Şimdi Ara

2005 Astra H 1.6 Elegance satılıp yerine sıfırı alınırmı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar fikrinizi almak istedim.
    2005 astra h elegance 1.6 aracımı satıp üzerine atıyorum 7-8 bin koyup sıfırını almak mantıklımıdır?
    aracım 65binde ve landirenzo lpg var.
    sıfırından fazla olarakta 8 hava yastığı,torpido soğutma,kadife döşeme,cam çıtaları var.
    eksik olarak motor 105 bg.
    115 bg lik çok farklımıdır hiç kullanmadığım için fikrim yok.
    ne dersiniz?



  • Aynı kasaya binmek sıkıcı olmaz mı sizce? Ben bir aracı satsam aynısını alırmıydım emin değilim o açıdan soruyorum.

    Eğer bu sorun değil diyorsanız olabilir, mevcut aracın bir sorunu varsa veya yıl olarak, kilometre olarak eskidiğini, şu anda elden çıkarmanın karlı olacağını düşünüyorsanız neden olmasın.

    Saygılar.
  • sıkılma konusunda haklısınız fakat 4 aydır araç bende.
    herhangi bir problemi de yok sadece aracı sıfırlama düşüncesi işte.
    yalnız yazdığım eksiklikler beni düşündürüyor özellikle 8 hava yastığının olmaması
    diğer taraftan 115 hp olması da cezbediyor
    saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cüneyttan

    sıkılma konusunda haklısınız fakat 4 aydır araç bende.
    herhangi bir problemi de yok sadece aracı sıfırlama düşüncesi işte.
    yalnız yazdığım eksiklikler beni düşündürüyor özellikle 8 hava yastığının olmaması
    diğer taraftan 115 hp olması da cezbediyor
    saygılar.


    Eğer zarar etmeden başarabiliyorsanız değiştirmeyi mantıklı olabilir o zaman. 115 HP'yi ne kadar hissedersiniz onu bilemem, sizin araçlardan kullanmadım hiç. Test sürüşü yapabilirsiniz ama. Soğutmalı torpido yapılabiliyormuş Classic III'e de hatta linki de vardı, cam çıtası da takılabiliyor camların alt kısımlarına sadece, döşeme farklı olur ve hava yastığı 4 malesef. Çok sorun ediyorsanız bunları zaten değiştirmeyin. Kasada da ufak tefek farklılıklar mevcut onları da inceleyin. Izgaralar, farlar, tampon, sislerin olduğu kısım falan biraz farklı. Bir de yan kapı bantları bulunmuyor. Yağmur sensörü, far sensörü, kendiliğinden karararan dikiz aynası falan var mı sizin araçta bilmiyorum ben.

    Saygılar.




  • bence kesin ve net olarak hayır.

    bir kere, aracınızı 28 bin liraya satabilmeniz gerekiyor.
    eğer bu fiyata rahat gidecek, pırıl pırıl araba diyorsanız zaten niye değiştiriyorsunuz?
    sadece yaş ve 10 beygir için elegance gibi bir donanımdan inip "klasik 3"e bineceksiniz.
    yakından incelerseniz sıfırlarda ön göğüslükteki gri şerit yok (hatta sanırım sizin elegance donanımda ahşap görünümlü o şerit) görsellik dışında bir fonksiyonu yok tamam da, buradaki çoğu insan astrayı öncelikle nefis tasarımı, sportif duruşu, iç mekanın kaliteli tasarımı ile beğenerek almadı mı?
    arka koltukta bağaja içeriden erişimi sağlayan kolçak yok (belki sizin için birşey ifade etmez ama çocuklu ailelerin çok işine yarayan küçük ama güzel bir ayrıntıdır)
    bu sadece fotolardan baktığımda benim gözüme ilişen"küçük" ayrıntılar.
    yakından bire bir kıyaslansa daha ne farklar çıkar, eminim.
    opel astrayı "classic" serisi olarak çıkarmaya başladığında maliyeti kısmak ve daha ucuza satabilmek için göze çok görünmeyecek ayrıntıları kesiyor, hatta göze hiç görünmeyen mekanik aksamda bile tasarrufa gidiyor, buna karşılık yağmur ve far sensörü ekleyerek göz boyuyor. aradaki 4 hava yastığı farkı da bence çok çok önemli, sonuçta asıl olan güvenlik olmalı.

    "yeni motorun" 10 beygirlik farkını ben herhangi bir kullanıcının kolay kolay farkedebileceğine inanmıyorum.
    105 beygirlik olanı zaten yeterince atak ve güçlü bir motor, diğerinin bundan çok daha iyi olacağını sanmam.

    şiir gibi bir arabanız var, bence hiç girişmeyin o işe.




  • Bu dediğinizi 5-6 bin değil 14.000 TL farka rağmen yapan biri olarak fikrimi söyleyeyim :)

    Öncelikle benim arabam 2005 easytronic enjoy spor paketti. Sıfır km almıştım. Haziran başında 23,5 sayılarak 37.5'a 2011 Easytronic Classic Astra aldım. Ben kendi adıma iyi bir iş yaptığımı düşünüyorum. Arabayı 25.000'e satabileceğimi sanıyorum. Ama uğraşmak istemedim. Ayrıca debriyaj ve lastik istiyordu ama hiç sorun çıkarmamış güzel bir arabaydı 75.000 Km'de.

    Önce eşim bunun psikopatca bir davranış olacağını söyleyip istemedi ama ona yaptığım açıklamayı size de yapayım. 2011 model astra classic ayarında bir araba en az 50.000 TL ki ben onların özellikle iç tasarımlarını hiç beğenmiyorum. Özellik derken donanımdan ziyade kaliteden bahsediyorum. Bence bu araba 37.500 TL ise benim oldukça temiz ama 7 yaşında debriyaj ve lastik vs gibi nedenlerle 2.000 TL masrafı olan arabamın fiyatı 25.000 olmamalı.

    Çok şey daha yazabilirim ama üşendim. Yaptığım işten memnunum. Bu arada easytronic çok konuşuluyor, o da çok iyi değil belki ama o paraya alınabilecek bir sistem bence. Belki biraz alışma gerektiriyor.

    Ama kanaatimce otomobillerin kısa ve orta vadeli geleceğinin düşük hacimli turbolu motorlar ve çift kavramalı otomatik şanzımanlarda olduğu da bir gerçek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanerkan

    bence kesin ve net olarak hayır.

    bir kere, aracınızı 28 bin liraya satabilmeniz gerekiyor.
    eğer bu fiyata rahat gidecek, pırıl pırıl araba diyorsanız zaten niye değiştiriyorsunuz?
    sadece yaş ve 10 beygir için elegance gibi bir donanımdan inip "klasik 3"e bineceksiniz.
    yakından incelerseniz sıfırlarda ön göğüslükteki gri şerit yok (hatta sanırım sizin elegance donanımda ahşap görünümlü o şerit) görsellik dışında bir fonksiyonu yok tamam da, buradaki çoğu insan astrayı öncelikle nefis tasarımı, sportif duruşu, iç mekanın kaliteli tasarımı ile beğenerek almadı mı?
    arka koltukta bağaja içeriden erişimi sağlayan kolçak yok (belki sizin için birşey ifade etmez ama çocuklu ailelerin çok işine yarayan küçük ama güzel bir ayrıntıdır)
    bu sadece fotolardan baktığımda benim gözüme ilişen"küçük" ayrıntılar.
    yakından bire bir kıyaslansa daha ne farklar çıkar, eminim.
    opel astrayı "classic" serisi olarak çıkarmaya başladığında maliyeti kısmak ve daha ucuza satabilmek için göze çok görünmeyecek ayrıntıları kesiyor, hatta göze hiç görünmeyen mekanik aksamda bile tasarrufa gidiyor, buna karşılık yağmur ve far sensörü ekleyerek göz boyuyor. aradaki 4 hava yastığı farkı da bence çok çok önemli, sonuçta asıl olan güvenlik olmalı.

    "yeni motorun" 10 beygirlik farkını ben herhangi bir kullanıcının kolay kolay farkedebileceğine inanmıyorum.
    105 beygirlik olanı zaten yeterince atak ve güçlü bir motor, diğerinin bundan çok daha iyi olacağını sanmam.

    şiir gibi bir arabanız var, bence hiç girişmeyin o işe.






    Bence sizin emin olduğunuz kadar "ne farklar" yok aralarında. Zaten Xenon, IDS, Sun Roof, Döşeme vs bu tür opsiyonları kaldırdılar. Ayrıca yeni fark ettim o hava yastığı sayısında bir hata var herhalde. Ben 6 diye biliyordum, 2 ön, 2 yan, 2 perde var diye biliyorum, diğer 2 hava yastığı nerede, 2 diz hava yastığı mı var?

    Bence hava yastığı ve döşeme dışındaki farklar öyle çok önemli farklar değil. Bir de otomatik olmayanlarda ESP, Hill Hold gibi donanımlar eksik o biraz can sıkıcı. Dediğim gibi zarar etmeden halledebiliyorsanız ve içinize siniyorsa mantıklı değiştirmek. En iyisini siz bilirsiniz.

    Saygılar.




  • şu an satılan Astra classic 3 lerde 4 hava yastığı var.2 ön ve 2 yan.
    bendeki elegance donanımında ise 8 hava yastığı var.
    opelin sitesinde astra broşürüne baktım şu dikkatimi çekti.aynen şöyle diyor;

    Opel Astra Classıc III EURO NCAP çarpışma testinden 5 yıldız almıştır(opsiyonel olan tam boy perde hava yastıkları ile birlikte)
    şu an satılan Astralarda tam boy perde hava yastığı yok dolayısıyla ben elegance donanıma devam edecem gibi gözüküyor.güvenlik tabiki çok önemli,zaten diğer donanımlar aynı hatta onlarca küçük detayı kırpmışlar sıfır astralarda.
    herkese teşekkürler.
  • Elegance donanımda piyanı kaplaması var ve aracın içini çok hoş gösteriyor. Dışarıda cam çıtaları yok yani gümüş renkleri yok. Biz de düşündük sizin gibi 2004'ğ 2010 olarak değiştirelim diye ama donanımlar azaldığı için vazgeçtik. Bizde şu an tek eksik park sensörü. Onu da tamponları deldirmemek için taktırmıuyoruz.
  • tabi 7-8 bine hallolcaksa dusunmeyin bile icinde cita yok kapida kanat yok ama mekanik kisminda iyilestirmeler super bir makyajlama var ici cirkin diye satilmayak olsa araclar bir tane ranault satilmamasi lazim :) icinde cita yok ama yenibir classic 3 ileyan yana getirip birde distanbakin 2008 den sonra cok iyilestirmelerden gecti gecti arac bunuda unutmayin bunu 12 yillir astranin her modelini kullanmis biri olarak soyluyorum
  • ben de astra classic 3 sahibiyim. aracım henüz 1000 km.de gerçi ama 115 beygirlik motorundan öyle çok birşey beklemeyin. performansı 105 beygirlikle hemen hemen aynı fakat motorda bir çok değişim oldu. mesela sizin araçta EGR valfi var bildiğim kadarıyla. ve bu birçok astra h kullanıcısının ortak şikayeti. sıfır astralarda artık EGR yok. bunun dışında, sıfır astralarda kullanılan motorun, opelin şu ana kadarki en sorunsuz ve en sağlam motoru olduğu söyleniyor. bunun dışında yüksek hızda rüzgar sesi, bozuk yoldan geçerken ön göğüsten gelen gıcırtılar vs. de astraların kronik sorunu olarak görünüyor. ancak bu sorunlar düzeltilmiş olmalı ki, 18 mayıstan beri kullandığım aracımda hiç böyle sorunlarla karşılaşmadım. 2. el düşünürseniz bu fiyata daha farklı araçlar da alınabilir ama sıfır araca binmenin zevki de başkadır tabi. kazalı mıdır boyalı mıdır km ile oynanmış mıdır derdiniz olmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cüneyttan

    şu an satılan Astra classic 3 lerde 4 hava yastığı var.2 ön ve 2 yan.
    bendeki elegance donanımında ise 8 hava yastığı var.
    opelin sitesinde astra broşürüne baktım şu dikkatimi çekti.aynen şöyle diyor;

    Opel Astra Classıc III EURO NCAP çarpışma testinden 5 yıldız almıştır(opsiyonel olan tam boy perde hava yastıkları ile birlikte)
    şu an satılan Astralarda tam boy perde hava yastığı yok dolayısıyla ben elegance donanıma devam edecem gibi gözüküyor.güvenlik tabiki çok önemli,zaten diğer donanımlar aynı hatta onlarca küçük detayı kırpmışlar sıfır astralarda.
    herkese teşekkürler.



    Astra H'larda 8 hava yastığı yok daha önce de anlatmaya çalıştım. 6 adet var; 2 ön, 2 yan, 2 perde. Perdeler tam boy önden arkaya kadar ama genelde bunlar birer sayılır. Toyota, BMW birçok marka perdeleri tek sayıyor.

    Saygılar.




  • 7-8 bin tl. ye aracı 6 yaş gençleştirmek, sıfırlamak çok mantıklı.. donanıma da bence çok takmamak lazım.. güvenlik önemli ama zaten yeterince güvenli ve kemikli bir araba astra.. ne kadar çok donanım ayrıntısına girersek o kadar çok kafa karışıyor.. aldıktan sonra unutuyor o ayrıntıları insanlar..
  • bence konfordan başka yenilenen astranın malzeme kalitesine bakardım ben 2000 yılından beri 2004 e kadar hep aynı kasa astran 3 tane aldım ve gne sıfırı çıksa astra G Kasadan Başka Opelden Araba Almam Opelede Binmiyecekseniz Wolkswagen Golf 1,4 Tsı 122 Hp Alın Memnun Kalcaksınız Şimdiden hayırlı Olsun
  • 7 yıllık aracı yıllık neredeyse 1 milyar aşınma payı ile yenileyebiliyorsanız zaten hiç düşünmeyip hemen satın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet burak27

    bence konfordan başka yenilenen astranın malzeme kalitesine bakardım ben 2000 yılından beri 2004 e kadar hep aynı kasa astran 3 tane aldım ve gne sıfırı çıksa astra G Kasadan Başka Opelden Araba Almam Opelede Binmiyecekseniz Wolkswagen Golf 1,4 Tsı 122 Hp Alın Memnun Kalcaksınız Şimdiden hayırlı Olsun


    Golf'ün Astra Classic gibi donanımı olanını almaya kalkarsanız arada baya bir fiyat farkı olur.

    Saygılar.
  • Tabi fiyat farkı olur birazda aynı segment bir araba TSI motrun farkını yaşarsın biraz vites geçişleri opele nazaran golfte çok başarılı atak yol tutuşu falan da gayet iyi ama tercih sizn karar ve araştırma cok önemli sonuçta bu araçlara iyi paralar yatırıyorsunuz Kesin ve Emin olarak; Bir arabayla ilgilenmenizi tavsiye ederim İkilemde kalmamanız içn..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet burak27

    Tabi fiyat farkı olur birazda aynı segment bir araba TSI motrun farkını yaşarsın biraz vites geçişleri opele nazaran golfte çok başarılı atak yol tutuşu falan da gayet iyi ama tercih sizn karar ve araştırma cok önemli sonuçta bu araçlara iyi paralar yatırıyorsunuz Kesin ve Emin olarak; Bir arabayla ilgilenmenizi tavsiye ederim İkilemde kalmamanız içn..


    Fiyat farkı TSI olunca baz Golfle bile yaklaşık 6000-7000TL. Donanım isteyen biri için pek makul bir fark değil. Perde hava yastığı ve sürüş destek sistemlerinde birkaç artısı var baz Golf'ün gerisi boş. Comfort desen o da donanım olarak tam karşılamıyor. Astra Classic uyan birisinin kendine göre Golf bulması baya bi zor ve pahalı.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leylek1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: cüneyttan

    şu an satılan Astra classic 3 lerde 4 hava yastığı var.2 ön ve 2 yan.
    bendeki elegance donanımında ise 8 hava yastığı var.
    opelin sitesinde astra broşürüne baktım şu dikkatimi çekti.aynen şöyle diyor;

    Opel Astra Classıc III EURO NCAP çarpışma testinden 5 yıldız almıştır(opsiyonel olan tam boy perde hava yastıkları ile birlikte)
    şu an satılan Astralarda tam boy perde hava yastığı yok dolayısıyla ben elegance donanıma devam edecem gibi gözüküyor.güvenlik tabiki çok önemli,zaten diğer donanımlar aynı hatta onlarca küçük detayı kırpmışlar sıfır astralarda.
    herkese teşekkürler.



    Astra H'larda 8 hava yastığı yok daha önce de anlatmaya çalıştım. 6 adet var; 2 ön, 2 yan, 2 perde. Perdeler tam boy önden arkaya kadar ama genelde bunlar birer sayılır. Toyota, BMW birçok marka perdeleri tek sayıyor.

    Saygılar.

    konu biraz hortlayacak ama 8 hava yastığı var saydıklarınıza ilaveten 2 tanesi de sürücü ve ön yolcu koltuklarının dışa bakan taraflarında yani koltuğun aşağıdan yukarıya şekilde yanlarına monteli vaziyette...Benim Astra H 2005 Elegance IDS+ spor paketli kararan dikiz aynası,far,yağmur,park sensörü,far yıkama,SPORT tuşu vs gibi birçok Astra da olmayan özellik mevcut.Memnunum arabamadan ;)




  • Classic Astralarda 4 hava yastığı var. Classic olmadan önceydi 8 hava yastığı
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.