Şimdi Ara

2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.283
Cevap
68
Favori
714.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar..
    Foruma yeni katıldım..
    Fiat Punto Multijet 2004 aracım var.. Aracımı yeni aldığımdan her türlü sorunlarıyla ilgili bilgi paylaşımlarının toplanması amacıyla bu başlığı açıyorum..
    Başlıktanda anlaşılacağı gibi Grande Punto ile ilgili başlık var ama Grande olmayan Punto için burada buluşalım istedim..

    Arkadaşlar arabam.com sitesinde Punto'nun test yazısını buldum, İlk sayfaya eklemeyi daha uygun buldum..
    En ekonomik Punto...
    Avrupa'nın 'mini otomobil profesörü' Fiat, Punto serisini '90'lı yıllarınbaşında yollara çıkardı. Fiyat-kalite kriterlerinin başarılışekilde dengelendiği Punto kısa sürede yüksek satış rakamlarınaulaştı. 1999 yılında ikinci jenerasyonu yollara çıkan Punto,geçtiğimiz yıl önemli bir operasyona uğradı. Özellikle buruntasarımı baştan aşağı yenilenerek güncel görünümüne kavuşanPunto, Türkiye'ye 1.2 litre 60 HP, 1.4 litre 95 HP benzinlive 1.3 litre 70 HP dizel motorlarla ithal ediliyor. OtomobilinAvrupa'da 1.2 litre 60 HP, 1.8 litre 131 HP benzinli ve 1.9litre 100 HP, 1.9 litre 80 HP dizel motor seçenekleri de bulunuyor.Tek donanım paketiyle satılan otomobilde ekstra donanımlarayrıca satın alınabiliyor.
     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü


    Eskisinden daha olgun
    2003 Cenevre Otomobil Fuarı'nda ilk kez görücüye çıkan Punto'yugörenler hayal kırıklığına uğramış olabilirler. Selefinin büyük popülarite kazanmasına sebep olan ince yapılı sportif farlar, makyaj ardından tarihe karışmış. Sportif havasını kaybeden otomobil artık daha olgun bir görünüme sahip. Büyükfarlar ve radyatör ızgarasının üzerindeki 'Fiat' logosu öntasarımın dikkat çeken detayları arasında. Yeni tampon tasarımıyla30 mm uzayan otomobilin toplam boyu 3865 mm'ye ulaşmış. Punto'nunyükseklik, genişlik ve aks mesafesindeyse herhangi bir değişiklikyaşanmamış. Bagaj bölümünün üstüne taşınan stop grubu güvenlikaçısından önem taşıyor. Unutmadan; stop gurubu bu tip tasarıma sahip diğer otomobillerden hayli büyük...
     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü

     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü


    Kokpit çift renkli...
    Punto'nun iç mekanında kullanılan plastik kalitesi çok yüksekdeğil. Kokpitin çift renkli yapısı ferah ve kaliteli bir içmekan hissi veriyor. İç mekanda gözümüze çarpan bir işçilikkusuru yoktu. Orta konsolun en üstüne müzik sistemi yerleştirilmiş.Bunların altındaysa büyük havalandırma ızgaraları bulunuyor.Cam açma düğmeleriyse tam ortaya konumlandırılmış. Vites kolununhemen arkasında çift bölge kontrollü dijital klima ve beşliCD-Changer bulunuyor. Küllük ve çakmağın vites kolu tarafındanperdelenmesi ergonomik bir kusur olarak sayılabilir. Punto'nungösterge tablosu Stilo modelinden alınmış. Direksiyon sistemineeklenen 'City' modu, şehir içi kullanım esnasında sürücününyorulmamasını sağlıyor. Müzik sisteminin direksiyonun üzerindendeğiştirilebiliyor olması sürüş güvenliğini artırıyor. Punto'nun297 litrelik bagaj hacmi yeterli. Arka koltukların yatırılmasıylabagaj hacmini 1080 litreye kadar yükseltmek mümkün.
     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü

     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü

     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü


    Ekonomive performans bir arada
    Punto'nun kaputunun altında Fiat ve General Motors ortaklığıylakurulan Powertrain şirketinin ürettiği ilk dizel motor bulunuyor.Opel Corsa'da da karşılaştığımız bu motor Fiat ürün gamında'Multijet' ismiyle anılıyor. Triger kayışı yerine zincir kullananmotor uzun bakım aralığıyla dikkat çekiyor. 1248 cc hacmindekicommon-rail güç ünitesi 4000 d/d'de 70 HP güç, 1750 d/d'de180 Nm tork üretiyor. Alt devirlerde cansız görünün motor,2000 d/d'den sonra atak bir yapıya bürünüyor. Punto'yla 0'dan100 km/s hıza 13.3 saniyede ulaştık. Hızlanma performansıaçısında VW Polo'nun (13.2 sn) gerisinde kalan otomobil, Peugeot206 HDI (13.4 sn) ve Renault Clio'dan (14.9 sn) daha hızlı.Akaryakıt istasyonunda sürücüsünün yüzünü güldüren Punto testimizboyunca 100 km'de ortalama 4.9 litre motorin tüketti. 49 litrelikdeposuyla menzili 1000 km.
     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü


    Önden kayma eğiliminde
    Atak karakterini düşük yakıt tüketimiyle birleştiren dizel motor Punto'nun kendi sınıfındaki iddiasını artıracağa benziyor.Orta sertlikteki süspansiyon sistemi yoldan gelen darbelerikabine yansıtmıyor. Fakat virajlarda çok zorlandığında öndenkaymaya başlıyor. Bu noktada otomobilin direksiyonu hissizliğiyle eleştirimizi alıyor. İç mekanda cam açma butonları yerleşimi itibariyle alışkanlık gerektiriyor. Sürücü aynasının çift açılı olmaması alışılmış bir durum değil. Punto'nun fren sistemi ABS ve EBD destekli... 100 km/s hızla giderken yaptığımızani fren sonrasında Punto'yu 40 metre gibi bir mesafede durdurmayı başardık.

    Test ve Teknik Verileri
    STANDART DONANIM
    Sürücüve yolcu havayastıkları, klima, polen filtresi, direksiyondankumandalı müzik sistemi, elektrik kumandalı ön camlar, elektrikkumandalı ve ısıtmalı yan aynalar, uzaktan kumandalı merkezikilit, immobilizer, follow-me-home geçikmeli sönen aydınlatmasistemi, yol bilgisayarı, bardaklık, asimetrik katlanabilenarka koltuklar, yüksel ayarlı ve city modlu direksiyon , sistemi,yükseklik ve bel destek ayarlı sürücü koltuğu, kapı açık uyarısı,radyo-teyp ve yangın önleme sistemi
    FABRİKAVERİLERİ TESTVERİLERİ
    Motor: Önde enlemesineyerleştirilen sıralı 4 silinidirli motor Hızlanma
    MotorHacmi: 1248 cc 0-50km/s : 4.1 sn
    Çap/Strok: - 0-100 km/s : 13.3 sn
    MotorGücü: 4000 d/d'de 70 HP 0-130km/s : 23.5 sn

    Hız
    Max.Tork: 1750 d/d'de 180Nm Max.hız : 170 km/s
    Frenler: önde hava kanallı disk arkadakampana

    Bagaj: 294/1080 lt İçgürültü
    Boyutlar: 3865/1660/1480 mm Rölanti 52 dB(A)
    Ağırlık: 980 kg 100 km/s : 67 dB(A)
    Lastikler: 185/60 R14 100- 0 km/s 40 m

    Test tüketimi: 4.9 lt/100 km

    Depokapasitesi: 49 lt
    Menzil: 1000 km


    kaynak: arabam.com

    Hadi hayırlı forumlar olsun...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    2003-2006 Modelleri Arası Fiat Punto Kulübü

    2003-2006 yılları arasında üretilen Fiat Punto modelleri, uygun fiyatlı ve güvenilir araçları arayanlar arasında popüler bir seçim olmaya devam ediyor. Bu araçlarla ilgili teknik sorunlar veya bakım önerileri arıyorsanız, Fiat Punto Kulübü sana yardımcı olabilir.

    Cancheck Hatası Çözümü

    Cancheck hatası, Fiat Punto'larda görülebilen yaygın bir sorundur. Bu hata, motor kontrol ünitesi ile gösterge paneli arasındaki iletişim sorunundan kaynaklanır. Çözüm genellikle gösterge paneli konektörünün temizlenmesini veya değiştirilmesini içerir.

    Cancheck Ne Demek?

    Cancheck, Fiat Punto'larda kullanılan bir teşhis sistemidir. Bu sistem, aracın sensörlerinden ve kontrolörlerinden veri toplar ve bu verileri sürücüye gösterir. Cancheck, motor arızalarını, bakım uyarılarını ve diğer bilgileri görüntülemek için kullanılabilir.

    2004 Fiat Punto Jant Göbeği

    2004 model Fiat Punto jant göbeğinin çapı 58,1 mm'dir. Jant göbeği, tekerleğin araca bağlandığı parçadır. Uygun boyutta olmayan jant göbekleri kullanmak, tekerleğin düzgün şekilde takılmasına engel olabilir.

    2004 Punto Silecek Ölçüleri

    2004 model Fiat Punto'nun ön silecek lastiklerinin uzunluğu 550 mm, arka silecek lastiğinin uzunluğu ise 350 mm'dir. Uygun silecek lastiği kullanmak, yağmurlu havalarda iyi bir görüş sağlamak için çok önemlidir.

    Fiat Teyp Cancheck

    Bazı Fiat Punto modellerinde orijinal fabrikadan takılan bir Cancheck teybi bulunur. Bu teyp, aracın teşhis sistemine entegredir ve sürücünün araç hakkında bilgi edinmesine olanak tanır. Cancheck teybi, motor arızalarını, bakım uyarılarını ve diğer bilgileri görüntülemek için kullanılabilir.

    Fiat Punto Kasa Değişim Yılları

    Fiat Punto'nun ikinci nesli 2003-2006 yılları arasında üretilmiştir. Üçüncü nesil Punto ise 2006-2018 yılları arasında üretilmiştir.

    Airbag Failure See Handbook Ne Demek?

    "Airbag Failure See Handbook" uyarı mesajı, Fiat Punto'da hava yastığı sisteminde bir sorun olduğunu gösterir. Bu uyarı mesajı görüntülendiğinde, sürücülerin hemen bir Fiat servisine başvurmaları önerilir. Hava yastığı sistemi düzgün çalışmadığında, kaza durumlarında ciddi yaralanmalara neden olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • clübünüz hayırlı olsun puntocular
  • güzel düşünce.eski kasa puntolar hakkında bir konu yoktu iyi olmuş

    Başlığı da editlemeni tavsiye ederim ''Eski Kasa Punto'' olarak daha iyi olur bence.
  • multijet teşekkürler..

    Energetic başlığı gelen istek üzerine değiştirdim...::):)

    peki başlığı ben açtım ben bi istekte bulunayım, bakalım bulabilecekmiyim..

    2004 Model puntonun Türkçe servis el kitabını araştırıyorum. Henüz bulamadım, yardımcı olabilecek var mı acaba..
  • siz arabayı aldığınızda vermedilier mi ki

    ama fiat ın bursa daki fabrikasına mail atın isteyin onlar şase no sunu ve plaka bilgilerini istiyorlarmış sonra en yakın fiat bayiğine gönderiyorlar mış bizim doblo fun clüpte gremey ni önceki şahinine istemiş öyle teğmin etmiş

    iyi geceler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: multijet

    siz arabayı aldığınızda vermedilier mi ki

    ama fiat ın bursa daki fabrikasına mail atın isteyin onlar şase no sunu ve plaka bilgilerini istiyorlarmış sonra en yakın fiat bayiğine gönderiyorlar mış bizim doblo fun clüpte gremey ni önceki şahinine istemiş öyle teğmin etmiş

    iyi geceler

    ayrıca ücretsizdir bu hizmet bildiğim kadarıyla
  • benim de 2005 model multijet puntom var her tarafı takırdasa da bu güne kadar yolda brakmadı. sizin puntolar çok yol sesi alıyor mu içeriye? benimki güldür güldür bağırarak konuşuyoruz içerde
  • multijet
    quote:

    siz arabayı aldığınızda vermedilier mi ki

    ama fiat ın bursa daki fabrikasına mail atın isteyin onlar şase no sunu ve plaka bilgilerini istiyorlarmış sonra en yakın fiat bayiğine gönderiyorlar mış bizim doblo fun clüpte gremey ni önceki şahinine istemiş öyle teğmin etmiş

    iyi geceler


    Energetic
    quote:

    ayrıca ücretsizdir bu hizmet bildiğim kadarıyla


    arabamı ikinci el aldım.. 2. elde bu hizmet varmı ? Önceki gün servisten istedim, sağolsunlar verdiler, ancak inceleyince Grande Punto nun kitapçığı olduğunu gördüm..

    leothesaint
    quote:

    benim de 2005 model multijet puntom var her tarafı takırdasa da bu güne kadar yolda brakmadı. sizin puntolar çok yol sesi alıyor mu içeriye? benimki güldür güldür bağırarak konuşuyoruz içerde


    evet haklısın içeriye gürültü alıyor, ama benim şu anda lastiklerim iyi değil.. Ben ondandır diye tahmin ediyordum.. Yoksa değil mi:):)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: leothesaint

    benim de 2005 model multijet puntom var her tarafı takırdasa da bu güne kadar yolda brakmadı. sizin puntolar çok yol sesi alıyor mu içeriye? benimki güldür güldür bağırarak konuşuyoruz içerde


    Yol sesi Fiat'ların genel sorunu.
    Çünkü Fiat genelde sert lastik kullanıyor.
    Palio ve eski kasa Punto'm oldu.
    Bridgestone B330 Evo ile lastikleri değiştirince yol sesi çok azalıyor, fren mesafesi ve konfor inanılmaz değişiyor.
    Bridgestone'dan önce palio'da pirelli vardı. Yazın bile yokuşta kızaklıyordu.
    Punto'da ise Dunlop vardı. Dunlop da pirelli'den geri kalır değil.
    Yol tutuşu çok kötü çıktı,
    Lastik fren esnasında kızaklandığı için kaza da yaptım.
    sadece 60 ile giderken yaptığım sert fren nedeniyle(ABS yoktu) araç kaydı kaydı ve sonunda vurdu.
    Dunlop olmasaydı o kaza olmazdı gibime geliyor.

    Neticede yol sesi ve fren mesafesi için olay lastiktir.
    Burdan FİAT'a da mesajım olsun.




  • Punto'mu yeni aldığımdan tam olarak test etme imkanını bulamamıştım..

    Bu hafta sonu Bursa'ya gittim.. (İzmir'den) Aracın kullanımı çok rahat, ancak FANF1 arkadaşımızın da dediği gibi içeri ses alma sorunu var.. Buna alışılmazsa sorun olabilir..:(:(: Aracımda sunroof var acaba ses bundan da kaynaklanabilirmi, tam emin değilim.. Seyahat hızım 90 - 120 arası değişti..

    2000 devirin altına düştüğünde vites düşürmek gerekiyor. 5. viteste 2000 devirde arac 90 km cıvarında gidiyor.. Bana bu devir daha önce kullandığım arabalara göre çok düşük geldi.. Dolayısıyla ekonomik oluşunun bence en büyük nedeni bu.. 3000 devirde 140 a çok yaklaşıyor....
    Sollama devri 2500 den mutlaka fazla olmalı..
    Çok aşırı eğimlerin haricinde eğim sonuna 5. vitesle çıkmayı başardım..

    Toplamda 770 Km yol yaptım 150km Bursa içinde.. Yol bilgisayarındaki Ort.Tüketim 4,3Lt.. Klima %90 açık.. Ve daha gidilebilecek mesafe 350 - 400Km gösteriyor..

    Punto'mu seviyorum..




  • Eski kasa punto genel olarak süper bir araçtır.

    Euroncap'ten 4 yıldızı var.

    Bagaj hacmi 297 litre ile grande puntodan bile büyük.
    hatta sınıfındaki en büyük bagaj hacmi olabilir.
    Genelde bu sınıftaki araçlar 260lt(corsa) ve 280lt(fiesta, getz, palio) arası değişir.

    1.3 multijet ödüllü motoru, tahminlerin ötesinde ekonomiktir.

    Lastik tabanı geniştir, sportif ve şık bir görüntüsü vardır.
    Özellikle 4 oluklu lastiklerle daha havalı olur.

    Hızlıdır ve seridir.

    E daha ne olsun.

    Benim en beğendiğim yanı direksiyondan kumandalı müzik sistemi.

    Ama çok enteresandır, piyasada fazla tutulmadı.
    Bence bunun sebebi de Palio'nun bu araçtan ucuz satılması ve
    insanların palio ile bu aracı bir tutup palio'ya yönelmesi.
    Punto'nun yerli üretiminin olmaması pahalı olmasına sebepti sanırım.




  • nejgun aracını sevmene ben de çok sevindim. insan aracına severek içine sinerek binmeli.Bende 1.6 Palio HL var,araç acayip seri.Civic dışındaki bütün üst sınıf araçlar yanaşamaz kolay kolay.Klimalı da.sonuç olarak ben de aracımı seviyorum

    quote:

    nejgun

    arabamı ikinci el aldım.. 2. elde bu hizmet varmı ? Önceki gün servisten istedim, sağolsunlar verdiler, ancak inceleyince Grande Punto nun kitapçığı olduğunu gördüm..


    evet,ikinci elde böyle bir hizmet var.çoğu firma bu hizmetten ücret talep ederken fiat araçları doğru kullanmanın bir zorunluluk olduğunun bilincinde olduğundan bu hizmeti ücretsiz yapıyor.burdan fiatı kutluyorum.Fiat müşteri hizmetlerini arayın isterseniz,size araç hakkında birkaç bilgi sorduktan sonra kitapçığı adresinize gönderiyorlar diye biliyorum.Daha detaylı bilgi için @havnitekin 'e pm atarsanız yardımcı olacaktır.Kazasız güvenli sürüşler...




  • arkadaşlar benim şöyel bir sorunum var aracı dik bir yerden kaldırmak istediğime araç kaz yemiyor ve yığılıp kalıyor.birkaçkere başıma geldi.benim punto multijet servise sordum 45 dereceden dik yokuşlarda stop ettiğinde sorun yaşanabiliyor bizim yol standartlarına göre tasarlanmamış dediler.siz hiç böyle bir sorunla karşılaştınız mı ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: leothesaint

    arkadaşlar benim şöyel bir sorunum var aracı dik bir yerden kaldırmak istediğime araç kaz yemiyor ve yığılıp kalıyor.birkaçkere başıma geldi.benim punto multijet servise sordum 45 dereceden dik yokuşlarda stop ettiğinde sorun yaşanabiliyor bizim yol standartlarına göre tasarlanmamış dediler.siz hiç böyle bir sorunla karşılaştınız mı ?

    ne yazıkki tüm küçük hacimli dizellerde bu sorun yaşanıyor.bu araçlar turbo devri (mjet için 1750 d/d) den aşağı olduğunda arabayı kaldırmak çok güçleşiyor,hatta ilk aldığınız zamanlarda rampalarda çok stop ettirmişsinizdir.bu durumda da fazla gaza yüklenmekten başka çare yok kalkışlarda.ancak multijet motorlar ideal devirlerine geldiğinde ürettiği yüksek torkuyla rampa filan dinlemez istekli bir şekilde aracı çeker,siz de biliyorsunuzdur.sonuç olarak yaşadığınız bu durum normal.tabii ekstra bir durum varmı bilmiyorum servisin dediğine göre böyle bir durum yok yani normal.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: multijet

    siz arabayı aldığınızda vermedilier mi ki

    ama fiat ın bursa daki fabrikasına mail atın isteyin onlar şase no sunu ve plaka bilgilerini istiyorlarmış sonra en yakın fiat bayiğine gönderiyorlar mış bizim doblo fun clüpte gremey ni önceki şahinine istemiş öyle teğmin etmiş

    iyi geceler


    haklıymışsın mutijet .
    Fiat ın çağrı merkezini arayıp, durumumu (2. el aracıma kullanım el kitapçığını istediğimi) anlattım , karşımdaki kişi ilgili birimlere bildirdiğini söyledi.. Bende içimden "ooo ne zaman dönerler kim bilir" diye düşünmüştüm ki bu sabah, TOFAŞ Fabrikasından aradığını söyleyen bayan adres teyidi yaparak bugün kargoya vereceğini bildirdi..
    Doğrusu çok şaşırdım..
    Hizmet böyle olur işte, ama nedense güzel yurdumda böylesi hizmetleri görüp duyunca şaşırmadan edemiyoruz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nejgun -- 4 Haziran 2008; 12:37:03 >




  • Selam arkadaşlar.Babama şirketten punto 1.4 16V (95bg) düz vites vermişler.Bu aracın teknik verileri var mı sizde?0-100 km hızlanması,yakıt tüketimi filan olabilir,çok detaylı olmasına gerek yok.Birde bu arabada klima standart değil miydi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhanmhz -- 9 Haziran 2008; 12:28:46 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokhanmhz

    Selam arkadaşlar.Babama şirketten punto 1.4 16V (95bg) düz vites vermişler.Bu aracın teknik verileri var mı sizde?0-100 km hızlanması,yakıt tüketimi filan olabilir,çok detaylı olmasına gerek yok.

    0-100 km 9.9 sn, yakıt tüketimi 6,1 lt (Ortalama) 7,8 lt (Şehir İçi) son hız: 178 km/h
  • Arkadaşlar,
    bende eski kasa punto var.
    fren yaparken balatalardan cıyyk sesi geliyor,
    taksicileren çok gelir bu ses, hep gıcık oluyordum, sonunda beni de buldu.

    Bu cıyklama sesi ilk zamanlar yoktu,
    20.000 bakımı için servise götürmüştüm,
    ondan sonra başladı. ne yapmış olabilirler ki frenlere, anlayamadım.

    hem de üzerindeki orijinal balatalar bunlar.
    cıyklamayan bi balata markası biliyor musunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rtal -- 12 Haziran 2008; 10:41:00 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gpunto

    Arkadaşlar,
    bende eski kasa punto var.
    fren yaparken balatalardan cıyyk sesi geliyor,
    taksicileren çok gelir bu ses, hep gıcık oluyordum, sonunda beni de buldu.

    Bu cıyklama sesi ilk zamanlar yoktu,
    20.000 bakımı için servise götürmüştüm,
    ondan sonra başladı. ne yapmış olabilirler ki frenlere, anlayamadım.

    hem de üzerindeki orijinal balatalar bunlar.
    cıyklamayan bi balata markası biliyor musunuz?




    iLk oLarak Eski Kasa Punto Takımı hayırLı oLsun DH'ye ( daha bugün gördüm kusura bakmayın )

    arkadaşım cıykLamayan baLata iLk defa sende duyuyom her baLatanın özeLLiği gidince cıykLar..özeLLikLede bu sesi ısınınca daha çoook yapar bu sesi önLemek için baLataLarı değiştirmekten başka şansın yook..!

    koLay geLsin..!!!




  • Tanıdık bir tamirciye sorduğumda sert balatalar bunu yapar demişti.
    Asıl sorum bu doğru mudur?
    Eğer doğruysa farklı marka bir balata kullanırsak bu sorun çözülmeli.

    Daha önce palio vardı bende,
    hiç böyle bir sorunum olmadı.
    aynı balataları tam 50.000 km kullanmıştım sonra sattım.

    şimdi daha 30.000deyim.
    eğer balatalar bittiği için ses yapıyorsa,
    ya balatalar dandik, yada balataların bittiği tespiti yanlış.
    çünkü balataları normalde böyle bitirmem:)
    agresif kullanmam arabamı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rtal -- 12 Haziran 2008; 16:13:42 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.