Şimdi Ara

2002 - 2007 Corolla kullanıcıları burada toplanalım (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.202
Cevap
57
Favori
164.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ŞahEser Ş kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle haklisin o fiyat olduğu zaman kusursuz olması lazim. Araba aradigin zaman temizi bulunmuyor bulununca da anasinin nikahini istiyorlar. Gecen sene 2004 makyajli otomatik terraya brc lpgli 26250 verdim . ama boya bile yok. 107000 deydi.
    Tertemiz istiyorsan 30 u gözden cikaracaksin

    Motorda yağ konusuna gelince gecen benim motor yağ içinde kalmis odum koptu. Meğer kapaktan atmis yağ değişiminde 4 litrenin hepsini koymuşlar. Meğer 3.6 litre aliyormus 1.6 motorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu ilan VVT-I motorların sağlamlığını kanıtlar nitelikte.

    Araç 675.000 km'de ve motor 40.000 km önce yenilenmiş.



     2002 - 2007 Corolla kullanıcıları burada toplanalım


     2002 - 2007 Corolla kullanıcıları burada toplanalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Araç 110bin km de idi,
    ustamla gittim, boya çıktı sağ kapılarının eteklerinde,
    ayrıca ön taraftan hafif bir tıklatma olmuş,
    sigortacı arkadaşım da kayıtlarda kayıt görünüyor ama büyük birşey değil sanırım dedi,
    farların biri değişmiş,
    içi de temiz bir elden geçmesi gerekiyor, kuaför yapılmalı yıkanmalı
    ön-arka tamponları sürtmelerden dolayı boyanması gerekiyor,
    yağ kaçağı var motor kısmında...

    yani nerden baksanız 2000tl veya daha üstü bir masrafı var,

    sahibi 30binden aşağı inmedi, bende almadım aracı...


    Sonuçta sıfır km araç alınmıyor, ufak tefek şeyler olacak ama buna rağmen 30.000 TL'den aşağıya inmiyorsa hiç bulaşmayın.
    Motordaki yağ kaçağı korkuttu.

    O paralara piyasada ne arabalar var, aramaya devam bence.

    28-29 deseydi alacaktık...

    Keşke haberimiz daha önce olsaydı geçen arkadaşa aldık 30 bin km de boya yok ilk sahibinden garaj (alamancı aracı) arka koltukların naylonları duruyordu 30 binliraya aldık...Ama terraydı araç.......hala içinde fabrika kokusu vardı.....Benim araç 2005 40 bin km de uzun yolda 630km yaptım lpg de 125tl harcadım.....İlk 1-2 depoda fazla yakıyor ama 3-4 dedi mi pişman oldum taktırmadığıma....Hayırlısı olsun işallah temiz bir araç bulursunuz....Öğrencim galericilik yapıyor bazen temiz araç denk geliyor geçen elinde opel astra vardı o da ilk sahibinden ve 25 binde falan olması lazım 2007 model ilgilenirseniz bir sorayım fiyatını araç çok güzeldi ama fiyatını sormamıştım...




  • MMT şanzıman pek konforlu değil o nedenle dizel düşünmüyorum.

    opel markasını beğenmiyorum o nedenle opel bakmıyorum,

    mümkün olduğunca SOL hb otomatik+lpg li araç ve en üst donanıma bakıyorum acelem yok iyi birşey düşürürsem alırım.

    bu arada araç sahibi düşündüğüm rakamı sormuş mail ile 28 diyeceğim kabul ederse alacağım....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Araç 110bin km de idi,
    ustamla gittim, boya çıktı sağ kapılarının eteklerinde,
    ayrıca ön taraftan hafif bir tıklatma olmuş,
    sigortacı arkadaşım da kayıtlarda kayıt görünüyor ama büyük birşey değil sanırım dedi,
    farların biri değişmiş,
    içi de temiz bir elden geçmesi gerekiyor, kuaför yapılmalı yıkanmalı
    ön-arka tamponları sürtmelerden dolayı boyanması gerekiyor,
    yağ kaçağı var motor kısmında...

    yani nerden baksanız 2000tl veya daha üstü bir masrafı var,

    sahibi 30binden aşağı inmedi, bende almadım aracı...


    Hocam araba için dediklerinize göre bu fiyat çok fazla. Şu anda bu benim 3. arabam çok şükür önceki iki arabamdan büyük bir sıkıntı yaşamadım. Ben araba alırken bazı kıstaslarım vardır. Belki bu söyliyeceklerim size ve araba almayı düşünenlere yardımcı olur. İlk olarak araç alırken ilk sahibinden olmasına dikkat ederim, 2 ve daha fazla el değiştirmiş araçlara bakmam. İlk sahipler genelde arabalarına iyi bakarlar. 2.kıstasım 2 parçadan fazla boyası olmaması, (tamponları hiç önemsemem boyanmış boyanmamış) 2parçaya kadar boyası olanında tramer kayıtlarında 5000 TL ve üzeri hasar kaydı olmamasına bakarım. 3.kıstas aracın iç döşeme durumuna yıpranmışlık deformasyonluk durumuna bakarım. Bunlardan kendimce okey alırsam aracı kontrole o şekilde götürürüm. Motor harici bir problem çıkmaz ise o aracı alırım. Diğer ufak sorunları önemsemem. Sizin baktığınız araçta motor kısmında yağ kaçağı var demişsiniz,( yinede iyi baktırmakta fayda vardır.) O yaştaki araçlarda keçede terleme tarzında yağ kirleri oluşabiliyor. bundan önceki aracımda da bu durum vardı. Bu aldığım araçtada aynı durum var. Damlama tarzında bir şey yoksa normaldir hocam. Sizin vermeyi düşündüğünüz fiyata emin olun ilk sahipten temiz bir araba bulursunuz hiç acele etmeyin ben 8 ay sonunda buldum. :) hayırlı cumalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigus

    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Araç 110bin km de idi,
    ustamla gittim, boya çıktı sağ kapılarının eteklerinde,
    ayrıca ön taraftan hafif bir tıklatma olmuş,
    sigortacı arkadaşım da kayıtlarda kayıt görünüyor ama büyük birşey değil sanırım dedi,
    farların biri değişmiş,
    içi de temiz bir elden geçmesi gerekiyor, kuaför yapılmalı yıkanmalı
    ön-arka tamponları sürtmelerden dolayı boyanması gerekiyor,
    yağ kaçağı var motor kısmında...

    yani nerden baksanız 2000tl veya daha üstü bir masrafı var,

    sahibi 30binden aşağı inmedi, bende almadım aracı...


    Hocam araba için dediklerinize göre bu fiyat çok fazla. Şu anda bu benim 3. arabam çok şükür önceki iki arabamdan büyük bir sıkıntı yaşamadım. Ben araba alırken bazı kıstaslarım vardır. Belki bu söyliyeceklerim size ve araba almayı düşünenlere yardımcı olur. İlk olarak araç alırken ilk sahibinden olmasına dikkat ederim, 2 ve daha fazla el değiştirmiş araçlara bakmam. İlk sahipler genelde arabalarına iyi bakarlar. 2.kıstasım 2 parçadan fazla boyası olmaması, (tamponları hiç önemsemem boyanmış boyanmamış) 2parçaya kadar boyası olanında tramer kayıtlarında 5000 TL ve üzeri hasar kaydı olmamasına bakarım. 3.kıstas aracın iç döşeme durumuna yıpranmışlık deformasyonluk durumuna bakarım. Bunlardan kendimce okey alırsam aracı kontrole o şekilde götürürüm. Motor harici bir problem çıkmaz ise o aracı alırım. Diğer ufak sorunları önemsemem. Sizin baktığınız araçta motor kısmında yağ kaçağı var demişsiniz,( yinede iyi baktırmakta fayda vardır.) O yaştaki araçlarda keçede terleme tarzında yağ kirleri oluşabiliyor. bundan önceki aracımda da bu durum vardı. Bu aldığım araçtada aynı durum var. Damlama tarzında bir şey yoksa normaldir hocam. Sizin vermeyi düşündüğünüz fiyata emin olun ilk sahipten temiz bir araba bulursunuz hiç acele etmeyin ben 8 ay sonunda buldum. :) hayırlı cumalar.

    Son kriterim onu yazmayı unuttum değişen parça olmamasıdır. Orjinallik herzaman iyidir.




  • gigus G kullanıcısına yanıt
    İlginize teşekkürler....
  • salacakli S kullanıcısına yanıt
    Mrb ayni problem benim 2004 te devar ön takimdir diye baktirdim ama digilmis daha sonra levye ile motoru esnetince motor takozundan geldigini gorduk ama degismesimi gerekir yadi sıkılıyormu bilmiyorum o şekilde 5000 km yaptim sikinti yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota servisi otomatik sanziman yagi degisimine140 lira diyor haberiniz olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aracın el freni çok yukarıda tutuyordu. Biraz araştırdıktan sonra el freni ayarının hem el freninin olduğu kısımdan hem de arka tekerleklerdeki kampanalardan ayarlanabildiğini okudum. Buradaki sanayiye gittim el frenin oradan ayar yaptılar fakat arka tekerleklerin oradan bir ayar yapılmadı. Bu ayar yeterli midir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih999

    Toyota servisi otomatik sanziman yagi degisimine140 lira diyor haberiniz olsun

    Merhaba bunun içinde filitrede var mı? Ben BOSCH servislerinden birinde değiştirdim 4lt dex3 castrol yağı aldı filitre ve işçilik 250 tl ödedim.
  • Filtre yok hem filtre değişmesi için sanzimanin acilmasi gerekiyor diye biliyorum. O riski de almak istemiyorum.
    Yagi değiştirince arabada bir değişim oldu mu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih999

    Filtre yok hem filtre değişmesi için sanzimanin acilmasi gerekiyor diye biliyorum. O riski de almak istemiyorum.
    Yagi değiştirince arabada bir değişim oldu mu acaba

    Benim araçta 2004 Toyota Corolla karter kapağını açtırdım resimde eklediğim filitre o kısımda bulunuyordu. Yağı değiştirince çok bariz bir fark göremedim açıkçası
    eskimiş yağda bile vites geçişleri hissedilmeyecek kadar yumşaktı. asıl farkı aracın motor yağını yağ filitre ve hava filitresini değiştirince hisettim.
     2002 - 2007 Corolla kullanıcıları burada toplanalım 2002 - 2007 Corolla kullanıcıları burada toplanalım




  • ARKADAŞLAR BUGUNE KADAR HİÇ KASKO YAPTIRMAMIŞTIM. ARAÇTA 2004 MODEL OLUNCA 1500 LİRA İSTİYORLAR KASKOYA. REKLMLARDA GENERALİ SİGORTA DİYE BİR ŞİRKET VARDI VE FULL KASKOYA 628 LİRA DEDİ BENDE YAPTIRDIM .TÜM ŞARTLARINI OKUDUM BİR SORUN YOK.

    İHTİYACI OLANLAR BAKSIN İSTERSENİZ. TRAFİK SİGORTASINI DA ÇOK UYGUN YAPIYORLAR GEÇEN SENE 220 YE YAPTIĞIM SİGOORTAYA 150 DEDİ
  • Arkadaslar Toyota Corrolla SOL HB 2006 model aracımın orjinal teyp i bozuldu acaba bunu yaptırmak yerine Tam uyumlu bir multimedia cihaz mı alsam bildiğiniz cihazlar var mı ve anlık tüketimi gösteren NAVİ yi de bununla kullana bilirmiyiz vede direksiyondaki tuşları da kullanmak isterim çok alışkanlık yaptı çünki

     2002 - 2007 Corolla kullanıcıları burada toplanalım
     2002 - 2007 Corolla kullanıcıları burada toplanalım




  • Bence tam uyumlu bir multimedia cihazı alın derim. Piranha ya pek güvenmem ama genelde bu sistemi tercih edenlerin çok olduğunu internetten okuyorum. 2007 model sonrası için yüzde yüz uyumlu Piranha nın modeli var. Aslında bende alacaktım ama araç 2005 olduğu için uyumlu olmadığını öğrendim. Yine de araştırma yapın iyi bir şeyler çıkarsa belki biz de alırız :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feel_it

    Arkadaslar Toyota Corrolla SOL HB 2006 model aracımın orjinal teyp i bozuldu acaba bunu yaptırmak yerine Tam uyumlu bir multimedia cihaz mı alsam bildiğiniz cihazlar var mı ve anlık tüketimi gösteren NAVİ yi de bununla kullana bilirmiyiz vede direksiyondaki tuşları da kullanmak isterim çok alışkanlık yaptı çünki

     2002 - 2007 Corolla kullanıcıları burada toplanalım
     2002 - 2007 Corolla kullanıcıları burada toplanalım

    Üstad ben ve forumda birkaç arkadaş audio music olarak adlandırılan cihazı kullanıyoruz flash ve sd kart okuyor sesi çok güzel yol bilgisayarı falan orijinal kalıyor ben servise para vermeden taktırdım şimdi 6 aydır çok güzel dinliyorum ...Kesinlikle tavsiye ederim....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ŞahEser

    Arkadaşlar aracın el freni çok yukarıda tutuyordu. Biraz araştırdıktan sonra el freni ayarının hem el freninin olduğu kısımdan hem de arka tekerleklerdeki kampanalardan ayarlanabildiğini okudum. Buradaki sanayiye gittim el frenin oradan ayar yaptılar fakat arka tekerleklerin oradan bir ayar yapılmadı. Bu ayar yeterli midir?

    tekerlerde ki ayar önemli. Eğer iyi ise kurcalatmayın.
    Benim yıllar önceki 1997 model Opel Astra aracımda benzer bir sorun vardı. Sanayide işin ehli olmayan ayarladı. Fren güzel tutuyordu. İlçenin içinde 1-2 km'lik yollarda 3-5 gün kullandım. Fren süperdi. Sonra uzun yola çıktım pek fren kullanmadan 40-50 Km sonra ayağımı frene bir attım fren bir tuhaf tutmuyor gibi. Araçtan bir indim lastik kokuyor. Aracın içine de geldiğini fark ettim biraz bekledim ve Sonra yavaş yavaş 2. viteste 5 km ilerideki başka bir ilçenin girişindeki en yakın tamirciye gittim.
    Usta: Allah'tan lastik yarılmamış, aşırı ısınmış dedi. Epey bekledikten sonra soğudu balataların oradan o kısmı adam gibi ayarladı. Tamir edene bir sövdü. İnsan bir kontrol eder dedi. Ben de 3-4 gün kullandım dedim . kısa mesafede ısınmaz ya da az ısınır belli olmaz dedi.
    Büyük bir kazadan kurtuldum. Allah esirgedi




  • bende 2004 corolla hb sol var ve çok memnunum ama:
    1)teyp görüntüsü yağmurlu bir havada gitti.bir daha hiç görüntü gelmedi.Ama cd çalar ve diğer fonksiyonlar çalışıyor, ama görüntü yok, tanıdık usta falan varmı.sorun nedenkaynaklanmıştır.
    2)vites topuzundaki nikelaj soyuldu onu nerde yaptırabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    quote:

    Orijinalden alıntı: ŞahEser

    Arkadaşlar aracın el freni çok yukarıda tutuyordu. Biraz araştırdıktan sonra el freni ayarının hem el freninin olduğu kısımdan hem de arka tekerleklerdeki kampanalardan ayarlanabildiğini okudum. Buradaki sanayiye gittim el frenin oradan ayar yaptılar fakat arka tekerleklerin oradan bir ayar yapılmadı. Bu ayar yeterli midir?

    tekerlerde ki ayar önemli. Eğer iyi ise kurcalatmayın.
    Benim yıllar önceki 1997 model Opel Astra aracımda benzer bir sorun vardı. Sanayide işin ehli olmayan ayarladı. Fren güzel tutuyordu. İlçenin içinde 1-2 km'lik yollarda 3-5 gün kullandım. Fren süperdi. Sonra uzun yola çıktım pek fren kullanmadan 40-50 Km sonra ayağımı frene bir attım fren bir tuhaf tutmuyor gibi. Araçtan bir indim lastik kokuyor. Aracın içine de geldiğini fark ettim biraz bekledim ve Sonra yavaş yavaş 2. viteste 5 km ilerideki başka bir ilçenin girişindeki en yakın tamirciye gittim.
    Usta: Allah'tan lastik yarılmamış, aşırı ısınmış dedi. Epey bekledikten sonra soğudu balataların oradan o kısmı adam gibi ayarladı. Tamir edene bir sövdü. İnsan bir kontrol eder dedi. Ben de 3-4 gün kullandım dedim . kısa mesafede ısınmaz ya da az ısınır belli olmaz dedi.
    Büyük bir kazadan kurtuldum. Allah esirgedi


    El freninin üzerinden baya zaman geçti kaç gündür biniyorum. Bir kaç kez üst üste aralıksız 40 km yol da yaptım. Her seferinde aracı kullanırken durduktan sonra jantın ısısını kontrol etmek geldi aklıma ama hep unuttum. Ayrıca bir de rod balans ayarı yaptırdım. Adama kalırsa iyi ki gitmişim. Ama klasik tamirci ağzı gibi geldi. Balansta 30g ve 5g aralığında sapmaların olduğunu gördüm. Fakat arada biraz eğimli yerlerde kontrol ediyorum, el frenini indirdiğimde, çok az eğimin olduğu yerde sanki kaymıyor gibi geliyor. Hafif eğim artınca kaymaya başlıyor. Bu nedenle kararsız kalıyorum.
    Bu arada şimdi aklıma geldi, lpg filtresini değiştirdim ve hemen arkasından başka bir ustaya durumu anlattım o da bir tamirciye yönlendirdi beni. Adama anlattım durumu adam da yok birader ben bunu açarım kaparım paramı alırım. Para vermeye hevesliysen yapayım dedi. Yani trajikomik bir durum içerisindeyim. Bir tane ustada ya bir sorun olmasa bile kontrol edeyim. Bir sıkıntı varsa yaparız yoksa da için rahat binersin demedi. Aslında aracı yukarı kaldırıp ya da kriko ile, tekerlekleri parmakla döndermeyi deneyip eğer dönmesinde sıkıntı yoksa el freni de tutmuyordur mantığı olması gerekiyor. Öğle arası yine ben bir sanayiye uğrayayım da kafam rahat olsun.




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.