Şimdi Ara

Lada Vega nasıldır -(2024 için)(BA3 2110) kondisyon incelemesi / Funtoma lastikler nasıl (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
962
Cevap
8
Favori
20.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konunun en beğenilen mesajı bu devirde bu araç alınmaz mesajı.

    Haftasonları yaylaya denize gideyim hayali kurmamış olduğu o kadar belliki. Çünkü arabası olduğu için gidebilmiş. Arabası olmayan ne yapacak peki? İşte lada vega tam bunun arabası. Az parası olanı yaylaya denize götüren, hayalde bıraktırmayan arabadır. Yokluğu kötüdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinirli ve Süratli -- 17 Temmuz 2024; 22:13:38 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yok hocam su ile devam.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hocam deri değil, deri görününlü plastik bu. Göğüste deri malzeme S class ta falan olur heralde.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi motograter -- 18 Temmuz 2024; 18:10:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muadil C segmentlerin çoğunda sert plastik var hocam, deri görünümü de olsa yine iyi bence. Tofaş'larda yumuşak plastik göğüs yok ama yine çatlıyor.


    Hatta geçenlerde Hyundai bayisine gittim, en teneke araba 800 binden başlıyor, 800 binlik arabanın her yeri sert plastikti. Lada'dan kalitesizdi. Kapılarda döşeme bile yoktu. Arabanın içinde naylon bir direksiyon vardı sadece.


    Yine Avrupa arabalar kalite olarak iyi, Lada'da gayet kaliteli bence iç mekan olarak.


    Tüm kapılarda tam boy döşeme, kapı üstlerinde deri, yumuşak göğüs, yükseklik ayarlı kemerler vs. 800 binlik Hyundai'de hiçbiri yoktu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt

    Ortalık deliden, psikopattan, kolpacıdan geçilmiyor ki hocam.


    O mesaja cevap yazmıştım galiba. Lada piyasadaki en güçlü motorlara sahip en iyi iç mekan kalitesine sahip veya en iyi yol tutan araba değil.


    Lada günümüz Türkiye piyasasında en düşük işletme maliyetleri ile kullanabileceğin ve en iyi, en ulaşılabilir, en uygun fiyatlı yedek parçası olan araba.


    Arabası olmayana da Lada Vega uzay mekiği gibi gelir. 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EC8695C07 -- 21 Temmuz 2024; 19:19:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fikretsulu F kullanıcısına yanıt

    Ben A101 malı Plenty kullanıyorum hocam bir sorun olmadı.


    -37 mi neydi derecesi, 3 litreydi. Üste de 3 litre kadar su aldı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim arabaların hepsi 2000 değil mi?

    https://forum.donanimhaber.com/2000-vs-2024-araba-altin-bazinda-fiyatlari--159147412#159147451


    5 milyar liraymış 2000 de.

    Altın bazında 1075 gram altına denkmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün cam filmi çekmeye çalıştım.

    Blackmaster diye bir marka. Ragleyi vurunca yırtıldı. Yapışkanlı taraf hariç folyo yoktu.

    Film mundar oldu. Rüzgardan dolayı da kırıştı.

    250 TL çöpe.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E söyledim ama ben.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu Ladayla park ederken tam manevraları bitirdim aracı düzelttim, kontagi kapatayim derken tam o anda fan açıyor araç. Ama hiç değişmez yaz kış aynı tam kontak kapatacakken fan başlar. Bu arada fan açınca benzine alınca araç daha çabuk soğuyup fan kapatıyor. Tarafımca defalarca denenmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vegaya klima taktırmak lazım. 25-30 bin önemli değil. Hakkıyla kim yapıyor? Lada Ustası olması da şart tabi ki.

  • motograter M kullanıcısına yanıt

    Bence o sırada düşük devirde çalıştığı için bloktaki su aşırı ısınıyor. Ben panjursuz vaziyette yine açmadan park edebiliyorum. Fan açana kadar bir 5 dk kadar durması gerekiyor arabanın. Sadece sanayinin içinde açıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klimadan randıman alabilmek için panjurla tampona bir el atıp klima radyatörünün hava girişinin açılması gerekiyor.



    https://www.ladaci.com/lada-niva-1600-1700-klima-sistemi-full-set.html


    Lada Niva'nın seti de 52 bin liraymış.


    Universal olarak geçen bir klima kompresörü Bir de klima radyatör lazım hocam.


    Gerisi de elektrik ustasını yapacağı iş radyatörle kompresör artı klima gazı klima ile 10.000 lira yakın tutar Usta'da 10.000 civarı işçilik alır.


    Herhalde 10-15 bin işçiliğin içinde klima boruları ve klima peteğinin montajı da yer alacaktır.


    https://m.n11.com/urun/klima-kompresor-universal-5h14-24v-pv8-triger-kayis-ustten-cikis-38129989


    Ustayla görüşüp almak lazım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yani 70 bin civarına geliyor. 25 bine park kliması taktırmak daha mantıklı. Direkt ünite. SW benim vega:) en arka tavanı kesip yaptırmak süper olur??

  • RCRICOS kullanıcısına yanıt

    Yok hocam kompresör 5.000 lira diğer tesisat parçaları 5.000 lira radyatör ve klima boruları vesaire işçilikte 5.000-10.000 arası tutar Yani toplam 20.000-25.000 civarı tutar.


    Tavan klimasına gerek yok, güzel bir ısı yalıtımlı cam filmi ve hava alan radyatör ile gayet güzel soğutur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klimalı 2001 1.5 8v. stw kullananan birisi olarak söylüyorum. Daha doğrusu kullanamıyorum :) Klima tuşuna bastığım gibi araba fren yapmışım gibi bariz bir şekilde çekişten düşüyor. Hararet hemen yükseliyor. Rölantiyi tutturamıyor dalgalanıyor ışıklarda falan stop ediyor. Uzun yolda kullanılabilir belki ama hararet yükselmesini göze alırsanız. Yani anlayacağınız klima var diye aldım ama tofaş gibi cam açıyorum yine.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Dün pikniğe gidelim dedik biraz yukarılara. Çok değil yani torosların eteklerine tırmanmadık merkezden 10 km yukarıda çok dik rampalar yok ama viraj ve yokuş bir arada olduğu için hızlanamıyoruz dur kalk tek şerit yayla yolu. Hararet kırmızıdan önceki beyaz çizgiye kadar geldi. Sağa çekip baktım su kaynatıyor tabii. Radyatöre su döküp hararet düşünce devam ettik zaten 2- km falan kalmıştı. Ben pikniğe bile gidemiyorum anlayacağınız klima açmayı geçtim. Şehir içinde hararet 90 sabit. ama burnu biraz yukarı kalkınca hemen yükseliyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Fikretsulu F kullanıcısına yanıt

    Antifriz olmadığı için su kaynıyor üstadım.


    Benim Vega'da 110 derecede bile kapağı açıyorum ve su kaynamamış oluyor. Normalde patlaması gerekir.


    Rakım çok fazlaysa hava emişi kısıtlanıyor olabilir.

    Bir de hocam panjuru söküp deneyebilirsin emin ol çok fark edecek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam panjuru sökeli çok oldu gerçekten fark ettiriyor. Benim fan 87’de açıyor üstelik. Antifirize geçecem ama içindeki pisliğin çıkmasını bekliyorum. Dün radyatörün içindeki pisliği ve genleşme kabını iyice temizledim. Hava emiş hortumunu da yeni değiştirdim ama hava filtresinde aşağıya yere doğru uzanan boru yok bende. Dediğim şehir içinde fena değil ama biraz yukarılara çıkmak istediğimde hemen yükseliyor rampadan inince de hemen düşüyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Fikretsulu F kullanıcısına yanıt

    Hocam aşağı giden boru radyatöre karşıdan bakınca sağda bir yerde dışarıdan havayı alıp motora veriyor.


    Arabanın harareti ondan çıkıyor olabilir, motor yeteri kadar hava almıyor galiba.

    Şimdilik bir 1 litrelik dandik antifriz al hocam, içerideki pisliği çözsün, sonra tekrar suyu tahliye edip 3 litre kaliteli antifriz eklersin. Yoksa içerideki pas çamur hiç bitmeyecek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.