Şimdi Ara

200 binde dizel mondeo mu 100 binde lacetti mi ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • s.a arkadaslar
    bu aralar iki araca da asiri sekilde yogunlastim
    butce en fazla 25 bin iki aracta otomatik vites sizce 200 binde dizel 2.0 otomatik vites mondeo mu yoksa 100 bin civari yine otomatik vites sedan lacetti mi almak daha mantiklidir ?
    iki arac da 2004-2005 model
    yillik ortalama 10 bin km yapabilirim mondeo nun sehir ici 40 kurus lacettinin 30 kurus yakacagini tahmin ediyorum benim acimdan bu konuda sikinti yok tek dusuncem mondeonun km sinin yuksek olusu masraf cikarip cikarmayacagi ne dersiniz fikirleriniz benim icin cok onemli...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onyargisiz -- 18 Eylül 2015; 19:51:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Mondeo daha konforlu olur, lacetti almazdım şahsen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    Mondeo daha konforlu olur, lacetti almazdım şahsen.

    bende oyle dusunuyorum sahsen ama 200 binlerde dizel motor nasil olur pisman edermi diye dusunuyorum acikcasi yakin zamanda boyle bir arac alan varmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mondeonun nasıl kullanıldığını biliyosan mondeo al hocam.. yine de dizelde yüksek km risktir ..
  • Valla bende oyle dusunuyordum. Bacanagin yetkili srrvis bakimli 350 bine yakim km deki c3 unu surdukten sonra bu tarz kaygilar tasimanin anlamsizligini gordum. Eskime elbette vardi. Lakin debriyaji gazi frenleri vitesi olsun tikir tikirdi. Servis bakimli ve ilk sahibinden bakin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Valla bende oyle dusunuyordum. Bacanagin yetkili srrvis bakimli 350 bine yakim km deki c3 unu surdukten sonra bu tarz kaygilar tasimanin anlamsizligini gordum. Eskime elbette vardi. Lakin debriyaji gazi frenleri vitesi olsun tikir tikirdi. Servis bakimli ve ilk sahibinden bakin

    sagolun hocam cesaret verdiniz onemli olan temiz arac bulmak saniyorum ozellikle dizellerde...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şanzımanda sıkıntı yoksa Mondeo alın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 1.3 m.jet motorla taksiciler motor açmadan 600-700 bin yapıyor hocam korkma git mondeo al ama otomatik şanzımanı nasıldır bir fikrim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krts42

    1.3 m.jet motorla taksiciler motor açmadan 600-700 bin yapıyor hocam korkma git mondeo al ama otomatik şanzımanı nasıldır bir fikrim yok

    arastirdigim kadariyla sorunsuz jatco sanziman hocam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel otomatik mondeo yoğun şehir içi 10-11 litre yakıyor daha açık trafikte 8,5-9 civarı. Otomatik şanzımanı sorunsuz. Bizim araç 168 binde idi ve sorunsuzdu motoru fakat gelelim madalyonun diğer tarafına. Enjektorlerinde arıza çıktı 2012de o zaman tanesi 1000 lira idi şimdi dolar arttı euro arttı tanesi en az 1300 1400 olmuştur. Tamiri için 2500-3000 tl istemişti enjektor yetkili servisi fark az diye yeni takmıştık. Neredeyse motor rektefiye parası tutuyor. Mesela bizle aynı anda gelen megane 2 sahibi yanlış hatırlamıyorsam 1500 lira civarına 4 unu değiştirip gitmişti. Mondeoda kullanılan enjektörler piyasadaki en pahalılardan biri, bazı mercedeslerde de aynısı kullanılıyor.

    200 binde bir motor enjektör arızasına çok yatkın aklınızda bulunsun bizim dilimiz yandı babam ondan sonra dizel almadı :D. Alırken kontrol ettirin arıza çok rahat anlaşılıyor. Aksi takdirde cebinizden çok para çıkar mondeoda.

    Ciddi kronik sorunu olmayan sınıfının en iyi arabalarından biri mondeo mk3 eğer guzel kullanılmış bakımlı arabaya denk gelirseniz oldukça tatmin edecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    Dizel otomatik mondeo yoğun şehir içi 10-11 litre yakıyor daha açık trafikte 8,5-9 civarı. Otomatik şanzımanı sorunsuz. Bizim araç 168 binde idi ve sorunsuzdu motoru fakat gelelim madalyonun diğer tarafına. Enjektorlerinde arıza çıktı 2012de o zaman tanesi 1000 lira idi şimdi dolar arttı euro arttı tanesi en az 1300 1400 olmuştur. Tamiri için 2500-3000 tl istemişti enjektor yetkili servisi fark az diye yeni takmıştık. Neredeyse motor rektefiye parası tutuyor. Mesela bizle aynı anda gelen megane 2 sahibi yanlış hatırlamıyorsam 1500 lira civarına 4 unu değiştirip gitmişti. Mondeoda kullanılan enjektörler piyasadaki en pahalılardan biri, bazı mercedeslerde de aynısı kullanılıyor.

    200 binde bir motor enjektör arızasına çok yatkın aklınızda bulunsun bizim dilimiz yandı babam ondan sonra dizel almadı :D. Alırken kontrol ettirin arıza çok rahat anlaşılıyor. Aksi takdirde cebinizden çok para çıkar mondeoda.

    Ciddi kronik sorunu olmayan sınıfının en iyi arabalarından biri mondeo mk3 eğer guzel kullanılmış bakımlı arabaya denk gelirseniz oldukça tatmin edecektir.

    tesekkurler hocam enjektor arizasi turbonun durumu ve motorun yuzdesini hepsini nerede ogrenebiliriz ford servislerimi sanayilerdeki ozel ford servisleri mi yoksa bosh car tarzi yerleri mi tavsiye edersiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yabancı34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    Dizel otomatik mondeo yoğun şehir içi 10-11 litre yakıyor daha açık trafikte 8,5-9 civarı. Otomatik şanzımanı sorunsuz. Bizim araç 168 binde idi ve sorunsuzdu motoru fakat gelelim madalyonun diğer tarafına. Enjektorlerinde arıza çıktı 2012de o zaman tanesi 1000 lira idi şimdi dolar arttı euro arttı tanesi en az 1300 1400 olmuştur. Tamiri için 2500-3000 tl istemişti enjektor yetkili servisi fark az diye yeni takmıştık. Neredeyse motor rektefiye parası tutuyor. Mesela bizle aynı anda gelen megane 2 sahibi yanlış hatırlamıyorsam 1500 lira civarına 4 unu değiştirip gitmişti. Mondeoda kullanılan enjektörler piyasadaki en pahalılardan biri, bazı mercedeslerde de aynısı kullanılıyor.

    200 binde bir motor enjektör arızasına çok yatkın aklınızda bulunsun bizim dilimiz yandı babam ondan sonra dizel almadı :D. Alırken kontrol ettirin arıza çok rahat anlaşılıyor. Aksi takdirde cebinizden çok para çıkar mondeoda.

    Ciddi kronik sorunu olmayan sınıfının en iyi arabalarından biri mondeo mk3 eğer guzel kullanılmış bakımlı arabaya denk gelirseniz oldukça tatmin edecektir.

    tesekkurler hocam enjektor arizasi turbonun durumu ve motorun yuzdesini hepsini nerede ogrenebiliriz ford servislerimi sanayilerdeki ozel ford servisleri mi yoksa bosh car tarzi yerleri mi tavsiye edersiniz ?

    Mondeo enjektor ve pompa bosch değil delphi o yuzden bosch bakmaz sanırım delphiye gotururseniz daha iyi olabilir. Motorun durumu dyno da ölçülüyor yuzdeyi ona göre veriyorlar ama doğru olçen kaç yer vardır tartışılır testte benzinli motor max torkunu 2000 devirde veriyor görünüyor mesela. Yetkili servisler bir ara yapıyordu ekspertiz ama şu an durum ne bilmiyorum. Sanayideki İyi bir usta da olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson


    quote:

    Orijinalden alıntı: yabancı34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    Dizel otomatik mondeo yoğun şehir içi 10-11 litre yakıyor daha açık trafikte 8,5-9 civarı. Otomatik şanzımanı sorunsuz. Bizim araç 168 binde idi ve sorunsuzdu motoru fakat gelelim madalyonun diğer tarafına. Enjektorlerinde arıza çıktı 2012de o zaman tanesi 1000 lira idi şimdi dolar arttı euro arttı tanesi en az 1300 1400 olmuştur. Tamiri için 2500-3000 tl istemişti enjektor yetkili servisi fark az diye yeni takmıştık. Neredeyse motor rektefiye parası tutuyor. Mesela bizle aynı anda gelen megane 2 sahibi yanlış hatırlamıyorsam 1500 lira civarına 4 unu değiştirip gitmişti. Mondeoda kullanılan enjektörler piyasadaki en pahalılardan biri, bazı mercedeslerde de aynısı kullanılıyor.

    200 binde bir motor enjektör arızasına çok yatkın aklınızda bulunsun bizim dilimiz yandı babam ondan sonra dizel almadı :D. Alırken kontrol ettirin arıza çok rahat anlaşılıyor. Aksi takdirde cebinizden çok para çıkar mondeoda.

    Ciddi kronik sorunu olmayan sınıfının en iyi arabalarından biri mondeo mk3 eğer guzel kullanılmış bakımlı arabaya denk gelirseniz oldukça tatmin edecektir.

    tesekkurler hocam enjektor arizasi turbonun durumu ve motorun yuzdesini hepsini nerede ogrenebiliriz ford servislerimi sanayilerdeki ozel ford servisleri mi yoksa bosh car tarzi yerleri mi tavsiye edersiniz ?

    Mondeo enjektor ve pompa bosch değil delphi o yuzden bosch bakmaz sanırım delphiye gotururseniz daha iyi olabilir. Motorun durumu dyno da ölçülüyor yuzdeyi ona göre veriyorlar ama doğru olçen kaç yer vardır tartışılır testte benzinli motor max torkunu 2000 devirde veriyor görünüyor mesela. Yetkili servisler bir ara yapıyordu ekspertiz ama şu an durum ne bilmiyorum. Sanayideki İyi bir usta da olabilir.



    eyvallah cok tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.