Merhaba arkadaşlar, 2 yıllık fiber giriş paketi aboneliği bu ay sonunda bitiyor. Telefonla arayıp sormuşlar, devam etmeyeceğiz denmiş. Abonelik bitiminde hizmet otomatik sonlanır değil mi? Birşey yapmamız gerekiyor mu? Sanırım sadece modemi teslim etmemiz gerekiyor, kutusu atılmıştı sorun olmaz umarım. Bu arada modem ZTE H3600 ve çekim kalitesi çok iyiydi. 100mbit kullanan komşumun modeminden daha iyi çekiyordu. |
2 yıllık abonelik bitiminde işlem yapmaya gerek var mı?
-
-
taahhüt bitince yüksek fiyattan abonelik devam eder. müşteri hizmetlerini arayıp iptal ettir. -
Dilerseniz arayıp fiyat teklifi alabilirsiniz hocam.
-
iss web sitesi yada e-devlet üzerinden taahhüt süresi tamamlandıktan sonra 00:01 de abonelik sözleşme fesihi başlatınız.
-
Yanıtlar için çok sağolun arkadaşlar.
Taahhüt bitince, kullanıcı talebi yoksa, bunu yüksek fiyattan devam ettirebilmeleri hiç de adil değil. Dediğiniz gibi bittiği günün gecesi fesih işlemi yapacağım.
Devam etmeyeceğim çünkü şu an 120 tl veriyorum ve 200 tl ye bile paket yok. Daha fazla para veremem. -
quote:
Orijinalden alıntı: ilyada
Yanıtlar için çok sağolun arkadaşlar.
Taahhüt bitince, kullanıcı talebi yoksa, bunu yüksek fiyattan devam ettirebilmeleri hiç de adil değil. Dediğiniz gibi bittiği günün gecesi fesih işlemi yapacağım.
Devam etmeyeceğim çünkü şu an 120 tl veriyorum ve 200 tl ye bile paket yok. Daha fazla para veremem.valla isteseniz de istemeseniz de daha fazla para vereceksiniz gibi görünüyor.
2 yıl önce asgari ücret 4253 tl idi. 4253 / 120 = 35,44.
şimdi asgari ücret 17002. başka bir zam yapmadan yine asgari ücretin 35'te birini ödeyeceksiniz desek,
17002 / 35,44 = 480.
200 tl filan para değil artık.
-
Doğrudur, 2 tavuk dürüm parası 200 tl. Olmasa da olur internet, cepteki yeter benim için. -
Taahhüt bitiminde hizmetin yürürlükteki kampanyasız paket ücreti üzerinden devam edeceği bilgisini zaten taahhüt yaparken size söylüyorlar hocam.
Çağrı merkezi üzerinden taahhüt verdi iseniz uzun bir metin okuyor, orada da söylüyorlar hatta kayıt altına alındığı için.
Buna bağlı olarak, taahhüt bitiminde hizmetin aniden sonlanması da mağduriyetleri beraberinde getirebilir. Bu sebeple hizmetin devam etmesi daha makul gözüküyor hocam.
Taahhüt süresini takip etmek, bittiğinde veya bitmeden taahhüt süresini uzatmak veya uzatmamak tüketicinin takip etmesi gereken bir konu.
Derseniz ki gündelik hayatın koşturmacası ile unutuyoruz, bir cep defteri tutun hocam bu gibi tarihleri oraya not alın. Defter de kolay yerde olsun baktıkça da hatırlamış olursunuz.
Taahhüt bitimine yakın sms de atıyorlar ama siz yine de kendiniz takip edin derim ben ne olur ne olmaz diye. Zaten uygulamasında ya da sitesinin online işlemler kısmında taahhüt süresinin ne zaman sona ereceğini gösteriyor işletmeciler.
-
internet/gsm abonelikleri bizzat kapatın bunu demedikçe devam eder.
-
Son ay içinde kib siz iptal yapılır.
Saat 00.00 beklenmesine gerek yoktur.
Hayırlı olsun sizin için.
-
Herkese teşekkür ederim, dün son gündü ve iptal ettirmiştim. Bugün arayıp 230 tl 12 ay 25 mbir limitsiz önerdiler ve ben de kabul ettim.
-
Çok aşırı derecede sansür engelleme vs uyguluyor Superonline nı bedava verseler kullanmam artık tavsiye etmem bu yıl sonu kurtulacağım inş aylık vps vpn masrafım oluyor Superonline yüzünden çoğu kullanıcı sorunların farkında değil :)
-
ben şimdiye kadar bu konuda bir sıkıntı yaşamadım. hangi sitelerde sorun yaşanıyor?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X