Şimdi Ara

2 aydır çözülemeyen problem‏

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Sayın Yetkili,



    Hizmet numaram: 1850044416


    10.08.2011 Tarihinde Denemesi 2 ay bedava kampanyasına başvurdum. Keşke baş vurmasaydım.

    Bayii elektronik ortama denemesi bedava yerine yalın internet olarak giriş yapmış ilk ayın sonunda fatura geldi. Duruma itiraz ettim ve düzeltme yapıldı.

    Nevşehir Türk telekom Müdürlüğünde görevli Personellerin yönlendirmesiyle ikinci bir fatura gelmemesi için 06.10.2011 tarihinde Hattımı kapattım ve

    aldığım modemi yetkili personele teslim ettim. 01.11.2011 tarihinde 161,39 tarihinde ikinci bir fatura daha geldi. O tarihden bu yana 4440375 den şikayet kaydı açtırıyorum. 1-2 gün sonra

    problemin çözüldüğüne dair telefonuma mesaj geliyor ve 4440375 aranmam isteniyor. Aradıktan sonra Nevşehir Türk telekom Müdürlüğüne dilekçe ile müracaat etmem gerektiği

    söyleniyor. Gidiyorum oradaki yetkililer dilekçe almalarının bir şey çözmeyeceğini söyleyip tekrar şikayet kaydı açıyorlar ve bu durum yaklaşık 2 aydır kör bir döngü içerisinde çok sayıda

    netyüz üzerinden şikayet kaydı trafiği ve sonuç olarak da hiçbir çözümün üremediği bir durum ortaya çıktı.


    23037423 numaralı 22.12.2001 tarihinde oluşturduğum şikayet kaydı da yukarıda bahsettiğim gibi sonuçlandı. Nevşehir Türk telekom Müdürlüğüne gittim 4440375 numaradan

    müşteri temsilcisi ile görüştüm o bana yine dilekçe vermem gerektiğini söyledi ve bende telefonda Nevşehir Türk telekom personeli Hilal hanımı verdim 30 dk. görüştüler yine bir

    çözüm çıkmadı ve yine komik bir şekilde 24659213 numaralı 29.12.2011 tarihli şikayet kaydı Nevşehir Türk Telekom Müdürlüğünde Açıldı ve sonuç yine aynı.

    (Tüm görüşmeler kayıt altında olduğuna göre oradan detayları görebilirsiniz)



    Bu kadar süre içerisinde geçen telefon ücretleri (4440375 aramak için), İşyerimden Nevşehir Türk telekom Müdürlüğüne gidiş geliş masraflarım,

    hem telefon görüşmelerinde hemde gidiş geliş sırasında harcadığım zamanı kim verebilecek??

    Bide bunun üzerine 06.01.2011 tarihine kadar faturayı ödemediğim takdirde hukuki işlemlerin başlatılacağına dair cep telefonuma gelen tehdit mesajları !!!!!!!!!


    BU İŞİ ÇÖZEBİLECEK BİR YETKİLİ BENİ CEP TELEFONUMDAN ARASIN DEĞİLSE BENİ KİMSEYE YÖNLENDİRMEYİN

    BEN BU KONUDAKİ HUKUKİ HAKLARIMI KORUMAK İÇİN GEREKLİ İŞLEMLERİ 02.01.2012 TARİHİNDEN İTİBAREN BAŞLATACAĞIM.

    BAŞIMA GELEN BU DURUMU DA TÜM GÖRSEL, YAZILI VE DİJİTAL MEDYADA PAYLAŞACAĞIMI TARAFINIZA BİLDİRİYORUM

    LÜTFEN BUNUDA KAYIT ALTINA ALIN.

    O KADAR REKLAMLARDA ÖVÜNÜYORSUNUZ TÜRK TELEKOM ŞİRKETİNİN BÜYÜKLÜĞÜ KURUMSALLIĞI HAKKINDA

    AMA BU KADAR BASİT BİR OLAYI ÇÖZMEDE NE KADAR ACİZ OLDUĞUNUZU DA GÖRMENİZ GEREKİYOR







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.