Şimdi Ara

2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı.. (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
356
Cevap
6
Favori
14.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Terapist sizinle birçok ortak noktamız var bende hekimim, bende de jazz var ve bir sonraki araç için golf act 140 bg dsg yi ciddi düşünüyorum , rüzgar ve yol sesi yüksek hızlarda rahatsızlık verdi mi?
  • arabanız hayırlı olsun hız sabitleyicisi ve arka park sensörünün fiyatı ne kadar ?
  • Sizin bu yorumlarınızı okudukça aracımın biran önce gelmesini istiyorum

    Ah vw şu meletin 1.2 tsi highline olanını niye getirmezsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim53


    Sorun çözüldü mü?

    Selam..Evet, sorun 1 günde çözüldü..Parça gelmesi için araç serviste 1 gün bekledi, dün teslim aldım..Park freni ve auto-hold butonlarında temassızlık varmış, değiştirdiler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REM

    Terapist sizinle birçok ortak noktamız var bende hekimim, bende de jazz var ve bir sonraki araç için golf act 140 bg dsg yi ciddi düşünüyorum , rüzgar ve yol sesi yüksek hızlarda rahatsızlık verdi mi?

    Değerli meslektaşım, memnun oldum..Şimdi, rüzgar sesinin 140'dan sonra olduğunu söylediler ama benim 140'ta duyduğum ses, Jazz'ın 100'deki sesinden daha azdı..Jazz'a olan duygusal bağımdan dolayı bu tür karşılaştırmaları yapıp, onu ezdirmek istemem..( Neticede 10 yıl öncesinin bir aracı ve de B sınıfı)..Golf'teki yol sesi çok çok az diyemiyeceğim..Sıfır asfaltta mükemmel bir yalıtım, inanılmaz bir sürüş keyfi..( Avrupa'da bu aracın niçin çok sattığını o zaman anlıyorsunuz)..Ama pütürlü asfaltta bir miktar ses alıyor..Bu rahatsız edici ya da benim alıştığım düzeyde değil..ACT 140'lık Golf'ü de sizden okumak dileğiyle..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARBOSA_

    arabanız hayırlı olsun hız sabitleyicisi ve arka park sensörünün fiyatı ne kadar ?

    Teşekkür ederim..Aracımda hız sabitleyici yok..Park sensörü 350 tl'ye takıldı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Sizin bu yorumlarınızı okudukça aracımın biran önce gelmesini istiyorum

    Ah vw şu meletin 1.2 tsi highline olanını niye getirmezsin

    Cihan bey, yanlış bilmiyorsam sizin diğer aracınız Seat Leon'du? Belki sizde bırakacağı etki bendeki gibi olmayabilir..Ama şunu söyleyebilirim ki 308 HDİ auro6R ve Megane EDC de sürdüm..Aradaki en büyük fark ( işçilik-malzeme kalitesi..vs'leri saymazsak), sürüş dinamikleri, frenler ve de ön-arka çapraz görüş..Frenler deyince herkes belki testlerdeki 100-0 verisine bakıyordur..Fakat "ikincil çarpışma freni" özelliğinden olsa gerek, fren şiddetini arttırdığınızda duruş inanılmaz çabuklaşıyor..

    1.2 highline gerçekten de çok iyi giderdi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Sizin bu yorumlarınızı okudukça aracımın biran önce gelmesini istiyorum

    Ah vw şu meletin 1.2 tsi highline olanını niye getirmezsin

    Cihan bey, yanlış bilmiyorsam sizin diğer aracınız Seat Leon'du? Belki sizde bırakacağı etki bendeki gibi olmayabilir..Ama şunu söyleyebilirim ki 308 HDİ auro6R ve Megane EDC de sürdüm..Aradaki en büyük fark ( işçilik-malzeme kalitesi..vs'leri saymazsak), sürüş dinamikleri, frenler ve de ön-arka çapraz görüş..Frenler deyince herkes belki testlerdeki 100-0 verisine bakıyordur..Fakat "ikincil çarpışma freni" özelliğinden olsa gerek, fren şiddetini arttırdığınızda duruş inanılmaz çabuklaşıyor..

    1.2 highline gerçekten de çok iyi giderdi..

    Hocam bende leon var abimde s60 var otomatik

    Bende inat ettim illaha kırmızı olacak diye onun için bu kadar bekledim

    Siyah beyaz gri mavi hemen teslim vardı




  • İlk depo dolumunu, aracımı aldığım bayinin yakınındaki benzinciden almam gerektiğinden fullememiştim..2. depoyu 11 ocakta fulledim. Tamamı şehiriçinde geçen 719 km'de ışık yandı. Üstüne, akşam iş çıkışı benzin istasyonuna giderken 5 km daha yaptım..Toplamda 724 km yaptıktan sonra pompada tabanca atıncaya kadar aldığı yakıt miktarı 47.12 lt..Ortalama tüketim 6.5 / 100 km. olarak çıkıyor..Yol bilgisayarının gösterdiği rakam ise 6.4 ..


     2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı..



     2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 28 Ocak 2013; 23:05:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    İlk depo dolumunu, aracımı aldığım bayinin yakınındaki benzinciden almam gerektiğinden fullememiştim..2. depoyu 11 ocakta fulledim. Tamamı şehiriçinde geçen 719 km'de ışık yandı. Üstüne, akşam iş çıkışı benzin istasyonuna giderken 5 km daha yaptım..Toplamda 724 km yaptıktan sonra pompada tabanca atıncaya kadar aldığı yakıt miktarı 47.12 lt..Ortalama tüketim 6.5 / 100 km. olarak çıkıyor..Yol bilgisayarının gösterdiği rakam ise 6.4 ..


     2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı..



     2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı..


    hocam bu araçtan alıyoruz valla tüketimler yüksek çıkarsa başına ekşirim tüketimleriniz açıkcası bu aracı almamda etken oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: undefined2

    hocam bu araçtan alıyoruz valla tüketimler yüksek çıkarsa başına ekşirim tüketimleriniz açıkcası bu aracı almamda etken oldu

    : )) Siz gene de bu ortalama tüketime en az 0.5 ekleyin..benim sürüş tarzım ( yılların getirdiği alışkanlık) performans odaklı değil, tüketim odaklıdır..En sağ şerittten kağnı hızında gittiğimi söyleyemem..Ama yokuş aşağı gaza abanmak veya yokuş tımanırken ivmelenmek de tarzım değil..

    Şimdiye kadarki ortalama hız ve tüketim karşılığını şu şekilde özetleyeyim size;
    20 km/h ve altı; 8 lt ve üstü,
    30 km/h : 6-6.5 arası
    40 km/h : 5-5.5
    50 km/h ve üstü: 5'in altı..Bunlar benim sürüş tarzımdan çıkan sonuçlar..Ortalama hız eğer aşırı yoğun trafik + çok akıcı trafik / 2 ile elde edilmişse, bu değerlere 0.5 ekleyebilirsiniz ( tüketim artıyor)..Eğer ortalama hızın civarında seyretmişseniz o zaman bu değerler tıpa tıp çıkıyor..

    Mevcut aracınız eğer bir C sınıfı ise ondan 1.5 lt daha az tüketeceğinizi rahatlıkla söyleyebilirim..
    Umarım sizi yanıltmam..




  • çok çok iyi değerler valla
    2 ay önce bayide manuel 1.2 midline olsaydı aracı alacaktım ama kısmet değilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Sizin bu yorumlarınızı okudukça aracımın biran önce gelmesini istiyorum

    Ah vw şu meletin 1.2 tsi highline olanını niye getirmezsin

    Cihan bey, yanlış bilmiyorsam sizin diğer aracınız Seat Leon'du? Belki sizde bırakacağı etki bendeki gibi olmayabilir..Ama şunu söyleyebilirim ki 308 HDİ auro6R ve Megane EDC de sürdüm..Aradaki en büyük fark ( işçilik-malzeme kalitesi..vs'leri saymazsak), sürüş dinamikleri, frenler ve de ön-arka çapraz görüş..Frenler deyince herkes belki testlerdeki 100-0 verisine bakıyordur..Fakat "ikincil çarpışma freni" özelliğinden olsa gerek, fren şiddetini arttırdığınızda duruş inanılmaz çabuklaşıyor..

    1.2 highline gerçekten de çok iyi giderdi..

    "ikincil çarpışma freni" çarpışma yaşandıktan sonra araç gidip başka bir yere daha çarpmasın diye otomatik fren yapan bir sistem.

    Sizin söylediğiniz işi yapan acil durum fren desteği ve benzeri adlarda acil bir durum olduğunu anlayınca fren gücünü maksimize eden bir sistem, o da hemen her araba da 10 yıldır falan var. Belki yeni golf'te daha erken devreye giriyordur...


    Genel olarak golf'ün frenleri 225-45-17 dunlop gtmax lastikli 2.0 tdi ve 1.4 tsi 140 motorlu versiyonların değerlendirildiği testlerde özellikle 100 km hıza kadar muazzam iyi, hatta aynı lastikli audi a3'e bile 1 metre falan fark atıyor ama daha düşük versiyonlarda ise sınıf ortalamalarında çıkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    "ikincil çarpışma freni" çarpışma yaşandıktan sonra araç gidip başka bir yere daha çarpmasın diye otomatik fren yapan bir sistem.

    Sizin söylediğiniz işi yapan acil durum fren desteği ve benzeri adlarda acil bir durum olduğunu anlayınca fren gücünü maksimize eden bir sistem, o da hemen her araba da 10 yıldır falan var. Belki yeni golf'te daha erken devreye giriyordur...


    Genel olarak golf'ün frenleri 225-45-17 dunlop gtmax lastikli 2.0 tdi ve 1.4 tsi 140 motorlu versiyonların değerlendirildiği testlerde özellikle 100 km hıza kadar muazzam iyi, hatta aynı lastikli audi a3'e bile 1 metre falan fark atıyor ama daha düşük versiyonlarda ise sınıf ortalamalarında çıkıyor.

    Bilgi için teşekkürler.."Acil durum fren desteği" adı altında olan ve 10 yıldır var olduğunu söylediğiniz sistemi, önceden sürdüğüm araçların hiç birinde bu kadar etkin görmedim diyeyim o zaman..Vaktiniz olduğunda 1.2'lerin (205/55/R16) fren performansının vasat olduğuna dair bir kaynak gösterirseniz memnun olurum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    "ikincil çarpışma freni" çarpışma yaşandıktan sonra araç gidip başka bir yere daha çarpmasın diye otomatik fren yapan bir sistem.

    Sizin söylediğiniz işi yapan acil durum fren desteği ve benzeri adlarda acil bir durum olduğunu anlayınca fren gücünü maksimize eden bir sistem, o da hemen her araba da 10 yıldır falan var. Belki yeni golf'te daha erken devreye giriyordur...


    Genel olarak golf'ün frenleri 225-45-17 dunlop gtmax lastikli 2.0 tdi ve 1.4 tsi 140 motorlu versiyonların değerlendirildiği testlerde özellikle 100 km hıza kadar muazzam iyi, hatta aynı lastikli audi a3'e bile 1 metre falan fark atıyor ama daha düşük versiyonlarda ise sınıf ortalamalarında çıkıyor.

    Bilgi için teşekkürler.."Acil durum fren desteği" adı altında olan ve 10 yıldır var olduğunu söylediğiniz sistemi, önceden sürdüğüm araçların hiç birinde bu kadar etkin görmedim diyeyim o zaman..Vaktiniz olduğunda 1.2'lerin (205/55/R16) fren performansının vasat olduğuna dair bir kaynak gösterirseniz memnun olurum..

    http://www.autoexpress.co.uk/toyota/auris/62263/facts-and-figures




  • Selamlar,

    Hanım a 2011 Honda Jaz aldım. 11.000 km de.

    Kullanma fırsatım oldu elbette.

    Dışarıdan çok beğendiğim bir araçtı oldum olası.

    Suruş:

    -Uzgunum ama gerçekten guven vermiyor.
    -Vites i shift denilen sanırım yarı otomatik. Felaket bence. Az yokuş olduğunda atıp atmamak arasında kararsız kalıyor sanki.
    -Birde kişisel olacak ama o ön camın 1 tanındaki A sutunların içeriden görüntüsü gerçekten çok kalitesiz sivri bir gis veriyor. Araç çok dar olduğunu hissettiriyor.
    -inanın çok olumlu baktığım bir araçtı fakat suruş zevki alamadım ben.

    Not: Alton Sena, Mc Laren Honda ile buyumuş birisi olarak bir honda severim özümde.
  • : ) Diyeceksiniz neden aldın o zaman.

    Valla ben aldıktan sonra bindim.

    Birde hanımın boyu uzun inip binmesini beğenmiş. Bası kapıya carpmamış.
  • Konuyu 1 sayfadan bakayım diyordum, banlananlarla dolmuş.

    Hayırlı olsun..
  • 1.2 tsi motor golf ile 1 serisi ve focusun benzer güçteki motorlarının bir karşılaştırması..
    17 inç jantla fren performansı oldukça başarılı gözüküyor.

    soğuk/sıcak
    1 serisi: 37,5 m / 37,0 m
    Focus: 37,8 m / 36,3 m
    Golf: 37,0 m / 34,0 m


    http://www.autobild.de/artikel/vw-golf-1.2-tsi-bmw-114i-ford-focus-1.0-ecoboost-test-3797942.html
  • Hocam hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanmanız dileği ile. Bizde aynı motor ve şanzıman ikilisinin Jetta kasasına kapora yatırdık.
    Allah kısmet ederse Cuma günü teslim alacağız.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.