp 2 gün iöinde arabayı lalbilirim diye düşünüyorum.
  • En basip yöntemi aracı bir yokuş yukarı çıkarırken devir saatine bak devir artıp hız artmıyosa debriyaj balatasındandın ama ikiside artıyorsa başka bir sorun olabilir araçta.
  • 15 yıllık araç bence iyi bile durumu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arabayı en kısa zamanda dediğiniz gıbı test edicem İnşallah büyük bir sorun çıkmaz.
  • baskı balata bitikse ustanın anlaması 2dk sürer
  • Arabanın durumu gerçekten çok ıyı bu sorun çıkana dek hıc sıkıntı çıkarmadı. Bır de arabanın çok cezbedıcı bır yanı var.normalde pıckupları çok sevmem ama bu arabanın herseyi çok hoşuma gıdıyor iç tasarımı dışı herseyi çok hoş duruyor.arabanın bır kaç yerinde derin çiziklerden dolayı paslanma olmuş ama 5 bin liraya her şeyi yaptırılır arabanın.bır 15 sene daha bınılır.arabanın öyle bir görüntüsü var ki sanki hiç eskımemıs gıbı gorunuyo.ınsallah kısmet olurda amcam bana satar Arabayı da ben de hak ettiği değeri veririm arabaya.Oturup saatlerce izlerim arabayı, O denli aşık oldum arabaya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    baskı balata bitikse ustanın anlaması 2dk sürer

    Baskı Balata da Ise çabuk tamır edilebilir mı araç. Bır de bunların parçaları bulunur mu piyasada?
  • Dizel arabada zaten 3 binin üstünü napıyorsunuz ki? Amcanda olsa başkasının aracını sıkıştırmak doğru değil. Bunu senin için demiyorum sadece. Forumda bunu yapan çok fazla insan var. Sizin gibiler yüzünden aracımı kimseye vermem. Neyse konuya dönelim. Baskı balata değildir. Olsaydı yine devirlenirdi ancak hız yükselmezdi. Zaten belli ederdi kendini. Amcanız yerinde olsam bende dokunmazdım araca. Dediğiniz gibi tarlada eşek niyetine kullanılan bir araba. Aracı devirli kullanmayada gerek duymuyor. Niye masraf etsin ki adam? Gittiği yere kadar gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sanki motor zamanlamasında problem var gibi geldi. boş viteste de aynı mı durum? triger değişti mi?
  • Başka teori üretmeye gerek yok, ilk izlenimler tamamen baskı balatayı gösteriyor.
  • toutonic T kullanıcısına yanıt
    hocam 4 saat felan sürüyor baskı balata değişimi. parçacılara sormak lazım
  • Skystar ı Skyline diye okumuşum. Sabah sabah ne oluyor dedim
  • hocam muhtemelen araçta herhangi bir sorun yoktur,1992 skodamız vardı 12 sene bizde kaldı babam arabayı kullanmazdı pek,kullanırsada 3.000 deviri geçmezdi.muhtemelen sizin aracacınızda' da aynı sorun var,motor sağırlaşması.

    aracı çok düşük devirlerde uzun süre kullandığımız için motor açılmıyor ve sağırlaşıyor,yani belli bir yerden sonra motor iyi bir şekilde açılmadığı için sağırlaşıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilalöztkr -- 9 Haziran 2014; 11:00:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azawarai

    sanki motor zamanlamasında problem var gibi geldi. boş viteste de aynı mı durum? triger değişti mi?

    boş viteste de durum aynı şimdiye kadar bildiğim kadarıyla ilk aldığımız sene 2000 yılında motorundan bir arıza verdi orda motoru komple değiştirdiler ondan sonra hiç dokunulmadı mekanik aksama ilk günki baskı balata duruyo araçta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    hocam 4 saat felan sürüyor baskı balata değişimi. parçacılara sormak lazım

    çok saolun hocam en kıssa zamanda tanıdığım bir ustaya götürmeye öalışıcam aracı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilalöztkr

    hocam muhtemelen araçta herhangi bir sorun yoktur,1992 skodamız vardı 12 sene bizde kaldı babam arabayı kullanmazdı pek,kullanırsada 3.000 deviri geçmezdi.muhtemelen sizin aracacınızda' da aynı sorun var,motor sağırlaşması.

    aracı çok düşük devirlerde uzun süre kullandığımız için motor açılmıyor ve sağırlaşıyor,yani belli bir yerden sonra motor iyi bir şekilde açılmadığı için sağırlaşıyor.



    inşallah dediğiniz gibidir bende motorda bir sorun olduğunu sanmıyorum ama baskı balata olduğunun düşünüyorum bakalım inş büyük bir şey çıkmaz.arabayı tamir ettirdikten sonra tekrar yazarım buraya son durumu
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.