Şimdi Ara

2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı.. (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
356
Cevap
6
Favori
14.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mosan

    Çok faydalı bir paylaşım.
    Ne yalan söyleyeyim anlatımınız o kadar akıcı ve yazınız o kadar dürüst geldi ki hemen aynı araçtan almak istedim.
    Gerçi 4-5 sene kadar araçlardan uzak durmam gerekiyor ev daha ağır basıyor. Yine de şu yazınız iştahımı kabarttı.
    Lütfen aynı çizgide paylaşımlarınıza devam edin.

    Çok teşekkür ederim. Bence siz yine de ev alma fikrinden vazgeçmeyin. Golf bir yere kaybolmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mosan

    Çok faydalı bir paylaşım.
    Ne yalan söyleyeyim anlatımınız o kadar akıcı ve yazınız o kadar dürüst geldi ki hemen aynı araçtan almak istedim.
    Gerçi 4-5 sene kadar araçlardan uzak durmam gerekiyor ev daha ağır basıyor. Yine de şu yazınız iştahımı kabarttı.
    Lütfen aynı çizgide paylaşımlarınıza devam edin.

    Ev alma imkanınız varsa arabadan uzak durun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    Aynen
    Dünyadaki ürünlerde beyaz eşya da tekstil de elektronik de hatta oyuncakta bile tek kriter sorunsuzluk veya sağlamlık değildir. Öyle olsa idi tek tip kumaş tek tip plastik tek model tv vs. Olurdu. Zevke hitap eden talepkar tüketiciler herdaim her alanda var. Konu otomotiv severler olduğunda her şey sağlamlık genişlik veya ekonomiklik olmuyor tutkular, hisler daha çok devrede oluyor.
    Ancak genel olarak ürüne, salt olarak eşya(ulaşım aracı) gözüyle bakana da saygımız olmalı


    Kesinlikle,


    Sonuçta kimse sahip olduğu otomobilin vb arıza çıkarmasını istemez ancak otomobil seçiminde kalp ile mantık her zaman paralel olmuyor, buna bir de kişisel beklentiler ve zevkler (hatta bazen şans da) eklenince zaten başkalarına sadece saygı duymak ya da saygı çerçevesinde önerilerde bulunmak kalıyor.


    Soylediklerinize kesinlikle katiliyorum hocam. Yaklasik bir sene kadar once 30-35.000TL arasinda bir arac almaya karar verdim. Bir yandan arastirirken bir yandan arkadaslarima sormaya basladim. Civic Focus Golf Leon biraz yasli 3.16 lar vs. oneriler havada ucustu. Hepsinin kendince hakli sebepleri vardi. Ben de uzunca bir sure arastirdim. Netice olarak imzamdaki araci almaya karar verdim. Almadan once forumda konu acip Bravo almaya karar verdim sizce ne yapim diye sormaya kalksam VW-Renault-BMW vs. dururken ayni para Fiata verilir mi? Fiat cok dandik. Sahinlerle ayni servise giriceksin... gibi bir suru ara ara da asiriya kacan yorumlar gelicekti muhtemelen. Ama benim aracimdan bekledigim seyleri butcem dahilinde en iyi bu arac karsiliyordu bunda karar kildim. Ama aracimla ilgili bu forumda yorum yapmaya, birilerine onermeye cekiniyorum acikcasi.(saygi sinirlari disinda sacma sapan sebeplerle saldiran forumdaslar yuzunden)

    Velhasil daha once bu forumdaki bir hesabini kapatmis uzun sure de uzak durmus birisi olarak soyluyorum. Uzun zamandir forumda gordugum en saygili en seviyeli konu. Oncelikle konuyu acan abimize ve seviyeli bir sekilde yorum yapan herkese kendi adima tesekkur ediyorum. Ayrica kendi araclari haric bir arac markasi icin (ozellikle VW) ile ilgili olumlu yorum yapan herkese saygisizca saldiran veya saldiranlardan da desteklerini esirgemeyen, bu insanlari o markanin fanatikligiyle suclayan ancak kendileri profillerinde fotografi bulunan markanin fanatigi olmayan arkadaslara da bu konuya saldirmadigi icin tesekkur etmek istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Aralarındaki 10 yıllık zaman ve segment farkının yanısıra, hem marka hem, hem model bazında bambaşka öncelikleri olan iki araç arasında sürüş özellikleri açısından gece-gündüz kadar fark dense şaşırmamak gerek.

    Bu ve diğer konulardaki kullanıcı yorumlarına göre 1.2 tsi fabrika verilerinin yanına dahi yaklaşamıyor olsa bile, gerek satın alma gerekse kullanım maliyetinin düşüklüğü itibariyle mantıklı bir seçim olarak görülüyor.

    Sorunsuzluk konusunda konuyu açan arkadaşın yorumuna hiç bir şekilde katılmıyorum bu arada.








    1.2 tsi dsg bir arac cok rahat fabrika verisi yakalar

    Suanda 1-2 litre fazla yakar

    Bunun sebebi hava soguk ve arabalar yeni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    Soylediklerinize kesinlikle katiliyorum hocam. Yaklasik bir sene kadar once 30-35.000TL arasinda bir arac almaya karar verdim. Bir yandan arastirirken bir yandan arkadaslarima sormaya basladim. Civic Focus Golf Leon biraz yasli 3.16 lar vs. oneriler havada ucustu. Hepsinin kendince hakli sebepleri vardi. Ben de uzunca bir sure arastirdim. Netice olarak imzamdaki araci almaya karar verdim. Almadan once forumda konu acip Bravo almaya karar verdim sizce ne yapim diye sormaya kalksam VW-Renault-BMW vs. dururken ayni para Fiata verilir mi? Fiat cok dandik. Sahinlerle ayni servise giriceksin... gibi bir suru ara ara da asiriya kacan yorumlar gelicekti muhtemelen. Ama benim aracimdan bekledigim seyleri butcem dahilinde en iyi bu arac karsiliyordu bunda karar kildim. Ama aracimla ilgili bu forumda yorum yapmaya, birilerine onermeye cekiniyorum acikcasi.(saygi sinirlari disinda sacma sapan sebeplerle saldiran forumdaslar yuzunden)

    Velhasil daha once bu forumdaki bir hesabini kapatmis uzun sure de uzak durmus birisi olarak soyluyorum. Uzun zamandir forumda gordugum en saygili en seviyeli konu. Oncelikle konuyu acan abimize ve seviyeli bir sekilde yorum yapan herkese kendi adima tesekkur ediyorum. Ayrica kendi araclari haric bir arac markasi icin (ozellikle VW) ile ilgili olumlu yorum yapan herkese saygisizca saldiran veya saldiranlardan da desteklerini esirgemeyen, bu insanlari o markanin fanatikligiyle suclayan ancak kendileri profillerinde fotografi bulunan markanin fanatigi olmayan arkadaslara da bu konuya saldirmadigi icin tesekkur etmek istiyorum.


    Katkı için teşekkürler. Bence seviyeli yazışmalar ısrarla devam etmeli..




  • Sabah ki tüketim; Soğanlık-Yakacık- Bostancı

     2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı..




     2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 10 Ocak 2013; 23:57:41 >
  • Akşam ki tüketim: Bostancı- Kozyatağı

     2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı..


     2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 11 Ocak 2013; 0:01:46 >
  • 1. tüketim verisi benim olağan ev-iş yolum. Akıcı bir trafik, uzun mesafe. 2. tüketim ise olağan üstü koşullarda elde edildi. Bu yol benim bir süre önce ki ev-iş yolumdu..Jazz'ımı ilk kez 8'li rakamlarda bu trafikte gördüm , üstelik o zaman yaz idi . Bu akşam ise yolun yarısına gelindiğinde motor daha ısınmamıştı. Ve öyle berbat bir trafikti ki ne start-stop devreye girebiliyor ne de vites 1-2'den yukarı çıkabiliyordu. Şimdi ben hala Kozyatağı'nda oturuyor olsaydım , bu rakamla VW'yi koca bir yalancı ilan etmem gerekirdi.. Oysa öyle olmadıklarını biliyorum ( en azından Golf'te )..Bu yüzden şehiriçi var, şehiriçi'nin içi var..Fabrika verileri sizin bu olağanüstü koşullrınıza göre elde edilmez..Bence bir çok marka fabrika verilerinde ( özellikle benzinliler için söylüyorum), gerçeğe çok yakın değerler veriyor..Olağanüstü olan bizim trafiğimiz..

    Bizim yapmamız gereken şey çok basit; Mevcut aracımız kendi sürüş stilimiz ve trafiğimizde kaç yakıyorsa ve o değer o aracın fabrika ortalamasının %'de kaç üzerinde ise yeni almayı düşündüğümüz araca da aynı şeyi uygulayalım. Fabrika ortalamasının üzerine o yüzdeyi ekleyin..İşte sizin yeni aracınızdaki tüketim..bunu dizeller için çok net söyleyemeyeceğim. Çünkü dizel'deki tüketim adeta bir prestij algısı yaratıyor ve rekabet alanı..Bu yüzden firmalar rakamları biraz "esnetebiliyorlar". Benim görebildiğim kadarıyla şimdiye kadar en reel verileri PSA'nın dizelleri ve renault'un 80 hp'lik 1.5 dizelleri veriyor ( VW'nin yeni BM Dizelleri henüz muamma)..




  • Tüketim konusunda bence bir 10.000 km devirdikten sonra karşılaştırma yapmak daha mantıklı olur ben şimdi oldugundan 0.5 lt düşeceğini tahmin ediyorum.Bence her bakımdan Jazz'dan üstün bir otomobile sahip oldunuz,kazasız belasız sürüşler diliyorum.
  • hayırlı olsun kardeş, Allah kazasız belasız sürmek nasib etsin...

    sınıf büyümüş konfor büyümüş, artık boşver jazzı, o geride tatlı bir mazi olarak kaldı, yok jazz söyleydi golf böyle işlerini de bırak, aracının keyfini çıkart

    tüketim verileri iç,n de şimdi değil de bi 7-8 hatta 10 bin km den sonra değerlendir...git gide düşecektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    hayırlı olsun kardeş, Allah kazasız belasız sürmek nasib etsin...

    sınıf büyümüş konfor büyümüş, artık boşver jazzı, o geride tatlı bir mazi olarak kaldı, yok jazz söyleydi golf böyle işlerini de bırak, aracının keyfini çıkart


    Teşekkür ederim..Aracın keyfini yeterince çıkartıyorum, siz merak etmeyin. ( burdaki yazılar da bu keyfe dahil)..Maksat başkasına da faydamız olsun, sadece kendimize değil..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uvb007

    Tüketim konusunda bence bir 10.000 km devirdikten sonra karşılaştırma yapmak daha mantıklı olur ben şimdi oldugundan 0.5 lt düşeceğini tahmin ediyorum.Bence her bakımdan Jazz'dan üstün bir otomobile sahip oldunuz,kazasız belasız sürüşler diliyorum.

    Sağolun. Tüketim hem hava sıcaklıklarının artmasıyla hem de motorun biraz daha açılmasıyla daha da azalacaktır..Şu anki halinden çok memnunum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    umarım dsg sizi üzmez, yalnız dünyanın en sorunsuz markasından çıkıp en sorunlu markalardan birini seçmişsiniz. 1.2 dsg daha uyumlu diye biliyorum.

    http://www.whatcar.com/car-news/what-car-reliability-survey-2012/263555

    honda %10 ile sorun çıkarmama istatistiğinde 1.

    vw %39 ile 20. sırada şu anda. ve eski testlere bakarsanız vw sürekli daha kötüye gidiyor sorun konusunda.

    Verdiginiz likte diger arac markalari da dikkatimi cekti. Sanirim sorunsuzluk biraz da araba gelistirme cabasiyla ilgili. Mercedes, Volvo ve BMW de alt siralarda. Yapilan yenilikler ve gelistirmeler yuzunden, belki de yeterince test edilmeden piyasaya sunmak etkilemis olabilir mi?

    Uzak dogu markalari genelde ust siralarda. Japonlarin cok titiz oldugunu biliyorum. (Bir ara fuar icin stand acarken reklam panosunun cok hafif bir egriligini gordugu icin yanimiza kadar gelen uzak dogulu bir bey aklima geldi ve duzeltinceye kadar yanimizdan ayrilmamisti )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Geronimoblack

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    umarım dsg sizi üzmez, yalnız dünyanın en sorunsuz markasından çıkıp en sorunlu markalardan birini seçmişsiniz. 1.2 dsg daha uyumlu diye biliyorum.

    http://www.whatcar.com/car-news/what-car-reliability-survey-2012/263555

    honda %10 ile sorun çıkarmama istatistiğinde 1.

    vw %39 ile 20. sırada şu anda. ve eski testlere bakarsanız vw sürekli daha kötüye gidiyor sorun konusunda.

    Verdiginiz likte diger arac markalari da dikkatimi cekti. Sanirim sorunsuzluk biraz da araba gelistirme cabasiyla ilgili. Mercedes, Volvo ve BMW de alt siralarda. Yapilan yenilikler ve gelistirmeler yuzunden, belki de yeterince test edilmeden piyasaya sunmak etkilemis olabilir mi?

    Uzak dogu markalari genelde ust siralarda. Japonlarin cok titiz oldugunu biliyorum. (Bir ara fuar icin stand acarken reklam panosunun cok hafif bir egriligini gordugu icin yanimiza kadar gelen uzak dogulu bir bey aklima geldi ve duzeltinceye kadar yanimizdan ayrilmamisti )

    bmw sürüş zevki ve konforu volvo ise güvenliği ile ünlü zaten bu araçlar asla sorunsuz kelimesini hakeden araçlar değil. mercedes sadece ilginç gerçekten onu kimse beklemiyordu sanırım, lakin yeni kasalarda herkesin ortak şikayeti zaten eski kalitesinde olmadığı.

    bilmiyorum en ilginç şeylerden biri small family car segmentinde türkye'de çok sorunlu denen alan herkesin ise ne hikmetse sorun yaşamadığı 308 5. sırada örneğin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Geronimoblack

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    umarım dsg sizi üzmez, yalnız dünyanın en sorunsuz markasından çıkıp en sorunlu markalardan birini seçmişsiniz. 1.2 dsg daha uyumlu diye biliyorum.

    http://www.whatcar.com/car-news/what-car-reliability-survey-2012/263555

    honda %10 ile sorun çıkarmama istatistiğinde 1.

    vw %39 ile 20. sırada şu anda. ve eski testlere bakarsanız vw sürekli daha kötüye gidiyor sorun konusunda.

    Verdiginiz likte diger arac markalari da dikkatimi cekti. Sanirim sorunsuzluk biraz da araba gelistirme cabasiyla ilgili. Mercedes, Volvo ve BMW de alt siralarda. Yapilan yenilikler ve gelistirmeler yuzunden, belki de yeterince test edilmeden piyasaya sunmak etkilemis olabilir mi?

    Uzak dogu markalari genelde ust siralarda. Japonlarin cok titiz oldugunu biliyorum. (Bir ara fuar icin stand acarken reklam panosunun cok hafif bir egriligini gordugu icin yanimiza kadar gelen uzak dogulu bir bey aklima geldi ve duzeltinceye kadar yanimizdan ayrilmamisti )

    bmw sürüş zevki ve konforu volvo ise güvenliği ile ünlü zaten bu araçlar asla sorunsuz kelimesini hakeden araçlar değil. mercedes sadece ilginç gerçekten onu kimse beklemiyordu sanırım, lakin yeni kasalarda herkesin ortak şikayeti zaten eski kalitesinde olmadığı.

    bilmiyorum en ilginç şeylerden biri small family car segmentinde türkye'de çok sorunlu denen alan herkesin ise ne hikmetse sorun yaşamadığı 308 5. sırada örneğin.

    bildiğim kadarıyla o sorunlu arab denilen damgayı selefi 307 yüzünden yedi. çünkü önceki model olan 307 gerçekten de incik cincik sorunları olan bir araçtı. bizim milletimiz malum adı çıkmasın bir kere, yandın o zaman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    bildiğim kadarıyla o sorunlu arab denilen damgayı selefi 307 yüzünden yedi. çünkü önceki model olan 307 gerçekten de incik cincik sorunları olan bir araçtı. bizim milletimiz malum adı çıkmasın bir kere, yandın o zaman

    Kardeşimin 307'de yaşadığı sorunları anlatsam "hikaye "yazdığımı zannedersiniz..İşin ilginci "bir daha asla Peugeot" derken 307'den kurtulup 308 aldı..Şimdiye kadar sorunsuz götürüyor ve çok memnun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 23 Ocak 2013; 0:08:58 >
  • Bir kaç resim ve yorum ekliyorum;

     2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı..
  •  2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mosan

    Çok faydalı bir paylaşım.
    Ne yalan söyleyeyim anlatımınız o kadar akıcı ve yazınız o kadar dürüst geldi ki hemen aynı araçtan almak istedim.
    Gerçi 4-5 sene kadar araçlardan uzak durmam gerekiyor ev daha ağır basıyor. Yine de şu yazınız iştahımı kabarttı.
    Lütfen aynı çizgide paylaşımlarınıza devam edin.

    Ev alabilecekken boşverin arabayı...

    @terapist70

    Resimlerin devamını da bekleriz:)
  •  2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı..
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.