Şimdi Ara

2005 lancerım hakkında bir iki soru.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
5.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba

    Yıllardır heves ettiğim ve sonunda sahip olduğum 2005 lancer 1.6at plus aracımı büyük bir zevk ile kullanmaktayım. 5000km oncede zavolli marka ile lpg dönüşümümü yaptırdım bir kez olsun motor lambam bile yanmadı. Şu an aracım 58000 km de ve 25 lt lpg ile 300 km yol yapmaktayım. en som Izmirde 1.96 tl den aldığım 50 tl karşılığı 25 lt lpg ile aldığım sonuca göre aracım yaklaşık full şehiriçi kullanımda 16 kuruş yakıyor. Sanırım doğru hesapladım :) değilmi :) Ben bu Lancerda ciddi anlamda acemiyim. Siz konuyu hakim arkadaşlarıma nacizane 1-2 sorum olacak.

    İlk sorum aldığım dönemde eski sahibinede sormuştum kendimde araştırdım ancak öğrenemediğim konu araçta esp varmı yokmu? Araç tam olarak 2005 1.6 AT Plus modeli.

    İkinci sorum ise bu aracta orjinal süspansiyonların karakteristiği yumsakmı ortamı yoksa sertmi? Sorma nedenim ise alt takımdan rahatsız olduğum sesler. Benmi pimpirikli davranıyorum alt takımlarda sıkıntımı var yoksa bu duyduğum alısık olmadığım klasık japonlardaki lastik davlumbazlarından gelen sesmi acaba. Yani ses nasıl tarif edilir oda ayrı birşey gerçi ama aşağı yukarı sole tarif edeyim , 50-60 gibi bir süratte tümsek yada çukurdan geçerken özelikle arkadan sertce bir tok sesi duyuyorum ama onun dısında herhangi bir tıkırtı sallantı olmuyor. Tanıdık servisde lifte kaldırıp komple alt takıma ve ses yapabilecek yerlere baktırdım ama hiçbir şey çıkmadı. Tecrübeye çıkamadık ama ustayla.

    Ucuncu olarak benim bagaj kapağını actığımda üstm kısmında herhangi bir yalıtım yok cıplak metal görüyorum bu araçlarda bagaj kapağının üstünde yalıtım malzemesi oluyormu? Birde dikkat ettim bagaj içindeki döşeme oynuyor sabit deil gibi ses burdan da geliyor olabilirmi? Eğer kapak da yalıtım malzemesi eksik ise bunu nerede yaptırabileceğim konusunda bilgisi olan varsa çok sevinirim.

    İlerleryen zamanlarda danışmak istediğim bir iki konu daha olabilir. Ama herşeye rağmen arabamı cok seviyorum ( Lpg de iken 220 km hızı çok rahat görebilen 1.6 motor başka bir araba varmı acaba :)







  • quote:

    Orijinalden alıntı: LittleGreenMan

    Arkadaşlar Merhaba

    Yıllardır heves ettiğim ve sonunda sahip olduğum 2005 lancer 1.6at plus aracımı büyük bir zevk ile kullanmaktayım. 5000km oncede zavolli marka ile lpg dönüşümümü yaptırdım bir kez olsun motor lambam bile yanmadı. Şu an aracım 58000 km de ve 25 lt lpg ile 300 km yol yapmaktayım. en som Izmirde 1.96 tl den aldığım 50 tl karşılığı 25 lt lpg ile aldığım sonuca göre aracım yaklaşık full şehiriçi kullanımda 16 kuruş yakıyor. Sanırım doğru hesapladım :) değilmi :) Ben bu Lancerda ciddi anlamda acemiyim. Siz konuyu hakim arkadaşlarıma nacizane 1-2 sorum olacak.

    İlk sorum aldığım dönemde eski sahibinede sormuştum kendimde araştırdım ancak öğrenemediğim konu araçta esp varmı yokmu? Araç tam olarak 2005 1.6 AT Plus modeli.

    İkinci sorum ise bu aracta orjinal süspansiyonların karakteristiği yumsakmı ortamı yoksa sertmi? Sorma nedenim ise alt takımdan rahatsız olduğum sesler. Benmi pimpirikli davranıyorum alt takımlarda sıkıntımı var yoksa bu duyduğum alısık olmadığım klasık japonlardaki lastik davlumbazlarından gelen sesmi acaba. Yani ses nasıl tarif edilir oda ayrı birşey gerçi ama aşağı yukarı sole tarif edeyim , 50-60 gibi bir süratte tümsek yada çukurdan geçerken özelikle arkadan sertce bir tok sesi duyuyorum ama onun dısında herhangi bir tıkırtı sallantı olmuyor. Tanıdık servisde lifte kaldırıp komple alt takıma ve ses yapabilecek yerlere baktırdım ama hiçbir şey çıkmadı. Tecrübeye çıkamadık ama ustayla.

    Ucuncu olarak benim bagaj kapağını actığımda üstm kısmında herhangi bir yalıtım yok cıplak metal görüyorum bu araçlarda bagaj kapağının üstünde yalıtım malzemesi oluyormu? Birde dikkat ettim bagaj içindeki döşeme oynuyor sabit deil gibi ses burdan da geliyor olabilirmi? Eğer kapak da yalıtım malzemesi eksik ise bunu nerede yaptırabileceğim konusunda bilgisi olan varsa çok sevinirim.

    İlerleryen zamanlarda danışmak istediğim bir iki konu daha olabilir. Ama herşeye rağmen arabamı cok seviyorum ( Lpg de iken 220 km hızı çok rahat görebilen 1.6 motor başka bir araba varmı acaba :)



    aracınızın yakıtınada performansınada maaşallah diyeyim öncelikle.o model lancer da esp var mı bilemiyorum.ancak esp olan araçlarda esp yi kapatma düğmesi vardır.mesela direksiyonun sol alt tarafında esp off diye bir düğme varsa esp de vardır.bunun harcinde internetten yada bir yetkili servisten aracınızda bu özellik var mı öğrenebilirsiniz.alt takımdan ses gelme olayı bence normal.bende 2010 model lancer var ve bahsettiğiniz o ses bendede oluyor.tümseklerde pat pat diye hissediyosunuz.bu süspansiyonun sert oluşundan.sert süspansiyonda yol tutuşu daha iyi olur.mitsubishi de genel olarak yalıtım konusunda bir zayıflık var.2010 model bagaj kaplaması bile kötü.bagaj kapağınızın alt tarafına vede bagaj içine yeni bir kaplama yada bagaj havuzu yaptırabilirsiniz.sanayide oto döşemecilere giderseniz işinizi görürler yada uygun yere yönlendirirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: precious55

    quote:

    Orijinalden alıntı: LittleGreenMan

    Arkadaşlar Merhaba

    Yıllardır heves ettiğim ve sonunda sahip olduğum 2005 lancer 1.6at plus aracımı büyük bir zevk ile kullanmaktayım. 5000km oncede zavolli marka ile lpg dönüşümümü yaptırdım bir kez olsun motor lambam bile yanmadı. Şu an aracım 58000 km de ve 25 lt lpg ile 300 km yol yapmaktayım. en som Izmirde 1.96 tl den aldığım 50 tl karşılığı 25 lt lpg ile aldığım sonuca göre aracım yaklaşık full şehiriçi kullanımda 16 kuruş yakıyor. Sanırım doğru hesapladım :) değilmi :) Ben bu Lancerda ciddi anlamda acemiyim. Siz konuyu hakim arkadaşlarıma nacizane 1-2 sorum olacak.

    İlk sorum aldığım dönemde eski sahibinede sormuştum kendimde araştırdım ancak öğrenemediğim konu araçta esp varmı yokmu? Araç tam olarak 2005 1.6 AT Plus modeli.

    İkinci sorum ise bu aracta orjinal süspansiyonların karakteristiği yumsakmı ortamı yoksa sertmi? Sorma nedenim ise alt takımdan rahatsız olduğum sesler. Benmi pimpirikli davranıyorum alt takımlarda sıkıntımı var yoksa bu duyduğum alısık olmadığım klasık japonlardaki lastik davlumbazlarından gelen sesmi acaba. Yani ses nasıl tarif edilir oda ayrı birşey gerçi ama aşağı yukarı sole tarif edeyim , 50-60 gibi bir süratte tümsek yada çukurdan geçerken özelikle arkadan sertce bir tok sesi duyuyorum ama onun dısında herhangi bir tıkırtı sallantı olmuyor. Tanıdık servisde lifte kaldırıp komple alt takıma ve ses yapabilecek yerlere baktırdım ama hiçbir şey çıkmadı. Tecrübeye çıkamadık ama ustayla.

    Ucuncu olarak benim bagaj kapağını actığımda üstm kısmında herhangi bir yalıtım yok cıplak metal görüyorum bu araçlarda bagaj kapağının üstünde yalıtım malzemesi oluyormu? Birde dikkat ettim bagaj içindeki döşeme oynuyor sabit deil gibi ses burdan da geliyor olabilirmi? Eğer kapak da yalıtım malzemesi eksik ise bunu nerede yaptırabileceğim konusunda bilgisi olan varsa çok sevinirim.

    İlerleryen zamanlarda danışmak istediğim bir iki konu daha olabilir. Ama herşeye rağmen arabamı cok seviyorum ( Lpg de iken 220 km hızı çok rahat görebilen 1.6 motor başka bir araba varmı acaba :)



    aracınızın yakıtınada performansınada maaşallah diyeyim öncelikle.o model lancer da esp var mı bilemiyorum.ancak esp olan araçlarda esp yi kapatma düğmesi vardır.mesela direksiyonun sol alt tarafında esp off diye bir düğme varsa esp de vardır.bunun harcinde internetten yada bir yetkili servisten aracınızda bu özellik var mı öğrenebilirsiniz.alt takımdan ses gelme olayı bence normal.bende 2010 model lancer var ve bahsettiğiniz o ses bendede oluyor.tümseklerde pat pat diye hissediyosunuz.bu süspansiyonun sert oluşundan.sert süspansiyonda yol tutuşu daha iyi olur.mitsubishi de genel olarak yalıtım konusunda bir zayıflık var.2010 model bagaj kaplaması bile kötü.bagaj kapağınızın alt tarafına vede bagaj içine yeni bir kaplama yada bagaj havuzu yaptırabilirsiniz.sanayide oto döşemecilere giderseniz işinizi görürler yada uygun yere yönlendirirler.
    Bilgiler için teşekürler bir iki ekleme yapma ihtiyacı duydum. Konuyu 1-2 forumda daha dile getirdim arkadasların aklına nasıl oluyo hem 200 görüyon hemde yakıt bu kadar diye sorular geliyo. Aracımı 1 mayıs tarihinde aldım ve ogunden beri sadece 2 kez ve de bombos olan otobanda hız yaptım arkadaslar ve inanın arabayı zorlamadan 200 u görüyorum ama su var tabiki bu hıza birden ulaşmıyor arac gazı zorlamdan nazıkce hızlanıyorum ok gibi fırlayıp 200 gormuyorum. Bunun dısında zaten cok sakin bir kullanıcıyım ki onuda sole izah ediyim, telefonuma yüklediğim bir yazılım sayesinde gittiğim heryeri gps aracalığı ile kaydediyorum bunu daha sonra google map yada google earth uygulaması ile kontrol edebiliyorum yada isteyenler gercek zamanlı olarak beni google earth uzerinden takip edebiliyorlar. Programdan ortalama hızım ile ilgili rapor cektım 1-2 gun once ve ortalama hızım 82 çıktı yani o yakıt değerlerini bu sekilde koruyorum. Akllınızda soru işareti yada sallama bu değer diye bir şey kalmasın. O yüzden Lancer ı cok seviyorum istediğinde az yaktırabiliyorsun istediğinde performans alabiliyorsun canım arabam benim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LittleGreenMan

    Bilgiler için teşekürler bir iki ekleme yapma ihtiyacı duydum. Konuyu 1-2 forumda daha dile getirdim arkadasların aklına nasıl oluyo hem 200 görüyon hemde yakıt bu kadar diye sorular geliyo. Aracımı 1 mayıs tarihinde aldım ve ogunden beri sadece 2 kez ve de bombos olan otobanda hız yaptım arkadaslar ve inanın arabayı zorlamadan 200 u görüyorum ama su var tabiki bu hıza birden ulaşmıyor arac gazı zorlamdan nazıkce hızlanıyorum ok gibi fırlayıp 200 gormuyorum. Bunun dısında zaten cok sakin bir kullanıcıyım ki onuda sole izah ediyim, telefonuma yüklediğim bir yazılım sayesinde gittiğim heryeri gps aracalığı ile kaydediyorum bunu daha sonra google map yada google earth uygulaması ile kontrol edebiliyorum yada isteyenler gercek zamanlı olarak beni google earth uzerinden takip edebiliyorlar. Programdan ortalama hızım ile ilgili rapor cektım 1-2 gun once ve ortalama hızım 82 çıktı yani o yakıt değerlerini bu sekilde koruyorum. Akllınızda soru işareti yada sallama bu değer diye bir şey kalmasın. O yüzden Lancer ı cok seviyorum istediğinde az yaktırabiliyorsun istediğinde performans alabiliyorsun canım arabam benim :)

    Alıntıları Göster
    Lancer'ın on bin, yirmi bin bakımları ne kadar tutuyor? Yılda 15 km kullanırsak (Yılda iki defa rutin bakıma sokarak) yağını suyunu değiştirmek bize kaça patlar? Bir de Lancer'ın triger seti kaç para? Son olarak 50 bin km'de bir değişmesi gereken veya arıza verme ihtimali olan parçalar hangileri ve bildiğiniz kadarıyla onlarında fiyatlarını yazarsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tech. Türk

    Lancer'ın on bin, yirmi bin bakımları ne kadar tutuyor? Yılda 15 km kullanırsak (Yılda iki defa rutin bakıma sokarak) yağını suyunu değiştirmek bize kaça patlar? Bir de Lancer'ın triger seti kaç para? Son olarak 50 bin km'de bir değişmesi gereken veya arıza verme ihtimali olan parçalar hangileri ve bildiğiniz kadarıyla onlarında fiyatlarını yazarsanız sevinirim.


    yeni model lancer bakım fiyatlarından bahsediyorsanız ben bilemiyorum tek tek hangi parça yada hangi bakım ne kadardır diye.çünkü aracım henüz bin km de:) birçok yeni lancer sahibide henüz bilmiyor olabilir.ayrıca mitsubishi sahipleri bakımdan bakıma servise uğradıklarından tek tek parça fiyatını bilmezler.ama ortalama olarak alman araçlarından daha ucuz fiat ve renault hyundai gibi araçlardan biraz pahalıdır bakım ve parça fiyatları.ayrıca triger kayışı yok zincir var.yani 200-250 bin km rahatsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedik 112

    Lancer'ın on bin, yirmi bin bakımları ne kadar tutuyor? Yılda 15 km kullanırsak (Yılda iki defa rutin bakıma sokarak) yağını suyunu değiştirmek bize kaça patlar? Bir de Lancer'ın triger seti kaç para? Son olarak 50 bin km'de bir değişmesi gereken veya arıza verme ihtimali olan parçalar hangileri ve bildiğiniz kadarıyla onlarında fiyatlarını yazarsanız sevinirim.

    Alıntıları Göster
    10bin bakımı için 190 tl tuttu
    yağ değişimi-polen filtresi değişimi-yağ filtresi sanırım başkada bir şey yoktu değişen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adres63

    10bin bakımı için 190 tl tuttu
    yağ değişimi-polen filtresi değişimi-yağ filtresi sanırım başkada bir şey yoktu değişen

    Alıntıları Göster
    2004-2007 arası 1.6 Comfort, Plus modellerinin trigerli olduğunu sanıyordum. Zincirliyse güzel.

    10 bin'de yağ, yap filtresi ve hava filtresi asgari değişmesi gerekenler. Bazıları benzin filtresini (Lancer'da var mı bilmiyorum) ve polen filtresini sonraki bakımlara bırakabiliyorlar. Yılda 20 bin km yapamayacağımdan altı ayda bir yağ, yağ filtresini, yılda bir kere de polen ve benzin filtresini değiştirsem yeterli olur.

    Şu bagajın çıplak olması, tıkırtılar falan; araç içeri gürültü alıyor mu? Ön ve arka koltuk diz-baş mesafesi ne durumda? 1.85'lik, 1.90'lık sürücü ve yolcular rahat eder mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tech. Türk

    2004-2007 arası 1.6 Comfort, Plus modellerinin trigerli olduğunu sanıyordum. Zincirliyse güzel.

    10 bin'de yağ, yap filtresi ve hava filtresi asgari değişmesi gerekenler. Bazıları benzin filtresini (Lancer'da var mı bilmiyorum) ve polen filtresini sonraki bakımlara bırakabiliyorlar. Yılda 20 bin km yapamayacağımdan altı ayda bir yağ, yağ filtresini, yılda bir kere de polen ve benzin filtresini değiştirsem yeterli olur.

    Şu bagajın çıplak olması, tıkırtılar falan; araç içeri gürültü alıyor mu? Ön ve arka koltuk diz-baş mesafesi ne durumda? 1.85'lik, 1.90'lık sürücü ve yolcular rahat eder mi?

    2004-2007 arası modellerin özelliklerini bilemiyorum yanıltmış olmayım 2008 ve sonrası (köpek balığı)modelinde zincir var.yine köpek balığı modeli için konuşuyorum iç genişliği diz baş mesafeleri çok iyi.takırdı tukurdu olayınada almak istediğin arabaya binerek bakabilirsin.sonuçta aracın kullanım şartlarıda önemli bu konuda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: precious55

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tech. Türk

    2004-2007 arası 1.6 Comfort, Plus modellerinin trigerli olduğunu sanıyordum. Zincirliyse güzel.

    10 bin'de yağ, yap filtresi ve hava filtresi asgari değişmesi gerekenler. Bazıları benzin filtresini (Lancer'da var mı bilmiyorum) ve polen filtresini sonraki bakımlara bırakabiliyorlar. Yılda 20 bin km yapamayacağımdan altı ayda bir yağ, yağ filtresini, yılda bir kere de polen ve benzin filtresini değiştirsem yeterli olur.

    Şu bagajın çıplak olması, tıkırtılar falan; araç içeri gürültü alıyor mu? Ön ve arka koltuk diz-baş mesafesi ne durumda? 1.85'lik, 1.90'lık sürücü ve yolcular rahat eder mi?

    2004-2007 arası modellerin özelliklerini bilemiyorum yanıltmış olmayım 2008 ve sonrası (köpek balığı)modelinde zincir var.yine köpek balığı modeli için konuşuyorum iç genişliği diz baş mesafeleri çok iyi.takırdı tukurdu olayınada almak istediğin arabaya binerek bakabilirsin.sonuçta aracın kullanım şartlarıda önemli bu konuda.

    Alıntıları Göster
    04-07 Lancer hakkında internet'te detaylı bir bilgiye ulaşamadım, kullanan fazla yok sanırım. Baktığım ilânlarda da triger lafı geçmiyor sanırım hiç. Ben biraz daha araştırayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tech. Türk

    04-07 Lancer hakkında internet'te detaylı bir bilgiye ulaşamadım, kullanan fazla yok sanırım. Baktığım ilânlarda da triger lafı geçmiyor sanırım hiç. Ben biraz daha araştırayım.


    Köpekbalığından önceki modellerde triger kayışı var ve 80.000 km.de değişiyor. Yakıt filtresi de 60.000 km.de değiştiriliyor. Aşağıdaki adreste bakım periyotları ve değişen parçalarla ilgili bilgileri bulabilirsiniz:
    http://www.aldatmazgrup.com.tr/mitsubishi/bakim_peryotlari.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: recepoflas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tech. Türk

    04-07 Lancer hakkında internet'te detaylı bir bilgiye ulaşamadım, kullanan fazla yok sanırım. Baktığım ilânlarda da triger lafı geçmiyor sanırım hiç. Ben biraz daha araştırayım.


    Köpekbalığından önceki modellerde triger kayışı var ve 80.000 km.de değişiyor. Yakıt filtresi de 60.000 km.de değiştiriliyor. Aşağıdaki adreste bakım periyotları ve değişen parçalarla ilgili bilgileri bulabilirsiniz:
    http://www.aldatmazgrup.com.tr/mitsubishi/bakim_peryotlari.htm

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler. O listede Lancer yok yalnız. 80 binde değişiyorsa diğer markalara göre daha uzun ömürlü galiba triger'in ömrü. Bir kere değiştikten sonra en az üç yıl rahat gibiyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedik 112

    Teşekkürler. O listede Lancer yok yalnız. 80 binde değişiyorsa diğer markalara göre daha uzun ömürlü galiba triger'in ömrü. Bir kere değiştikten sonra en az üç yıl rahat gibiyim.

    Alıntıları Göster
    Oncelikle sunu soyleyebilriim aracın iç hacmi oldukca iyi arka yolca kısmı diz mesafesi de fazla 1.90 lık kayınbiradarim ben önde koltuğu arkaya dayamışken dizleri değmeden rahat rahat oturuyor. Bagaj kısmında ise buyuk bir yalıtım sorunu var ne yazıki ve buda gereğinde fazla kabin içi sesine neden oluyor. Bakımlar konusunda ise benim aracım 58000 de suan 60 000 bakımı için yaklasık 250 tl öngörüyorum. Parcaları kendim piyasadan alıp ustama yaptıracağım. Ayrıca yağ olarak castrol edge kullanmak istiyorum ama uyarmı uymazmı arastırmam gerekli.Neden derseniz yağların karşılaştırmaları ile ilgili bir video izledim ve gercekten nekadar onemli olduğunu gördüm. Aracım 2005 1.6 AT Plus modeli ayda 1600 km ortalamayol yapıyorum ve lpg kitim zavolli merak eden arkadaslar için ideal bir aile arabası olduğu konusunda arabanın her sekilde arkasındayım. Ama Lancer diye ucar kacar bir arac beklemeyin uçup kaçmak isteyen Evo alır bakar keyfine , ben ailemle beraber kullanıcam rahat kullanımlı bana zevk verecek bir araba arıyorum derseniz Lancer bu konforu size sağlar. Tek ricam hiçbir japon aracını alman yada fransız araçlar ile kıyaslamayın Portkal ile Elma aynı kefede olmaz arkadaslar Mitsubish yi honda nissanla, wv ni auidi skoda la , renault yu citroen le kıyaslamak lazım kalkıp da megane la lancer kıyaslanabilemez en sinir olduğum konu. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LittleGreenMan

    Oncelikle sunu soyleyebilriim aracın iç hacmi oldukca iyi arka yolca kısmı diz mesafesi de fazla 1.90 lık kayınbiradarim ben önde koltuğu arkaya dayamışken dizleri değmeden rahat rahat oturuyor. Bagaj kısmında ise buyuk bir yalıtım sorunu var ne yazıki ve buda gereğinde fazla kabin içi sesine neden oluyor. Bakımlar konusunda ise benim aracım 58000 de suan 60 000 bakımı için yaklasık 250 tl öngörüyorum. Parcaları kendim piyasadan alıp ustama yaptıracağım. Ayrıca yağ olarak castrol edge kullanmak istiyorum ama uyarmı uymazmı arastırmam gerekli.Neden derseniz yağların karşılaştırmaları ile ilgili bir video izledim ve gercekten nekadar onemli olduğunu gördüm. Aracım 2005 1.6 AT Plus modeli ayda 1600 km ortalamayol yapıyorum ve lpg kitim zavolli merak eden arkadaslar için ideal bir aile arabası olduğu konusunda arabanın her sekilde arkasındayım. Ama Lancer diye ucar kacar bir arac beklemeyin uçup kaçmak isteyen Evo alır bakar keyfine , ben ailemle beraber kullanıcam rahat kullanımlı bana zevk verecek bir araba arıyorum derseniz Lancer bu konforu size sağlar. Tek ricam hiçbir japon aracını alman yada fransız araçlar ile kıyaslamayın Portkal ile Elma aynı kefede olmaz arkadaslar Mitsubish yi honda nissanla, wv ni auidi skoda la , renault yu citroen le kıyaslamak lazım kalkıp da megane la lancer kıyaslanabilemez en sinir olduğum konu. :)

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun diyeyim öncelikle. Allah kazadan beladan korusun. İçinin geniş olması iyi oldu, dar olsaydı istemeye istemeye vazgeçebilirdim ama diğer tarafta Volvo'nun olduğunu düşününce de yine ona göre iyi derdim. :) Yalıtımı sorunu bagajın iç kısmında kaynaklanıyorsa kendim de yapabilirim, elim yatkındır. Şu ses yalıtımı ve birkaç kişinin amortisörlerinin sert olduğunu söylemesi dışında bir eksi yanı yok sanırım. Amortisörlerin sert olması yol tutuş için gerekli olduğundan ve kullanacağım yollar bozuk olmadığından sorun olmaz, yalıtımı da dediğim gibi kolayca halledebilirim.

    Bunun dışında araçta hoşunuza gitmeyen, sizi rahatsız bir durum oldu mu? Bir de aracı kaça aldınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedik 112

    Hayırlı olsun diyeyim öncelikle. Allah kazadan beladan korusun. İçinin geniş olması iyi oldu, dar olsaydı istemeye istemeye vazgeçebilirdim ama diğer tarafta Volvo'nun olduğunu düşününce de yine ona göre iyi derdim. :) Yalıtımı sorunu bagajın iç kısmında kaynaklanıyorsa kendim de yapabilirim, elim yatkındır. Şu ses yalıtımı ve birkaç kişinin amortisörlerinin sert olduğunu söylemesi dışında bir eksi yanı yok sanırım. Amortisörlerin sert olması yol tutuş için gerekli olduğundan ve kullanacağım yollar bozuk olmadığından sorun olmaz, yalıtımı da dediğim gibi kolayca halledebilirim.

    Bunun dışında araçta hoşunuza gitmeyen, sizi rahatsız bir durum oldu mu? Bir de aracı kaça aldınız?

    Alıntıları Göster
    evet aracta cok ama cok buyuk sorun var bağımlılık yapıyor :) Genelde hantal gibi bir izlenim yaratır ilk kullanımda ama ilerleyen zamanda vites geciş zamanlarına alışıyor insan birde manual e de alışınca dediğim gibi bağımlılık yapıyor kereta :) aracı 3 ay once izmirde 18.000 tl ye aldım aldığımda 48000 km de idi. ağır bakımı da yapılmış vites kutusu yağı ve filtresi bile değişmişti. Ama bu rakama alabilmemin asıl nedeni arac antalyada otoparkda yarım tekerlek seviyesi kadar suda kalmıs 1 gun . Kaskoda kucuk boya bakımı yaptırmak için servise verildiğinde de servis kaskodan daha fazla para kopardın diye aracı selde kalmış olarak gostertmiş tüm alt doseme değişimi gösterip 5000 tl gibi bir rakam koparmıs ama arabada değişen bişey yok sadece lokal boya oda satılacak diye yapılmış. zaten eski sahibide o servisle mahkemelik olmus bu yuzden :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LittleGreenMan -- 5 Ağustos 2010; 13:02:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LittleGreenMan

    evet aracta cok ama cok buyuk sorun var bağımlılık yapıyor :) Genelde hantal gibi bir izlenim yaratır ilk kullanımda ama ilerleyen zamanda vites geciş zamanlarına alışıyor insan birde manual e de alışınca dediğim gibi bağımlılık yapıyor kereta :) aracı 3 ay once izmirde 18.000 tl ye aldım aldığımda 48000 km de idi. ağır bakımı da yapılmış vites kutusu yağı ve filtresi bile değişmişti. Ama bu rakama alabilmemin asıl nedeni arac antalyada otoparkda yarım tekerlek seviyesi kadar suda kalmıs 1 gun . Kaskoda kucuk boya bakımı yaptırmak için servise verildiğinde de servis kaskodan daha fazla para kopardın diye aracı selde kalmış olarak gostertmiş tüm alt doseme değişimi gösterip 5000 tl gibi bir rakam koparmıs ama arabada değişen bişey yok sadece lokal boya oda satılacak diye yapılmış. zaten eski sahibide o servisle mahkemelik olmus bu yuzden :)




    Aracın hayırlı olsun, seçimin güzel çok iyi arabadır bu lancer.

    Ama aracında esp yok, trigel yazıldığı gibi kayış ve her 80.000 de değişiyor.
    Ancak yukarıda parçaları dışardan temin ederim diyorsun bence orjinal parça kullan.
    Ben bir kere hava filtresini yan sanayi aldım pişman oldum 5.000 km de değiştirdim
    orjinal filtre 10.000 km sorunsuz gidiyor. sen servisten filtreyi al dışarda taktır.
    Ben servisçi veya parçacı değilim başıma geleni aktardım.

    Saygılsr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haşimbir

    quote:

    Orijinalden alıntı: LittleGreenMan

    evet aracta cok ama cok buyuk sorun var bağımlılık yapıyor :) Genelde hantal gibi bir izlenim yaratır ilk kullanımda ama ilerleyen zamanda vites geciş zamanlarına alışıyor insan birde manual e de alışınca dediğim gibi bağımlılık yapıyor kereta :) aracı 3 ay once izmirde 18.000 tl ye aldım aldığımda 48000 km de idi. ağır bakımı da yapılmış vites kutusu yağı ve filtresi bile değişmişti. Ama bu rakama alabilmemin asıl nedeni arac antalyada otoparkda yarım tekerlek seviyesi kadar suda kalmıs 1 gun . Kaskoda kucuk boya bakımı yaptırmak için servise verildiğinde de servis kaskodan daha fazla para kopardın diye aracı selde kalmış olarak gostertmiş tüm alt doseme değişimi gösterip 5000 tl gibi bir rakam koparmıs ama arabada değişen bişey yok sadece lokal boya oda satılacak diye yapılmış. zaten eski sahibide o servisle mahkemelik olmus bu yuzden :)




    Aracın hayırlı olsun, seçimin güzel çok iyi arabadır bu lancer.

    Ama aracında esp yok, trigel yazıldığı gibi kayış ve her 80.000 de değişiyor.
    Ancak yukarıda parçaları dışardan temin ederim diyorsun bence orjinal parça kullan.
    Ben bir kere hava filtresini yan sanayi aldım pişman oldum 5.000 km de değiştirdim
    orjinal filtre 10.000 km sorunsuz gidiyor. sen servisten filtreyi al dışarda taktır.
    Ben servisçi veya parçacı değilim başıma geleni aktardım.

    Saygılsr

    Alıntıları Göster
    Saygılar yazmayı beceremedim.

    Saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LittleGreenMan

    evet aracta cok ama cok buyuk sorun var bağımlılık yapıyor :) Genelde hantal gibi bir izlenim yaratır ilk kullanımda ama ilerleyen zamanda vites geciş zamanlarına alışıyor insan birde manual e de alışınca dediğim gibi bağımlılık yapıyor kereta :) aracı 3 ay once izmirde 18.000 tl ye aldım aldığımda 48000 km de idi. ağır bakımı da yapılmış vites kutusu yağı ve filtresi bile değişmişti. Ama bu rakama alabilmemin asıl nedeni arac antalyada otoparkda yarım tekerlek seviyesi kadar suda kalmıs 1 gun . Kaskoda kucuk boya bakımı yaptırmak için servise verildiğinde de servis kaskodan daha fazla para kopardın diye aracı selde kalmış olarak gostertmiş tüm alt doseme değişimi gösterip 5000 tl gibi bir rakam koparmıs ama arabada değişen bişey yok sadece lokal boya oda satılacak diye yapılmış. zaten eski sahibide o servisle mahkemelik olmus bu yuzden :)

    Alıntıları Göster
    17-18 bin TL'ye iyi görünen Lancer'lar var ama şu an için Ankara'da istediğim gibi bir tane bulamadım.

    http://www.sahibinden.com/search.php?b[detay_5_min]=2003&b[detay_5_max]=2008&b[country_id]=1&b[city_id]=0&b[lrt]=1&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[maxprice]=20.000&b[pricecurr]=1&b[date_type]=date_first_activated&b[sort_field]=real_price&b[sort_order]=desc&c2=23570&c=23570&search_result_page_limit=20&sKlasik=1&b[page]=3

    Konya'da birkaç tane km'si falan düşük var ama galeride satıyorlar ve insanın aklına 'acaba'lı sorular da geliyor. Bazılarının km'si yüksek gibi ama Lancer için pek sorun olmayacaktır. Triger masrafından kurtulmak için yüz binin üzerinde veya bulabilirsem 50 bin civarı bir tane alabilirim.


    Araştırdıkça aklıma başka şeyler takılıyor. Şu anda düşündüğüm hangi motoru (1.3 ile 1.6 arasında fazla bir güç farkı yok ama yakıt tüketim oranı değişiyor olabilir) ve hangi paket (Plus, comfort) tercih etmem gerekli?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedik 112

    17-18 bin TL'ye iyi görünen Lancer'lar var ama şu an için Ankara'da istediğim gibi bir tane bulamadım.

    http://www.sahibinden.com/search.php?b[detay_5_min]=2003&b[detay_5_max]=2008&b[country_id]=1&b[city_id]=0&b[lrt]=1&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[maxprice]=20.000&b[pricecurr]=1&b[date_type]=date_first_activated&b[sort_field]=real_price&b[sort_order]=desc&c2=23570&c=23570&search_result_page_limit=20&sKlasik=1&b[page]=3

    Konya'da birkaç tane km'si falan düşük var ama galeride satıyorlar ve insanın aklına 'acaba'lı sorular da geliyor. Bazılarının km'si yüksek gibi ama Lancer için pek sorun olmayacaktır. Triger masrafından kurtulmak için yüz binin üzerinde veya bulabilirsem 50 bin civarı bir tane alabilirim.


    Araştırdıkça aklıma başka şeyler takılıyor. Şu anda düşündüğüm hangi motoru (1.3 ile 1.6 arasında fazla bir güç farkı yok ama yakıt tüketim oranı değişiyor olabilir) ve hangi paket (Plus, comfort) tercih etmem gerekli?

    Alıntıları Göster
    valla sunu soyleyebilirim bende sizin gibi bi ara km konusunda cok pimpirikli davrandım cunku cok kazık yedim cok noterden dondum en sonunda suanki aracımı buldum ve sole 10 adım geri ye çekilip bakınca araba gercekten kendi km sini gosteriyor. galericilerdeki gibi 40000 yazım 520 000 km durmuyor gercek km deki araba. Verdiğim örnek bu arada yaşanmış bir olaydır bizzat benim tarafımdan , bir renault scenic bakarken basıma gelmişti km 42000 kusur du plakasını aldım ve renault servisinde calısan bir arkadasıma sordurdum :) araba 2 defa turkıye turu atmıs ve her bakmında genclesmıs bi bakımda 50000 gozukurken bı soraki bakımda 14000 olmus benjamin button mübarek :) buarada lpg dusunuyosan kesinlikle 1.6 dan şaşma 1.3 le bayılırsın :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LittleGreenMan -- 5 Ağustos 2010; 13:48:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LittleGreenMan

    valla sunu soyleyebilirim bende sizin gibi bi ara km konusunda cok pimpirikli davrandım cunku cok kazık yedim cok noterden dondum en sonunda suanki aracımı buldum ve sole 10 adım geri ye çekilip bakınca araba gercekten kendi km sini gosteriyor. galericilerdeki gibi 40000 yazım 520 000 km durmuyor gercek km deki araba. Verdiğim örnek bu arada yaşanmış bir olaydır bizzat benim tarafımdan , bir renault scenic bakarken basıma gelmişti km 42000 kusur du plakasını aldım ve renault servisinde calısan bir arkadasıma sordurdum :) araba 2 defa turkıye turu atmıs ve her bakmında genclesmıs bi bakımda 50000 gozukurken bı soraki bakımda 14000 olmus benjamin button mübarek :) buarada lpg dusunuyosan kesinlikle 1.6 dan şaşma 1.3 le bayılırsın :)

    Alıntıları Göster
    1.3 olursa LPG taktırmayabilirim diye düşünüyorum ama LPG gibi temiz ve ucuz bir yakıttan da vazgeçmem sanırım. Alacağım araç LPG'li olursa benzin LPG karışık kullanırım, LPG yoksa da yakıt tüketimine göre LPG düşünebilirim. Zaten şu an için ortada bir araç yok. Sahibinden.com'da Ankara'da dört tane Lancer var, ikisi tipt. olduğundan en başta eledim, bir tane beyaz var, o da kazalı olduğundan ve biraz pahalı olduğundan düşündürüyor ama belki incelemeye giderim, diğerinin de fotoğrafı yok ama zamanım olursa bakmaya gidebilirim ona da.


    Aracı almadan önce servis ve güvenilir bir ustaya göstereceğim, ayrıca plakad ve motor şase nodan da her türlü sorgulamayı yapmayı düşünüyorum. Başka bir konuda birisi servisin sağlam raporu verdiği aracı 6 ay kullanmış ve satmış. Şimdiki kullancı kasko yaptırmak isteyince aracın pert olduğu ortaya çıkmış ve aracı satanı dava etmiş. Ne yazık ki herkes dürüst davranmıyor. Aracındaki kazaları söylemesini geçtim; pert araçları tamir ettiren ve üstüne bir de km'sini düşürtenler çok fazla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paramedik 112 -- 5 Ağustos 2010; 15:11:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedik 112

    1.3 olursa LPG taktırmayabilirim diye düşünüyorum ama LPG gibi temiz ve ucuz bir yakıttan da vazgeçmem sanırım. Alacağım araç LPG'li olursa benzin LPG karışık kullanırım, LPG yoksa da yakıt tüketimine göre LPG düşünebilirim. Zaten şu an için ortada bir araç yok. Sahibinden.com'da Ankara'da dört tane Lancer var, ikisi tipt. olduğundan en başta eledim, bir tane beyaz var, o da kazalı olduğundan ve biraz pahalı olduğundan düşündürüyor ama belki incelemeye giderim, diğerinin de fotoğrafı yok ama zamanım olursa bakmaya gidebilirim ona da.


    Aracı almadan önce servis ve güvenilir bir ustaya göstereceğim, ayrıca plakad ve motor şase nodan da her türlü sorgulamayı yapmayı düşünüyorum. Başka bir konuda birisi servisin sağlam raporu verdiği aracı 6 ay kullanmış ve satmış. Şimdiki kullancı kasko yaptırmak isteyince aracın pert olduğu ortaya çıkmış ve aracı satanı dava etmiş. Ne yazık ki herkes dürüst davranmıyor. Aracındaki kazaları söylemesini geçtim; pert araçları tamir ettiren ve üstüne bir de km'sini düşürtenler çok fazla.

    Alıntıları Göster
    Sunu itiraf ediyim su anki lancer mi orjinal servise gosterip expertiz almadim cunku izmirde 2 servis var ve ikiside ayni numarayi cekti bana 1-2 arac goturdum gostermeye servis bin tane sey atti arabaya arabanin sahibi gitti servisdekiler birden kanka kesilip esinin dostunun arabasini anlatmaya basladi o dakki ka uyuz oldum ve en son lancer i buldugumda cok yakin dostumuz olan bir mercedes servisine aracimi goturup incelletim ustamla tecrubeye ciktik onlar kacirma dediler sahibide nesi varsa anlatti servisdeki arkdaslarin soyledikleri ile sahibinin soyledikleri uyusunca tamam daha fazla kurcalamam deiyip aldim araci. Ornegin arka tampon orjinali ile degismmis nedeninide anlati kaskoda dogruladi usta da tampon degismis ama sase de hisbisey yok diyince tas lar yerine oturdu. E bu saaten sonrada araba pert de ciksa toplayan ustanin elini oper arabami 200000 km ye kadar kullanmaya devam ederim masalah tas gibi. Herseyden once sanirim sans meselesi.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.