Şimdi Ara

2.0 Tdi 140 Bg mi 1.6 Tdi 105 Bg mi Sorunsalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
10.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2.0 TDİ 140 bg' den 1.6 TDİ 105 bg' e geçiş yapmak mantıklı olur mu ?

    Bugünlerde kafamı bu kurcalamaya başladı.

    Aracımda performanstan çok daha fazla konfora ve yakıt tüketimine önem veriyorum.

    Ama yığılıp kalan ve hızlanma isteği yavaş olan, sollama yaparken de sıkıntı yapacak bir araç ile de gezmek istemem doğrusu.

    1.6 TDİ alırsam da araç genellikle uzun yolda kullanılacak, hızım da 120 km olur, arada bir gazı sonuna kadar köklediğim de olur.

    Şimdi bu şekilde bir kullanım için uygun mu dur bu araç.

    Değerli fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar.

    2.0 TDİ' den 1.6 TDİ' ye hem yakıt tüketimi, hem de sıfır bir araç için geçilir mi ?

    Siz olsaydınız ikinci el kullandığınız ama performansından ve konforundan memnun kaldığınız 2.0 TDİ 140 bg olan araca binmeye devam mı ederdiniz,

    Yoksa daha düşük yakıt tüketimi ve sıfır bir araç için 1.6 TDİ 105 düz vites alırdınız ?

    Siz olsanız hangisini yapardınız ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 6 Ekim 2010; 12:52:16 >







  • 1,6 TDI DSG gelirse düşün derim ama 2.0'dan geçmeye değmez bence. Sen de biliyorsun ki 2.0 da 1,6 kadar yakıyor aslında..
  • Arkadaşlar ilgi ve alakanıza teşekkür ederim.

    Çok yardımcı oldunuz.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    1,6 TDI DSG gelirse düşün derim ama 2.0'dan geçmeye değmez bence. Sen de biliyorsun ki 2.0 da 1,6 kadar yakıyor aslında..


    Yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ediyorum.

    Tabi gönülden 1.6 TDİ 140 BG geçiyor ama hem Türkiyeye gelenler arasında bu araç yok, hem bu aracın fiyatı 70.000 TL' den aşağı olmaz.

    Bu yüzden şu anki düşüncem 1.6 TDİ 105 bg olan aracı almak.

    İnşallah pişman olacağım bir şey yapmıyorumdur.

    Arkadaşların değerleri yorumları olsaydı bu da karar vermeme yardımcı olacaktı.

    Aracımı satışa çıkarttım ve artık bazı şeyleri oluruna bıraktım.

    Yorumunuzdan dolayı TEŞEKKÜRLER SAYIN MEKE.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok bilinmeyenli denklem


    Arkadaşlar 2.0 TDİ 140 bg' den 1.6 TDİ 105 bg' e geçiş yapmak mantıklı olur mu ?

    Bugünlerde kafamı bu kurcalamaya başladı.

    Aracımda performanstan çok daha fazla konfora ve yakıt tüketimine önem veriyorum.

    Ama yığılıp kalan ve hızlanma isteği yavaş olan, sollama yaparken de sıkıntı yapacak bir araç ile de gezmek istemem doğrusu.

    ......

    2.0 TDİ' den 1.6 TDİ' ye hem yakıt tüketimi, hem de sıfır bir araç için geçilir mi ?

    Siz olsaydınız ikinci el kullandığınız ama performansından ve konforundan memnun kaldığınız 2.0 TDİ 140 bg olan araca binmeye devam mı ederdiniz,

    Yoksa daha düşük yakıt tüketimi ve sıfır bir araç için 1.6 TDİ 105 düz vites alırdınız ?

    Siz olsanız hangisini yapardınız ?



    Yakıt tüketimi için 1.6 TDI a geçmeye değmez. Çünkü bu iki aracın yakıt tüketimleri buna değecek kadar farklı değil. Şehir dışı kullanımda çok yakın tüketirler.
    0 km bir araç almak istiyorum diyorsanız, söylenebilecek birşey yok. Elbette sizin seçiminiz. Bence gerekçeniz bu olmalı. Yoksa aracınızın herşeyinden memnun olduğunuzu belirtmişsiniz. Sonra da yakıt tüketimini öne sürerek 0 km bir araç almayı düşünüyorsunuz. Bence bu işin bahanesi, siz 0 km almak istiyorsunuz :)

    Şimdiden hayırlı olsun. Kazasız belasız günlerde kullanın inşallah.

    selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calik


    quote:

    Orijinalden alıntı: çok bilinmeyenli denklem


    Arkadaşlar 2.0 TDİ 140 bg' den 1.6 TDİ 105 bg' e geçiş yapmak mantıklı olur mu ?

    Bugünlerde kafamı bu kurcalamaya başladı.

    Aracımda performanstan çok daha fazla konfora ve yakıt tüketimine önem veriyorum.

    Ama yığılıp kalan ve hızlanma isteği yavaş olan, sollama yaparken de sıkıntı yapacak bir araç ile de gezmek istemem doğrusu.

    ......

    2.0 TDİ' den 1.6 TDİ' ye hem yakıt tüketimi, hem de sıfır bir araç için geçilir mi ?

    Siz olsaydınız ikinci el kullandığınız ama performansından ve konforundan memnun kaldığınız 2.0 TDİ 140 bg olan araca binmeye devam mı ederdiniz,

    Yoksa daha düşük yakıt tüketimi ve sıfır bir araç için 1.6 TDİ 105 düz vites alırdınız ?

    Siz olsanız hangisini yapardınız ?



    Yakıt tüketimi için 1.6 TDI a geçmeye değmez. Çünkü bu iki aracın yakıt tüketimleri buna değecek kadar farklı değil. Şehir dışı kullanımda çok yakın tüketirler.
    0 km bir araç almak istiyorum diyorsanız, söylenebilecek birşey yok. Elbette sizin seçiminiz. Bence gerekçeniz bu olmalı. Yoksa aracınızın herşeyinden memnun olduğunuzu belirtmişsiniz. Sonra da yakıt tüketimini öne sürerek 0 km bir araç almayı düşünüyorsunuz. Bence bu işin bahanesi, siz 0 km almak istiyorsunuz :)

    Şimdiden hayırlı olsun. Kazasız belasız günlerde kullanın inşallah.

    selamlar



    Aslında tespitiniz çok çok doğru.

    Şimdi siz yazınca bunu farkettim.

    Biliyorsunuz dışardan bakan insanlar sizin durumunuzu sizden daha iyi anlayabilirler bazen.

    Yakıt tüketiminin düşüklüğü falan bahane.

    2.0 TDİ' de ile 1.6 TDİ arasında gözle görülür fazla bir fark yok.

    Evet, bu yoruma katılıyorum.

    Ben sıfır bir araç almak istiyorum.

    Ama sıfır bir araç alacağım derken de geri dönüşü zor olan bir hata yapmak istemiyorum.

    65.000- 70.000 TL ( maksimum, tabi aracımı sattığımı varsayarsak ) bütçem var

    Ve ben bu bütçeyle 2.0 TDİ alamıyorum Türkiyede, bütçem 1.6 TDİ'ye yetiyor.

    Bu da 2.0 TDİ' den 1.6 TDİ' den geçmek doğru olur mu PARADOKSUNA neden oluyor.

    Bir yanda da aracımın sıfır olmasını istiyorum.

    Ama hem 2.0 TDİ, hem de sıfır bir araç ikisi aynı anda mümkün olmuyor.

    Birini seçmek zorunda kalıyorum.

    Benimi içimdeki paradoksu benden çok daha iyi tespit etmişsiniz.

    İnanın şimdi siz yazınca farkettim bunu.

    Duygularıma tercüman olmuşsunuz.




  • O zaman ben de sorumu şöyle sorayım o zaman ;

    Sıfır bir araç almak için 2.0 TDİ' den 1.6 TDİ' ye geçmek doğru mu ?

    Pişman olur muyum, yoksa iyi ki aracımı satıp 1.6 TDİ 105 bg' i almış mıyım derim ?

    Sorunun asıl kaynağı bu, birinden vazgeçmek zorundayım.

    Ya 2.0 TDİ' den ya da SIFIR BİR ARAÇTAN VAZGEÇMEK ZORUNDA KALACAĞIM.

    Maalesef ikisini aynı anda yapamıyorum BÜTÇE KISITINDAN dolayı.

    Siz olsanız hangisinden vazgeçerdiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 6 Ekim 2010; 21:49:58 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    polo 1.4 tdi mı 1.6 tdi mi
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Arkadasim deneme sürüsü yapmadan asla karar vermeyiniz Aracin performansi hosunuza gitmezse almazsiniz Sonra cok pisman olursunuz En iyisi deneme sürüsü yapin ondan sonra karar verin
  • Şu zamanda 0 km passat almak bence hiç ekonomik değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok bilinmeyenli denklem

    O zaman ben de sorumu şöyle sorayım o zaman ;

    Sıfır bir araç almak için 2.0 TDİ' den 1.6 TDİ' ye geçmek doğru mu ?

    Pişman olur muyum, yoksa iyi ki aracımı satıp 1.6 TDİ 105 bg' i almış mıyım derim ?

    Sorunun asıl kaynağı bu, birinden vazgeçmek zorundayım.

    Ya 2.0 TDİ' den ya da SIFIR BİR ARAÇTAN VAZGEÇMEK ZORUNDA KALACAĞIM.

    Maalesef ikisini aynı anda yapamıyorum BÜTÇE KISITINDAN dolayı.

    Siz olsanız hangisinden vazgeçerdiniz ?

    quote:

    Orijinalden alıntı :apfel81
    Arkadasim deneme sürüsü yapmadan asla karar vermeyiniz Aracin performansi hosunuza gitmezse almazsiniz Sonra cok pisman olursunuz En iyisi deneme sürüsü yapin ondan sonra karar verin


    apfel81 haklı,
    İlk önce mutlaka test sürüşü yapınız. Beğenirseniz 0 km alma ihtimaliniz artar. Beğenmez iseniz, problem kökünden hallolur :)
    Eğer 0 km aracı beğenirseniz alırsınız. Beğenmezseniz, konforunuzu bozmaya gerek yok. Belki 0 km aklınızı başınızdan alacak, sizi kandıracak, belki de hiçbir heyecan yaratmayacak !
    Size VW bayisinin yolu gözüküyor.

    selamlar,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calik


    quote:

    Orijinalden alıntı: çok bilinmeyenli denklem

    O zaman ben de sorumu şöyle sorayım o zaman ;

    Sıfır bir araç almak için 2.0 TDİ' den 1.6 TDİ' ye geçmek doğru mu ?

    Pişman olur muyum, yoksa iyi ki aracımı satıp 1.6 TDİ 105 bg' i almış mıyım derim ?

    Sorunun asıl kaynağı bu, birinden vazgeçmek zorundayım.

    Ya 2.0 TDİ' den ya da SIFIR BİR ARAÇTAN VAZGEÇMEK ZORUNDA KALACAĞIM.

    Maalesef ikisini aynı anda yapamıyorum BÜTÇE KISITINDAN dolayı.

    Siz olsanız hangisinden vazgeçerdiniz ?

    quote:

    Orijinalden alıntı :apfel81
    Arkadasim deneme sürüsü yapmadan asla karar vermeyiniz Aracin performansi hosunuza gitmezse almazsiniz Sonra cok pisman olursunuz En iyisi deneme sürüsü yapin ondan sonra karar verin


    apfel81 haklı,
    İlk önce mutlaka test sürüşü yapınız. Beğenirseniz 0 km alma ihtimaliniz artar. Beğenmez iseniz, problem kökünden hallolur :)
    Eğer 0 km aracı beğenirseniz alırsınız. Beğenmezseniz, konforunuzu bozmaya gerek yok. Belki 0 km aklınızı başınızdan alacak, sizi kandıracak, belki de hiçbir heyecan yaratmayacak !
    Size VW bayisinin yolu gözüküyor.

    selamlar,



    Aslında doğru söylüyorsunuz ama bayilerde 1.6 TDİ bir araç yok.

    Jetta 1.6 TDİ test edeyim dedim fikir vermesi açısından ama benim şansıma da bayide Jetta TDİ kalmamış, dolayısıyla test etme işi kısa vadede zor.

    Aracımı da bu aralarda satmam gerekiyor ki,

    Yeni kasa geldiğimde elimde nakitim olsun.

    Diğer bir düşüncem de aracı satıştan kaldırıp binmeye devam etmek.

    Bu yüzden hem 2.0 TDİ hem de 1.6 TDİ kullanmış bir arkadaşımızın fikirlerine ihtiyacım var.

    Ya da 1.6 TDİ' yi test eden, kullanan ya da test etme imkanı olan arkadaşların düşüncelerine ihtiyacım var.

    Oluruna bıraktım artık.

    Bu arada sizin düşünceleriniz de benim için çok önemli

    Zaman içinde beni doğru sonuca götüreceğinizi düşünüyorum.

    Sizin değerli yorumlarınızın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 7 Ekim 2010; 1:33:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok bilinmeyenli denklem

    quote:

    Orijinalden alıntı: calik


    quote:

    Orijinalden alıntı: çok bilinmeyenli denklem

    O zaman ben de sorumu şöyle sorayım o zaman ;

    Sıfır bir araç almak için 2.0 TDİ' den 1.6 TDİ' ye geçmek doğru mu ?

    Pişman olur muyum, yoksa iyi ki aracımı satıp 1.6 TDİ 105 bg' i almış mıyım derim ?

    Sorunun asıl kaynağı bu, birinden vazgeçmek zorundayım.

    Ya 2.0 TDİ' den ya da SIFIR BİR ARAÇTAN VAZGEÇMEK ZORUNDA KALACAĞIM.

    Maalesef ikisini aynı anda yapamıyorum BÜTÇE KISITINDAN dolayı.

    Siz olsanız hangisinden vazgeçerdiniz ?

    quote:

    Orijinalden alıntı :apfel81
    Arkadasim deneme sürüsü yapmadan asla karar vermeyiniz Aracin performansi hosunuza gitmezse almazsiniz Sonra cok pisman olursunuz En iyisi deneme sürüsü yapin ondan sonra karar verin


    apfel81 haklı,
    İlk önce mutlaka test sürüşü yapınız. Beğenirseniz 0 km alma ihtimaliniz artar. Beğenmez iseniz, problem kökünden hallolur :)
    Eğer 0 km aracı beğenirseniz alırsınız. Beğenmezseniz, konforunuzu bozmaya gerek yok. Belki 0 km aklınızı başınızdan alacak, sizi kandıracak, belki de hiçbir heyecan yaratmayacak !
    Size VW bayisinin yolu gözüküyor.

    selamlar,



    Aslında doğru söylüyorsunuz ama bayilerde 1.6 TDİ bir araç yok.

    Jetta 1.6 TDİ test edeyim dedim fikir vermesi açısından ama benim şansıma da bayide Jetta TDİ kalmamış, dolayısıyla test etme işi kısa vadede zor.

    Aracımı da bu aralarda satmam gerekiyor ki,

    Yeni kasa geldiğimde elimde nakitim olsun.

    Diğer bir düşüncem de aracı satıştan kaldırıp binmeye devam etmek.

    Bu yüzden hem 2.0 TDİ hem de 1.6 TDİ kullanmış bir arkadaşımızın fikirlerine ihtiyacım var.

    Ya da 1.6 TDİ' yi test eden, kullanan ya da test etme imkanı olan arkadaşların düşüncelerine ihtiyacım var.

    Oluruna bıraktım artık.

    Bu arada sizin düşünceleriniz de benim için çok önemli

    Zaman içinde beni doğru sonuca götüreceğinizi düşünüyorum.

    Sizin değerli yorumlarınızın.




    Günaydın,
    İltifatınız için teşekkür ederim. Benim Passat ım yok. Sadece bir akrabamın 2005 GOLF 2.0 TDI DSG si var. Onu kullandım, biliyorum, kullanması çok zevkli ve ekonomik bir araç. O sınıfta bir araç için sürüş keyfi çok fazla.
    Burada gördüğüm kadarıyla Passat konusunda deneyimli ve faydalı yorumlar yapan arkadaşlar bolca var. Onlardan biri sizin imdadınıza yetişecektir :)

    Bundan sonrası Passat tecrübesi olan yardımsever arkadaşlara kalmış.

    selamlar,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok bilinmeyenli denklem

    ...ama bayilerde 1.6 TDİ bir araç yok.

    Jetta 1.6 TDİ test edeyim dedim fikir vermesi açısından ama benim şansıma da bayide Jetta TDİ kalmamış, dolayısıyla test etme işi kısa vadede zor.




    Ben 1,6 FSI otomatik denemek isterken benzer durumla karşılaşmıştım. Hiç bir bayide 1,6 FSI otomatik test aracı yoktu. İmdadıma Doğuş Oto Maslak yetişti. Telefonda sitem edince bana şirket aracı olarak kullanılan 1,6 otomatik araç tahsis edildi, hemde 2 gün.
    2 gün boyunca aracı istediğim koşullarda kullanıp test ettim ve yakıt tüketiminin fazla olduğunu gördüm. Sonrasında TDI DSG testi için de hiçbir yer TDI DSG test aracı bulundurmazken orada test aracı vardı ve test yaparak almıştım.

    Diyeceğim o ki, Doğuş Oto Maslak ile irtibata geçip "1,6 TDI alacağım ama test edemiyorum" derseniz size en azından test aracı ayarlayabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meke -- 7 Ekim 2010; 9:39:00 >




  • Sayın Çok Bilinmeyenli Denklem,
    2.0 tdı'dan 1.6 tdı'ya geçiş eğer çok büyük bir maddi sıkıntı yoksa siz de bence büyük bir hayal kırıklığı yaratır.Hp güçlerini bir kenara bırakın, tork açısından büyük fark var.2.0 TDI passat'ı passat yapan motorlardandır.Tork yakıt tüketimi,konfor ve sürüş keyfiyle direkt alakalıdır.Yani yüksek tork nedeniyle 2,000 devirde bile vites değiştirebilir,gaza anında yanıt alabilir,yüksek hızlarda düşük kalacak motor devri ile daha sessiz ve konforlu bir yolculuk yaparsınız.İki motor arasında yakıt tüketimi tork dolayısıyla hiç fark etmez.Unutmayın 1,6 tdı ile 2.000 yerine 3,500 devirde vites değiştirecek,dolayısıyla yakıt tüketimi açısından değişen bir şey olmayacak.Sadece mtv açısından avantajınız olacak.Ayrıca passat 3 sene sonra tamamen yenilenecek.Yani sıfır almanın bir mantığı kalmayacak.Şimdi aracınıza atlayın,müsait bir alanda tam gaz yapın,sizi koltuğa yapıştıran bu torktan vazgeçebilirmisiniz düşünün.Gene de hayırlısı ne ise o olsun.




  • Passat çok iyi bildiğim, tanıdığım ve kullandığım bir araba.

    Ama işin içinde kendiniz olunca karar vermek zor oluyor biraz.

    Meke arkadaşım sizin yazınızı okuyunca şansımı tekrar denedim, bayide nazımın geçtiği arkadaşa durumu tekrar anlattım, o da sağolsun ilgilendi ve müşterilerden birinin Passat 1.6 TDİ’ sini ayarlayacağını söyledi ve belli bir saate kadar gelmemi istedi.

    Ben de tam çıkacakken bir iş görüşmesi yapmam gerekti, dediği saatten biraz rötarlı gittim bayiye.

    Ben gittiğimde araç sahibi bayiden ayrılmıştı, yine de bayideki görevli arkadaş ilk fırsatta bana aracı test ettireceğini söyledi, ama süre ne kadar olur, o belli değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 7 Ekim 2010; 17:45:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ztod

    Sayın Çok Bilinmeyenli Denklem,
    2.0 tdı'dan 1.6 tdı'ya geçiş eğer çok büyük bir maddi sıkıntı yoksa siz de bence büyük bir hayal kırıklığı yaratır.Hp güçlerini bir kenara bırakın, tork açısından büyük fark var.2.0 TDI passat'ı passat yapan motorlardandır.Tork yakıt tüketimi,konfor ve sürüş keyfiyle direkt alakalıdır.Yani yüksek tork nedeniyle 2,000 devirde bile vites değiştirebilir,gaza anında yanıt alabilir,yüksek hızlarda düşük kalacak motor devri ile daha sessiz ve konforlu bir yolculuk yaparsınız.İki motor arasında yakıt tüketimi tork dolayısıyla hiç fark etmez.Unutmayın 1,6 tdı ile 2.000 yerine 3,500 devirde vites değiştirecek,dolayısıyla yakıt tüketimi açısından değişen bir şey olmayacak.Sadece mtv açısından avantajınız olacak.Ayrıca passat 3 sene sonra tamamen yenilenecek.Yani sıfır almanın bir mantığı kalmayacak.


    Borçlanmayı sevmiyorum, o yüzden daha fazla açılmıyorum.

    Elimdeki para aracımı satarsam rahatlıkla Yeni Kasa bir Passat 1.6 TDİ’ yi aldırır bana.

    Aracın vergisi, yakıt tüketimi sorun değil.

    Ben aracımı Mayısta aldım, aldığımda aracın km’ si 78.000 km idi.

    Şu anda aracımın km’ si 99.000 km.

    Yani bu araçla 6 ayda tam 20.000 km yaptım.

    Daha önce sıfır aldığım aracımı sattığımda aracın km’ si 55.000 km idi ve bu kadar km’ yi 1,5 yılda yapmıştım.

    Çok fazla km yapıyorum, bu yüzden de en ucuz km yapabilmenin yollarını arıyorum.

    Aslında şunu da biliyorum D SINIFI BİR ARACIN MOTORU EN AZ 2.0 TDİ OLMALI.

    D SINIFINA BİNİYORSAN 1.6 MOTORLA GEZMEYECEKSİN.

    Ama Bütçe Kısıtımdan dolayı ben aynı anda hem 2.0 TDİ, hem de SIFIR BİR ARAÇ alamıyorum.

    70.000 TL’ ye 2.0 TDİ Comfortline’ yi versinler hiç başka araç bakmam, gider alırım.

    Ne yazık ki Türkiyedeki şartlar altında ben 65.000 -70.000 TL’ ye 1.6 TDİ 105 bg alabiliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 7 Ekim 2010; 17:45:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ztod

    Şimdi aracınıza atlayın,müsait bir alanda tam gaz yapın,sizi koltuğa yapıştıran bu torktan vazgeçebilirmisiniz düşünün.Gene de hayırlısı ne ise o olsun.


    Aslında sorunun kaynağı da bu.

    Beni koltuğa yapıştıran, sollamalarda burnunuzu çıkartmanızla sollamanızın aynı olduğu bir araçtan inmekten vazgeçebilirmiyim düşüncesi.

    Ya bunlardan vazgeçeğim ya da SIFIR BİR ARAÇ almaktan.

    Her ikisi aynı anda benim için mümkün değil.

    Sıfır bir araç alma düşüncesinden de, 2.0 TDİ' ye binmekten vazgeçmek istemiyorum.

    Ama birinden vazgeçmek zorundayım.

    Sizlerin yorumlarını değerlendiyorum ve kısa bir zaman içinde karar vereceğim.

    Aslında en güzeli aracı bayide test etmek ama ona da kısmet olmadı hala.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 7 Ekim 2010; 17:47:38 >




  • Bildiğim kadarıyla aracınız 2006 2.0 TDI Comfortline Düz Vites
    Bütçenizle 2008 model(Common Rail olduğu için fark eder) 2.0 TDI 6-DSG Highline almaya bakın derim
    Yeni kasa 1.6 TDI 65000 TL'den aşağı gelmez ve bence değmez
  • ben passat kullanıcısı değilim ama aklıma bir fikir geldi araç zaten manuel olcak 1.6 tdı dsg yok araca anahtar değmeden ( fabrika çıkışı ) chip atılsa araç torku 300 civarında olur bu da 2.0 tdı az bi etkiler performans olarak dsg chip atılırsa sorun çıkarta biliyormuş galiba öyle yazılar varda forumda saygılar....
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.