Şimdi Ara

2 si arasında hangisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar; her ne kadar yazacağım 2 marka ve model araç hiç içime sinmese de piyasanın malum durumundan dolayı bunlara yönlendim.1. araç 2017 model egea 1,3 multijet urban 105bin km de ve 96 bin tl.2. araç 2017 model dacia sandero stepway 1,5 dizel 110bin km de ve 90 bin tl.ikiside hasarsız boyasız.sorularıma cevap verirken lütfen araçtan hiç anlamayan birine yazdığınızı unutmayın :)
    1. sorum bu araçların fiyatları model ve km lerine göre uygun mu?
    2. sorum yakıt konusunda hangi araç daha ekonomiktir?
    3. sorum 4 kişilik ve genelde şehir içi çok yoğun olmayan bir ilçe trafiği için hangisinin kullanımı iyidir? (senede yapılacak max km 5 bin)
    4. sorum güvenlik ve konfor anlamında hangisi memnun eder?
    5. sorum eğer ki siz alacak olsanız hangisini, neden seçerdiniz?



  • .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senede en fazla 5 bin km ise dizel almazsanız da olur. Benzinli megane 3 veya 4 daha iyi olmaz mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 yılda 110bin km anladım abi
  • Egea al daha düşük km ler düşer illaki sürekli yenile sahibinden comu
  • bu fiyatlara anca 2012 2013 bulunabilir gibi.ve hasar kayıtlı.dediğim gibi aslında ben bu 2 modeli de çok beğendiğim için seçenekler arasına koymadım.3 -4 yaşında düşük km lerde sadece 3 4 markanın modelleri var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • predator93 kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şubattan beri yeniliyorum malum siteyi :) başlarda 1.4 benzinli boşlara niyetlenmiştim.hatta 0 düşünmüştüm.ama sonra 1.3 e döndüm.illaki model 2017 ve altına km ise 75 ve üstüne çıktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 ay önce 2019 Egea 1.4 Urban Plus 30 binde aracım vardı 90 bine satmıştım. Bakım ve far çatlağı sebebiyle fiyat düşmüştüm. Kusuru da sağ ön kapı sacı serviste değişmişti 2 bin TL trameri vardı. O kilometrede 2017'ye 96 vermezdim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam şubatta fiyatlar iyiydi nispeten. O zamanlarda düşecek diye beklentiye mi girdiniz de almadınız
  • İki araç arasından kesinlikle egea.

    Egea belki biraz fazla yakar ama güvenlik, konfor ve genişlik olarak egea yı tercih ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet haklısınız günümüze göre düşüktü fiyatlar.ama dediğim gibi araçtan hiç anlamayınca dışarıdan gelen seslere kulağımı tıkayamadım.kimi dedi bu araçlar o paranın aracı değil.kimi dediyüksek km olsun çıtır hasarlı olsun en azından sağlam ve konforlu olsun diye yok volvo al yok passat al yok avensis al :) kafa oldu mu allak bullak.işte şimdiye kadar geldik.netleştirdiğim tek şey max 3-4 yaşında ve 100 bini geçmemiş araçlar.
  • 1Yeste kullanıcısına yanıt
    o zaman dizel yerine benzinli bakmak lazım hocam.urban ve urban plus lar hatasız heralde 110 a yaklaşır.bence siz güzel bir fiyata satmışsınız.bir kullanıcı olarak benzinlinin dizele göre avantaj/dezavantajları nelerdir?
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    elbette ki yakıt ta önemli ama tabiki önce güvenlik benim için.belki beni sanderoda çeken sadece görünüşü.eğer aynı sınıfta bir araç la egea arasında kararsız kalsam direk egea diyebilirdim.
  • barislr117 kullanıcısına yanıt
    1.4 Fire 95 Hp vardı bende, Jetta'dan geçiş yapmıştım. Donanım vs. tamam ama performansını sevmemiştim. Jetta da aldığım performans keyfi bunda yoktu, yüksek devirde zor gidiyor gibi geliyordu bana.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim çin tercih basit. Sandero, çünkü Avrupa üretimi. Harika olmasa da kaza testi var, NCAP. Yani denetlenen üretim.

    Kısa mesafelerde 1.3 biraz daha ekonomik olabilir bunun dışında büyük fark beklenmez. Sandero'nun vidaları çabuk paslanır, pek çok kimse iç panellerini sevmez. Egea'nın sürüşü, direksiyonu daha iyi olabilir ama Fiat sürekli süspansiyon bakımı ister.

    Bunun dışında Tofaş üretimlerinde emniyet kemerlerinin koptuğu, koltukların basit kazalarda eğrildiği oldu, hangi serilerin etkilendiklerini dahi açıklamadılar. Umrunda değil Tofaş'ın. Sorun çözüldü mü, hala devam ediyor mu bilmiyoruz. Ek olarak metal işçi grevleri yaşandı. Tipo derseniz başka bir şey yazardım, bunlar Tipo için geçerli değil, onun kaza testi var ve NCAP denetliyor.

    Yani birisi biraz katır kutur bir ürün ama üzerinde standarları CE, TSE falan var, diğeri daha şık ama no-name diye düşünebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karbon 12 -- 1 Haziran 2020; 13:32:50 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.