Şimdi Ara

2.el caddy mi? sıfır partner tepee mi? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
199
Cevap
0
Favori
21.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Fransız arabalarının süslü böcekler olduğunu ve uzun vadede gözle görülür şekilde yıprandıklarını düşünüyorum...

    [piyasadaki bi 2002-2003 pejo 307 ye bakın bi de aynı modellerdeki bora lara bakın bu liste uzar gider isterseniz...]

    tepee de şu anda albenili ve motoru(110 hp) iyi ancak bence soru işaretli bir araç


    arkadaşım bende 99 model berlingo multispace var ilk sahibiyim.şuana kadar bana ne sorun yaşattı nede canımı sıktı ufak biyerinde bile çürüğü pası yok..şuanda 185,000 km de arabayı insan gibi kullandıktan sonra her araba sağlamdır.şirket araçlarını görüyoruz 100binde başlıo dağılmaya..
  • caddy nin yüzü eskidi bence.Kesinlikle sıfır tepee güzel olurdu
  • bilginize 2010 da makyaj geçirecek caddy yeni golfe benzeyen far tasarımı var..

    http://www.worldcarfans.com/109060919844/vw-caddy-facelift-first-spy-photos
  • kimse caddy kötü demiyor ama aynı sınıfta aynı donanımda ve yeni bir kasa hepisinde önemlisi sıfır bir araba duruken tabikide gidilip caddy alınmaz akıl var mantık var.
  • Turbo dizel sayesinde hızlanması,ivvelenmesi çok iyi.Klima açıkken bile çok iyi gidiyor.5.Vites 3000 devirde ortalama 130-140 km/h hıza sahip.
    Ama süspansiyonları biraz sert gibi geldi.Özellikle arkada oturan daha çok hissediyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.MARX

    Tepee Jeep havası verircesine yüksek.
    Çabuk hızlanıyor gittigi hızı kadrana bakmaktan anlamak çok zor.
    İçi inanılmaz geniş konforlu ve rahat araç
    Turbo dizel intercooler motor ile performansı kusursuz
  • Eğer caddy fiyatları ölçümü aşıyorsa (ki gerçekten çok pahalı) gider connect alırım.Bu benim şahsi görüşümdür güzel bi de makyaj geçirdi motor diyorsan
    onda daha güçlüsü(1.8 110hp 280 torq) var marka diyorsan ford...
    partner tepee almam için bi iki sene geçip sorunsuzluğunu ispat etmesi lazım diye düşünüyorum ancak görüntüsü gerçekten hoş bir araç :)
  • Citroen Berlingo 1.6 HDI SX Multispace de iyi tercih oloabilir ...
  • donanım yönünden daha üstün olan aracınız çarpışma testleri ve moose testlerinde neden hala caddy nin arkasında acaba?

    eski motor surunu çok diyenler var ya. git 2010caddy e aynı motor var. işin kralı almanlar 5 senedir sorunlu motorla mı avrupanın en çok tercih edileni oldular acaba?

    lütfen

    caddy çok para yoksa bu segmentte konfor performans herşey onda, ama o parada türkiye insanı için fazla uçuk değerlerde.

    citröen berlingoda fena sayılmaz. caddy anlatılmaz yaşanır. connectlerin yeni kasalarıda güzel. yakıt yönünden bişey diyemem, belki tepee yada berlingo kadar tasaruflu olmayabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner.r -- 4 Ağustos 2009; 15:33:44 >
  • Bende Caddy alacaktım 2008 model falan 50000km civarı yada altı şimdi vazmı geçeyim ve bir soru 30.000 tl ye kadar böyle bir caddy bulabilirmiyim otomatik vites olursa sevinirim:)
  • Partner e bindim caddy ilk çıktığında kullananlardanım ama tasarım ve donanım olarak çok güncellenmedi.Partner tepee bence iç dizayn ve konfor olarak Şuan caddy den iyi.Ben sıfır olarak alsam Partner tercih ederdim.İçine oturduğunuzda ne demek istediğimi anlayacaksınız.Adamlar el fenerini bile unutmamışlar ki Caddynin üst modeli haricinde bagajda kaplama bile yok.
  • Orijinalden alıntı: Fetih

    Turbo dizel sayesinde hızlanması,ivvelenmesi çok iyi.Klima açıkken bile çok iyi gidiyor.5.Vites 3000 devirde ortalama 130-140 km/h hıza sahip.
    Ama süspansiyonları biraz sert gibi geldi.Özellikle arkada oturan daha çok hissediyor
    bunun sebebi arkasında makas olması ama makas oldugunu altına eyilip bakmadan anlayamazsın hissettirmiyo pek makas oldugunu bide cukura fln girdiginizde tıss tıss dio caddy
  • sıfır berlingo.tepee den daha yakışıklı ve hiçbir eksiği yok görüntüsü ile fazlalığı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MARX

    Tepee Jeep havası verircesine yüksek.
    Çabuk hızlanıyor gittigi hızı kadrana bakmaktan anlamak çok zor.
    İçi inanılmaz geniş konforlu ve rahat araç
    Turbo dizel intercooler motor ile performansı kusursuz

    Ayrıca Caddy 8 valve dir Tepee ise 16 valve


    Wv parçaları inanılmaz pahalıdır.Keza bakımlarıda öyle.
    Bir Wv simgesinini 450 liraya alan polo sahibi tanıyorum.

    En önemlisi

    Tepee 28 milyar caddy 46 milyar

    Neredeyse 2 katı gerisini siz hesaplayın.



    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboys

    uzun vadede fransız olsun, ingiliz olsun veyahut alman olsun arabanın kullanımına bağlıdır yıpranması..en sağlam araç olsun hor kullandıktan sonra yıpranma her arabanın başına gelir. bende 2003 model ne fransız arabalar biliyorum hala taş gibi sağlam.. tepee'nin şu an soru işareti bir araba olmasını yanlış görüyorum.. yaklaşık 1 senedir tepee kullanıyorum ve şu an ticarilerin içindeki en konforlu araba şu an tepee..




    caddynin en dolu tepee nin en boş olanının fiyatı yazıp karşılaştırma koymuşsun.nasıl bir mantıksa.caddy 37 kombi liradan başlar..ayrıca yedek parçasıda pahalı falan değil.fren disklerini değiştirdm 4 teker toplam 160 lira parça maliyeti tuttu




  • freeman arkadaş, tepenin en dolusu şu an 34000 tl diyelim, ya caddy'nin en boş olanı 37000 tl'den başlıyo, sen bana söle bakalım hangi mantık? geç bunları şu an caddy tepee'den daha geri kalıyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkboys

    freeman arkadaş, tepenin en dolusu şu an 34000 tl diyelim, ya caddy'nin en boş olanı 37000 tl'den başlıyo, sen bana söle bakalım hangi mantık? geç bunları şu an caddy tepee'den daha geri kalıyo



    basit bir örnekle 2004 model caddynin ön kokpiti 2010 model tepeeden çok daha güzel
  • Tepee jeep gibi caddy daha bir otomobil hissi veriyor.Tepee daha hacimli ve geniş.Üst paketlerde iç dizayn ve kalite olarak Caddy'e fark atar.Bunlar benim görüşüm tabi herkesin zevk ve kullanım alışkanlıkları farklıdır.
    Ben şahsen aynı fiyat bile olsalar Tepee tercih ederdim.
  • Her ikisinin kokpit fotolarını koy bakalım hangisi daha iyi? herkesin kendi görüşü, ama kokpit dizaynı tepee'nin caddy'den daha güzel. Ayrıca fiyat konusunda dediğim doğru dimi?
  • Herşeye eyvallah da

    Partnerin torpidosu güzel demeye getiriyorsan ki öyle anladım bir an sandalyeden düştüm ....
    Fiyat konusunda dediğin heralde doğru.


    Berlingo ve Partner

    Şu andaki dış tasarımları ile Özelliklede Berlindo

    Şu ana kadar bu sınıfta gelmiş vede gelecek en mükemmel dış tasarımdır.

    Ammaaa

    İçine girince özelliklede torpido ve kapı içleri ol-ma-mış

    Ayrıca sinyal kolları ve göstergelerin eski kasalar ile aynı olması yeni diye Lanse edilen araca yakışmıyor.

    Bu Konuda Yeni Connect e ayrı bir parantez açmak gerek ya ellerim ağrıyo bugün
  • Aman dikkat et sandalyeden düşerken kırılmasın bi tarafların... Arkadaş, dış tasarımda berlingo ile tepee ile arasında pek bir fark yok, senin berlingo daha güzel olmuş kastın marka ambleminin oldugu yerlermi? bence tepee'nin dış görünüşü berlingoya nazaran daha güzel duruyor.. Ammmaaaa demişinki iç dizayn olmamış, bence yanılıyorsun arkadaş, gayet güzel, caddy'de bindim yeni connetc'ede bindim, connetc'in iç ön dizaynı gerçekten hoşuma gitti diyebilirim..
  • Torpido ve kapı içleri kalitesiz.
    Gittim baktım elledim okşadım dürttüm.

    O iki yuvarlak göze ne koyuyo millet merak ediyorum.
    Kolamı fantamı yatırıyosunuz.


    Hem ben Partner ile Berlingonun dış tasarımı benim Yeni Kangoo dan kesinlikle daha güzel diyerek bence tarafsızlığımı ortaya koyuyorumda

    Sende bu araçların içinin Kangoonun yanından bile geçemeyeceğini kabul et.
    Araca oturuş ve sürüş pozisyonu Kangoo nun daha başarılı.

    Millet dışını görüyoda bende içinde gidiyorum

    Yalansa Yalan de..
    :)
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.