Şimdi Ara

2000 devir altında sürüş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar aracım opel astra j 1.6 benzinli. Vites değiştirirken sakin kullanimda 2000-2500 arası değiştiriyorum(Bazı durumlar dışında, hızlanma isteği vs) İşe giderken uzun bir tek şeritli set yolu var ordan da 5.vites 1800 devirde falan gidiyorum herkes 60la gidiyor zaten. Araba az yaksın diye yapiyorum düşük deviri. Bir zararı var mıdır araca 1500-2000 arası devirde kullanmanin?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Okuduğumu anlayamıyorum bugün kafam allak bullak

    Neyse konuya gelecek olursak araç benzinliyse bir şey olmaz istediğin gibi kullan gitsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirARSLAN -- 4 Şubat 2020; 16:14:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benzinli araçta dpf dolmaması gerektiğini de öğrenmiş olduk. Kimler yazıyor şuraya ya
  • hangi motor bulamadım ama vuruntu yapmayacak devir ise sıkıntı olmaz. genelde 1800 devirde optimum güç üretmeye başlanır bence 1800-2000 aralığında kullanın düşük devir seviyorsanız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirARSLAN

    Okuduğumu anlayamıyorum bugün kafam allak bullak

    Neyse konuya gelecek olursak araç benzinliyse bir şey olmaz istediğin gibi kullan gitsin.
    DİZEL partikül filtreli benzinli motor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PatlıcanMusakka

    DİZEL partikül filtreli benzinli motor

    Alıntıları Göster
    Ufff ben dizel diye okudum

    Sanırım şu bugün okuduğumu anlamama gibi bir problem yaşıyorum 2. Oldu bugün yanlış anlama şeyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Düşük devrin şöyle zararı olabilir.

    Uzun yolda çok düşük devirde uzun süreli yolculuk yaparsanız sorun olabilir. Belirli bir devrin altında aküyü yeterince şarj edemeyebilir. Far, klima vs açıksa. Araçların kitapçıklarında da yazar.

    Onun dışında düşük devir değil, yüksek devir daha çok zarar verir. 1800devir ideal, sorun olmaz. Araç vites değişim göstergesi olan modellerde uygun devir aralığı işaretlerden belli oluyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Teşekkürler herkese.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben yaptım öyle bir hata malesef katelizörüm kurum yapmış egzoz muayenesine gidince öğrendim muayeneden geçti araç ama testi yapan arkadaş biraz kurum var dedi katelizörde, sürekli 1500 2000 devirde kullanırsan katalizörü tıkarsın diye düşünüyorum aradabir gazlamak devir bandını kullanmak lazım.Birde motora aşırı yük bindirirsin eğer rampada yada eğimde bunu sürekli yaparsan.O yüzden benzinli araçlar için en ideali 2500 3000 devir arasıdır.
  • 1500 devir altında genelde sıkıntı çıkarır benzinli motor. Asıl sıkıntı vuruntudur. 1200 devirde zorlarsan tuhaf ses, titreşim gelebilir motorda o zaman zararlı.

    yukarıda yazdığı gibi sürekli düşük devirde kurum birikir. Değişken devir aralıklarında arada devirli kullanım yapıyorsanız sakin kullanımdan bi şey olmaz.

    O devirde gaza oturduğunuzda nazlı da olsa rahatça devirlenip araç hızlanıyorsa sıkıntı yoktur. Ancak gaza bastığınızda araç hızlanmakta zorlanıyor ve devirlenmiyorsa zorlamamak lazım orada motor zarar görüyor.
  • Titremiyosa sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.