daha bu gün arabada 6 kişiyle beraber zayif kişiler hepimizin toplam agirligi 300 kg falandir :) yaklasik olarak 2-3 km bi dik köy yolunda ilerledikten sonra 2. vitesle normal bi hizda gidiyodum zaten daha hizlida gitmiyodu.. bi viraji döndüğüm gibi içinde hava olan bi hortum yerinden çıkmış gibi bi sesle ( foşşşşşşş ) bi ses geldi ses gelir gelmez araba çekişten düştü yumuldu böyle motor sesi kalınlaştı ve egzost sesini andıran ama ondna daha yumusak bi hava sesi geliyo arabadan.. turbo borusunun patlamis yada yerinden cikmis olabilecegini düşünüyorum araba çekişten düştü ve 2000 devirden sonra bu ses değişimi net bi şekilde hissediliyor.. maliyeti ne kadara olur tahmini olarak ?
aynısı bizim kangoyada olmuştu.turboyu değştirince düzeliyor
böyle bir sorunlar karşılaşmamak için n gibi önlmler alınmalı
quote:
Orjinalden alıntı: askvesen
daha bu gün arabada 6 kişiyle beraber zayif kişiler hepimizin toplam agirligi 300 kg falandir :) yaklasik olarak 2-3 km bi dik köy yolunda ilerledikten sonra 2. vitesle normal bi hizda gidiyodum zaten daha hizlida gitmiyodu.. bi viraji döndüğüm gibi içinde hava olan bi hortum yerinden çıkmış gibi bi sesle ( foşşşşşşş ) bi ses geldi ses gelir gelmez araba çekişten düştü yumuldu böyle motor sesi kalınlaştı ve egzost sesini andıran ama ondna daha yumusak bi hava sesi geliyo arabadan.. turbo borusunun patlamis yada yerinden cikmis olabilecegini düşünüyorum araba çekişten düştü ve 2000 devirden sonra bu ses değişimi net bi şekilde hissediliyor.. maliyeti ne kadara olur tahmini olarak ?
Tamininiz doğru. Turbo basınç hortumu patlamış veya yerinden çıkmış olabilir.
İmzamı tıklayarak ayrıntılı bilgi edinelibirsiniz.
bu gibi sorunla karsılasmamak için turboyu zırt bırt devreye sokmuyacan yani ya 2000 devirin üstünde ol hep ya 2000 devirin altında.bizde 2003 model clio dci var araba 200.000 kmde turbosunda hiç bişey yok
dün sanayideki ustaya yaptirdik arabayi 30-40 ytl gibi bişeye mal oldu dedi babam.. iki boruyu birbirine ekleyen küçük bi ek varmış orayı diger yerlere göre zayif yapmislar dedi usta.. böyle zorlanmalarda diger yerlere zarar gelmesin diye böyle yapmislarmisss.. tamiride kolay ve ucuzmus bu yüzden..
patlayan turbo hortumunun montajı düzgün yapılmazsa tekrar patlayabilir. aynı şey benim de başıma gelmişti.
KIŞIN ARAÇ SOĞUKKEN İLK ÇALIŞTIRMADA ÇALIŞTIKTAN 30 SN SONRA BİR UĞULTU GELMEYE BAŞLIYOR ...HAREKET ETTİKTEN YAKLAŞIK 5 DK SONRA HARARET GÖSTERGESİ 2 ÇİZGİ OLDUKTAN SONRA ARAÇ ISININCA SES GİDİYOR ..VE BU SES GÜN İÇİ BİR DAHA GELMİYOR ARAÇ NE ZAMAN GECE AYAZINI YEDİ O ZAMAN SES YAPIYOR ... BU PROBLEMLE KARŞILAŞAN YADDA SEBEBİNİ BİLEN ARKADAŞLAR CVP YAZARLARSA SEVİNİRİM 07 ANTALYA
BENİM 2009 KANGOO VAR. ODA ARADA GAZ YEMİYOR. YANE DÜZ YOLDA GİDERKEN BİR ANDA BAYILIYOR.SONRA BİRDEN BİR AÇILIYOR.FIRLIYOR ARABA BUDA TURNODANMIDIR ACABA.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme